Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 29. dec, 2020 19:46

Leeds fører 4-0 ude over WBA efter 1. halvleg. Det fortæller vel hvor ringe vi var forleden.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 29. dec, 2020 19:56

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. dec, 2020 19:46
Leeds fører 4-0 ude over WBA efter 1. halvleg. Det fortæller vel hvor ringe vi var forleden.
Haha, ja, men mon ikke man kan formode at WBA trods alt har færre end 11 mand i eget felt i dag?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

mortenbak
Indlæg: 3067
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 29. dec, 2020 22:53




Sent from my iPhone using Tapatalk

TG12
Indlæg: 1616
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » tirsdag, 29. dec, 2020 22:54

Hvis vi ikke frygter United i mesterskabs kampen er vi for dumme..

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » tirsdag, 29. dec, 2020 22:55

Det er godt nok efterhånden fuldstændig absurd hvor meget der går deres vej i den her sæson...
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

mortenbak
Indlæg: 3067
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 29. dec, 2020 22:57

TG12 skrev:Hvis vi ikke frygter United i mesterskabs kampen er vi for dumme..
Eller for dårlige....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 29. dec, 2020 22:59

Fuck hvor klamt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 29. dec, 2020 23:06

Lad os nu se, de skal trods alt kunne holde det niveau/held resten af sæsonen når Europa league starter til foråret, og de hsr haft svært nok ved der over efteråret/vinteren.

Jeg tror stadig på at Liverpool og city bliver de 2 duelanter til sidst; måske ikke med lige så sTor margin til forfølger feltet, men jeg tror faktisk stadig at de 2 hold hsr snildt sig en smule ud når vi når slutningen - jeg tror dog ikke det bliver afgjort før de sidste 3 runder, omend jeg godt ku forudse t den er mere eller mindre afgjort i sidste spillerunde .. forhåbentlig til fordel for Liverpool.

Kampen om 3-5 pladsen bliver tilgebgældt et ganske tæt ræs ku jeg forestille mig, mellem Chelsea (som jeg har som favoritter) Tottenham, United og hvorfor ikke Leicester Everton ?

Som sagt før tror jeg Europa league bliver et problem for Tottenham og United , både fordi det er træls destinationer og træls st spille om torsdagen - en rednings krans ku jo være hvis de røg tidlig ud og derved faktisk ikke hsr noget videre at spille for end PrL.
Husk på begge hold også er engageret i liga Cuppen, så langt at de ikke længere kan spare spillere.

Generelt tror jeg virkelig (rimelig modsigende I know) man skal passe på med at vurdere for meget før sent i sæsonen - foråret bliver led med både PrL, liga cup, FA cup, ChAmpions league/Europa league og så kan Covid19 jo også pludselig få indflydelse på holdene - jeg vil suger Liverpool bedre kan håndtere Corona/skade end United og Tottenham grundet mere kvalitet på bænken

Så jeg holder fast i min forudsigelse

1. Liverpool
2. City
3. Chelsea
4. United/Tottenham/Leicester
5.united/Tottenham/Leicester
6.united/Tottenham/Leicester
7. Arsenal
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1674
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 29. dec, 2020 23:11

Emmy skrev:
tirsdag, 29. dec, 2020 22:59
Fuck hvor klamt
Ja! De har momentum i øjeblikket; de spiller ikke overbevisende, men nu ligger de nr 2 og bør absolut regnes som mesterskabskandidater - navnlig fordi vi selv og Man C er alt for ustabile. Men de er kun en skade til Bruno fra at glide ud af kampen. Han bærer holdet.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 29. dec, 2020 23:32

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. dec, 2020 19:46
Leeds fører 4-0 ude over WBA efter 1. halvleg. Det fortæller vel hvor ringe vi var forleden.
Så Aston Villa er sikre mestrer i denne sæson efter din logik eller?

mortenbak
Indlæg: 3067
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 29. dec, 2020 23:37

Mads T. skrev:
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. dec, 2020 19:46
Leeds fører 4-0 ude over WBA efter 1. halvleg. Det fortæller vel hvor ringe vi var forleden.
Så Aston Villa er sikre mestrer i denne sæson efter din logik eller?
Sådan læser jeg ikke Drejers indlæg.
Jeg læser det som “fuck hvor var det pivringe og stupidt at spille uafgjort 1-1 mod WBA forleden”

Hvordan får du det til at Aston Villa bliver mestre ?

Everton bliver mestre i år!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 30. dec, 2020 08:30

Der er ingen tvivl om at scum har et potent angreb. Fernandez er en superstjerne. Deres forsvar..knap så godt. Det her er et udholdenhedsløb. De kommer til at snuble, men det vi desværre også selv. Måske de indbyrdes opgør bliver vitale.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 30. dec, 2020 09:02

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. dec, 2020 19:46
Leeds fører 4-0 ude over WBA efter 1. halvleg. Det fortæller vel hvor ringe vi var forleden.
Ja, for fodbold er jo 100% matematisk, så man direkte kan aflæse hold og deres styrke ud fra målsforskellen imod en modstander.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » onsdag, 30. dec, 2020 10:02

mortenbak skrev:
tirsdag, 29. dec, 2020 23:37
Mads T. skrev:
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. dec, 2020 19:46
Leeds fører 4-0 ude over WBA efter 1. halvleg. Det fortæller vel hvor ringe vi var forleden.
Så Aston Villa er sikre mestrer i denne sæson efter din logik eller?
Sådan læser jeg ikke Drejers indlæg.
Jeg læser det som “fuck hvor var det pivringe og stupidt at spille uafgjort 1-1 mod WBA forleden”

Hvordan får du det til at Aston Villa bliver mestre ?

Everton bliver mestre i år!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Man kan bare ikke stille det sådan op, at der er kampe, vi SKAL vinde. Alle må da kunne se, at alle PL hold kan tage point fra hianden, hvis man ikke er helt på toppen, og intet hold er helt på toppen hele sæsonen igennem.
WBA fik også uafgjort mod Man City.
En 19 årig Curtis laver en fejl, og vi fik en urutineret teenager ind i det centrale forsvar midt i kampen. Vores normale 6'er spiller også i det centrale. Der vil ske fejl, når vi skal trylle med trup og opstilling til hver kamp. Aston Villa fx spiller stort set med de samme 11 hver eneste kamp, og det gjorde Leicester også i deres mesterskabssæson.

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 30. dec, 2020 10:31

United har ikke vis et særligt højt topniveau. De har indtil videre mødt tre andre mesterskabs kandidater med 2 point til følge - og det var på hjemmebane alle tre.
15 kampe inde i sæsonen kan man stadig se godt ud i tabellen alligevel - med lidt held undervejs. Det gjorde Leicester også sidste år. Og Fernandes kan ikke bære dem gennem hele sæsonen.
Men de kan selvfølgelig lave et statement ved at tage til Anfield og vinde...

Besvar