Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 30. sep, 2017 20:15

Når man ser Chelsea - City i dag, så ser City altså skræmmende ud. Det sætter lidt vores første halvleg mod dem i relief, hvor jeg synes vi spillede helt lige op med dem. Det var først efter det røde kort at tingene faldt lidt fra hinanden for os.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 30. sep, 2017 20:16

Hvor er City gode på bolden.

Ensidig affære hvor City er niveauer bedre end Chelsea til trods for den smalle føring.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 30. sep, 2017 20:19

Otamendi stod ikke først i køen, da der blev delt hjerner ud. Er du gal en hovedløs aktion. Jeg var blevet rasende som holdkammerat, hvis jeg var vidne til så udødvendig et frispark.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 30. sep, 2017 21:56

Wormie skrev:kan alligevel godt prøve bare at tjene penge på at vores modstander total knuser deres modstand atm.

Billede
Stærkt spillet. Dog er jeg lidt overrasket over du ikke spiller større sejr til scum. Bortset fra måske PSG var det vel weekendens mest sikre bet
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 01. okt, 2017 17:11

De er godt nok kedelige og ineffektive og dårlige Everton. 3 point til os på Tyneside i eftermiddag, så bliver det en god rød dag på arbejdspladserne i morgen!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » søndag, 01. okt, 2017 19:37

Cynwal skrev:De er godt nok kedelige og ineffektive og dårlige Everton. 3 point til os på Tyneside i eftermiddag, så bliver det en god rød dag på arbejdspladserne i morgen!
:cry: :cry: :cry:

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 02. okt, 2017 08:08

RedRedRed skrev:
Cynwal skrev:De er godt nok kedelige og ineffektive og dårlige Everton. 3 point til os på Tyneside i eftermiddag, så bliver det en god rød dag på arbejdspladserne i morgen!
:cry: :cry: :cry:
Vi tabte da i det mindste ikke
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2390
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 05. okt, 2017 22:38

Ufatteligt England...

mortenbak
Indlæg: 3064
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » torsdag, 05. okt, 2017 22:59

AJJ skrev:Ufatteligt England...
Vandt de ikke 1-0 ?
Eller henviser du til noget andet ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » fredag, 06. okt, 2017 04:15

Det er godt nok helt vildt at Argentina er ved at misse VM. Og det er endnu mere vildt at de ud af de ti hold er det hold der har scoret næst-færrest mål og ligger på 16 mål i 17 kampe og en målforskel på 1. Det er jo praktisk talt kriminelt når man har så vanvittigt dygtige offensive spillere som de har i Messi, Dybala, Higuain, Icardi, Di Maria og sikkert en masse andre og samtidig har nogle dygtige folk på midtbanen og i forsvaret også. Jeg kan dog se at i dagens kamp har de valgt at stille op uden Dybala og Icardi og Higuain er slet ikke med er han skadet? Men det forsvarer ikke resten af deres VM-kvalifikation. Der må da være et eller andet riv rav ruskende galt :O
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » fredag, 06. okt, 2017 11:00

jensemand skrev:Det er godt nok helt vildt at Argentina er ved at misse VM. Og det er endnu mere vildt at de ud af de ti hold er det hold der har scoret næst-færrest mål og ligger på 16 mål i 17 kampe og en målforskel på 1. Det er jo praktisk talt kriminelt når man har så vanvittigt dygtige offensive spillere som de har i Messi, Dybala, Higuain, Icardi, Di Maria og sikkert en masse andre og samtidig har nogle dygtige folk på midtbanen og i forsvaret også. Jeg kan dog se at i dagens kamp har de valgt at stille op uden Dybala og Icardi og Higuain er slet ikke med er han skadet? Men det forsvarer ikke resten af deres VM-kvalifikation. Der må da være et eller andet riv rav ruskende galt :O
De har også en ret dygtig og målfarlig argentiner, til at rende rundt i City. :)

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » fredag, 06. okt, 2017 15:19

Gud ja hvordan hulen kunne jeg glemme ham? :D der var vist gået lidt bovlam nattehjerne i den ;) men det gør det jo kun endnu mere utroligt !
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hendo » fredag, 06. okt, 2017 18:01

Det er det sædvanlige med Argentina, det må være det mest underpræsterende landshold i forhold til spillermateriale, set over mange årgange. Landsholdsfodbold er selvfølgelig anderledes, men viser bare at der skal flere ting til for at få succes. De har længe haft meget uro, kaos osv. på og udenfor banen, i fodboldforbundet osv. De har haft en del besynderlige trænere, men nu har de så Sampaoli, som burde kunne give succes og som virker som et mere logisk valg, men det tager tid at vende det.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » tirsdag, 10. okt, 2017 13:43

Hendo skrev:Det er det sædvanlige med Argentina, det må være det mest underpræsterende landshold i forhold til spillermateriale, set over mange årgange.
Det må da være set over rigtig mange årgange:

2014: VM-finale
2015: Copa America-finale
2016: Copa America-finale

Jeg ved godt, at de tabte alle tre finaler, men alle tre var efter forlænget spilletid eller straffespark. Så helt skidt kan det da ikke have stået til.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 13. okt, 2017 15:03

AJ skrev:
Hendo skrev:Det er det sædvanlige med Argentina, det må være det mest underpræsterende landshold i forhold til spillermateriale, set over mange årgange.
Det må da være set over rigtig mange årgange:

2014: VM-finale
2015: Copa America-finale
2016: Copa America-finale

Jeg ved godt, at de tabte alle tre finaler, men alle tre var efter forlænget spilletid eller straffespark. Så helt skidt kan det da ikke have stået til.
det sjovt jeg huskede det som at Tyskland kørte dem ud af banen og havde fuld kontrol, men det var nok resten af turneringen jeg tænkte på, jeg havde fuldstændig glemt at den gik i forlænget. https://en.wikipedia.org/wiki/2014_FIFA ... al#Summary
ifølge wiki havde hvert hold 10 skud, dog 7-3 til tysken i skud på mål.

Men det hører også med at Argentina op til flere VM har haft en af de 3-5 bedste trupper i verden og alligevel ikke leveret. Men jeg tror ofte de har stået og haft 8 rigtig gode spillere fra store europæiske klubber og så har de ikke kunne få dem spillet sammen og så har de manglet en god spiller på et par vigtige pladser.

Men at de ikke gik videre fra puljen til VM i 2002, på trods af at de havde Ayal, Samuel og Zanetti defensivt med Bastisgol til at lave mål :shock: det må tælle godt ned.

En af mine venner har før kaldt dem for Sydamerikas Nordmænd og de har desværre en tendens til at være mere defensive end de burde. Ikke at et hold ikke kan have succes ved at spille god defensivt, men Argentina har til tider glemt at de også gerne selv skulle score mål for at vinde kampe, før 2014 fik de jo nærmest ikke udnyttet at de havde Messi fordi de ikke turde angribe :D.

i 2006 røg de ud imod Tyskland der i mine øjne var turneringens klart næstbedste hold, så der kunne Argentina jo godt have endt i finalen hvis de havde undgået Italien og Tyskland på vejen.
i 2010 blev de klapset af Preusserne 4-0, det var ikke helt godt, men igen var tyskerne rigtig gode det år.
Jeg tror Argentina var for længe om at finde ud af hvordan de skulle bruge Messi sammen med Tevez og Arguerro osv.og så holdt de fast i Riquelme som holdets store stjerne for længe.

Besvar