Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 28. apr, 2018 19:50

Roma kører desværre også der ud ad.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. apr, 2018 19:55

Er AC røget ud af startopstillingen?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 28. apr, 2018 19:59

chelsea vinder 1-0 på et forsvarskiks af swansea.

det står skrevet i stjernerne.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 28. apr, 2018 20:33

Oomph242 skrev:Roma kører desværre også der ud ad.
Ja de vandt godt nok 4-1, men Jesus fik et rødt kort hvor Chievo efterfølgende brændte. Så det var ikke så overbevisende, som cifrene lyder.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 29. apr, 2018 19:54

Hold da op Sancho er en spændende spiller. Götze og Reus har gjort det godt, og bør baseret på dagsformen være i spil til WM.

Pulisic spiller endnu en gang en anonym kamp. Han har det generelt svært, når modstanderen står kompakt og han dermed ikke tildeles plads til sine løb med bolden. Jeg er efterhånden ikke sikker på, at han er løsningen som supplement til vores tre forreste spillere. Han er efter min mening på nuværende tidpunkt ikke dygtig nok i de små rum, og dermed meget let at neutralisere.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » tirsdag, 01. maj, 2018 15:14

Nå.. Real Madrid - Bayern. Hvem håber I på at vi får i en evt finale?

Jeg tror at vi har største chance ved at skabe kaos mod Reals forsvar samtidig med at jeg tror muller, levandowski og ribery er toxic for vores eget forsvar. Af den grund alene tror jeg vi har bedst chance ved Real.
Dog er både Ronaldo og Marcelo i vores klart defensivt svageste side, og Real er om nogen et finalehold.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. maj, 2018 15:59

zalcos skrev:Nå.. Real Madrid - Bayern. Hvem håber I på at vi får i en evt finale?

Jeg tror at vi har største chance ved at skabe kaos mod Reals forsvar samtidig med at jeg tror muller, levandowski og ribery er toxic for vores eget forsvar. Af den grund alene tror jeg vi har bedst chance ved Real.
Dog er både Ronaldo og Marcelo i vores klart defensivt svageste side, og Real er om nogen et finalehold.
Af de spillere du nævner dér, så foretrækker jeg klart tyskerne, da Marcelo og Ronaldo er hurtige og teknisk vildt gode, hvor tyskerne er mere fysiske og gør tingene i et andet tempo, som jeg tror passer vores forsvar meget bedre. Både Robben og Ribery er altså langt fra fordums styrke, så Ribery giver mig heller ikke dybe panderynker.

Jeg foretrækker BM, men jeg tror, vi har en rigtig god chance mod dem begge.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 01. maj, 2018 16:04

Niels K skrev:Jeg foretrækker BM, men jeg tror, vi har en rigtig god chance mod dem begge.
Hvorfor tror du vi har en god chance mod Real?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 01. maj, 2018 17:45

Hr. Drejer skrev:
Niels K skrev:Jeg foretrækker BM, men jeg tror, vi har en rigtig god chance mod dem begge.
Hvorfor tror du vi har en god chance mod Real?
Vel fordi de på ingen måde har imponeret i denne sæson og det er mere held end forstand (og fodboldevner) der har bragt dem hvortil de er i CL. Marcelo er en meget offensiv back - i den side hvor Salah huserer. Det kan meget nemt koste dem - enten ved at Salah for det nemt eller ved at Marcelo pludselig bliver meget defensiv. Derudover har de stort set ikke mødt et eneste hold hele sæsonen der spiller så hurtigt og aggressivt som os (Hvis vi altså leverer det topfodbold vi har vist mange gange at vi kan) Det tror jeg slet ikke de kan følge med i.

Dog har de selvfølgelig spillere, der er kendt for skuespil - så får de foræret en masse dødbolde/straffespark på flot skuespil, så kan det blive svært - og med vores held i den henseende, så gør de sikkert.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 01. maj, 2018 20:47

zalcos skrev:Nå.. Real Madrid - Bayern. Hvem håber I på at vi får i en evt finale?

Jeg tror at vi har største chance ved at skabe kaos mod Reals forsvar samtidig med at jeg tror muller, levandowski og ribery er toxic for vores eget forsvar. Af den grund alene tror jeg vi har bedst chance ved Real.
Dog er både Ronaldo og Marcelo i vores klart defensivt svageste side, og Real er om nogen et finalehold.
Håber på direkte rødt til Ronaldo, Marcelo og Ramos. + Lewandowski, Alaba og Hummels
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 01. maj, 2018 20:48

1-0 til Bayern
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 01. maj, 2018 20:49

Håber liverpool spillerne sidder og bliver enige om at det ikke skal ske imod os (igen) :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » tirsdag, 01. maj, 2018 20:56

Bayerns bænk ser ikke ud til at have verdensklasse
We need a new Fowler...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 01. maj, 2018 21:23

lewandowski har godt nok været pivringe med bold og foran mål i de her semi finaler.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. maj, 2018 21:23

Modric, hvilken fantastisk spiller! Synes det er to gode offensive hold, men jeg synes bestemt ikke de er usårlige defensivt. Uanset hvem vi kommer til at møde (for det tror jeg bliver realiteten), så har vi en chance.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar