Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 17. okt, 2017 14:22

Emmy skrev:Det bimler og bamler altid i din lejlighed. Sturridge er færdig på topplan uanset hvor mange chancer Firmino end brænder.
Sturr kan vel ikke brænde lige så meget som de andre, til trods for Klopp propagandaen, som det lader til du æder råt... og vi har en målscore dårligere end Burnley :o . LFC holdet er til en top 3, men det lader ikke til at det kan sættes op til det. Og er personligt ligeglad med hvad de andre bruger i net spend, løn osv. LFC HAR holdet til top 3, men det ser da sort ud. Endnu en sæson med underpræstationer ligesom sidste sæson, hvor vi burde være endt på MINDST 3. pladsen og med lidt skarphed 2. pladsen. Men næste sæson så!!!! :wall:

Og ved godt det kan vendes,og sæsonen er rimelig ung, men Klopp gør INTET. Men medvind og held håber jeg på. Jeg håber også Klopp gør noget, men tvivler bare. Hvis ikke jeg var propagande resistent, ville jeg måske tro mere på Klopp.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » tirsdag, 17. okt, 2017 21:07

Puha, City allerede på 2-0...De virker altså til at være på et andet niveau end sidste år.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 17. okt, 2017 21:34

Satans at Mertens brænder det straffe. Napoli er meget bedre med her det sidste kvarters tid
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 17. okt, 2017 22:52

Thommo skrev: Sturr kan vel ikke brænde lige så meget som de andre, til trods for Klopp propagandaen, som det lader til du æder råt... og vi har en målscore dårligere end Burnley :o . LFC holdet er til en top 3, men det lader ikke til at det kan sættes op til det. Og er personligt ligeglad med hvad de andre bruger i net spend, løn osv. LFC HAR holdet til top 3, men det ser da sort ud. Endnu en sæson med underpræstationer ligesom sidste sæson, hvor vi burde være endt på MINDST 3. pladsen og med lidt skarphed 2. pladsen. Men næste sæson så!!!! :wall:

Og ved godt det kan vendes,og sæsonen er rimelig ung, men Klopp gør INTET. Men medvind og held håber jeg på. Jeg håber også Klopp gør noget, men tvivler bare. Hvis ikke jeg var propagande resistent, ville jeg måske tro mere på Klopp.
Jeg er helt enig i det markerede.

Og derfor finder jeg resten af indlægget lidt mærkværdigt, da vi i mine øjne kun kan takke Klopp for at have et hold med det niveau.

Propaganda er for mig generelt et mærkeligt og temmelig provokerende ord at bruge sine medfans' vurderinger af holdets manager.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 18. okt, 2017 19:01

texy skrev:
Thommo skrev: Sturr kan vel ikke brænde lige så meget som de andre, til trods for Klopp propagandaen, som det lader til du æder råt... og vi har en målscore dårligere end Burnley :o . LFC holdet er til en top 3, men det lader ikke til at det kan sættes op til det. Og er personligt ligeglad med hvad de andre bruger i net spend, løn osv. LFC HAR holdet til top 3, men det ser da sort ud. Endnu en sæson med underpræstationer ligesom sidste sæson, hvor vi burde være endt på MINDST 3. pladsen og med lidt skarphed 2. pladsen. Men næste sæson så!!!! :wall:

Og ved godt det kan vendes,og sæsonen er rimelig ung, men Klopp gør INTET. Men medvind og held håber jeg på. Jeg håber også Klopp gør noget, men tvivler bare. Hvis ikke jeg var propagande resistent, ville jeg måske tro mere på Klopp.
Jeg er helt enig i det markerede.

Og derfor finder jeg resten af indlægget lidt mærkværdigt, da vi i mine øjne kun kan takke Klopp for at have et hold med det niveau.

Propaganda er for mig generelt et mærkeligt og temmelig provokerende ord at bruge sine medfans' vurderinger af holdets manager.
Ordet propaganda er fordi jeg føler mig ekstremt provokeret af medfans, der virker hånede omkring andres(deriblandt mine) holdninger, omkring Firminos misbrug på den position og manglende ændringer på holdet osv, Klopp må ikke kritiseres, og derfor svarer jeg på den måde.

Jeg var stadig noget muggen igår over det der føles som nederlag mod scum bussen, så var nok også lidt hård i retorikken, men meningen står jeg ved. Og er ikke for fyring, ligesom jeg heller ikke var for BR fyring, men hold kæft jeg er ikke imponeret i tiden. uafgjort mod Spurs vil hjælpe på humøret, for som mange andre går det også hurtigt op og ned ved mig med troen, for spillet er jo fint, men, begriber ikke Firmino ikke bruges korrekt, han er ikke angriber, falsk 9´er lignende termer.

Og respekterer dine holdninger omkring Klopp, men er stadig uenig, spillerne er til toppen, men holdet er åbenbart ikke. Og der er ingen som helst konsekvens fra Klopps side knap 1/5 inde i sæsonen har vi dårlige score end Burnley, og 2 point færre end Watford, jeg synes det er ekstremt sølle. Og kan se folk stikke snuden frem i kamp tråden, omkring Firmino.....Man skal jo være Amalie for at vurdere Firmino på en kamp, man skal såmænd heller ikke vurdere på 7 kampe, men velsagtens over 2-5 måneder(alt efter omstændigheder). Jeg synes ihvertfald at vurdere på en enkelt kamp virker noget uintelligent.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » onsdag, 18. okt, 2017 22:10

Selvfølgelig får United så foræret et mål ...
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 18. okt, 2017 22:16

Til gengæld er Chelsea i slemme problemer mod Rom :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » torsdag, 19. okt, 2017 07:17

Sledgehammer skrev:Til gengæld er Chelsea i slemme problemer mod Rom Billede
Tror ikke de tager det så tungt efter at Atletico spillede 0-0 og er langt bagefter nu
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 19. okt, 2017 10:30

Spazzjack skrev:
Sledgehammer skrev:Til gengæld er Chelsea i slemme problemer mod Rom Billede
Tror ikke de tager det så tungt efter at Atletico spillede 0-0 og er langt bagefter nu
Joh, det er de måske nok, og de nåede jo også at redde et (ufortjent) point :(

Sikke en basse Dzeko lavede til 2-2. Må være en kandidat til månedens mål.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. okt, 2017 21:16

Everton bagud til Lyon efter 5 minutter. Det kan ikke blive ved med at gå godt for Koeman
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hendo » lørdag, 21. okt, 2017 13:20

YNWA! skrev:Everton bagud til Lyon efter 5 minutter. Det kan ikke blive ved med at gå godt for Koeman
Og de tabte så 1-2, han er formentligt ikke "Slaven Bilic"-presset endnu. Tror faktisk han har ganske lang snor, men der skal snart ske noget der, truppen er fin og flere dyre indkøb. Det er overraskende. Men de er stadig kun 5 point fra det der vel er målet, plads nr. 5-8? Også er de 7 point efter Watford på den der 4. plads.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 21. okt, 2017 13:39

Hendo skrev:
YNWA! skrev:Everton bagud til Lyon efter 5 minutter. Det kan ikke blive ved med at gå godt for Koeman
Og de tabte så 1-2, han er formentligt ikke "Slaven Bilic"-presset endnu. Tror faktisk han har ganske lang snor, men der skal snart ske noget der, truppen er fin og flere dyre indkøb. Det er overraskende. Men de er stadig kun 5 point fra det der vel er målet, plads nr. 5-8? Også er de 7 point efter Watford på den der 4. plads.
Jeg synes ikke det er overraskende at Everton ikke gør det bedre. De har mistet deres klart vigtigste spiller og har købt en masse nye spillere ind, som først skal spilles ind på holdet. Deres indkøb er efter min mening også kun en midterklub værdig.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 21. okt, 2017 13:49

Mads T. skrev:
Hendo skrev:
YNWA! skrev:Everton bagud til Lyon efter 5 minutter. Det kan ikke blive ved med at gå godt for Koeman
Og de tabte så 1-2, han er formentligt ikke "Slaven Bilic"-presset endnu. Tror faktisk han har ganske lang snor, men der skal snart ske noget der, truppen er fin og flere dyre indkøb. Det er overraskende. Men de er stadig kun 5 point fra det der vel er målet, plads nr. 5-8? Også er de 7 point efter Watford på den der 4. plads.
Jeg synes ikke det er overraskende at Everton ikke gør det bedre. De har mistet deres klart vigtigste spiller og har købt en masse nye spillere ind, som først skal spilles ind på holdet. Deres indkøb er efter min mening også kun en midterklub værdig.
Ja, deres vindue minder en del om de vinduer vi plejer at lave.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 21. okt, 2017 14:48

Everton's vindue minder ganske rigtigt om vores ageren på transfermarkedet i sommeren 2014. De mister deres klart bedste spiller, har derefter et kæmpe udlæg på transfers, hvor adskillige spillere hentes ind. Men der handles de forkerte spillertyper ind, hvorfor holdet ser meget låst og ideforladt ud.

En spiller som Gylfi kan godt vise sig at blive en værdifuld spiller på sigt. Men det kræver, at der hentes spillere ind der er mere bevægelige omkring ham. Der mangler i den grad fart og gennembrudsstyrke i den nuværende start 11'er.

Weissmuller
Indlæg: 373
Tilmeldt: torsdag, 06. sep, 2012 22:28
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Weissmuller » lørdag, 21. okt, 2017 15:00

Lige pludselig virker x i Watford udemærket!

Besvar