Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 13. aug, 2017 23:52

Fryd at Barcelona taber. (Skal ikke afvise jeg er lidt påvirket af de seneste par dage) :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » søndag, 13. aug, 2017 23:56

Casemiro, Modric, Kroos, Isco, Asensio og Kovacic, også henter man lige Dani Ceballos og hiver Marcos Llorente hjem. Hvor er det en vanvittigt midtbane de har i Real Madrid. Reelt kunne man vel også påstå at de har verdens bedste bagkæde, i hvert fald set på starterne. Marcelo er verdens bedste VB og man kunne med lidt god vilje påstå det samme om Carvajal, altså på HB. Varane og Ramos er fandme også gode. Også lige Ronaldo, Benzema og Bale.

Jeg kan slet ikke se hvad Coutinho vil i Barca, de har ingen chance for at konkurrere i hverken liga, cup eller CL medmindre de rent faktisk får held med til at hente både Coutinho, Dembele og Dybala, samt et par forsvarsspillere, en centralt og en til HB. Det er i hvert fald ikke umiddelbart til at se hvordan Paulinho skulle ændre væsentlig på den Madrid dominans. Hvis Atletico kan holde på Griezmann til januar, så ser de vel egentlig også bedre ud end Barca, der virkelig ikke har et specielt godt udtryk på rigtig mange positioner efterhånden.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » mandag, 14. aug, 2017 00:09

Og velsagtens også verdens bedste træner. Det må være kedeligt at holde med Real Madrid.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 14. aug, 2017 00:37

Ja Asensio´s var sgu et af de bedre :shock:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » tirsdag, 15. aug, 2017 10:22

Wormie skrev:
jensemand skrev:Kan ikke helt finde ud af om Man U spiller fremragende eller om det er West Ham der spiller fornærmende ringe? Det er nok en god blanding men irriterende er det i hvert fald
well de har valgt at stille sig ned m 10 mand i forsvaret og sparke boldene væk istedet for at spille sig op.

Så vil du altid tabe til et hold som united.
Der er der så en markant forskel på "hold som United" og os.

Den strategi giver rigtig nok (næsten) altid en snitte mod City, Chelsea, United osv., mens den mange gange kan være nok til at hente enten 3 eller 1 point mod Liverpool.

Jeg skal heller ikke kloge mig på, om United var gode, West Ham var ringe eller begge dele, men jeg har dem som titelkandidater. Synes deres hold ser endda meget komplet ud med købet af Matic og Lindelöf, og med Lukaku har man sikret sig, at man ikke kommer til at mangle Zlatans mål.

De bliver uhyggelige i år, og jeg frygter allerede nu hvordan vi kommer til at skulle tackle Lukaku, Pogba og Matic på dødbolde.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 15. aug, 2017 17:55

tue69 skrev:
Jeg skal heller ikke kloge mig på, om United var gode, West Ham var ringe eller begge dele, men jeg har dem som titelkandidater. Synes deres hold ser endda meget komplet ud med købet af Matic og Lindelöf, og med Lukaku har man sikret sig, at man ikke kommer til at mangle Zlatans mål.

De bliver uhyggelige i år, og jeg frygter allerede nu hvordan vi kommer til at skulle tackle Lukaku, Pogba og Matic på dødbolde.
Matic på dødbolde? Syv mål i alt for Chelsea og kun et (+ et tap in) efter en dødbold.

Tiden må jo vise, hvordan det kommer til at gå Man U, men de lagde ligesådan fra land sidste sæson, hvor de vandt deres tre første kampe og dernæst tabte til City og så til Watford. Siden lå de og rodede rundt på 6-7. pladsen resten af sæsonen. En ting er sikkert, de spiller fandme noget kedeligt fodbold og jeg gruer for, at de stiller sig tilbage mod de store hold og fedter et point hjem.

Baseret på Man U kampen, så har jeg West Ham som nedrykker!
Corner taken quickly...

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » onsdag, 16. aug, 2017 10:25

Kasper88 skrev:
tue69 skrev:
Jeg skal heller ikke kloge mig på, om United var gode, West Ham var ringe eller begge dele, men jeg har dem som titelkandidater. Synes deres hold ser endda meget komplet ud med købet af Matic og Lindelöf, og med Lukaku har man sikret sig, at man ikke kommer til at mangle Zlatans mål.

De bliver uhyggelige i år, og jeg frygter allerede nu hvordan vi kommer til at skulle tackle Lukaku, Pogba og Matic på dødbolde.
Matic på dødbolde? Syv mål i alt for Chelsea og kun et (+ et tap in) efter en dødbold.

Tiden må jo vise, hvordan det kommer til at gå Man U, men de lagde ligesådan fra land sidste sæson, hvor de vandt deres tre første kampe og dernæst tabte til City og så til Watford. Siden lå de og rodede rundt på 6-7. pladsen resten af sæsonen. En ting er sikkert, de spiller fandme noget kedeligt fodbold og jeg gruer for, at de stiller sig tilbage mod de store hold og fedter et point hjem.

Baseret på Man U kampen, så har jeg West Ham som nedrykker!
Alle nærkampsstærke spillere er en trussel på dødbolde mod os, så ja, Matic.

Jeg er enig med dig i, at West Ham var fornærmende ringe, men jeg ser dem ikke som nedrykker sådan umiddelbart. De har lavet nogle, på papiret, stærke indkøb, men de skal nok spilles ind.

Det er dog ikke mange kampe de skal spille som mod Man U, før at de bliver fanget i den kedelige halvdel af tabellen.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 16. aug, 2017 23:04

Thommo skrev:Ja Asensio´s var sgu et af de bedre :shock:
Fuuuuck mand, han overgår da det fra forleden, det idag er bare øjeguf, for langskuds entusiaster, og jeg er kæmpe fan af langskuds kasser :headbang:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » onsdag, 16. aug, 2017 23:09

Kan vi ikke lige låne Asensio i en sæson, hvis nu Cou smutter
Justice for the 96! <3

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 17. aug, 2017 00:48

Modroc er verdens bedste midtbanespiller. Hold nu kæft han er god.

peter42
Indlæg: 459
Tilmeldt: mandag, 24. sep, 2007 11:28
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 58

Re: Dagens Kampe

Indlæg af peter42 » lørdag, 19. aug, 2017 14:28

Typisk scum. Pogda skulle have været vist ud og så score de lige før pausen. Den cruiser de hjem med 3-0

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 19. aug, 2017 15:16

Tidlig udmelding, men jeg tror det bliver en kamp mellem de to Manchester klubber i år. Det ser alt for solidt ud, det som Mourinho har fået bygget op til denne sæson. Men man kan selvfølgelig også komme langt for 3 milliarder og tårnhøje lønninger.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 19. aug, 2017 15:34

Robbie_God_Fowler skrev:Tidlig udmelding, men jeg tror det bliver en kamp mellem de to Manchester klubber i år. Det ser alt for solidt ud, det som Mourinho har fået bygget op til denne sæson. Men man kan selvfølgelig også komme langt for 3 milliarder og tårnhøje lønninger.
Det må du satme da nok sige. 2 kampe spillet...Jeg venter lidt med forudsigelser og udmeldinger, især taget i betragtning, at de lagde lige sådan fra land sidste sæson.

I øvrigt ikke nogen prangende præstation af Man U, men en kynisk slutfase.
Corner taken quickly...

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 19. aug, 2017 15:58

Kasper88 skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Tidlig udmelding, men jeg tror det bliver en kamp mellem de to Manchester klubber i år. Det ser alt for solidt ud, det som Mourinho har fået bygget op til denne sæson. Men man kan selvfølgelig også komme langt for 3 milliarder og tårnhøje lønninger.
Det må du satme da nok sige. 2 kampe spillet...Jeg venter lidt med forudsigelser og udmeldinger, især taget i betragtning, at de lagde lige sådan fra land sidste sæson.

I øvrigt ikke nogen prangende præstation af Man U, men en kynisk slutfase.
Pointmæssigt, ja. Men vi begynder nu for alvor at se tegningerne til et rigtigt Mourinho hold. Solid defensiv bygget på fysiske og taktiske kyndige spillere, krydret med en 2-3 individualister som de kampafgørende spillere. Vi har set det i en række klubber efterhånden - det er ikke champagnebold for fodboldromantikere, men det er yderst effektivt.

Historien viser, at så længe Mourinho har spillertruppens opbakning, så leverer han resultater. Det ser jeg ikke ændre sig denne gang. Specielt ikke med økonomiske midler han har til rådighed.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 19. aug, 2017 18:23

Dvs. du også tror, at korthuset vælter i hans famøse 3. sæson og han dermed bliver fyret næste sæson? For i så fald kan jeg da godt leve med, at Man U kommer i top-4. :mrgreen:

Men igen, de vinder 4-0 på en lidt billig baggrund. Faktisk mindede deres kamp jo meget om vores netop overstået kamp mod CP, hvor vi ikke kan skabe de store chancer indtil sidst, hvor vi kunne have vundet 2,3 mål mere. Man U udnyttede de chancer, men da der stod 1-0 til dem, kunne det næste mål lige så godt have blevet til 1-1. Jeg ved ikke helt om jeg allerede kan se tegningen til hans projekt, blot fordi han har signet Matic. Men ja, med så mange milliarder brugt og latterlige lønne, bør man også rykke sig, også mere end Man U har formået.
Corner taken quickly...

Besvar