Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13727
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 28. jan, 2021 15:18

Enig Mysjkin. Man U er ikke i nærheden af vores topniveau. Men Man C er altså ikke hvad de var for år tilbage. Det samme med Spurs. Det samme gælder jo os. Og det er også derfor at jeg ikke forstår at vi ikke henter en midterforsvarer. Mesterskabet er lige foran os.

Der er mange hold der kæmper om at komme i top 4 i år. Men niveauet er generelt meget lavt, og det giver mindre klubber mulighed for at komme i top 4. Jeg tror vi skal tilbage til da Leicester vandt mesterskabet, for at finde en sæson med så lavt et niveau. Ingen af topklubberne kører optimalt. Tænk en klub med et budget som er en femtedel af vores ligger nr. 4 midtvejs i sæsonen. Det fortæller lidt om niveauet i år.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » torsdag, 28. jan, 2021 23:41

Mugge skrev:
torsdag, 28. jan, 2021 14:12
Mads T. skrev:
onsdag, 27. jan, 2021 23:15
Sådan United :)
United mod United...
Det var Sheffield jeg mente ;)

AJJ
Indlæg: 2397
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » fredag, 29. jan, 2021 15:46

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 28. jan, 2021 15:18
Enig Mysjkin. Man U er ikke i nærheden af vores topniveau. Men Man C er altså ikke hvad de var for år tilbage. Det samme med Spurs. Det samme gælder jo os. Og det er også derfor at jeg ikke forstår at vi ikke henter en midterforsvarer. Mesterskabet er lige foran os.
Desværre ser Man City nu ud til at have fundet form og formel, så det bliver rigtigt svært at gå forbi dem. Desværre har de - efter mange forsøg - lavet et godt CB-køb.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11249
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 30. jan, 2021 20:05

Christ hvor er Willian dog faldet i kvalitet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 30. jan, 2021 20:18

Cynwal skrev:
lørdag, 30. jan, 2021 20:05
Christ hvor er Willian dog faldet i kvalitet.
Jeg tror mere han er havnet i en skodklub, hvor det ikke rigtig spiller. Tror du ikke han kunne gøre det OK hos os ?
Det tror jeg om alle spillere :D HAHA -Tænker det må være det vildeste at spille for Liverpool og bo i den skønne by. Bare man husker paraply og Goretex sko :)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14371
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 30. jan, 2021 21:14

Cynwal skrev:Christ hvor er Willian dog faldet i kvalitet.
Han startede faktisk sæsonen ganske fint
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 30. jan, 2021 21:20

for øvrigt en virkelig kedelig kamp synes jeg. men fint resultat, selvom jeg havde sat næsen op efter at Arsenal havde smadret dem og deres nedtur startede idag.
Jeg fik en lur i første halvleg :)

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 31. jan, 2021 10:59

mortenbak skrev:
lørdag, 30. jan, 2021 21:20
for øvrigt en virkelig kedelig kamp synes jeg. men fint resultat, selvom jeg havde sat næsen op efter at Arsenal havde smadret dem og deres nedtur startede idag.
Jeg fik en lur i første halvleg :)
Deres nedtur startede vel forleden mod Sheffield?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 31. jan, 2021 11:22

Sledgehammer skrev:
søndag, 31. jan, 2021 10:59
mortenbak skrev:
lørdag, 30. jan, 2021 21:20
for øvrigt en virkelig kedelig kamp synes jeg. men fint resultat, selvom jeg havde sat næsen op efter at Arsenal havde smadret dem og deres nedtur startede idag.
Jeg fik en lur i første halvleg :)
Deres nedtur startede vel forleden mod Sheffield?
Ja forhåbentlig:) og vores comeback startede mod Tottenham :) NU skal vi bare holde momentum i aften.

AJJ
Indlæg: 2397
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » søndag, 31. jan, 2021 22:09

Sikke dog en dejlig PL-runde. Og nu vil Brighton sikkert komme med lidt tømmermænd på onsdag efter deres store skalp i dag.

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 31. jan, 2021 22:19

Ja den ligger helt hos os selv :)
Mærkelig sæson med vilde resultater! Hvis vi sørger for at vinde vores egne kampe fra nu, bliver vi mestre igen. Har sjældent oplevet så mange mærkelige resultater.

TG12
Indlæg: 1616
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » mandag, 01. feb, 2021 10:41

mortenbak skrev:
søndag, 31. jan, 2021 22:19
Ja den ligger helt hos os selv :)
Mærkelig sæson med vilde resultater! Hvis vi sørger for at vinde vores egne kampe fra nu, bliver vi mestre igen. Har sjældent oplevet så mange mærkelige resultater.
Arh.. City er altså potentielt 7 point foran os, forudsat de vinder deres udskudte kamp.

Så selv hvis vi antager at vi vinder over dem på Anfield på søndag, så skal vi hente yderligere 5 point mere end dem i de resterende kampe - da de givetvis får en bedre målscore end os.

Jeg vil gå så vidt som at sige, at hvis vi IKKE vinder på søndag, så er mesterskabet City's, uafgjort eller nederlag så er det et long-shot.

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » mandag, 01. feb, 2021 22:18

TG12 skrev:
mortenbak skrev:
søndag, 31. jan, 2021 22:19
Ja den ligger helt hos os selv :)
Mærkelig sæson med vilde resultater! Hvis vi sørger for at vinde vores egne kampe fra nu, bliver vi mestre igen. Har sjældent oplevet så mange mærkelige resultater.
Arh.. City er altså potentielt 7 point foran os, forudsat de vinder deres udskudte kamp.

Så selv hvis vi antager at vi vinder over dem på Anfield på søndag, så skal vi hente yderligere 5 point mere end dem i de resterende kampe - da de givetvis får en bedre målscore end os.

Jeg vil gå så vidt som at sige, at hvis vi IKKE vinder på søndag, så er mesterskabet City's, uafgjort eller nederlag så er det et long-shot.
Det har du helt ret i.
Jeg tror bare at denne sæson stadig vil få mærkelige resultater, så hvis vi “bare” selv undgår at dumme os kan vi godt nå city.
Men ja matematisk var det forkert skrevet af mig. Og det bliver uden tvivl svært ikke at miste point i vores resterende kampe.
Det var nogle dyre fjumrekampe vi lige havde os Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1676
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 02. feb, 2021 23:07

Af alle kampe er det så lige mod Man U at Sydhavnen vælger at få en mand smidt ud efter 2 min - og laver en fuldkommen idiotisk gentagelse af den ydmygelse de fik mod Leicester i sidste sæson. Det er pinligt at de ikke har lært at pakke sig når løbet er kørt.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2120
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 03. feb, 2021 00:28

Imponerende at Martial føler behov for at dive foran 6-0 kæft hvor er det klamt
YNWA

Besvar