Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » mandag, 09. mar, 2020 10:43

Er sgu lidt sjovt at følge Man U fans gå fuldstændig i selvsving over at de vinder over City på et drop og en hjerneblødning fra Ederson til slut.

En sejr er selvfølgelig en sejr men de havde bolden 28% af kampen, og satser udelukkende på dødbolde og kontraspil, det er som at se et italiensk hold i 90'erne, som bare satser på at få første mål og så forsvare sig resten af kampen.

Det værste er dog at de med kun 12 sejre ud af 29 mulige stadig har en god chance for top 4, der er virkeligt et par billige CHL pladser i denne sæson.

Men bare endnu en grund til at nyde Liverpool i denne sæson 37 point foran :D :D :D :D
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » mandag, 09. mar, 2020 11:06

AJJ skrev:
mandag, 09. mar, 2020 10:38
Vi vinder med 99,9 pct. sikkerhed mesterskabet. Men fordi, vi har været så suveræne, så er det som om, det ikke er nok. Vi skal helst også slå Citys rekord på 100 point. Hvis vi ender på i omegnen af 90-95 point, så bliver det hele lidt fesent (med mindre, vi da gentager CL-sejr fra sidste år...)

Et eller andet sted er det jo lidt grotesk. Nu har vi drømt, om det mesterskab i 30 år...
Kan godt følge dig det er helt surrealistisk at være så suveræne, ikke mindst pga at City var udskreget til at have den bedste trup nogensinde i PRL, i Pep har de uden tvivl den bedste manager set over de sidste 10 år, de købte ind sidste sommer for 150 millioner pund og nu er de 25 point bagefter........25 det er så vildt og imponerende.

Hvis vi går videre mod Atletico så er jeg dog lidt ligeglad med hvor mange point vi når, tænk at gå ind til 1/4 finalerne og allerede være mester. Når først mesterskabet er officielt hjemme tror jeg det vil give en frihed i spillet så vi kan blomstre igen i slutningen af sæsonen, og selvom der sikkert er kæmpe hold som Barca, PSG, Bayern, City m.v. tilbage så bliver det bare nogen helt andre åbne kampe, hvor vi over 2 kampe kan slå alle, og der er plads til at give profil pause hvis nødvendigt.
YNWA

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » mandag, 09. mar, 2020 18:33

Det er vildt, at hos bet365 kan man stadig oddse på, hvem der vinder PL.
Det er dog ikke mange penge der kan udbetales, da odds på Liverpool som mestre er odds 1,001.
...medmindre du smider penge på City til odds 101,00 :laughin:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » mandag, 09. mar, 2020 22:06

Hvordan kan det være at man i England må spille med tilskuere og ikke i Danmark når statistikkerne siger at England er hårdere ramt af corona virus?

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 09. mar, 2020 22:22

kan man overhovedet tiltrække over 1000 mennesker til en gennemsnitlige dansk fodbold kamp ? : aliboronz1:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 10. mar, 2020 07:08

Er det kun mig der synes, at VAR kiksede igen igår i Leicesters kamp mod Villa?
Først før Leicester et straffe, hvor Villa forsvareren efter min mening rammer bolden med "skulder-knoglen" altså kroppen og dermed lovlig spilning af bolden. Dommeren dømmer straffe med det samme, så vi er måske ude i den der vanvittige regeltolkning på "en klar og indlysende fejl". 5 minutter senere får Maddison så til gengæld to klare hænder i ryggen og et halvhårdt skub, og han falder omkuld (gør måske ikke det store for at blive på benene, men alligevel....). Her dømmer dommeren ikke noget, og VAR går heller ikke ind.

Eller de er måske begyndt at føre regnskab over fejl i VAR-studiet, så de husker at udligne fejlene over kampen?
Det så tvivlsomt ud i mine øjne, i hvert fald.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 10. mar, 2020 10:28

Jeg ser helst at vi venter med at tage mesterskabet til kamen mod Palace.

For det første så er det på Anfield så mon ikke der vil komme en modtagelse som sjældent set når spillerbussen køre mod stadion..

..og for det andet så vil det betyde at City (hvis de altså ikke vælger at bryde tradiotionen) skal stå æresgarde for os runden efter.. :lol:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 10. mar, 2020 11:39

Fowler89 skrev:
mandag, 09. mar, 2020 22:06
Hvordan kan det være at man i England må spille med tilskuere og ikke i Danmark når statistikkerne siger at England er hårdere ramt af corona virus?
Der var en, der sagde, at der nok var 2 scenarier. Det ene er, at folk kommer på stadion, det andet er, at de samme folk vil mødes på pubberne for at se den sammen, og der vil risikoen givetvis værre endnu større for smitte :lol:

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 10. mar, 2020 12:08

bblauritzen skrev:
tirsdag, 10. mar, 2020 10:28
Jeg ser helst at vi venter med at tage mesterskabet til kamen mod Palace.

For det første så er det på Anfield så mon ikke der vil komme en modtagelse som sjældent set når spillerbussen køre mod stadion..

..og for det andet så vil det betyde at City (hvis de altså ikke vælger at bryde tradiotionen) skal stå æresgarde for os runden efter.. :lol:
Vi skal i hvert fald helst have det i hus ved egen kraft. Det vil godt nok være en noget fesen fornemmelse hvis det sker ved at City taber mod både Arsenal og Burnley :oops: Jeg vil da også tro at spillerne hellere vil vinde det på banen end hjemme i sofaen.

Selvfølgelig glæder jeg mig vildt til vi tager titlen. 30 år er alt for lang tid. Men alligevel har der indsneget sig en vis "mathed", når det nu reelt har været afgjort så længe, og vi inderst inde har vidst det. Ekstasen bliver ikke helt så eksplosiv, som den ville være have været, hvis vi havde vundet på målstregen efter et hæsblæsende, nervepirrende opløb.

Af samme grund håber jeg at det bliver mere jævnbyrdigt næste år. Og tror det også. Hvad enten værste konkurrent så bliver City eller en anden.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 10. mar, 2020 21:26

Mourinho holder ikke sæsonen ud i Tottenham. Debliver funldstændig skilt ad i Leipzig. 2-0 efter 20 minutter = 3-0 bagud samlet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

VanDjik4
Indlæg: 306
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af VanDjik4 » tirsdag, 10. mar, 2020 21:43

Tottenham har kun Premier League tilbage efter det her CHL Exit, som de alt eftersende ikke henter med 0:3 nu samlet til RB-Leipzig.
Mourinho er bare en elendig træner og mega defensiv, han har totalt ødelagt både Man Utd og Spurs på under 3år i klubberne. Mega griner!

Så det ligner kun, at Man City og Forhåbentlig Liverpool FC der kan gå videre til kvartfinalen fra 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿!
Jeg vil gerne se Klopp, udfolde sig 100% mod Atl Madrid også kværne videre efter forhåbentlig et kryds i Everton og så sejr mod C Palace.. Hvor Premier League kan være afgjort i påsken 2020. Vanvittig sæson!

Succes i 19/20:
LFC

Fiasko:
SPURS+Arsenal der begge er langt fra toppen af Europærisk fodbold.
MANchester klubberne (ligner kun et hold i top 3)
Ole Gunnar eller Mourinho er ligesom pest eller kolera, man kan ikke li begge trænere da de er milevidt fra Klopp klasse.

YNWA Redmens.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » onsdag, 11. mar, 2020 00:11

VanDjik4 skrev:
tirsdag, 10. mar, 2020 21:43
Tottenham har kun Premier League tilbage efter det her CHL Exit, som de alt eftersende ikke henter med 0:3 nu samlet til RB-Leipzig.
Mourinho er bare en elendig træner og mega defensiv, han har totalt ødelagt både Man Utd og Spurs på under 3år i klubberne. Mega griner!

Så det ligner kun, at Man City og Forhåbentlig Liverpool FC der kan gå videre til kvartfinalen fra 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿!
Jeg vil gerne se Klopp, udfolde sig 100% mod Atl Madrid også kværne videre efter forhåbentlig et kryds i Everton og så sejr mod C Palace.. Hvor Premier League kan være afgjort i påsken 2020. Vanvittig sæson!

Succes i 19/20:
LFC

Fiasko:
SPURS+Arsenal der begge er langt fra toppen af Europærisk fodbold.
MANchester klubberne (ligner kun et hold i top 3)
Ole Gunnar eller Mourinho er ligesom pest eller kolera, man kan ikke li begge trænere da de er milevidt fra Klopp klasse.

YNWA Redmens.
Jeg synes folk har en tendens til at være efter Mourinho. Han vandt trofæer med united og tog inden Kanes og Sons skader Tottenham op til toppen af PL, og så er de begyndt at dykke igen. Det er blot fakta :dontknow: . Og jeg kan godt forstå han spiller defensivt med Tottenham, han har mistet Eriksen, Kane og Son. Det ved jeg ikke om Klopp havde klaret meget bedre. Men jeg er enig i at Mourinho nok næppe ændrer sin spillestil som han har vundet trofæer med overalt og nok fik til at lykkedes bedst spillemæssigt for Porto og første omgang i Chelsea.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 11. mar, 2020 15:56

Man kan jo så diskutere kvaliteten af de trofæer han har vundet på det seneste... en FA og en Europa league med Scum .. det var ihvertfald ikke nok til at han beholdt sit job.

Jeg regner ikke Mourinho.. måske fordi jeg finder ham komplet latterlig og derved ikke er HELT ovjektiv, men synes hans resultater bliver snakket op idet han vel kun hsr præsteret som man ville forvente, eller ringere i de seneste mange år.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 11. mar, 2020 16:02

Forstod ikke, at Tottenham valgte Mourinho og tror ikke på, at han bliver en succes der.

Det være sagt, så har han selvsagt ret i, at alle hold vil være ramte, hvis de må undvære stjerner som Kane og Son. Selv City med deres bredde er jo et helt andet hold, når fx Laporte og de Bruyne ikke er med.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 17. jun, 2020 22:10

I disse tider er der noget trygt ved det uforanderlige - som fx at David Luiz laver ubegribelige fejl, der koster mål.

Besvar