Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 01. okt, 2013 22:35

Der er åbenbart virkelig stor forskel på Napoli med og uden Higuain. Synes ellers de har virket stærke hidtil denne sæson, men hold da op hvor var Napolis offensiv tandløs. Og så dominerede de alligevel så meget mod Dortmund...griner vi andre stadig af Wenger og Arsenal?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11357
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 01. okt, 2013 22:49

Mads T. skrev:
Jesper skrev:Glæder mig virkelig til at se Celtic-Barcelona. Sidste års kamp var fantastisk med to totalt forskellige stilarter og verdens bedste publikum. Ja, det sidste vil jeg godt give dem. Deres ynwa til Petrov var unik.
Synes nu sagtens vi kan være med:

Hvor er det fantastisk at høre. Lige den dag sad jeg på Anfield Road Tribunen. Det var faktisk min Anfield debut, og netop til denne udgave af YNWA kan jeg huske, at jeg sang af lungernes fulde kapacitet mens fugten sneg sig ud ad øjenkrogen.
Det var en oplevelse for livet! Vi (Henrik "Phil Neal" Simonsen og jeg) sad for i øvrigt i lige linie bag Carra's bedste langskud i karrieren, som kun manglede 2,5 cm i at have banket ind i krogen!:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 01. okt, 2013 22:56

Ozil er verdens bedste 10'er.

Han gør alle spiller omkring ham 25 % bedre.

Det klart at arsenal er super stærke med ham og er selvfølig premier league title kandidater for sure.

De bør dog tabe til hold et hold som bayern. i Chl

vil egentlig gå så langt og sige at hvis liverpool havde fået ozil så var vi også Prl favoritter. han er bare så god.
var i mega chok da real madrid lod ham gå. mener han er det doubelte værd af bale for noget hold. og det ser hellere ikke for godt ud for madrid nu...

Så real madrid har lige fuckede Premier league totalt op.

Givet tottenham 100 mil. og Arsenal Ozil for en silk.
Tak.

Swansea var inde på noget af det rigtige mod arsenal, man er nød til at have en mand til at stortset mands opdække ham så han ikke kan få bolden på den sidste 1/3 del af banen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 01. okt, 2013 23:02

Og så blev stakkels Ajax snydt på det groveste for deres sejr i aften. Sgu synd.
Kloppite

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » onsdag, 02. okt, 2013 08:47

Mysjkin skrev:Jeg synes nu Arsenal har ganske stor bredde - væsentlig større end os selv.

I dag kører de rundt med Napoli - og har spillere som Wilshire og Bendtner på bænken, samt Cazorla, Podolski og Oxlade-Chamberlain ude med skader. Derudover har de i de seneste par kampe spillet med f.eks. Gnabry - en 18-årig tysker der ikke blot viser stort potentiale, men faktisk har spillet fremragende i begge kampe. De seks nævnte spillere ville jeg hellere end gerne have som breddespillere til vores egen trup.

Jeg tror at Arsenal bliver mestre.
Det har de også, og vi bliver da heller ikke mestre :) Min pointe er nu også at de (Arsenal) mangler et stykke til at nå Chelsea og Citys bredde. Noget tyder dog på, at Arsenals start-11'er fungerer bedre end de to førnævnte, blandt andet i kraft af Ramsay, Giroud og selvfølgelig Özil. Derudover står de defensivt pænt og som du også selv skriver, så er talentfabrikken ikke gået i stå i Wengers bagland.

Det ville ikke genere mig at se Arsenal blive mestre foran City og Chelsea (og United for den sags skyld).
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » onsdag, 02. okt, 2013 16:52

tue69 skrev:
Mysjkin skrev:Jeg synes nu Arsenal har ganske stor bredde - væsentlig større end os selv.

I dag kører de rundt med Napoli - og har spillere som Wilshire og Bendtner på bænken, samt Cazorla, Podolski og Oxlade-Chamberlain ude med skader. Derudover har de i de seneste par kampe spillet med f.eks. Gnabry - en 18-årig tysker der ikke blot viser stort potentiale, men faktisk har spillet fremragende i begge kampe. De seks nævnte spillere ville jeg hellere end gerne have som breddespillere til vores egen trup.

Jeg tror at Arsenal bliver mestre.
Det har de også, og vi bliver da heller ikke mestre :) Min pointe er nu også at de (Arsenal) mangler et stykke til at nå Chelsea og Citys bredde. Noget tyder dog på, at Arsenals start-11'er fungerer bedre end de to førnævnte, blandt andet i kraft af Ramsay, Giroud og selvfølgelig Özil. Derudover står de defensivt pænt og som du også selv skriver, så er talentfabrikken ikke gået i stå i Wengers bagland.

Det ville ikke genere mig at se Arsenal blive mestre foran City og Chelsea (og United for den sags skyld).


Tjaaaa 8-)


Lad os nu se hvordan vi ligger til Januar,


Vi har jo ingen kampe i Europa, i midt ugen.

Der er kun FA Cup og PL tilbage.
Altså kan der kun være én (!!) prioritet i denne sæson.

Jeg siger ikke at vi vinder hele møget, men vi tar én kamp ad gangen, og skal bare prøve på at få så mange point som overhovedet muligt, så må vi se hvor langt det rækker.


De første 5 kampe har ikke været forrygende fodbold, så vi kan sagtens blive endnu bedre.

Hvis Rodgers så samtidigt går ud og henter forstærkninger til Januar, så vi har endnu mere at skyde med, ude fra bænken, så synes jeg nu det ser meget godt ud.


Men lad os se til Januar ;)

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » onsdag, 02. okt, 2013 17:12

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 112558.ece

Hvordan hænger den her analyse af spillere sammen? Medmindre man har danske briller på?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » onsdag, 02. okt, 2013 17:37

thefugle skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 112558.ece

Hvordan hænger den her analyse af spillere sammen? Medmindre man har danske briller på?
Hehe ja det er lidt fordansket.

En anden smuk ting i artiklen er:
Nøgledueller:
Cristiano Ronaldo vs. Lars Jacobsen
Bare at se de to navne sat op i over for hinanden er sgu lidt.. tjaeh, morsomt, patetisk? Jeg ved ikke lige hvad ordet er. Al respsekt for Lars Jacobsen selvføglelig.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 02. okt, 2013 17:38

Wiland bedre end Casilias? :shock: :lol: :laughin:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 02. okt, 2013 18:18

Jeg frygter også, at den duel bliver et rent blodbad, Surf... Igen en manglende handlekraft fra CVs side, at man ikke hurtigt sikrede sig Peter Ankersen, der allerede nu er et niveau over Lars Jacobsen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 02. okt, 2013 18:32

Hent nu Honda på den fri transfer!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » onsdag, 02. okt, 2013 18:36

AndreasN skrev:Jeg frygter også, at den duel bliver et rent blodbad, Surf... Igen en manglende handlekraft fra CVs side, at man ikke hurtigt sikrede sig Peter Ankersen, der allerede nu er et niveau over Lars Jacobsen.
Ja den burde have ligget lige til højrebenet. Men CV har vel efterhånden ikke vist sig som den mest kompetente sportsdirektør i Danmark...
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kriller8
Indlæg: 215
Tilmeldt: lørdag, 24. dec, 2011 13:30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kriller8 » onsdag, 02. okt, 2013 19:30

Surf skrev:
AndreasN skrev:Jeg frygter også, at den duel bliver et rent blodbad, Surf... Igen en manglende handlekraft fra CVs side, at man ikke hurtigt sikrede sig Peter Ankersen, der allerede nu er et niveau over Lars Jacobsen.
Ja den burde have ligget lige til højrebenet. Men CV har vel efterhånden ikke vist sig som den mest kompetente sportsdirektør i Danmark...
Måske FCK ikke har de 15-20 millioner Peter koster? Og smider man først den slags penge på en højreback, så bliver de svære at hente ind på et fremtidigt salg.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 02. okt, 2013 19:36

KÆMPE målmandsdrop i Moskva. Simpel tilbagelægning på kunststofbane som ryger under målmandens fod. Der er ikke det mindste lille hop i bolden på nogen måde...

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 02. okt, 2013 20:01

Så kunne man nemt have smidt Bolanos og Santin afsted, hvis det var det, der var problemet. Og selvfølgelig har man de penge igennem CL.

CV har ikke bare vist sig som en mindre inkompetent sportsdirektør - han har vist sig som en fuldkommen uduelig sportsdirektør. Ufatteligt, at han bliver ved med at undgå en fyring.
Liverpool Football Klopp

Besvar