Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13711
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 13. aug, 2017 17:49

Effektivitet udregnes ikke på antallet mål, men hvor mange chancer man konverterer til mål.

Pogba bliver bedre oh bedre. Man U spiller langt mere underholdende end sidste sæson. De går en god sæson, tror jeg.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » søndag, 13. aug, 2017 17:52

@ drejer alle vores tre primære målscorere scorede for os så det er da mærkeligt at klage over lige mht første runde? Lad os nu se, men umiddelbart tror jeg på at vi får at se at vi har en af de mest potente offensiver i ligaen. Det er mere midtbanen og forsvaret der lader noget tilbage at ønske
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Oomph242
Indlæg: 5658
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 13. aug, 2017 17:57

Hr. Drejer skrev:Effektivitet udregnes ikke på antallet mål, men hvor mange chancer man konverterer til mål.

Pogba bliver bedre oh bedre. Man U spiller langt mere underholdende end sidste sæson. De går en god sæson, tror jeg.
Jeg synes desværre også deres hold ser godt ud. Men mestre tror jeg ikke de bliver. City eller Chelsea tror jeg render med mesterskabet.

Hr. Drejer
Indlæg: 13711
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 13. aug, 2017 17:57

@Jensemand
Nej, det synes jeg ikke. Hvis vi havde effektivitet fremme, ville vi i dag stå med tre point. Salah brændt to meget store chancer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » søndag, 13. aug, 2017 18:03

3 mål burde være nok til at vinde mod watford så det er da langt mere i det defensive at vi tabte to point i går end det var i offensiven efter min mening.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 13. aug, 2017 18:11

Hold nu kæft altså :lol: , de har spillet 50 freaking minutter og er på hjemmebane. Det er da alt for tidligt at konstatere, at Man U er bedre/bliver bedre end sidste sæson. Desuden er West Ham da også rædderlige ringe. Det er lidt rystende. Skulle vi nu ikke lige vente lidt før alle de konklusioner om Salah, Man U og hvad ved jeg. Vi er 1 kamp inde i sæsonen. Alt kan nå at ændre sig.
Corner taken quickly...

Oomph242
Indlæg: 5658
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 13. aug, 2017 18:18

Kasper88 skrev:Hold nu kæft, de har spillet 50 freaking minutter og er på hjemmebane :lol: Det er da alt for tidligt at konstatere, at Man U er bedre/bliver bedre end sidste sæson. Desuden er West Ham da også rædderlige ringe. Det er lidt rystende. Skulle vi nu ikke lige vente lidt før alle de konklusioner om Salah, Man U og hvad ved jeg.
Vil du da mene Man U ser dårligere ud end sidste år? jeg ved godt det er første kamp, men med Mourinho's anden sæson's historik, så tror jeg ikke på de klare sig dårligere end i sidste sæson.

Jeg forstår ikke, hvorfor nogen mener vi har haft et supertransfer vindue og Chelsea, Arsenal og United har haft et skidt.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 13. aug, 2017 18:21

No idea. De vandt da også 3-1 ude mod Bournemouth i deres åbningskamp sidste sæson. De vandt deres første tre kampe, tabte så til Man City og dernæst ude mod Watford med 1-3 (ja, dem vi lige har spillet 3-3 med ude) og bum så lå de på 7. pladsen og siden da kom de ikke længere end til 6. pladsen, til trods for at flere udråbte dem som titelkandidater.

Er bare imponeret over alle de orakler herinde. Det må være en dejlig evne. ;)

Hvem mener, at vi har haft det og de andre ikke har? Det er da rystende i så fald. :dontknow:
Corner taken quickly...

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » søndag, 13. aug, 2017 18:30

De har spillet godt i dag, men West Ham og også været ringe så det bliver spændende at se, og man må selvfølgelig håbe de over flere kampe viser sig ikke at være prangende.

Noget der er lidt sjovt er at Pogba er blevet købt som den helt store midtbanestjerne og han ofte er den ringeste på midtbanen for United der er alt for meget show og andre ting som ikke handler om fodbold som hæmmer hans spil helt enormt
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 13. aug, 2017 18:34

jensemand skrev:Kan ikke helt finde ud af om Man U spiller fremragende eller om det er West Ham der spiller fornærmende ringe? Det er nok en god blanding men irriterende er det i hvert fald
well de har valgt at stille sig ned m 10 mand i forsvaret og sparke boldene væk istedet for at spille sig op.

Så vil du altid tabe til et hold som united.
Det er de hold som presser og vil spille med som slog united sidste år. nogle af de defensive fik afgjort ved at være forholsvis heldige at united var elendige til at afslutte på deres 25 chancer.

Desværre er det bare sådan at når du har et hold som er vanvittig solid og fysisk stærk så ligger modstanderen sig meget hurtigere ned.
Det Mourinho's still.

Vind mod de små som allerede har tabt på forhånd. og få point mod de store ved at spille uafgjort. sådan vinder man titler. men ingen underholding præmie.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 13. aug, 2017 18:47

Puha, Joe Hart. Man forstår godt, hvorfor ingen klubber vil have ham.
Corner taken quickly...

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » søndag, 13. aug, 2017 18:53

Hvis Mignolet havde lavet så graverende en placeringsfejl for os var han blevet lynchet hold da op det var ringe af Hart :D og typisk når jeg lige har givet Pogba lidt røg...
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 13. aug, 2017 23:34

Sikke da en gang film af Suarez, efter min mening er der slet ikke tvivl... Kommentatorene er ikke enige
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 13. aug, 2017 23:41

Rødt til ronaldo...bare for at miste balancen, og får 2. gule for film.Er dommeren fra barcelona området?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » søndag, 13. aug, 2017 23:48

Fuck et mål
Billede

Besvar