Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » onsdag, 08. aug, 2007 20:46

jørgen lk skrev:FANTASTISK AF FC MIDTJYLLAND
FANTASTISK
FANTASTISK
FANTASTISK
SKIDT
SKIDT
SKIDT

Ser heldigvis ikke kampen, men har jo sat fingeren på vores problem-områder; mangel på bredde i forsvaret samt at MSJ nok er en habil suppe-liga målmand, men ikke med klasse til at stå på et top-4 hold. Ser som sagt ikke kampen, så det er altid farligt at udtale sig om enkelte spillere og det er derfor kun et gæt baseret på mine iagttagelser fra foreløbig 1 sas-liga og 2 toto-cup kampe.

Nå, hva fanden. Vi har før været bagud og tabt alligevel...

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 08. aug, 2007 22:13

jens fup skrev:
jørgen lk skrev:FANTASTISK AF FC MIDTJYLLAND
FANTASTISK
FANTASTISK
FANTASTISK
SKIDT
SKIDT
SKIDT

Ser heldigvis ikke kampen, men har jo sat fingeren på vores problem-områder; mangel på bredde i forsvaret samt at MSJ nok er en habil suppe-liga målmand, men ikke med klasse til at stå på et top-4 hold. Ser som sagt ikke kampen, så det er altid farligt at udtale sig om enkelte spillere og det er derfor kun et gæt baseret på mine iagttagelser fra foreløbig 1 sas-liga og 2 toto-cup kampe.

Nå, hva fanden. Vi har før været bagud og tabt alligevel...
Aab viste rigtig god moral, og Michael Jacobsen spillede en fortrinlig kamp.
De kunne sagtens have faaet et point, specielt i det sidste ordinaere minut var det utur, at de ikke fik udlignet.
Nu holder jeg saa med Silkeborg, men i mangel af dem i SAS-ligaen tyr jeg til FCM.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Posten

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Posten » onsdag, 08. aug, 2007 22:23

Til tider en ganske fornuftig SAS-liga kamp, hvor der især i 1. halvleg var helt engelske tilstande med pres over hele banen og saft i nærkampene, hvilket skyldes, at Claus Bo tillod spillerne at røre ved hinanden.

Jeg missede de første 25 minutter af 2. halvleg, hvorfor jeg ikke kan vurdere, om det var fortjent, at FCM løb med sejren - men pyt med det, nu ligger vi 2'er.

Troede ellers, at det var Jens Fup, som jeg så på tilskuerpladserne, da jeg inden kampen så en erotisk buttet mand i liverpool trøje blandt AAB-tilhængerne :lol:

En lille tanke på falderebet - tænk hvis SIF og Vejle rykker op (realistisk) og Lyngby og FCN rykker ned (knap så realistisk), så har vi 9 jyske SAS-liga hold. Det kunne da være sjovt ;)

Mads

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads » onsdag, 08. aug, 2007 22:49

jens fup skrev:
jørgen lk skrev:FANTASTISK AF FC MIDTJYLLAND
FANTASTISK
FANTASTISK
FANTASTISK
SKIDT
SKIDT
SKIDT

Ser heldigvis ikke kampen, men har jo sat fingeren på vores problem-områder; mangel på bredde i forsvaret samt at MSJ nok er en habil suppe-liga målmand, men ikke med klasse til at stå på et top-4 hold. Ser som sagt ikke kampen, så det er altid farligt at udtale sig om enkelte spillere og det er derfor kun et gæt baseret på mine iagttagelser fra foreløbig 1 sas-liga og 2 toto-cup kampe.

Nå, hva fanden. Vi har før været bagud og tabt alligevel...
Syntes AaB kæmpede godt til sidst, og imponerende at de holdte moralen oppe, målet kom bare lidt for sent. Ang. Martin S. Jensen syntes jeg han klarede det okay idag, dog også den eneste hele kamp jeg har set med ham. Men Midtjylland spillede svagt store dele af de sidste 20 minutter ca., det syntes jeg er lidt synd når de har spillet rigtig flot stort set resten af kampen. Det skete også mod Viborg hvor det også truede sejren, det skal bare forbedres, og den kan koste dyrt i enden. Det virker ikke til at være en arrogant holdning, mere en usikkerhed i det unge forsvar, som jeg tror vil forbedres hvis man får en mand som kan erstatte Kristian Bak Nielsens aggresivitet og organisation af forsvaret.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » onsdag, 08. aug, 2007 23:25

Johlle skrev:Der er du altså galt på den. De sidste par sæsoner har vores form da aldrig nogensinde været i top i starten. De første par kampe i ligaen plejer vi altid at hive hjem med spinkle føringer, dog med en enkelt svipser ude mod Nordsjælland i år. Det er præcis samme fremgangsmåde som de sidste mange år. Holdet har ikke været prangende i starten, men grundet deres store klasse hiver de alligevel sejre hjem. Sidste år brillierede vi da heller ikke ligefrem ved at spille 2-2 ude mod MYPA. Formen er tilrettelagt så den stiger konstant og der toppes når det gælder. Og hvis man kigger på resultaterne i år, kan man udlade at præcis det sammen vil ske igen i år.
I var jo reelt set videre da i spillede 2-2 med MYPA sidste år. Resultaterne i SAS Ligaen var i starten af sidste sæson såvidt jeg husker lidt bedre end i år og jeg synes ikke at holdet har ramt samme nivaeu i år og derfor tror jeg ikke at i går videre.

Med hensyn til Aab er Jensen helt rigtigt ikke en målmand til en top fire klub men nu må i jo lige huske at han kun er indkøbt som reservemålmand. ;)
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 09. aug, 2007 08:11

Vores egen Kasper fra Marstal må være på den anden ende, eftersom Marstal gik videre i pokalturneringen efter en sejr over 2. divisionsholdet fra Slagelse.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Johlle

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Johlle » torsdag, 09. aug, 2007 17:53

Styf skrev:
Johlle skrev:Der er du altså galt på den. De sidste par sæsoner har vores form da aldrig nogensinde været i top i starten. De første par kampe i ligaen plejer vi altid at hive hjem med spinkle føringer, dog med en enkelt svipser ude mod Nordsjælland i år. Det er præcis samme fremgangsmåde som de sidste mange år. Holdet har ikke været prangende i starten, men grundet deres store klasse hiver de alligevel sejre hjem. Sidste år brillierede vi da heller ikke ligefrem ved at spille 2-2 ude mod MYPA. Formen er tilrettelagt så den stiger konstant og der toppes når det gælder. Og hvis man kigger på resultaterne i år, kan man udlade at præcis det sammen vil ske igen i år.
I var jo reelt set videre da i spillede 2-2 med MYPA sidste år. Resultaterne i SAS Ligaen var i starten af sidste sæson såvidt jeg husker lidt bedre end i år og jeg synes ikke at holdet har ramt samme nivaeu i år og derfor tror jeg ikke at i går videre.

Med hensyn til Aab er Jensen helt rigtigt ikke en målmand til en top fire klub men nu må i jo lige huske at han kun er indkøbt som reservemålmand. ;)
Sidste år lå vi for de første 4 kampe med 10 point. I år ligger vi med 7 point. Sidste år vandt vi i 2.kval runde til CL hjemmekampen og spillede uafgjort ude. I år vandt vi hjemmekampen og spille som sådan uafgjort ude. Jeg synes det er meget lig hinanden disse sæsonåbninger. Det er timet og tilrettelagt så man ikke brænder al krudtet af lige i starten, men stadig har noget til kampene hvor det hele bliver afgjort. Faktisk lidt alá et godt timet udbrud i touren. Forhåbentlig bare uden doping ;)

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 09. aug, 2007 22:44

Mark Gonzalez har lige scoret for Real Betis mod AC. Milan.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » torsdag, 09. aug, 2007 23:18

Mads skrev:
jens fup skrev:
jørgen lk skrev:FANTASTISK AF FC MIDTJYLLAND
FANTASTISK
FANTASTISK
FANTASTISK
SKIDT
SKIDT
SKIDT

Ser heldigvis ikke kampen, men har jo sat fingeren på vores problem-områder; mangel på bredde i forsvaret samt at MSJ nok er en habil suppe-liga målmand, men ikke med klasse til at stå på et top-4 hold. Ser som sagt ikke kampen, så det er altid farligt at udtale sig om enkelte spillere og det er derfor kun et gæt baseret på mine iagttagelser fra foreløbig 1 sas-liga og 2 toto-cup kampe.

Nå, hva fanden. Vi har før været bagud og tabt alligevel...
Syntes AaB kæmpede godt til sidst, og imponerende at de holdte moralen oppe, målet kom bare lidt for sent. Ang. Martin S. Jensen syntes jeg han klarede det okay idag, dog også den eneste hele kamp jeg har set med ham. Men Midtjylland spillede svagt store dele af de sidste 20 minutter ca., det syntes jeg er lidt synd når de har spillet rigtig flot stort set resten af kampen. Det skete også mod Viborg hvor det også truede sejren, det skal bare forbedres, og den kan koste dyrt i enden. Det virker ikke til at være en arrogant holdning, mere en usikkerhed i det unge forsvar, som jeg tror vil forbedres hvis man får en mand som kan erstatte Kristian Bak Nielsens aggresivitet og organisation af forsvaret.
De har jo købt en erstatning for Bak. Han hedder Maros Klimpl og han har spillet særdeles fremragende i starten. Til kampen mod Aab blev han dog sparet fordi han havde nogle trætheds tegn.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » fredag, 10. aug, 2007 00:01

Hekkem skrev:Mark Gonzalez har lige scoret for Real Betis mod AC. Milan.
Igen et bevis for, at der er forskel på sydlandsk og engelsk fodbold.. Men tillykke til Speedy...

Mht. FCM's forsvarsmæssige problemer har de lige skrevet med Winston Reid, og han skulle være et stort talent, gad vide, om han kan følge Baks fodspor??
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » fredag, 10. aug, 2007 00:36

Johlle skrev:
Styf skrev:
Johlle skrev:Der er du altså galt på den. De sidste par sæsoner har vores form da aldrig nogensinde været i top i starten. De første par kampe i ligaen plejer vi altid at hive hjem med spinkle føringer, dog med en enkelt svipser ude mod Nordsjælland i år. Det er præcis samme fremgangsmåde som de sidste mange år. Holdet har ikke været prangende i starten, men grundet deres store klasse hiver de alligevel sejre hjem. Sidste år brillierede vi da heller ikke ligefrem ved at spille 2-2 ude mod MYPA. Formen er tilrettelagt så den stiger konstant og der toppes når det gælder. Og hvis man kigger på resultaterne i år, kan man udlade at præcis det sammen vil ske igen i år.
I var jo reelt set videre da i spillede 2-2 med MYPA sidste år. Resultaterne i SAS Ligaen var i starten af sidste sæson såvidt jeg husker lidt bedre end i år og jeg synes ikke at holdet har ramt samme nivaeu i år og derfor tror jeg ikke at i går videre.

Med hensyn til Aab er Jensen helt rigtigt ikke en målmand til en top fire klub men nu må i jo lige huske at han kun er indkøbt som reservemålmand. ;)
Sidste år lå vi for de første 4 kampe med 10 point. I år ligger vi med 7 point. Sidste år vandt vi i 2.kval runde til CL hjemmekampen og spillede uafgjort ude. I år vandt vi hjemmekampen og spille som sådan uafgjort ude. Jeg synes det er meget lig hinanden disse sæsonåbninger. Det er timet og tilrettelagt så man ikke brænder al krudtet af lige i starten, men stadig har noget til kampene hvor det hele bliver afgjort. Faktisk lidt alá et godt timet udbrud i touren. Forhåbentlig bare uden doping ;)
Det kan du godt have ret i men jeg synes stadig at i virkede mere sultne (der var det rigtige ord ;) ) i sidste sæson. I skal nok blive mestre og nå langt i Uefa Cuppen men synes og det er udelukkende baseret på hvad jeg tror at i ikke virker helt oppe på det samme nivaeu som sidste år. Der er ikke den samme gnist til at skabe sensationen.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Johlle

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Johlle » fredag, 10. aug, 2007 13:37

jørgen lk skrev:
Hekkem skrev:Mark Gonzalez har lige scoret for Real Betis mod AC. Milan.
Igen et bevis for, at der er forskel på sydlandsk og engelsk fodbold.. Men tillykke til Speedy...

Mht. FCM's forsvarsmæssige problemer har de lige skrevet med Winston Reid, og han skulle være et stort talent, gad vide, om han kan følge Baks fodspor??
Det skal så måske lige nævnes, at det var på et straffespark.

Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 253
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:16
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper » fredag, 10. aug, 2007 22:41

Hekkem skrev:Vores egen Kasper fra Marstal må være på den anden ende, eftersom Marstal gik videre i pokalturneringen efter en sejr over 2. divisionsholdet fra Slagelse.
Ja det var sgu stort, vi havde lige håbet vi kunne få et superliga hold, men nej. THISTED! Nu kan vi håbe på at slå dem og møde et Suppehold. Vi har tidligere haft Brøndbæ og FC(U)K hernede og spille, kunne vi jo være meget spast endnu en gang.

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » fredag, 10. aug, 2007 22:47

Kasper skrev:
Hekkem skrev:Vores egen Kasper fra Marstal må være på den anden ende, eftersom Marstal gik videre i pokalturneringen efter en sejr over 2. divisionsholdet fra Slagelse.
Ja det var sgu stort, vi havde lige håbet vi kunne få et superliga hold, men nej. THISTED! Nu kan vi håbe på at slå dem og møde et Suppehold. Vi har tidligere haft Brøndbæ og FC(U)K hernede og spille, kunne vi jo være meget spast endnu en gang.
Hvis ellers vi lever længe nok i cup'en (og I osse gør....), så kan du jo håbe på en kamp mod AaB. Vinder I, så rykker I op - bare spørg Horsens og Randers.... Ved ikke, hvad der lige gik galt for Fredericia sidste sæson.

Brugeravatar
Pesen
Indlæg: 365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:00
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pesen » lørdag, 11. aug, 2007 15:40

Hahaha. Sådan Chopra!

Og Tottenham virker ikke skræmmende. Hvilket jeg egentlig heller ikke havde forventet. De kommer til at slås med Everton om femtepladsen.
Senest rettet af Pesen lørdag, 11. aug, 2007 15:45, rettet i alt 1 gang.
The *** is not yellow, it's chicken

Besvar