Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 28. jan, 2018 15:54

Hold kæft, hvor er Andreas Christensen god. Jeg sidder og ser Chelsea-Newcastle, og han læser, alt der kommer mod ham og han kan drive med bolden. Jeg mener helt seriøst, at Chelsea har fået en lige så godt forsvarer i AC, som vi har i Van Dijk.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 28. jan, 2018 15:56

Tom_Jorsal skrev:Hold kæft, hvor er Andreas Christensen god. Jeg sidder og ser Chelsea-Newcastle, og han læser, alt der kommer mod ham og han kan drive med bolden. Jeg mener helt seriøst, at Chelsea har fået en lige så godt forsvarer i AC, som vi har i Van Dijk.
Jeg ser helt klart AC som et større talent end Virgil. Og jeg synes allerede han er bedre end Virgil.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 28. jan, 2018 16:30

Det er i hvert fald deromkring vi befinder os, hvad niveau angår. Han er meget imponerende, og prøv lige at overveje hvor blæst det er, at Bjelland ofte får spilletid på landsholdet på bekostning af AC :lol:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » søndag, 28. jan, 2018 16:53

Hr. Drejer skrev:
Tom_Jorsal skrev:Hold kæft, hvor er Andreas Christensen god. Jeg sidder og ser Chelsea-Newcastle, og han læser, alt der kommer mod ham og han kan drive med bolden. Jeg mener helt seriøst, at Chelsea har fået en lige så godt forsvarer i AC, som vi har i Van Dijk.
Jeg ser helt klart AC som et større talent end Virgil. Og jeg synes allerede han er bedre end Virgil.
AC er dygtig. Men han ser måske lidt bedre ud hos Chelsea end han er, fordi han er flankeret af to andre dygtige midterforsvarere. Er ikke sikker på, at AC endnu har fysikken til at begå sig på et tophold i PL, hvis de kun spiller med 2 mand i midterforsvaret.

Og jeg mener slet ikke, at han er på VVD niveau. Eller eksempelvis Laporte-niveau - som vi måske snart for at se i Man City.

Skal i øvrigt se Cardiff mod Man City om lidt. Grujic starter for Cardiff.
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 28. jan, 2018 17:49

Azpilicueta er også dygtig, men de andre midterforsvarere i Chelsea er da ikke noget særligt. Men de er fysisk stærke. Så jeg er til dels enig med Texy. Det gavner AC at være flankeret af dem. Men det skal ikke tage noget fra AC's præstationer.

Spændende om et klubskifte kan få gang i Laporte. Han har ikke udviklet sig i årevis. Til dels pga. skader, men det kan også være, at han har brug for luftforandring.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » onsdag, 31. jan, 2018 07:23

Det var ikke kun os, der havde det svært mod Swansea ude... Arsenal får svært at komme i CL efterhånden.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » onsdag, 31. jan, 2018 10:01

Jeg kan ikke sige det anderledes end at jeg håber spurs sætter point til i aften.
Nøj hvor en god runde så.

Spurs har iøvrig arsenal og os i de følgende 2 kampe (en hviledag mindre end os til weekenden), så vi har alle muligheder for at lægge afstand.

Gunners er nok tabt, men lad os se. De har før kommet godt tilbage i foråret.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » onsdag, 31. jan, 2018 11:25

Det ville hjælpe os vanvittigt meget hvis spurs taber til united.

United skal nok klare top 4 så gider ikke engang håbe at vi slutter over dem

Målet for os må være at sikre top 4 (husk ingen cl kvalifikation næste år)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. jan, 2018 11:29

Jeg kan bare ikke holde med Man U. Det kan jeg ikke. Det strider mod min opdragelse.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 31. jan, 2018 12:46

Uafgjort.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 31. jan, 2018 13:19

Tottneham skal nok træde i spinaten, hvis de ikke kan få Harry Kane igang, som gang på gang har hævet deres niveau de sidste par sæsoner, som nr. 2 og 3.

Man United har alle muligheder for og skuffe enhver med deres indkøb af Alexis og Mourinho i spidsen, som virker til at hæve alt skyttet mod endnu en titel i enten CHL eller FA Cuppen #jinx

Spurs sejr og der er luft op til top-3. Tættere end nogensinde i den CHL dyst fra næste sæson. Spændende imø :aliboronz8:
You'r Never Walk Alone. ///

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » onsdag, 31. jan, 2018 13:37

Hr. Drejer skrev:Jeg kan bare ikke holde med Man U. Det kan jeg ikke. Det strider mod min opdragelse.
Mange ting kan vi være uenige om Hr. Drejer - men her er vi trods alt helt enige :-)

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 31. jan, 2018 13:39

AJ skrev:Uafgjort.
Selvom det gør ondt helt ind i knoglerne at skrive det, så synes jeg faktisk, at Scum-sejr i aften vil være at foretrække. At sikre 4.-pladsen er imo vigtigere end chancen for måske at overhale Scum og/eller Chelsea og blive nr. 2 eller 3, i hvert fald på det her stadie af sæsonen. Senere, når/hvis vi definitivt har distanceret Spurs og Arsenal, kan vi koncentrere os om at kikke opad og se hvor langt det kan bære.

Men uafgjort i aften vil da på ingen måde få mig til at ligge søvnløs :mrgreen: Og vildt i øvrigt at sætte sig til at se en Scum-kamp uden at skulle ærgre sig gul og blå hvis de scorer.
Senest rettet af Sledgehammer onsdag, 31. jan, 2018 15:12, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 31. jan, 2018 14:07

Sledgehammer skrev:
AJ skrev:Uafgjort.
Selvom det gør ondt helt ind i knoglerne at skrive det, så synes jeg faktisk, at Scum-sejr i aften vil være at foretrække. At sikre 4.-pladsen er imo vigtigere end chancen for måske at overhale Scum og/eller Chelsea og blive nr. 2 eller 3.

Men uafgjort i aften vil da på ingen måde få mig til at ligge søvnløs :mrgreen: Og vildt i øvrigt at sætte sig til at se en Scum-kamp uden at skulle ærgre sig gul og blå hvis de scorer.
Enig! Det er en meget forkert fornemmelse.

Jeg holder faktisk med Scum i aften :wall: :wall:

Weissmuller
Indlæg: 373
Tilmeldt: torsdag, 06. sep, 2012 22:28
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Weissmuller » onsdag, 31. jan, 2018 16:03

Spurs vs scum, er vel sådan en kamp, hvor man ikke rigtig kan være utilfreds uanset resultatet.
1 tal, så er vi nærmere top 2.
X= perfekt i min verden.
2 tal. Lidt mere sikker top 4.

Jeg er, et så lille menneske, at jeg håber på en rigtig beskidt kamp. Godt med røde kort osv.

Besvar