Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 10. dec, 2017 13:16

texy skrev:1-0 til Saints. Kom så VVD. I dag spiller du virkelig for Liverpool :D

@Sledgehammer

Jeg er dybt uenig. Umtiti har gang i en udmærket sæson hos Barca, men heller ikke mere. I sidste sæson lignede han et kæmpe fejlkøb. Han er på ingen måde på niveau med eksempelvis Van Dijk.

EDIT: I øvrigt fedt, at Højbjerg har kæmpet sig ind i varmen hos Saints igen. Flot mentalitet.
VvD verdens bedste forsvarsspiller nogensinde.... :D

Vores Messias.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 10. dec, 2017 14:02

Han har gjort det glimrende i dag. God til at spille bolden sikkert ud af farezonen.

Det kan blive en rigtig god weekend for os, hvis vi klarer vores egne ting vel at mærke.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 10. dec, 2017 14:37

texy skrev:1-0 til Saints. Kom så VVD. I dag spiller du virkelig for Liverpool :D

@Sledgehammer

Jeg er dybt uenig. Umtiti har gang i en udmærket sæson hos Barca, men heller ikke mere. I sidste sæson lignede han et kæmpe fejlkøb. Han er på ingen måde på niveau med eksempelvis Van Dijk.

EDIT: I øvrigt fedt, at Højbjerg har kæmpet sig ind i varmen hos Saints igen. Flot mentalitet.
Jeg ser ikke (nok) La liga, så jeg ved ikke hvordan de hver især præsterer, og forholdt mig altså bare til det AJ skrev. Hvis - og det er måske så et stort HVIS - der er nogle Barca-spillere, vi kan bruge (udover Messi, Suarez, som vi naturligvis ikke får...), hvorfor så ikke lade dem indgå i en Coutinho-handel?
Senest rettet af Sledgehammer søndag, 10. dec, 2017 14:40, rettet i alt 2 gange.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » søndag, 10. dec, 2017 14:38

Oomph242 skrev: VvD verdens bedste forsvarsspiller nogensinde.... :D

Vores Messias.
En af verdens bedste lige nu, hvis du spørger mig.

Men jeg tror ikke, at hans ankomst til Liverpool ville betyde, at vi blev et markant bedre forsvarshold. Det er vores spillestil ikke til. Men vi ville have en spiller, der kan udvise lidt mere ro på bolden i de perioder, hvor vi skal forsvare en smal føring og vi presses langt tilbage. Og så er han en spiller, der giver meget i hovedspillet også.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » søndag, 10. dec, 2017 14:40

Sledgehammer skrev:
texy skrev:1-0 til Saints. Kom så VVD. I dag spiller du virkelig for Liverpool :D

@Sledgehammer

Jeg er dybt uenig. Umtiti har gang i en udmærket sæson hos Barca, men heller ikke mere. I sidste sæson lignede han et kæmpe fejlkøb. Han er på ingen måde på niveau med eksempelvis Van Dijk.

EDIT: I øvrigt fedt, at Højbjerg har kæmpet sig ind i varmen hos Saints igen. Flot mentalitet.
Jeg ser ikke (nok) La liga, så jeg forholdt mig bare til det AJJ skrev. Hvis - og det er måske så et stort HVIS - der er nogle Barca-spillere, vi kan bruge (udover Messi, Suarez, som vi naturligvis ikke får...), hvorfor så ikke lade dem indgå i en Coutinho-handel?
Ja, ok. Jeg havde aldrig tænkt tanken, at lade en forsvarsspiller indgå i en eventuel handel.
Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 10. dec, 2017 14:45

Giroud hopper højere end VvD og udligner ... :wall:

Nå, Gunners smed da 2 points i det mindste ... :clap:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » søndag, 10. dec, 2017 15:02

texy skrev: En af verdens bedste lige nu, hvis du spørger mig.

Men jeg tror ikke, at hans ankomst til Liverpool ville betyde, at vi blev et markant bedre forsvarshold. Det er vores spillestil ikke til. Men vi ville have en spiller, der kan udvise lidt mere ro på bolden i de perioder, hvor vi skal forsvare en smal føring og vi presses langt tilbage. Og så er han en spiller, der giver meget i hovedspillet også.
Jeg har så ikke set så meget med Van Dijk som man burde når nu han er den eneste forsvarsspiller der kan forbedre os..., men jeg synes nu nærmest at frelser-benævnelsen han får blandt LFC fans, mest af alt virker forkert. Efter min mening ser han temmelig overvurderet og ofte ret middelmådig ud, efter en fremragende sæson sidste år. Men selvfølgelig langt bedre end Lovren og Klavan.

Men jeg er så enig i, at selv hvis vi kunne hente Chiellini eller Sergio Ramos, så har vores spillestil visse svagheder som ikke bliver løst af en enkelt spiller, men at vi som gruppe bliver bedre til at forsvare som hold. En spillestil der også ofte kan få en enkelt spiller til at se rigtig dårlig ud, men hvor problemet skal findes på holdets samme evne til at forsvare. Selvom jeg nu også vil mene at vores svagheder, simpelthen også i stor grad skyldes at vi simpelthen er for dårligt besat på målmandsposten, alle 4 forsvarspositioner og defensiv midtbane. Også selvom Clyne snart er klar og Moreno ikke er alvorligt skadet, selvom vi så står i den for os nærmest unikke situation, at vi måske er godt besat på backerne.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 10. dec, 2017 16:11

Køln-Freiburg 3-2 efter 29 min, 3-2 da 90 rundes....Taber 3-4 :shock:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 10. dec, 2017 17:52

Første pointgivende redning af de gea
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 10. dec, 2017 17:55

Thommo skrev:Køln-Freiburg 3-0 efter 29 min, 3-2 da 90 rundes....Taber 3-4 :shock:
3-0 er og bliver den farligste føring ... :mrgreen:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 10. dec, 2017 18:18

Endnu to redninger af de Gea der ellers havde resulteret i mål. Og nu heldigvis mål af Silva
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 10. dec, 2017 18:20

Horribelt....
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 10. dec, 2017 18:35

Sledgehammer skrev:
Thommo skrev:Køln-Freiburg 3-0 efter 29 min, 3-2 da 90 rundes....Taber 3-4 :shock:
3-0 er og bliver den farligste føring ... :mrgreen:
Skulle bare se om du var vågen ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 10. dec, 2017 19:27

Nå men så halede vi jo et point ind på Scum ... :D
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 10. dec, 2017 19:30

City cruiser mod mesterskabet, men hvad vigtigere er, havde vi bare vundet i dag, så havde vi været 2 point foran Arsenal, a point med Chelsea og kun 3 point efter Manure. :wall:
Corner taken quickly...

Besvar