Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 13. mar, 2019 08:22

Præcis, det vil være aldeles fremragende hvis de to scumsters trækker hinanden

Sendt fra min Redmi 6 med Tapatalk
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 13. mar, 2019 09:10

I øvrigt er der jo ved at ske den her tendens, at det nu - igen - er de engelske hold, der sidder på magten. Udover pengene, så vil jeg også mene, at det er de langt stærkere organisationer og trænere, der bærer hovedårsagen til dette. Samt den økonomiske nedtur i landene omkring Middelhavet.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » onsdag, 13. mar, 2019 10:28

Red Man Walking skrev:De hold der blev nr. 3 og 4 i Schalkes pulje må godt nok ha været dårligeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men det må også være demoraliserende, at deres første mål er et meget, meget tyndt straffe, og at Sterling står offside på deres 2. mål. Så er kampen jo slut for Schalke's vedkommende.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » onsdag, 13. mar, 2019 10:30

Robbie_God_Fowler skrev:Chiellini er fantastisk. En kriger med et sublimt taktisk overblik.

Derudover har jeg også i en årrække været en stor beundrer af Pjanic. Fantastisk sparketeknik og sublime pasninger. Det er for sent nu, men jeg havde meget gerne set ham i Liverpool.
Til gengæld ser det ikke kønt ud, når sådan en kriger smider sig rundt ved nærmest ingen kontakt og i det hele taget overdramatiserer situationerne.

Aalen
Indlæg: 66
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aalen » onsdag, 13. mar, 2019 12:44

Niels K skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Chiellini er fantastisk. En kriger med et sublimt taktisk overblik.

Derudover har jeg også i en årrække været en stor beundrer af Pjanic. Fantastisk sparketeknik og sublime pasninger. Det er for sent nu, men jeg havde meget gerne set ham i Liverpool.
Til gengæld ser det ikke kønt ud, når sådan en kriger smider sig rundt ved nærmest ingen kontakt og i det hele taget overdramatiserer situationerne.
Chiellini er en fantastisk forsvarsspiller. Når det så er sagt er han dramaqueen af overjordiske dimensioner. Jeg hader at se ham spille.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ponzac » onsdag, 13. mar, 2019 13:05

Puha Cristiano Ronaldo er bare den bedste fodboldspiller nogensinde. Synes ikke Messi er på det niveau. Cristiano kan spille i alle klubber og så længe Messi kun har spillet i Barcelona mangler han at vise det samme i en anden klub for at bevise han er på samme niveau.

Han er desværre tidligere scum spiller, men hold da op det er imponerende den karriere han har.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 13. mar, 2019 13:28

Ponzac skrev:Puha Cristiano Ronaldo er bare den bedste fodboldspiller nogensinde. Synes ikke Messi er på det niveau. Cristiano kan spille i alle klubber og så længe Messi kun har spillet i Barcelona mangler han at vise det samme i en anden klub for at bevise han er på samme niveau.

Han er desværre tidligere scum spiller, men hold da op det er imponerende den karriere han har.
Det synes jeg ærligt talt er en underlig dokumentation/argumentation, at Messi er en en-klub mand

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ponzac » onsdag, 13. mar, 2019 13:59

Jesper skrev:
Ponzac skrev:Puha Cristiano Ronaldo er bare den bedste fodboldspiller nogensinde. Synes ikke Messi er på det niveau. Cristiano kan spille i alle klubber og så længe Messi kun har spillet i Barcelona mangler han at vise det samme i en anden klub for at bevise han er på samme niveau.

Han er desværre tidligere scum spiller, men hold da op det er imponerende den karriere han har.
Det synes jeg ærligt talt er en underlig dokumentation/argumentation, at Messi er en en-klub mand

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvorfor? Ronaldo viser han kan i andre klubber og ligaer. Det mener jeg er en egenskab. Han kan hoppe ind på et hold, som ikke er købt ind til ham. Messi er en fantastisk spiller ingen tvivl om det, men han har kun spillet på et hold med samme tilgang hele sin karriere.

Det er ligesom Van Dijk i Liverpool, som bare hopper ind og dominere, som han gjorde på sine tidligere klubhold. Det er en egenskab, og den har Messi bare ikke vist. Respekt for man bliver i samme klub hele sin karriere! Men at skifte hold er bare en udfordring fordi du ved ikke om det kommer til at gå godt eller skidt.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 13. mar, 2019 16:44

En lille behagelig nyhed før den rigtige kamp i aften.
FCM vandt over et eller andet ligegyldigt engelsk hold i UEFA Youth League.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... et/7553291
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 13. mar, 2019 18:16

Aalen skrev:
Niels K skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Chiellini er fantastisk. En kriger med et sublimt taktisk overblik.

Derudover har jeg også i en årrække været en stor beundrer af Pjanic. Fantastisk sparketeknik og sublime pasninger. Det er for sent nu, men jeg havde meget gerne set ham i Liverpool.
Til gengæld ser det ikke kønt ud, når sådan en kriger smider sig rundt ved nærmest ingen kontakt og i det hele taget overdramatiserer situationerne.
Chiellini er en fantastisk forsvarsspiller. Når det så er sagt er han dramaqueen af overjordiske dimensioner. Jeg hader at se ham spille.
Ja, jeg fik lige smidt det indlæg af sted to minutter inden Chiellini begyndte at rulle rundt på grønsværen. Det hører ingen steder hjemme og er beskæmmende for en ellers fantastisk indsats.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 13. mar, 2019 22:55

Ponzac skrev:
Jesper skrev:
Ponzac skrev:Puha Cristiano Ronaldo er bare den bedste fodboldspiller nogensinde. Synes ikke Messi er på det niveau. Cristiano kan spille i alle klubber og så længe Messi kun har spillet i Barcelona mangler han at vise det samme i en anden klub for at bevise han er på samme niveau.

Han er desværre tidligere scum spiller, men hold da op det er imponerende den karriere han har.
Det synes jeg ærligt talt er en underlig dokumentation/argumentation, at Messi er en en-klub mand

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvorfor? Ronaldo viser han kan i andre klubber og ligaer. Det mener jeg er en egenskab. Han kan hoppe ind på et hold, som ikke er købt ind til ham. Messi er en fantastisk spiller ingen tvivl om det, men han har kun spillet på et hold med samme tilgang hele sin karriere.

Det er ligesom Van Dijk i Liverpool, som bare hopper ind og dominere, som han gjorde på sine tidligere klubhold. Det er en egenskab, og den har Messi bare ikke vist. Respekt for man bliver i samme klub hele sin karriere! Men at skifte hold er bare en udfordring fordi du ved ikke om det kommer til at gå godt eller skidt.
2 mål og 2 assist i dag. Helt elendig er ham en-klub manden ikke...

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 13. mar, 2019 23:45

messi har jo trukket sig fra landsholdet et par gange(eller er det flere?), pga modgang, så synes han virker meget svag på det parameter. Så han vil have trygheden han får i barcelona, og fred være med det. Pinligt er det dog, med hans pensioneringer fra landsholdet, efter min mening.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » torsdag, 14. mar, 2019 00:16

61 UCL kampe på Camp Nou af Messi -> 62 mål. Ganske godt snit må man sige.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 14. mar, 2019 09:26

Thommo skrev:messi har jo trukket sig fra landsholdet et par gange(eller er det flere?), pga modgang, så synes han virker meget svag på det parameter. Så han vil have trygheden han får i barcelona, og fred være med det. Pinligt er det dog, med hans pensioneringer fra landsholdet, efter min mening.
Hvad der får ham til at melde fra til landsholdet ved vi vel ikke, og synes egenlig heller ikke at det vedkommer andre. Der kan være tusind forskellige forklaringer, og det er kun ham selv der kan vurdere om han vil/gider/har lyst/er motiveret/har overskud/fortsæt selv listen ....

Man kan eller skal ikke tvinge nogen til noget de ikke har pligt til
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ponzac » torsdag, 14. mar, 2019 10:47

Jesper skrev:
Ponzac skrev:
Jesper skrev:
Ponzac skrev:Puha Cristiano Ronaldo er bare den bedste fodboldspiller nogensinde. Synes ikke Messi er på det niveau. Cristiano kan spille i alle klubber og så længe Messi kun har spillet i Barcelona mangler han at vise det samme i en anden klub for at bevise han er på samme niveau.

Han er desværre tidligere scum spiller, men hold da op det er imponerende den karriere han har.
Det synes jeg ærligt talt er en underlig dokumentation/argumentation, at Messi er en en-klub mand

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvorfor? Ronaldo viser han kan i andre klubber og ligaer. Det mener jeg er en egenskab. Han kan hoppe ind på et hold, som ikke er købt ind til ham. Messi er en fantastisk spiller ingen tvivl om det, men han har kun spillet på et hold med samme tilgang hele sin karriere.

Det er ligesom Van Dijk i Liverpool, som bare hopper ind og dominere, som han gjorde på sine tidligere klubhold. Det er en egenskab, og den har Messi bare ikke vist. Respekt for man bliver i samme klub hele sin karriere! Men at skifte hold er bare en udfordring fordi du ved ikke om det kommer til at gå godt eller skidt.
2 mål og 2 assist i dag. Helt elendig er ham en-klub manden ikke...

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
De der one-liners klæder dig ikke Jesper. Jeg skriver ingen steder at han er elendig. Du vælger at udlade at holde dig til det jeg snakker om, men det tager jeg som at du ikke kan argumentere mod.

Besvar