Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 18. feb, 2018 18:54

Tak til Rochdale for at få Spurs ud i endnu en ekstra kamp!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » søndag, 18. feb, 2018 19:41

YNWA! skrev:Tak til Rochdale for at få Spurs ud i endnu en ekstra kamp!
Haha ja. Jeg elsker at Kane scorer til 2-1 i det 88' minut og de så tror den er hjemme. Så kan de få lidt af deres egen medicin.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 18. feb, 2018 19:48

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:Tak til Rochdale for at få Spurs ud i endnu en ekstra kamp!
Haha ja. Jeg elsker at Kane scorer til 2-1 i det 88' minut og de så tror den er hjemme. Så kan de få lidt af deres egen medicin.
Nu så jeg ikke kampen, men kan læse på twitter at Alli faldte rimelig nemt igen på straffet?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » søndag, 18. feb, 2018 19:57

YNWA! skrev:
Mads T. skrev:
YNWA! skrev:Tak til Rochdale for at få Spurs ud i endnu en ekstra kamp!
Haha ja. Jeg elsker at Kane scorer til 2-1 i det 88' minut og de så tror den er hjemme. Så kan de få lidt af deres egen medicin.
Nu så jeg ikke kampen, men kan læse på twitter at Alli faldte rimelig nemt igen på straffet?
Så den heller ikke, men fulgte den på livescore. Men det skulle da ikke undre mig.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 20. feb, 2018 09:20

Nå så holdt den ikke, spådommen om at City ikke ville tabe flere kampe mod engelske hold i år :shock: Men at det lige skulle blive WIGAN, der tilføjede dem nederlag nr. 2, hvem havde set den komme? Og de var endda i en ganske stærk opstilling, City... :o
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 20. feb, 2018 10:35

Sledgehammer skrev:Nå så holdt den ikke, spådommen om at City ikke ville tabe flere kampe mod engelske hold i år :shock: Men at det lige skulle blive WIGAN, der tilføjede dem nederlag nr. 2, hvem havde set den komme? Og de var endda i en ganske stærk opstilling, City... :o
Fedt, fedt :clap:

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » tirsdag, 20. feb, 2018 10:46

Niels K skrev:
Sledgehammer skrev:Nå så holdt den ikke, spådommen om at City ikke ville tabe flere kampe mod engelske hold i år :shock: Men at det lige skulle blive WIGAN, der tilføjede dem nederlag nr. 2, hvem havde set den komme? Og de var endda i en ganske stærk opstilling, City... :o
Fedt, fedt :clap:
Så har de også mere overskud til at koncentrere sig om at banke vores rivaler til 2.-4. pladsen i PL. På søndag er liga cuppen overstået.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 20. feb, 2018 11:04

Sledgehammer skrev:Nå så holdt den ikke, spådommen om at City ikke ville tabe flere kampe mod engelske hold i år :shock: Men at det lige skulle blive WIGAN, der tilføjede dem nederlag nr. 2, hvem havde set den komme? Og de var endda i en ganske stærk opstilling, City... :o
Det er netop understregningen af, at det er Verdens fedeste Pokalturnering,i Verdens fedeste fodboldland!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 20. feb, 2018 18:15

Cynwal skrev:
Sledgehammer skrev:Nå så holdt den ikke, spådommen om at City ikke ville tabe flere kampe mod engelske hold i år :shock: Men at det lige skulle blive WIGAN, der tilføjede dem nederlag nr. 2, hvem havde set den komme? Og de var endda i en ganske stærk opstilling, City... :o
Det er netop understregningen af, at det er Verdens fedeste Pokalturnering,i Verdens fedeste fodboldland!
Præcis, fantastisk og charmerende :clap:

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » tirsdag, 20. feb, 2018 18:20

Nu er favoritterne United, Spurs og Chelsea.. mærkelig følelse men jeg holder mere med Chelsea. For ikke længe siden var det en af de klubber jeg hadede aller mest, men jeg kan egentlig meget godt lide Conte. Jeg siger ikke jeg kan lide klubben, men Spurs er jeg bare ved at være rigtig godt træt af. Synes simpelthen de er så klamme. Siden den kamp mod Chelsea hvor de smed chancen om at vinde mesterskabet mod Leicester, hvor de lavede den ene svinestreg efter den anden, er det bare som om at de er blevet mere og mere lumske og griske. Under dem ikke meget succes..
Og gider slet heller ikke se Mourinho nosse sig til endnu en pokal han ikke har fortjent.
Så en lidt surød fornemmelse over af city ryger ud. Godt for fodbold og fedt at pokal-turneringen igen viser sig fra bedste side, og der er altid fedt med underdogs der overrasker. Træls fordi jeg allerhelst kunne leve med at city tog den pokal. Og så ikke mindst også fordi jeg havde penge på at kampen ville blive uafgjort...
Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » tirsdag, 20. feb, 2018 19:10

@ Spazzjack

Du kan da bare håbe på, at Rochdale vinder turneringen :D

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » tirsdag, 20. feb, 2018 19:33

AJ skrev:@ Spazzjack

Du kan da bare håbe på, at Rochdale vinder turneringen :D
Ville elske hvis Rochdale eller Wigan vandt!
Billede

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 20. feb, 2018 22:01

Jeg imponeres gang på gang af Busquets. Han besidder en eminent spilforståelse.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 20. feb, 2018 22:23

Der var Rüdiger heldig. Det skulle have været et rødt kort.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 21. feb, 2018 09:11

I dag er det 11 år siden vi slog Barca 2-1 på Nou Camp. Det er vel det bedste hold vi nogensinde har slået - målt på profiler. Deres line-up var jo af en anden verden.

Barca's line-up d. 21/2, 2007.

--------------Valdes--------------
Zambrotta--Puyol--Marquez--Belletti
---------------Motta----------
------Deco-------------Xavi
--Ronaldinho---------Messi
--------------Saviola------------

Utroligt vi kunne slå det hold!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar