Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » mandag, 14. jan, 2019 18:39

athomsen skrev: Så dansk :D Eriksen, Eriksen og atter Eriksen. Det er over 3 år siden han har scoret på frispark for Spurs. Synes det er mere mærkeligt, at Trippier ikke sparkede det.
Nu må du tage de anti-danske briller af. Eriksen scorede i hvert fald på frispark mod Juventus i februar, så det er faktuelt forkert. Derudover er Eriksen da klart en af de bedste frisparksskytter i verden, hvorfor han selvfølgelig burde sparke alle de frispark der ligger til ham.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 14. jan, 2019 19:49

Jeg har en snigende fornemmelse af en overraskelse i aften. Ved ikke helt hvad jeg burde basere det på, for de lyseblå har jo rejst sig efter juleprogrammets dårlige start. Jeg har bare set Wolves en del gang efterhånden og deres defensiv er god. Der til er de habile på dødbolde og deres kontrastød er ikke helt tossede. Og med en sejr kan de potentielt nå en 7. plads. Tror det bliver sværere end hvad folk forventer. Om det giver et City pointtab, det er måske for meget at forvente, men jeg tror bare på det.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » mandag, 14. jan, 2019 20:07

Jesper skrev:Jeg har en snigende fornemmelse af en overraskelse i aften. Ved ikke helt hvad jeg burde basere det på, for de lyseblå har jo rejst sig efter juleprogrammets dårlige start. Jeg har bare set Wolves en del gang efterhånden og deres defensiv er god. Der til er de habile på dødbolde og deres kontrastød er ikke helt tossede. Og med en sejr kan de potentielt nå en 7. plads. Tror det bliver sværere end hvad folk forventer. Om det giver et City pointtab, det er måske for meget at forvente, men jeg tror bare på det.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tror citeh vinder 3-0 desværre

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 14. jan, 2019 21:22

F1rm1no skrev:
Jesper skrev:Jeg har en snigende fornemmelse af en overraskelse i aften. Ved ikke helt hvad jeg burde basere det på, for de lyseblå har jo rejst sig efter juleprogrammets dårlige start. Jeg har bare set Wolves en del gang efterhånden og deres defensiv er god. Der til er de habile på dødbolde og deres kontrastød er ikke helt tossede. Og med en sejr kan de potentielt nå en 7. plads. Tror det bliver sværere end hvad folk forventer. Om det giver et City pointtab, det er måske for meget at forvente, men jeg tror bare på det.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tror citeh vinder 3-0 desværre

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Haha, det skulle jeg aldrig have skrevet!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 14. jan, 2019 21:23

F1rm1no skrev:
Jesper skrev:Jeg har en snigende fornemmelse af en overraskelse i aften. Ved ikke helt hvad jeg burde basere det på, for de lyseblå har jo rejst sig efter juleprogrammets dårlige start. Jeg har bare set Wolves en del gang efterhånden og deres defensiv er god. Der til er de habile på dødbolde og deres kontrastød er ikke helt tossede. Og med en sejr kan de potentielt nå en 7. plads. Tror det bliver sværere end hvad folk forventer. Om det giver et City pointtab, det er måske for meget at forvente, men jeg tror bare på det.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tror citeh vinder 3-0 desværre

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Kan Boly gjorde da ihvertfald lige sit for det.. iøvrigt for mig, klart rødt - men sjovt at se hvor hurtig City spilleren der lå i vanvittige dybe smerter og rullede rundt, hvor hurtig sådan et rødt kort ku kurere ham :D
Senest rettet af Bellamy_fever mandag, 14. jan, 2019 21:23, rettet i alt 1 gang.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » mandag, 14. jan, 2019 21:23

Den kamp er vist afgjort nu. Ingen hjælp fra Wolverhampton i denne uge
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 14. jan, 2019 21:45

En skidt udvikling den kamp har taget for os. Det kan jo nemt ende med en total nedsabling af Wolves, og dermed en uoprettelig fordel i Man City's favør, når man taler målscore.
Kloppite

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » mandag, 14. jan, 2019 21:56

texy skrev:En skidt udvikling den kamp har taget for os. Det kan jo nemt ende med en total nedsabling af Wolves, og dermed en uoprettelig fordel i Man City's favør, når man taler målscore.
Ja det er ikke i dag hjælpen kommer, desværre. Nu kan de så også spare lidt kræfter med 1 mand i overtal og 2 mål foran. Møg ærgerligt. Så må vi håbe at trænerfyringen i Huddersfield kan give fornyet energi til weekendens kamp.
YNWA..!

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » mandag, 14. jan, 2019 23:05

Jesper skrev:
F1rm1no skrev:
Jesper skrev:Jeg har en snigende fornemmelse af en overraskelse i aften. Ved ikke helt hvad jeg burde basere det på, for de lyseblå har jo rejst sig efter juleprogrammets dårlige start. Jeg har bare set Wolves en del gang efterhånden og deres defensiv er god. Der til er de habile på dødbolde og deres kontrastød er ikke helt tossede. Og med en sejr kan de potentielt nå en 7. plads. Tror det bliver sværere end hvad folk forventer. Om det giver et City pointtab, det er måske for meget at forvente, men jeg tror bare på det.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tror citeh vinder 3-0 desværre

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Haha, det skulle jeg aldrig have skrevet!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Nå men det skulle jeg da have oddset på Billede

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af athomsen » mandag, 14. jan, 2019 23:24

Mads T. skrev:
athomsen skrev: Så dansk :D Eriksen, Eriksen og atter Eriksen. Det er over 3 år siden han har scoret på frispark for Spurs. Synes det er mere mærkeligt, at Trippier ikke sparkede det.
Nu må du tage de anti-danske briller af. Eriksen scorede i hvert fald på frispark mod Juventus i februar, så det er faktuelt forkert. Derudover er Eriksen da klart en af de bedste frisparksskytter i verden, hvorfor han selvfølgelig burde sparke alle de frispark der ligger til ham.
Nå men så har han ikke scoret i ligaen siden en gang i 2015. Mener stadig Trippier er en bedre skytte end Eriksen

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 15. jan, 2019 09:40

athomsen skrev:
Mads T. skrev:
athomsen skrev: Så dansk :D Eriksen, Eriksen og atter Eriksen. Det er over 3 år siden han har scoret på frispark for Spurs. Synes det er mere mærkeligt, at Trippier ikke sparkede det.
Nu må du tage de anti-danske briller af. Eriksen scorede i hvert fald på frispark mod Juventus i februar, så det er faktuelt forkert. Derudover er Eriksen da klart en af de bedste frisparksskytter i verden, hvorfor han selvfølgelig burde sparke alle de frispark der ligger til ham.
Nå men så har han ikke scoret i ligaen siden en gang i 2015. Mener stadig Trippier er en bedre skytte end Eriksen
Han har scoret 4 indtil videre i år?? (eller snakker vi kun om frispark?)

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 18. jan, 2019 21:23

Der bliver knald på kedlerne, når Bayern kommer på besøg i februar måned.

Baseret på første halvleg mod Hoffenheim er det et Bayern mandskab, der er kommet i omdrejninger. Kimmich og Alaba er verdensklasse, mens Thiago ser ud til at være tilbage i topform. Lewandowski er ligeledes stadigvæk skarp, selvom han har rundet de 30.

Jeg hæfter mig dog ved, at Bayerns bagkæde står meget højt i banen. Hverken Süle, Hummels eller Boateng har farten til at kunne løbe Salah eller Mane op, hvis de slipper af sted i et dybdeløb.

Derudover håber jeg ikke, at der stadigvæk er interesse i Demirbay. Han er en udmærket pasningsspiller, men så heller ikke mere end det. Han er alt for langsom og stillestående til at kunne indgå i Klopp’s dynamisk og fysisk krævende spillestil.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 19. jan, 2019 15:24

fed kamp mellem Leicester og Wolves... dog komplet tåbeligt at Wolves manageren bliver udvist for at fejre en sidste minuts sejr med sit hold.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 19. jan, 2019 18:49

3 vigtige point til Benitez & Co. i Newcastle i dag i en rigtig 6-point'er mod Cardiff :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 19. jan, 2019 22:19




Sarri starts with a message to his players: 'I’m extremely angry, very angry indeed. This defeat was due to our mentality. I can’t accept it. We had a similar issue against Tottenham in the league. It appears this group of players are extremely difficult to motivate.'

Oh ohhh....
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar