Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 26. dec, 2017 18:02

Emmy skrev:
Sledgehammer skrev:
Emmy skrev:
Oomph242 skrev:Mølby kan næsten ikke holde det inde. Kæft hvor han fryder sig.
Over hvad?
Over at Scum smed 2 points?
Det er også bare herligt. Ærgeligt de overhovedet fik point dog. Burnley er gode, vi får en svær svær udekamp der er næste runde igen
Jeg har egentlig på fornemmelsen, at vi får det sværere i dag mod Swansea. Burnley vil ikke komme til at stå så dybt som Swansea sikkert gør i aften, så jeg tror at vores røde angrebsmaskine nok skal lave nogle mål på Turf Moor. Spurs viste forleden, hvordan man får Burnley til at ligne et ordinært hold.

Jeg har i parentes bemærket altid haft et lille svagt punkt for Burnley, en underhundsklub par excellence, så jeg glæder mig over deres succes i år ... så længe de ikke generer os :mrgreen:
Senest rettet af Sledgehammer tirsdag, 26. dec, 2017 18:06, rettet i alt 3 gange.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hendo » tirsdag, 26. dec, 2017 18:02

YNWA! skrev:Det er slet ikke fedt overhovedet at Tottenham har succes. Vi kæmper med dem, og så får de så meget ros selvom de vitterligt ikke har vundet en skid i 100 år.
Meget enig. Spurs, også med måden de kører deres klub på, er vel største konkurrent på flere måder lige nu. Også er mange af deres fans lidt irriterende. Dog er det med de 100 år måske også en af grundene til at de får så meget ros, udover at Pochettino bare er dygtig, der er andre forventninger til dem end til Liverpool. Og tak for det.

Den argentinske dengse? Kane virker som en langt større dengse-type. Mon ikke han afløser Bale som Real Madrids nye posterboy snart?
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 26. dec, 2017 18:26

Bojangles skrev:
Surf skrev:
YNWA! skrev:Det er slet ikke fedt overhovedet at Tottenham har succes. Vi kæmper med dem, og så får de så meget ros selvom de vitterligt ikke har vundet en skid i 100 år.
Præcis! Spurs vinder fripas - ja de får endda ros - mens man skal høre stolpe op og stolpe ned om vores defensiv og kritik af Klopp hvis han roterer og jeg ved ikke hvad. Så trættende.
Det er jo mest på dansk tv og i danske aviser, fordi at Eriksen spiller der. Ellers havde de jo været ligeglade med dem.
Men det er da ganske imponerende det de har præsteret, hvor de for et relativt lavt budget, stille og rolgt har arbejdet sig stærkere og stærkere - selvfølgelig med fordelan af Londonfaktoren. Men derfor håber jeg nu stadig at de kommer til at brænde i helvede meget snart ;-)
Poch får også så pisse meget ros og han er en af de bedste trænere i verdenen og blablabla. Det eneste manden har vundet er en månedens træner i Premier League. Jeg brækker mig.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 26. dec, 2017 18:41

YNWA! skrev:
Thommo skrev:39 Kane mål i Pl(56 alt i alt) i 2017, det er imponerende, og slog dermed Shearers sølle 36. Feeedt han slår den argentinske dengse fra spanien, som mest scorende i år :clap:
Hvorfor er det fedt at dem vi kæmper om 4. Pladsen, har en angriber der bomber løs? Vil sku hellere have han ingen mål lavede overhovedet
Fordi det ER imponerende :dontknow: , og kan lide Spurs måde at kæmper med i toppen, på trods af de ikke bruger penge. Og jeg ikke kan lide dengsen i barcelona, eller klubben generelt....Dernæst vil der jo altid være nogle vi kæmper mod om pladserne, hellere Spurs end arsenal, scum, chelsea, city i min bog.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 26. dec, 2017 23:26


AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 27. dec, 2017 22:52

Sledgehammer skrev:Jeg har egentlig på fornemmelsen, at vi får det sværere i dag mod Swansea. Burnley vil ikke komme til at stå så dybt som Swansea sikkert gør i aften, så jeg tror at vores røde angrebsmaskine nok skal lave nogle mål på Turf Moor. Spurs viste forleden, hvordan man får Burnley til at ligne et ordinært hold.
Burnley står dybt. De er bare dygtigere til det end de fleste andre. Så det borger for en svær kamp. I Spurs-kampen kom de tidligt bagud, så det var en undtagelse. Men så sent som i kampen mod Man Utd, hvor de omvendt kom tidligt foran, stod de i eget felt.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 27. dec, 2017 23:39

AJ skrev:
Sledgehammer skrev:Jeg har egentlig på fornemmelsen, at vi får det sværere i dag mod Swansea. Burnley vil ikke komme til at stå så dybt som Swansea sikkert gør i aften, så jeg tror at vores røde angrebsmaskine nok skal lave nogle mål på Turf Moor. Spurs viste forleden, hvordan man får Burnley til at ligne et ordinært hold.
Burnley står dybt. De er bare dygtigere til det end de fleste andre. Så det borger for en svær kamp. I Spurs-kampen kom de tidligt bagud, så det var en undtagelse. Men så sent som i kampen mod Man Utd, hvor de omvendt kom tidligt foran, stod de i eget felt.
Burnley manglede også Tarkowski i kampen mod Spurs og selvfølgelig også mod United, men det har klart været en svækkelse af deres forsvar at mangle ham.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 28. dec, 2017 12:14

Mads T. skrev:
AJ skrev:
Sledgehammer skrev:Jeg har egentlig på fornemmelsen, at vi får det sværere i dag mod Swansea. Burnley vil ikke komme til at stå så dybt som Swansea sikkert gør i aften, så jeg tror at vores røde angrebsmaskine nok skal lave nogle mål på Turf Moor. Spurs viste forleden, hvordan man får Burnley til at ligne et ordinært hold.
Burnley står dybt. De er bare dygtigere til det end de fleste andre. Så det borger for en svær kamp. I Spurs-kampen kom de tidligt bagud, så det var en undtagelse. Men så sent som i kampen mod Man Utd, hvor de omvendt kom tidligt foran, stod de i eget felt.
Burnley manglede også Tarkowski i kampen mod Spurs og selvfølgelig også mod United, men det har klart været en svækkelse af deres forsvar at mangle ham.
En fordel kan være det tætte program og vores bedre bredde i truppen, vi kan skifte Salah ud med Mané, Gini ud med Milner, Trent for Gomez, uden at vi bliver svækkede af det, har Burnley de samme muligheder?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 30. dec, 2017 20:31

Tak til Liverpools andethold for at få uafgjort mod United!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » lørdag, 30. dec, 2017 21:11

Stillede Burnley i stærkeste opstilling mod Huddersfield?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 30. dec, 2017 21:13

Belloni skrev:Stillede Burnley i stærkeste opstilling mod Huddersfield?
Det ligner det hold de stillede med mod United ihvertfald.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 30. dec, 2017 21:35

Belloni skrev:Stillede Burnley i stærkeste opstilling mod Huddersfield?
Burnley overpræsterede vel i starten af sæsonen, men nu er de ved at falde tilbage til deres naturlige niveau, som indebærer remis mod hold på tilsvarende niveau, som fx Huddersfield og Man United :mrgreen:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Dagens Kampe

Indlæg af Surf » lørdag, 30. dec, 2017 22:49

Nogen der ved hvorfor Spurs ikke har spillet i denne runde og ikke spiller i morgen?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 30. dec, 2017 23:13

Surf skrev:Nogen der ved hvorfor Spurs ikke har spillet i denne runde og ikke spiller i morgen?
Godt spørgsmål. De skal spille deres udsatte mod WHU 4. Januar. De spiller også 2. Januar. Giver ingen mening
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 30. dec, 2017 23:21

Belloni skrev:Stillede Burnley i stærkeste opstilling mod Huddersfield?
Men en 0-0 imod Huddersfield har måske været mindre stressende end vores flotte sejr. Heldigvis har vi en håndfuld friske spillere klar, så det går nok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar