Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 14. okt, 2017 17:24

Liverpool kommer aldrig til at vinde PL Sålænge City bruger 250 miliarder hvert transfer vindue.

Skræmmende.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 14. okt, 2017 18:04

Chelsea blev godt nok kørt over af Crystal Palace i dag det var fedt at se. Kunne Zaha være interessant for os? Han var fandme godt nok god i dag.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 14. okt, 2017 18:41

jensemand skrev:Chelsea blev godt nok kørt over af Crystal Palace i dag det var fedt at se. Kunne Zaha være interessant for os? Han var fandme godt nok god i dag.
Av ja. Godt nok smider vi selv mange dumme points, men den her må godt nok svide på Stamford Bridge. Nederlag til et hold der før i dag hverken havde scoret eller høstet et eneste point. Puha,
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 14. okt, 2017 19:51

Wormie skrev:Liverpool kommer aldrig til at vinde PL Sålænge City bruger 250 miliarder hvert transfer vindue.

Skræmmende.
Ja, den strategi med at bygge langsomt op, holder ikke længere i PL, hvis man ville vinde PL.

Man C har godt nok en skræmmende offensiv; Sterling, Jesus og Agüero. De har svoret 6 mål hver. Nå ja, så har Sane, som har scoret 4 mål.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 14. okt, 2017 20:37

Inden kampene i dag tænkte jeg at vi blev nødt til at vinde i dag for at holde fast i de andre hold omkring 4. Pladsen, men i stedet endte vi med at hale ind på Arsenal og Chelsea med en uafgjort så helt skidt er det da ikke selvom vi skulle have vundet mod de beskidte sataner.. en sejr på Wembley i næste uge og så ser det rigtig fornuftigt ud :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 14. okt, 2017 21:05

Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:Liverpool kommer aldrig til at vinde PL Sålænge City bruger 250 miliarder hvert transfer vindue.

Skræmmende.
Ja, den strategi med at bygge langsomt op, holder ikke længere i PL, hvis man ville vinde PL.

Man C har godt nok en skræmmende offensiv; Sterling, Jesus og Agüero. De har svoret 6 mål hver. Nå ja, så har Sane, som har scoret 4 mål.
Det er 16-17 mdr. siden Leicester vandt, så køber den ikke. LFC har en manager der holder fast i noget der ikke virker på midtbanen, og roterer hele 3 mand på mål, og han kan angiveligt kun se en mand der kan forstærke midter forsvaret. Dernæst foretrækker han meter løbet pr kamp, frem for mål. Vi har en klasse angriber, men han har naturligt nok ikke selvtillid. Sturr>meter løbet pr kamp som jeg ser det.

Man skal nærmest undskylde hvis man er kritisk, eller endda sågar er imod Klopp. Om jeg begriber at det er sådan, for selv om at han er gennem sympatisk, har han godt nok mange ekstremt mange mangler. For hver kamp bliver jeg mere og mere skuffet, men ved ikke hvorfor, for burde jo kende hans handlemåder.

Hvorfor ikke prøve 4-2-3-1 når nu det andet har fejlet totalt, i lang tid???Firmino kunne måske endda blive god hvis han spillede længere tilbage, som han bør, og så Sturr ind. Nej lad os fejle igen og igen og igen og igen. En god manager ændrer lidt, når det sejler, ikke tyskeren.....Hverken formation, eller med indskiftninger før det nærmest er for sent.

Og er med på at Sturr er i bad standing hos mange, velsagtens pga Klopps sylten og pro Firmino propaganda, og pillen selvtillid ud af Sturr, men hvis han havde fået bare halvt så meget tillid vist som eksempelvis Firmino, lå vores snit ikke på usle lousy 1,6 point og elendige pinlige 1,6 mål.....Og han gør nada :wall: :wall: :doh1: :doh1: FUUUUUUUCK er jeg nødt til at sige
Verden er smask fuld af hyklere....

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » lørdag, 14. okt, 2017 21:09

Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:Liverpool kommer aldrig til at vinde PL Sålænge City bruger 250 miliarder hvert transfer vindue.

Skræmmende.
Ja, den strategi med at bygge langsomt op, holder ikke længere i PL, hvis man ville vinde PL.

Man C har godt nok en skræmmende offensiv; Sterling, Jesus og Agüero. De har svoret 6 mål hver. Nå ja, så har Sane, som har scoret 4 mål.
Puha, jeg forudså, at Sterling blev Citys nye Navas i denne sæson. Sådan er det ikke lige gået indtil videre...Men jeg håber da stadigvæk.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 14. okt, 2017 22:26

Jordi Alba er godt nok blevet barca spiller, istedet for en mand. Planter en albue i ansigtet på modspilleren, filmer han selv bliver ramt, og den købte dommer fløjter til fordel for spaniolerne der vil løsrive sig. Altid noget at barca får noget dommertække oveni 25 % af tv indtægterne :? Suarez scorer så lige nu, og er jo også den mest sympatiske i den klub ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 15. okt, 2017 16:38

Divock Origi med en kasse for Wolfsburg. Håber han får tanket noget selvtillid og skarphed, så han kommer stærkt tilbage til os næste år.

Og dommerne har åbenbart glemt at Shrek ikke spiller for Scum længere, så de bitre blå fik lige et billigt straffe i sidste sekund i Brighton :mrgreen:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » søndag, 15. okt, 2017 23:34

Thommo skrev:
Sturr>meter løbet pr kamp som jeg ser det.

Og er med på at Sturr er i bad standing hos mange, velsagtens pga Klopps sylten og pro Firmino propaganda, og pillen selvtillid ud af Sturr, men hvis han havde fået bare halvt så meget tillid vist som eksempelvis Firmino, lå vores snit ikke på usle lousy 1,6 point og elendige pinlige 1,6 mål.....Og han gør nada :wall: :wall: :doh1: :doh1: FUUUUUUUCK er jeg nødt til at sige
Sturridge er færdig på topplan. Det er svært at få selvtillid ind i en mand, som ikke kan spille 3 kampe i streg uden at blive skadet. I øvrigt skabte Firmino 5 chancer i kampen mod united og var derfor den der skabte mest på banen.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 16. okt, 2017 17:06

Mads T. skrev:
Thommo skrev:
Sturr>meter løbet pr kamp som jeg ser det.

Og er med på at Sturr er i bad standing hos mange, velsagtens pga Klopps sylten og pro Firmino propaganda, og pillen selvtillid ud af Sturr, men hvis han havde fået bare halvt så meget tillid vist som eksempelvis Firmino, lå vores snit ikke på usle lousy 1,6 point og elendige pinlige 1,6 mål.....Og han gør nada :wall: :wall: :doh1: :doh1: FUUUUUUUCK er jeg nødt til at sige
Sturridge er færdig på topplan. Det er svært at få selvtillid ind i en mand, som ikke kan spille 3 kampe i streg uden at blive skadet. I øvrigt skabte Firmino 5 chancer i kampen mod united og var derfor den der skabte mest på banen.
Og han er 100% effektiv i diciplinen at brænde chancer....Også i den kamp, LFC skaber jo masser af chancer men brænder vel langt over gennemsnittet, uden at have statistisk bevis for min påstand. Sturr får jo ikke chancen for at bevise han kan score, på trods af Firmino har rutinen i at brænde. Jeg er rent ud sagt pisse træt af at Firmino ligger 15-20 meter for langt fremme. Håber på 4-2-3-1 med Sturr fremme, Firmino bagved. Firmino forsvares af gud og hver mand, så Klopps propaganda virker jo fint, men jeg er bare ikke enig. Woodburn eller Solanke kan også få chancen, for de må gøre det mere effektivt, hvis de får samme lange line som Firmino har fået. December krisen kom tidligt i år, spændende om det er sidste krise denne sæson....9 point efter 1. pladsen, efter sølle 8 kampe(24 point at spille om :shock: !) og en målscore på ynkelige +1, 24 mål dårligere end City!!!! Alarm klokkerne bimler og bamler i min lejlighed
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » mandag, 16. okt, 2017 18:00

Det bimler og bamler altid i din lejlighed. Sturridge er færdig på topplan uanset hvor mange chancer Firmino end brænder.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 16. okt, 2017 20:32

Ja, vi mangler alvorligt en målscorer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » mandag, 16. okt, 2017 22:07

Hr. Drejer skrev:Ja, vi mangler alvorligt en målscorer.
Får du penge for at sige det?
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 16. okt, 2017 22:56

Spazzjack skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja, vi mangler alvorligt en målscorer.
Får du penge for at sige det?
Nope.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar