Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 03. dec, 2017 06:18

jensemand skrev:Hvis vi havde de Gea og United havde Mignolet ville tabellen godt nok se meget anderledes ud. Hold kæft hvor er han vanvittig og redder deres røv gang på gang det er ufatteligt belastende at se på....
Det er simpelthen mega frustrerende at se på..... Han skal afsted til Spanien.... eller Liverpool i januar!

men han fik os i top 4 igår..... det kan vi ikke klage over!

City er stukket af... men med et godt run i december, hvilket er op til os selv kan vi godt hente de 6 point op til Scum.

YNWA

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » søndag, 03. dec, 2017 08:01

Niels K skrev:Enig omkring pogba.

gunners havde 76% af spillet og vist 33 afslutninger. Jeg havde håbet på en uafgjort.
Arsenal blev også snydt for et klart straffe i 2. halvleg.

Vanvittigt at scum vinder den kamp. De havde bolden tre gange og scorede hver gang.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 03. dec, 2017 09:13

De Gea tager ikke til Spanien. Muligheden forpassede for et par år siden. Real Madrid henter i stedet Kepa fra Athletic. Desværre.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 03. dec, 2017 14:03

AJ skrev:De Gea tager ikke til Spanien. Muligheden forpassede for et par år siden. Real Madrid henter i stedet Kepa fra Athletic. Desværre.
Nu er Real Madrid ikke den eneste destination i Spanien. Jeg kan sagtens forestille mig at Bayern München om nogle år, skal finde en erstatning for Neuer, og så står Ter Stegen først i køen. Det tvinger Barca til at finde en erstatning, og det kan muligvis blive De Gea. Så vi kan stadig håbe :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 03. dec, 2017 16:24

Van Dijk har ikke ligefrem imponeret i denne sæson. Endnu en kamp fra hans side, hvor han disker op med et par tvivlsomme aktioner. Han besidder nogle åbenlyse kvaliteter, der vil forstærke bagkæden, skulle han ende i Liverpool. Men han er samtidig også tilbøjelig til koncentrationssvigt. Og så virker han en kende tung i vendinger og på de første meter, hvilket gør ham sårbar overfor spillet i de små rum. Van Dijks styrker opvejer dog klart hans mangler, set fra et perspektiv hvor vi betragter Liverpools svagheder.

Jeg er derfor helt klart fortaler for, at Liverpool forsøger at hente ham til klubben. Men prisen skal være fair for begge parter, og det er de rapporterede £70 millioner på ingen måde.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 03. dec, 2017 18:44

Bliver imponeret hver evig eneste gang jeg ser Kevin De Bruyne. Hvor er han en hjernedød god fodboldspiller.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 03. dec, 2017 19:25

Jeg troede at vi havde verdens dårligeste dommer i PrL.

men ham dommeren i FCK mod FCN er da fra en anden planet.

Jeg holder ikke med noget superliga hold men så lige 15 min af kampen

FCK har en mand fra 1 mod 1 med målmanden og bliver sparket ned bagfra på kanten af feltet og forsvaren får kun gult

bagefter får de frisparket og så siger dommeren at muren kun skal være 6 meter væk, vi snakker altså absurb tæt på hvor ALLE i hele verden kunne se den var for tæt på.

Jeg er rystet over hvordan man kan være dommer og dømme så forkert med mindere du er købt.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 03. dec, 2017 19:54

Wormie skrev:Jeg troede at vi havde verdens dårligeste dommer i PrL.

men ham dommeren i FCK mod FCN er da fra en anden planet.

Jeg holder ikke med noget superliga hold men så lige 15 min af kampen

FCK har en mand fra 1 mod 1 med målmanden og bliver sparket ned bagfra på kanten af feltet og forsvaren får kun gult

bagefter får de frisparket og så siger dommeren at muren kun skal være 6 meter væk, vi snakker altså absurb tæt på hvor ALLE i hele verden kunne se den var for tæt på.

Jeg er rystet over hvordan man kan være dommer og dømme så forkert med mindere du er købt.

Michael Johansen er en skændsel for superligaen og dansk fodbold, og har været det længe. Han burde ikke engang have lov at styre en serie 6 kamp.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 03. dec, 2017 20:19

YNWA! skrev:Bliver imponeret hver evig eneste gang jeg ser Kevin De Bruyne. Hvor er han en hjernedød god fodboldspiller.
Jeg synes pt. Han er PL`s bedst spillende. Tæt forfulgt af Salah.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 05. dec, 2017 11:28

Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:Bliver imponeret hver evig eneste gang jeg ser Kevin De Bruyne. Hvor er han en hjernedød god fodboldspiller.
Jeg synes pt. Han er PL`s bedst spillende. Tæt forfulgt af Salah.
Jeg syntes at det er lidt usympatisk at de Bruyne bliver forfulgt bare fordi han er fra Flandern.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 05. dec, 2017 22:33

Jeg har vitterligt svært ved at forstå, hvorfor så mange ønsker, at Julian Draxler ender i Liverpool.

Draxler besidder nogle åbenlyse kvaliteter, men han fylder generelt alt for lidt i offensiven. Han er ikke specielt målfarlig og er ikke spillertypen, der iscenesætter sine medspillere. Skulle Coutinho smutte vil Draxler være en forfærdelig erstatning.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 05. dec, 2017 23:29

Måske Klopp kan få Draxler til at blomstre. Klopp var jo også ivrig i at få fat i Götze, selvom han ikke har spillet særligt godt de sidste par år (grundet sygdom ved vi nu). Måske Klopp tænker ham i en anden rolle, eller i et andet system end det PSG spiller. Vi undrede os jo også over hvorfor Klopp i sin tid købte Gini.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. dec, 2017 11:00

Gini, det undrer stadig nogen af os...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » onsdag, 06. dec, 2017 11:03

Jeg er vild med Gini.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 06. dec, 2017 11:16

Jeg er også vild med Gini. Meget dygtig taktisk spiller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar