Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 25. feb, 2018 16:38

Hr. Drejer skrev:Jeg har aldrig - og jeg vil aldrig - håbe på Man U sejr.
Jeg har håbet på Man U sejr i siger og skriver een kamp. Det var 30. december 1978, hvor WBA var vores hårdeste konkurrent til titlen, og et gennem mange år middelmådigt Man U hold havde besøg af WBA. Det blev til den nok bedste TIPSLØRDAG KAMP NOGENSINDE med en 5-3 sejr til WBA og 4 af de scorede mål udtaget til konkurrencen om årets tipslørdag mål 1978/79.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 25. feb, 2018 16:42

Nu tror jeg Chelsea taber

Edit : Chelsea har City ude næste søndag også
Senest rettet af YNWA! søndag, 25. feb, 2018 16:44, rettet i alt 1 gang.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » søndag, 25. feb, 2018 16:43

Kommentatorerne har gennem kampen snakket om at det er utroligt godt spil og en god kamp. Jeg synes godt nok den har været langsom og kedelig og præget af ekstremt mange fejl og driblen rundt med hovedet under armen, og nu scorede United så et yderst ufortjent mål det var da typisk...
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 25. feb, 2018 16:51

jensemand skrev:Kommentatorerne har gennem kampen snakket om at det er utroligt godt spil og en god kamp. Jeg synes godt nok den har været langsom og kedelig og præget af ekstremt mange fejl og driblen rundt med hovedet under armen, og nu scorede United så et yderst ufortjent mål det var da typisk...
De mener også at Lukaku har haft en vanvittigt god season og er en verdensstjerne som er klar til at lede united europæiske dominans for 10 år frem.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 25. feb, 2018 16:53

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg har aldrig - og jeg vil aldrig - håbe på Man U sejr.
Jeg har håbet på Man U sejr i siger og skriver een kamp. Det var 30. december 1978, hvor WBA var vores hårdeste konkurrent til titlen, og et gennem mange år middelmådigt Man U hold havde besøg af WBA. Det blev til den nok bedste TIPSLØRDAG KAMP NOGENSINDE med en 5-3 sejr til WBA og 4 af de scorede mål udtaget til konkurrencen om årets tipslørdag mål 1978/79.
Fantastisk kamp. RIP Regis
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » søndag, 25. feb, 2018 16:59

Wormie skrev:
jensemand skrev:Kommentatorerne har gennem kampen snakket om at det er utroligt godt spil og en god kamp. Jeg synes godt nok den har været langsom og kedelig og præget af ekstremt mange fejl og driblen rundt med hovedet under armen, og nu scorede United så et yderst ufortjent mål det var da typisk...
De mener også at Lukaku har haft en vanvittigt god season og er en verdensstjerne som er klar til at lede united europæiske dominans for 10 år frem.
Ja det er højst besynderligt må man sige. Lukaku har haft en ok sæson, men så heller ikke mere end det da, og United spiller simpelthen så langsomt og ideforladt det er satme kedeligt at se på.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » søndag, 25. feb, 2018 17:28

Selvom jeg hader begge klubber. Så sidder jeg herefter og tænker. For helvede. Latterlige lorteklub. Hvorfor helvede tabte de ikke? Jeg ønsker simpelthen ingen succes til den og deres klamme fans nogensinde.

Og så gør det det jo ikke bedre, at de tog VORES 2. plads fra os. Øv.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 25. feb, 2018 20:56

Hr. Drejer skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg har aldrig - og jeg vil aldrig - håbe på Man U sejr.
Jeg har håbet på Man U sejr i siger og skriver een kamp. Det var 30. december 1978, hvor WBA var vores hårdeste konkurrent til titlen, og et gennem mange år middelmådigt Man U hold havde besøg af WBA. Det blev til den nok bedste TIPSLØRDAG KAMP NOGENSINDE med en 5-3 sejr til WBA og 4 af de scorede mål udtaget til konkurrencen om årets tipslørdag mål 1978/79.
Fantastisk kamp. RIP Regis
Glemmer aldrig Len Cantello´s granathug ... :gunfire:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 25. feb, 2018 21:47

Jeg håber lidt på en Chelsea nedsmeltning, for presset er enormt på Conte og da Arsenal er væk, kan vi måske få ro til at lægge alle kræfter i CL.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 25. feb, 2018 22:21

Sledgehammer skrev:
Hr. Drejer skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg har aldrig - og jeg vil aldrig - håbe på Man U sejr.
Jeg har håbet på Man U sejr i siger og skriver een kamp. Det var 30. december 1978, hvor WBA var vores hårdeste konkurrent til titlen, og et gennem mange år middelmådigt Man U hold havde besøg af WBA. Det blev til den nok bedste TIPSLØRDAG KAMP NOGENSINDE med en 5-3 sejr til WBA og 4 af de scorede mål udtaget til konkurrencen om årets tipslørdag mål 1978/79.
Fantastisk kamp. RIP Regis
Glemmer aldrig Len Cantello´s granathug ... :gunfire:
...som bygges op af:Først Laurie Cunninghams (RIP) "gliden af" på to tacklinger, hvorefter han stikker den i dybden til Cyril Regis (RIP), som "hæler" den lige ind i løbebanen på Len Cantello, som BRAGER den op i krogen!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 25. feb, 2018 23:18

Cynwal skrev:
Sledgehammer skrev:
Hr. Drejer skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg har aldrig - og jeg vil aldrig - håbe på Man U sejr.
Jeg har håbet på Man U sejr i siger og skriver een kamp. Det var 30. december 1978, hvor WBA var vores hårdeste konkurrent til titlen, og et gennem mange år middelmådigt Man U hold havde besøg af WBA. Det blev til den nok bedste TIPSLØRDAG KAMP NOGENSINDE med en 5-3 sejr til WBA og 4 af de scorede mål udtaget til konkurrencen om årets tipslørdag mål 1978/79.
Fantastisk kamp. RIP Regis
Glemmer aldrig Len Cantello´s granathug ... :gunfire:
...som bygges op af:Først Laurie Cunninghams (RIP) "gliden af" på to tacklinger, hvorefter han stikker den i dybden til Cyril Regis (RIP), som "hæler" den lige ind i løbebanen på Len Cantello, som BRAGER den op i krogen!!
Ja, for dælen; Laurie Cunningham. Han var kanon. Han kom til Real Madrid umiddelbart efter. Og til dato er han den eneste Real Madrid spiller som har forladt Nou Camp til stående ovationer.

Ja, og Leo Cantello og ham skotten Brown, tror jeg det var han hed. WBA havde et fantastisk hold den gang!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 26. feb, 2018 08:41

Hr. Drejer skrev:
Cynwal skrev:
Sledgehammer skrev:
Hr. Drejer skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg har aldrig - og jeg vil aldrig - håbe på Man U sejr.
Jeg har håbet på Man U sejr i siger og skriver een kamp. Det var 30. december 1978, hvor WBA var vores hårdeste konkurrent til titlen, og et gennem mange år middelmådigt Man U hold havde besøg af WBA. Det blev til den nok bedste TIPSLØRDAG KAMP NOGENSINDE med en 5-3 sejr til WBA og 4 af de scorede mål udtaget til konkurrencen om årets tipslørdag mål 1978/79.
Fantastisk kamp. RIP Regis
Glemmer aldrig Len Cantello´s granathug ... :gunfire:
...som bygges op af:Først Laurie Cunninghams (RIP) "gliden af" på to tacklinger, hvorefter han stikker den i dybden til Cyril Regis (RIP), som "hæler" den lige ind i løbebanen på Len Cantello, som BRAGER den op i krogen!!
Ja, for dælen; Laurie Cunningham. Han var kanon. Han kom til Real Madrid umiddelbart efter. Og til dato er han den eneste Real Madrid spiller som har forladt Nou Camp til stående ovationer.

Ja, og Leo Cantello og ham skotten Brown, tror jeg det var han hed. WBA havde et fantastisk hold den gang!
De havde så vidt jeg husker to Brown´s i den periode. Den ene, en rigtig kriger, hed Tony, den anden (vistnok) Alistair.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 26. feb, 2018 08:57

Sledgehammer skrev: De havde så vidt jeg husker to Brown´s i den periode. Den ene, en rigtig kriger, hed Tony, den anden (vistnok) Alistair.
Tony "Moustache" Brown var en arbejdshest og jernmand a la Graeme Souness og så spillede Alistair Brown så vidt jeg husker i midterforsvaret. Med alle de gode minder om den kamp - og da det er et Manchester United nederlag, kan vi da godt tåle at se højdepunkterne igen - Ikk?:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » mandag, 26. feb, 2018 14:01

Jesper skrev:Jeg håber lidt på en Chelsea nedsmeltning, for presset er enormt på Conte og da Arsenal er væk, kan vi måske få ro til at lægge alle kræfter i CL.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Lige præcis!

Selvom jeg aldrig ønsker at scum skal vinde noget som helst, så vil en nedsmeltning af chelsea give en del ro til os.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 26. feb, 2018 15:20

Cynwal skrev:
Sledgehammer skrev: De havde så vidt jeg husker to Brown´s i den periode. Den ene, en rigtig kriger, hed Tony, den anden (vistnok) Alistair.
Tony "Moustache" Brown var en arbejdshest og jernmand a la Graeme Souness og så spillede Alistair Brown så vidt jeg husker i midterforsvaret. Med alle de gode minder om den kamp - og da det er et Manchester United nederlag, kan vi da godt tåle at se højdepunkterne igen - Ikk?:
Man kunne sagtens tåle at se hele kampen igen ... :gunfire:

Og ja, de kunne altså noget med overskæg og hår dengang. I dag står det mig ikke helt klart hvorfor, men dengang ønskede jeg mig faktisk et garn og en skovsnegl som Tony Brown´s ... :lol: :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar