Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » søndag, 12. aug, 2007 17:55

Styf skrev:
Rasmus skrev:
Styf skrev:Fulham og Birmingham fik begge vist at Chelsea og Arsenal på ingen måde ser skræmmende ud i denne sæson.
Det vil jeg altså kalde en forhastet konklusion. Arsenal og Chelsea havde ikke den bedste præmiere kamp, så langt er vi enige, men at drage nogen som helst konklusioner omkring sæsonen på den baggrund, kan man altså ikke. I så fald blive Man City vel mestre? RobertS får også nævnt Chelseas tynde forsvar, men med til historien hører unægteligt, at Terry og Alex (samt Drogba det meste af kampen) så med fra sidelinjen.

De Onde ser i øvrigt gode ud hjemme mod Reading. Stadig 0-0 dog, men der kan vist ikke vare længe...
Selvfølgelig kan man ikke sige det men hverken Arsenal eller Chelsea gjorde noget for at overbevise kritikkerne. Chelsea skal nok komme i gang men Arsenals præstation bekræftede mig kun i at de ikke for alvor kan blive en trussel i år.
Arsenal spillede da rigtig godt. Hvis det ikke havde været for en suveræn spillende reserve målmand, havde de da vundet med mindt 2-3 mål. Jeg talte det ihvertfald til 20 afslutninger, hvoraf over halvedelen var inden for målrammen. Rosicky må siges at være den store synder, men også Persie og Hleb havde et par store chancer. De viste noget af det flotte angrebsspil som de er kendt for, hurtige førstegangs afleveringer, dygtige tekniske spillere over hele banen, ikke mange på det Arsenal hold, som ikke kan afdrible 1-2 spillere. Den eneste svaghed som jeg ser, er targetmanden, Persie virkede lidt rusten, men de får vel snart Adebayor tilbage. Stort tab at miste Henry, men jeg ser dem næsten ligeså stærke som sidste sæson.
Billede

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 12. aug, 2007 17:57

Pongolle skrev:
Styf skrev:
Rasmus skrev:
Styf skrev:Fulham og Birmingham fik begge vist at Chelsea og Arsenal på ingen måde ser skræmmende ud i denne sæson.
Det vil jeg altså kalde en forhastet konklusion. Arsenal og Chelsea havde ikke den bedste præmiere kamp, så langt er vi enige, men at drage nogen som helst konklusioner omkring sæsonen på den baggrund, kan man altså ikke. I så fald blive Man City vel mestre? RobertS får også nævnt Chelseas tynde forsvar, men med til historien hører unægteligt, at Terry og Alex (samt Drogba det meste af kampen) så med fra sidelinjen.

De Onde ser i øvrigt gode ud hjemme mod Reading. Stadig 0-0 dog, men der kan vist ikke vare længe...
Selvfølgelig kan man ikke sige det men hverken Arsenal eller Chelsea gjorde noget for at overbevise kritikkerne. Chelsea skal nok komme i gang men Arsenals præstation bekræftede mig kun i at de ikke for alvor kan blive en trussel i år.
Arsenal spillede da rigtig godt. Hvis det ikke havde været for en suveræn spillende reserve målmand, havde de da vundet med mindt 2-3 mål. Jeg talte det ihvertfald til 20 afslutninger, hvoraf over halvedelen var inden for målrammen. Rosicky må siges at være den store synder, men også Persie og Hleb havde et par store chancer. De viste noget af det flotte angrebsspil som de er kendt for, hurtige førstegangs afleveringer, dygtige tekniske spillere over hele banen, ikke mange på det Arsenal hold, som ikke kan afdrible 1-2 spillere. Den eneste svaghed som jeg ser, er targetmanden, Persie virkede lidt rusten, men de får vel snart Adebayor tilbage. Stort tab at miste Henry, men jeg ser dem næsten ligeså stærke som sidste sæson.
Det er lige det jeg mener. Det er præcis den samme situation som i sidste sæson. De møder et hold som Fulham som de på papiret bør kunne køre over med deres flotte spil. I stedet skal de bruge hele kampen på at komme tilbage i kampen fordi de laver en meget stor personlig fejl. De spiller virkelig godt men har meget svært ved at score. Fulhams målmand stod helt fantastisk ja men det gør alle målmænd jo næsten efterhånden på Emirates Stadium. For mig var det bare sidste sæson om igen og at man skal bruge så mange kræfter på at besejre Fulham er ikke et godt tegn i mine øjne.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » søndag, 12. aug, 2007 18:35

Hvilken indskiftning fra Reading, 1 minut på banen og så direkte rødt til Dave Kitson
Billede

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 12. aug, 2007 18:37

Pongolle skrev:Hvilken indskiftning fra Reading, 1 minut på banen og så direkte rødt til Dave Kitson
Nu bliver det sgu hårdt. Er jeg den eneste der har på fornnemelsen at Scum scorer i sidste minut?
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » søndag, 12. aug, 2007 18:53

Styf skrev:
Pongolle skrev:Hvilken indskiftning fra Reading, 1 minut på banen og så direkte rødt til Dave Kitson
Nu bliver det sgu hårdt. Er jeg den eneste der har på fornnemelsen at Scum scorer i sidste minut?
Nej absolut ikke. Jeg bliver virkelig overrasket hvis ikke de scorer i sidste minut.

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 12. aug, 2007 18:55

Fremragende resultat. 0-0 klarede Reading på O.T. :)

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » søndag, 12. aug, 2007 18:57

DD skrev:Fremragende resultat. 0-0 klarede Reading på O.T. :)
Fremragende resultat.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 12. aug, 2007 18:58

Så blev det alligevel en god søndag, selvom både Chesea og især Arsenal snød os :D
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Another Wasted Corner

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Another Wasted Corner » søndag, 12. aug, 2007 18:59

Super dejligt og meget overraskende. Så ellers ud til at United stillede op med et stærkt hold. Rooney gik ud i pausen, nogen der ved om han er skadet? Spændende at se hvordan det går dem ude mod Pompey og City, som vist er deres to næste kampe.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » søndag, 12. aug, 2007 19:00

Puha - det var en lang kamp. Heldigvis endte den lykkeligt, og så er det jo hele pinslen værd. Sikke en forrygende PL-start!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 12. aug, 2007 19:07

Another Wasted Corner skrev:Super dejligt og meget overraskende. Så ellers ud til at United stillede op med et stærkt hold. Rooney gik ud i pausen, nogen der ved om han er skadet? Spændende at se hvordan det går dem ude mod Pompey og City, som vist er deres to næste kampe.
Tilsyneladende fik han et slag over den venstre fod ca. 5 minutter før pause. Han humpede dog videre, men så ikke alt for godt ud. Om det er noget langvarigt vides ikke, men det tror jeg næppe.

Objektivt burde ManU selvfølgelig ha' vundet den kamp med en 2-3 mål, men Reding's amerikaner-målmand did a good job og Reading kæmpede heroisk. Skudstatistikken sagde vist noget med 20-2, det siger vel alt ;)

Men herligt for os og lidt af en gyser hen mod slutningen.

Another Wasted Corner

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Another Wasted Corner » søndag, 12. aug, 2007 19:09

DD skrev:
Another Wasted Corner skrev:Super dejligt og meget overraskende. Så ellers ud til at United stillede op med et stærkt hold. Rooney gik ud i pausen, nogen der ved om han er skadet? Spændende at se hvordan det går dem ude mod Pompey og City, som vist er deres to næste kampe.
Tilsyneladende fik han et slag over den venstre fod ca. 5 minutter før pause. Han humpede dog videre, men så ikke alt for godt ud. Om det er noget langvarigt vides ikke, men det tror jeg næppe.

Objektivt burde ManU selvfølgelig ha' vundet den kamp med en 2-3 mål, men Reding's amerikaner-målmand did a good job og Reading kæmpede heroisk. Skudstatistikken sagde vist noget med 20-2, det siger vel alt ;)

Men herligt for os og lidt af en gyser hen mod slutningen.
Den der med at vinde suverænt på skudstatistikken har vi jo prøvet så mange gange, så forhåbentlig bliver det en sæson hvor de i frustration vil se på skudstatistikken og undre sig over, hvor pointene dog blev af alt i mens vi forsvinder i horisonten og efterlader alle de andre langt bag os...ja,ja, drømme må man vel godt efter sådan en fin start på sæsonen ;)

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » søndag, 12. aug, 2007 19:39

De scum folk kan da heller ikke bruges til noget, så fik de ødelagt mit odds.

Men skidt pyt, jeg overlever nok så længe de ikke tager fuldt point.

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 12. aug, 2007 19:40

Another Wasted Corner skrev:
DD skrev:
Another Wasted Corner skrev:Super dejligt og meget overraskende. Så ellers ud til at United stillede op med et stærkt hold. Rooney gik ud i pausen, nogen der ved om han er skadet? Spændende at se hvordan det går dem ude mod Pompey og City, som vist er deres to næste kampe.
Tilsyneladende fik han et slag over den venstre fod ca. 5 minutter før pause. Han humpede dog videre, men så ikke alt for godt ud. Om det er noget langvarigt vides ikke, men det tror jeg næppe.

Objektivt burde ManU selvfølgelig ha' vundet den kamp med en 2-3 mål, men Reding's amerikaner-målmand did a good job og Reading kæmpede heroisk. Skudstatistikken sagde vist noget med 20-2, det siger vel alt ;)

Men herligt for os og lidt af en gyser hen mod slutningen.
Den der med at vinde suverænt på skudstatistikken har vi jo prøvet så mange gange, så forhåbentlig bliver det en sæson hvor de i frustration vil se på skudstatistikken og undre sig over, hvor pointene dog blev af alt i mens vi forsvinder i horisonten og efterlader alle de andre langt bag os...ja,ja, drømme må man vel godt efter sådan en fin start på sæsonen ;)
Det er jo ren poesi, AWC ;)

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » søndag, 12. aug, 2007 20:14

Det er så konge at Scum kun fik et point i dag og vi fik tre i går. Vi er på vej mod mesterskabet :D Sidste år vandt Scum deres første kamp og fik alle tre point og vi fik kun et point mod Sheffield United og Scum blev mestre. Jeg ser et mønstre :D
Billede

Besvar