Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1687
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » søndag, 20. dec, 2020 17:24

Så mislykkedes Tottenham og Mourinho for anden kamp i træk med deres forehavende. Tak for det. Så er der lidt retfærdighed til, når antifodbolden ikke bliver belønnet. Selv da de kom bagud med to formåede de ikke at skabe nævneværdige chancer. Jeg står fast på det jeg sagde inden vi selv spillede mod Tottenham; der er intet at være imponeret over. Det er Mourinho-bold classic, og det fører ingen steder hen.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pow9199 » søndag, 20. dec, 2020 17:40

Sledgehammer skrev:
søndag, 20. dec, 2020 17:20
Venter bare på at høre Mou forklare at det bedste hold igen tabte ... :lol:
Det var det spørgsmål han fik til postmatch interviewet, og skred uden et ord. Mageløst.

mortenbak
Indlæg: 3100
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 20. dec, 2020 18:02

Øv! Hvad laver Leeds ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 20. dec, 2020 18:02

mortenbak skrev:Øv! Hvad laver Leeds ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lukker scum ind i mesterskabskampen

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

mortenbak
Indlæg: 3100
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 20. dec, 2020 18:11

Øv!
Håbede at Leeds kunne drille
De ligner et hold der ikke fortjener PL fodbold.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bøgvad » søndag, 20. dec, 2020 18:13

Ja vi må håbe at de næste par kampe ændre det..
Leicester
Everton
Wolves
Villa

Og så lukker vi den selv..,

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 20. dec, 2020 18:13

City er nok vores største udfordrer, men håber godt nok Leicester tager point mod scum næste runde

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11308
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 20. dec, 2020 18:42

Mysjkin skrev:
søndag, 20. dec, 2020 17:24
Så mislykkedes Tottenham og Mourinho for anden kamp i træk med deres forehavende. Tak for det. Så er der lidt retfærdighed til, når antifodbolden ikke bliver belønnet. Selv da de kom bagud med to formåede de ikke at skabe nævneværdige chancer. Jeg står fast på det jeg sagde inden vi selv spillede mod Tottenham; der er intet at være imponeret over. Det er Mourinho-bold classic, og det fører ingen steder hen.
Til gengæld er Tottenhams kampe underholdende for tiden, ......altså når man bagefter læser på "White hard Danes" på FB:
https://www.facebook.com/tottenhamdanmark
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 20. dec, 2020 20:41

Bøgvad skrev:Ja vi må håbe at de næste par kampe ændre det..
Leicester
Everton
Wolves
Villa

Og så lukker vi den selv..,
De får maks 2-3 point ud af de næste 4 kampe. Jeg er sgu også bekymret over deres point høst, men det må snart stoppe for de har altså ikke klassen til det
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3100
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 20. dec, 2020 21:48

I guder!
Der er sgu da ikke offside på Watkins !
Hvad fanden er det VAR har gang i ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. dec, 2020 08:52

mortenbak skrev:
søndag, 20. dec, 2020 21:48
I guder!
Der er sgu da ikke offside på Watkins !
Hvad fanden er det VAR har gang i ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
- at overbevise os om at det var bedre at have dommerfejlene begået på banen i stedet for i en skurvogn.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » mandag, 21. dec, 2020 09:00

mortenbak skrev:
søndag, 20. dec, 2020 18:11
Øv!
Håbede at Leeds kunne drille
De ligner et hold der ikke fortjener PL fodbold.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja. Jeg er ellers vilde med deres tilgang tilgang til tingene, men der er et par områder, jeg ikke forstår, de ikke lærer af.

Dødbolde eller indlæg ind i feltet i hovedhøjde. Det har kostet dem oceaner af mål.

Og den måde de spiller på kræver altså, at man kan ramme sin medspiller. I går var det, som når en bokser går med kæben direkte ind i modstanderens handske. scum scorer på et hav af fejlafleveringer eller dumme boldtab midt i banen, hvor der bare er en motorvej igennem.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 21. dec, 2020 09:28

Den største trussel lige nu er nok corona. London mv er lukket ned. Det virker usandsynligt at man samtidigt tillader fodbold. Jeg mener, så vigtigt er det trods alt ikke og signalværdien er måske ikke for god. Måske man vil udsætte kampe, men det betyder så bare en kalender, det bliver komplet umulig.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » mandag, 21. dec, 2020 10:36

AJJ skrev:
søndag, 20. dec, 2020 16:45
Tottenham har aldrig spillet og vil aldrig spille som et mesterhold i den her sæson. Når røgen har lagt sig, så er det igen City og Liverpool, det handler om.
Det synes jeg er en tidlig og forhastet dom.

De har tabt to i streg nu, en imod hhv. os og Leicster alts på papiret stærke hold, som kan slå alle hold. Rigtig nok kampe de burde vinde hvis de altså vil være mestre, men altså vi dømte heller ikke os selv ude efter uafgjorte kampe imod hhv. Fulham og Brighton, som på papiret er ringe modstandere.

Som sæsonen ser ud, ligner det også den vil være længe om at blive afgjort, om det er i Runde 36 eller 38 er spørgsmålet, men jeg tvivler på noget er afgjort før runde 36.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11308
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 21. dec, 2020 15:33

TG12 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 10:36
AJJ skrev:
søndag, 20. dec, 2020 16:45
Tottenham har aldrig spillet og vil aldrig spille som et mesterhold i den her sæson. Når røgen har lagt sig, så er det igen City og Liverpool, det handler om.
Det synes jeg er en tidlig og forhastet dom.

De har tabt to i streg nu, en imod hhv. os og Leicster alts på papiret stærke hold, som kan slå alle hold. Rigtig nok kampe de burde vinde hvis de altså vil være mestre, men altså vi dømte heller ikke os selv ude efter uafgjorte kampe imod hhv. Fulham og Brighton, som på papiret er ringe modstandere.

Som sæsonen ser ud, ligner det også den vil være længe om at blive afgjort, om det er i Runde 36 eller 38 er spørgsmålet, men jeg tvivler på noget er afgjort før runde 36.
Lad os nu bare være med til at piske en stemning op, og puste til ilden iblandt mange Spurs fans, som er utilfredse med Mourinhos anti-fodbold. Nu har den lille, mavesure portugiser i alt for lang tid gået og set "smock" og selvtilfreds ud. Han har forsøgt at udtråle overblik, selvtillid og glimt i øjet i alt for lang tid. Så jeg hilser den gammelkendte "Alle er imod mig-Mourinho" velkommen tilbage, da det plejer at være et tegn på at han mister grebet og sin opbakning i spillertruppen.
Nyd de sørgende, selvmedlidenhedsfulde øjne her på postmatch pressekonferencen efter 0-2 mod Leicester.
MERE af DET, tak!1 :
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar