Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alex Brockins » lørdag, 11. aug, 2007 15:43

Jeg ved ikke om det er fordi jeg har en smule antipati imod Tottenham, men hold da op, hvor synes jeg deres kampe er kedelige.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Pesen
Indlæg: 365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:00
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pesen » lørdag, 11. aug, 2007 16:00

Alex Brockins skrev:Jeg ved ikke om det er fordi jeg har en smule antipati imod Tottenham, men hold da op, hvor synes jeg deres kampe er kedelige.
Jeg har det på samme måde. Og det irriterer mig, at de til tider er overhypede. Ja, de køber da nogle interessante unge engelske spillere, med streg under engelske, men det laver ikke om på, at deres midtbane og især forsvar med målmanden inkluderet, er ret middelmådig.
The *** is not yellow, it's chicken

ChinGanMew

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ChinGanMew » lørdag, 11. aug, 2007 16:08

Det var alligevel ret overraskende.
Derby 1-0 Portsmouth på mål af Oakley efter 4 minutter spillet.

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » lørdag, 11. aug, 2007 16:12

sådan Sunderland.
Vi kan ligeså godt få nogle af de "store" til a smide point nu
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » lørdag, 11. aug, 2007 16:29

vorstrup skrev:sådan Sunderland.
Vi kan ligeså godt få nogle af de "store" til a smide point nu
En noget skuffende og kedelig fodboldkamp, der så kulminerede med en 3 minuts overtidscoring. Man skulle næsten tro det var Manchester United.

Newcastle foran 2-0 på udebane mod Bolton. Bianchi scorer i sin første kamp for Manchester City i en udemærket og intens kamp.

Everton foran 1-0 mod Wigan på mål af Osmann
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

ChinGanMew

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ChinGanMew » lørdag, 11. aug, 2007 16:33

Hvor det er altså bare dejligt, at City og West ham bruger unge talenter. Johnson, Schmeichel, Richards, Noble. Spillere jeg lige kunne komme i tanke om.

Benjani gjorde det til 1-1 mellem Derby og Portsmouth.

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » lørdag, 11. aug, 2007 17:11

Forrygende start af Newcastle. Skal det virkelig bli' året, hvor de kan blande sig i top 6?
Omvendt en skuffende start - hvis resultatet holder - for Bolton, men det kan nu kun glæde mig ;)
Håber godt nok, at West Ham får scoret og mindst uafgjort mod City. Ka' Bellamy ikke lige score en kasse?

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » lørdag, 11. aug, 2007 17:56

Tottenham så overraskende svage ud i mens Sunderland helt som forventet virker meget klar til Premier League denne gang. De bliver helt sikkert oppe. Bolton ser ikke overraskende meget svage ud men jeg havde ikke regnet med at Newcastle ville kunne vinde så overbevisende. Derby virker også lidt bedre end jeg havde regnet med. Portsmouth kan jeg ikke rigtig vurdere endnu men jeg tror ikke på at de kan gøre det bedre end i sidste sæson. Blackburn har gjort også det udmærket i dag og de kan måske ligesom Newcastle være outsiderne til subtoppen. Wigan kommer nok som forventet til at ligge i bunden. West Ham ser ikke vildt stærke ud hvilket jeg ellers havde troet hvorimod Manchester City tilsyneladende hurtigt har fået holdet på plads og Schmeichel har da også gjort det udmærket i kassen hos dem. De ser faktisk virklelig stærke ud hvis de kan blive ved med at få tingene til at fungere. De har mange spændende spillere og top 6 er nok ikke helt urealistisk for dem for hverken Tottenham eller Everton virker skræmmende.

I Tyskland ser Bayern Munchen ud til at smadre igennem det hele her efter den først kamp hvilket alle vel også har spået. De nye spillere sørgede for en meget sikker sejr over Hansa Rostock.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » lørdag, 11. aug, 2007 21:43

La Primera starter i aften med et særdeles spændende opgør. Sevilla-Real Madrid.

Andre der skal se den?

Another Wasted Corner

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Another Wasted Corner » lørdag, 11. aug, 2007 21:53

Toulouse slog Lyon med 1-0 idag på mål af Elmander. Lyon fik dog rødt kort tidligere i kampen, men lidt skidt. Nu har de sikkert masser af selvtillid...

Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af martinsommer » lørdag, 11. aug, 2007 22:03

Anders B skrev:La Primera starter i aften med et særdeles spændende opgør. Sevilla-Real Madrid.

Andre der skal se den?
Det er Super Cup. Ikke La Liga / Primera División. Men ses, det skal den nok. :)

Mads

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads » lørdag, 11. aug, 2007 22:50

martinsommer skrev:
Anders B skrev:La Primera starter i aften med et særdeles spændende opgør. Sevilla-Real Madrid.

Andre der skal se den?
Det er Super Cup. Ikke La Liga / Primera División. Men ses, det skal den nok. :)
Der er halveg lige nu, den er lige det modsatte af spændende og dommeren ligner en der har fået lidt penge af Sevilla.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 11. aug, 2007 23:57

DD skrev:Forrygende start af Newcastle. Skal det virkelig bli' året, hvor de kan blande sig i top 6?
Omvendt en skuffende start - hvis resultatet holder - for Bolton, men det kan nu kun glæde mig ;)
Håber godt nok, at West Ham får scoret og mindst uafgjort mod City. Ka' Bellamy ikke lige score en kasse?
Hmmmmmmm Jeg håber nu på success for Sammy Lee....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » søndag, 12. aug, 2007 13:04

Haha

1-0 til Fulham
Billede

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 12. aug, 2007 13:05

1-0 til Fulham mod Arsenal efter 50 sek. Nærmest selvmål af Lehmann ;)

Besvar