Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 21. feb, 2018 09:45

Hr. Drejer skrev:I dag er det 11 år siden vi slog Barca 2-1 på Nou Camp. Det er vel det bedste hold vi nogensinde har slået - målt på profiler. Deres line-up var jo af en anden verden.

Barca's line-up d. 21/2, 2007.

--------------Valdes--------------
Zambrotta--Puyol--Marquez--Belletti
---------------Motta----------
------Deco-------------Xavi
--Ronaldinho---------Messi
--------------Saviola------------

Utroligt vi kunne slå det hold!
Navnene er vilde, men det var efter at Ronaldinho var begyndt at falme og Messi var kun lige brudt igennem, Saviola... var det i den periode han fik sin 3.-4. genrejsning?

Valdes var lidt den tids Mignolet, men blev mere stabil med alderen.

Men et vildt godt hold uden tvivl og en kæmpe bedrift!

Juventus og AC Milan i 2005 må også være gode bud, sådan i nyere tid.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 21. feb, 2018 14:10

Jeg vil også sige Milan 2005, selvom vi ret beset ikke slog dem. Jeg vil til enhver tid kunne blive vækket kl. 3 om natten, og remse deres start 11'er op:

Dida - Cafu, Stam, Nesta, Maldini - Gattuso, Pirlo, Seedorf - Kaka - Crespo, Shevchenko
Coach: Ancelotti

Juventus var jeg nødt til at slå op, men det var også nogle vilde hold (returkampen i parentes):

Buffon - Zebina (Montero), Thuram, Cannavaro, Zambrotta - Camoranesi, Blasi (Olivera), Emerson, Nedved - Del Piero, Ibrahimovic
Coach: Capello

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 21. feb, 2018 14:45

Ja Juve og Milan er også fremragende bud. Men det som slår mig ved den Barca line-up er dens offensiv. Den er vild!

Ronaldinho, Messi og Saviola, med Deco og Xavi liggende bag dem. Det må i give mig ret i, at den ikke kommer bedre?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 21. feb, 2018 15:01

Hr. Drejer skrev:Ronaldinho, Messi og Saviola, med Deco og Xavi liggende bag dem. Det må i give mig ret i, at den ikke kommer bedre?
Når man ser på navnene var det vildt. Og jeg havde da heller ikke troet, at vi ville vinde! Men Saviola blev aldrig, hvad man havde regnet med, Messi var endnu ikke blevet helt vild, og Ronaldinho havde toppet i 2004-06. Xavi toppede desuden først fra 2008 og derefter. Deco var måske på sit topniveau, det kan jeg ikke huske, og det var da også ham, der scorede mod os :)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 21. feb, 2018 15:53

Vil altid huske den kamp for Bellamys lækre "golfsving"-fejring af scoringen :D
Men han havde jo også trænet svinget i træningslejren med/på John Arne Riise ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 21. feb, 2018 16:30

AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Ronaldinho, Messi og Saviola, med Deco og Xavi liggende bag dem. Det må i give mig ret i, at den ikke kommer bedre?
Når man ser på navnene var det vildt. Og jeg havde da heller ikke troet, at vi ville vinde! Men Saviola blev aldrig, hvad man havde regnet med, Messi var endnu ikke blevet helt vild, og Ronaldinho havde toppet i 2004-06. Xavi toppede desuden først fra 2008 og derefter. Deco var måske på sit topniveau, det kan jeg ikke huske, og det var da også ham, der scorede mod os :)
Det hold var det første hold i en lang årrække indtil nu, hvor Barcelona (gen)skabte sin identitet og hvor totalfodbolden fik et moderne udtryk. Senere har flere af Barcelonas hold haft forskellige stilarter, men altid fokus på "det smukke spil", hvor spillerne kan tænke fodbold og være ekstraordinære teknisk. Før dette hold, havde barca faktisk en del årgange, hvor superstjerner var krydret med rene knoklere.
Så det var en super præstation. Jeg vil dog mene at juve-holdet var stærkere, hvor jeg var helt vild med Nedved. Det hold var komplet.
Nu er det måske store ord, men jeg synes faktisk ikke vores nuværende hold er så langt fra at være én samlet, komplet enhed. I ved, der hvor alt falder i hak.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 21. feb, 2018 17:06

Tror I at Sevilla kan gøre modstand i dag? Håber sgu at scum ikke afgør denne runde allerede i aften.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 21. feb, 2018 17:12

Jesper skrev:Tror I at Sevilla kan gøre modstand i dag? Håber sgu at scum ikke afgør denne runde allerede i aften.
Jeg tror virkelig på, at Utd taber. Eller i hvert fald kun får uafgjort.

Når man har set på deres spil hele sæsonen, så er jeg slet ikke imponeret over dem. Det kører slet ikke for dem. De har bare fundet ud af hvordan de sniger 1-0'ere hjem i PrL. Tror ikke på dem internationalt.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 21. feb, 2018 18:57

Cynwal skrev:Vil altid huske den kamp for Bellamys lækre "golfsving"-fejring af scoringen :D
Men han havde jo også trænet svinget i træningslejren med/på John Arne Riise ;)
Jeg husker den primært for, at John Arne scorede.... med højre :shock:

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 21. feb, 2018 19:26

Jesper skrev:Tror I at Sevilla kan gøre modstand i dag? Håber sgu at scum ikke afgør denne runde allerede i aften.
Sevillas aggressive spillertyper ansporet af et fanatisk hjemmepublikum burde ligge dårligt til dem. Desuden har Sevilla vel ikke noget i mod at lade modstanderen have bolden - igen noget der ligger dårligt til Mourinho. Jeg tror, at det kan blive en spændende kamp.

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » onsdag, 21. feb, 2018 20:35

Det kan godt blive en god kamp.
Det helt store spørgsmål er, hvilke bus der køres ind på banen.
Almindelig Arriva-bus eller en dobbeltdækker :director:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 21. feb, 2018 21:02

Jeg siger ikke at jeg jubler over at Herrera er blevet skadet... siger bare, jeg har ihvertfald ikke ondt af ham. Hadespiller nummer 1
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 21. feb, 2018 21:35

De Gea er da irriterende god.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af CVLiverpool » onsdag, 21. feb, 2018 21:40

Hvem helvede gider spille for et hold, der spiller så røv kedeligt?
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 21. feb, 2018 21:41

YNWA! skrev:De Gea er da irriterende god.
Det var desværre også et irriterende ringe hovedstød. Den skulle have været der.

Besvar