Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 06. jun, 2017 21:51

Niels K skrev:Jonas Hector ser god ud, og der er også krummer i Draxler
De fleste ser jo gode ud når de spiller mod det danske landshold. Hector kan helt sikkert noget men jeg tror ikke på ham som venstreback i PL. Draxler har høj klasse.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » tirsdag, 06. jun, 2017 22:47

Emmy skrev:De fleste ser jo gode ud når de spiller mod det danske landshold. Hector kan helt sikkert noget men jeg tror ikke på ham som venstreback i PL.
Ja, hold nu op. Hvor gav vores højreside bare meget plads til Hector i hele 1. halvleg. Selvfølgelig skal Stryger have hjælp af sine holdkammerater, men hvis det er hans niveau, så foretrækker jeg Frederik Sørensen. Også selvom modstanderen er Kazakhstan.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 06. jun, 2017 22:49

Emmy skrev:
Niels K skrev:Jonas Hector ser god ud, og der er også krummer i Draxler
De fleste ser jo gode ud når de spiller mod det danske landshold. Hector kan helt sikkert noget men jeg tror ikke på ham som venstreback i PL. Draxler har høj klasse.
:D

Alt spillet gik dog gennem venstre side for tyskerne i 1. halvleg, og Hector var meget på bolden. Jeg synes, han viste rigtig fin teknik, og jeg vil bestemt ikke afskrive ham i PL.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » søndag, 11. jun, 2017 10:48

Til info, så kan man lige nu gense Englands semifinale ved U20 VM på Eurosport 1. Og bagefter vises finalen direkte.

Jeg benytter sgu chancen til at få et lille indtryk af Solanke, og derudover forhåbentlig også få set Ojo og Ejaria.
Kloppite

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » mandag, 12. jun, 2017 19:36

texy skrev:Til info, så kan man lige nu gense Englands semifinale ved U20 VM på Eurosport 1. Og bagefter vises finalen direkte.

Jeg benytter sgu chancen til at få et lille indtryk af Solanke, og derudover forhåbentlig også få set Ojo og Ejaria.
Hvordan er ham Solanke? Jeg prøvede at se lidt af en af de andre kampe, men fik ikke rigtig så meget ud af det pga. dårlig internetforbindelse.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 12. jun, 2017 20:47

Callesen skrev:
texy skrev:Til info, så kan man lige nu gense Englands semifinale ved U20 VM på Eurosport 1. Og bagefter vises finalen direkte.

Jeg benytter sgu chancen til at få et lille indtryk af Solanke, og derudover forhåbentlig også få set Ojo og Ejaria.
Hvordan er ham Solanke? Jeg prøvede at se lidt af en af de andre kampe, men fik ikke rigtig så meget ud af det pga. dårlig internetforbindelse.
Jeg synes, at han så rigtig god ud på det niveau. Han er ekstremt direkte. Går gerne både ned i banen og tager imod bolden og tager løb ud i frimærkerne, men kommer alligevel næsten hele tiden ind i feltet, når der er brug for at have folk i boksen. Så ud til at være ret stærk på låget og rimelig fysisk stærk, og så virker han til at have en god næse for, hvor i feltet chancerne vil opstå.

På negativ-siden så det ud til, at hans træk i omstillingerne ofte blev lidt for lange. Og selvom han er hurtig, så er han ikke Mané-hurtig. Til tider svigtede hans touch også, selvom han dog også kunne lykkes med fine detaljer i meget små rum.

Han spillede virkelig godt i hele semifinalen, mens han i finalen var meget god i første halvleg, mens han var lidt mindre involveret i anden halveg.

Jeg er ret positiv. Hvis man skal sammenligne med en af de store, så minder han mig mest om en ung Diego Costa uden svinerierne. Der skal dog bygges endnu mere muskelmasse på arbejdes endnu mere på teknikken, hvis han skal op på Costa's høje niveau. Men statur og spillestil minder mig lidt om ham.
Kloppite

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bøgvad » mandag, 12. jun, 2017 21:59

texy skrev:
Callesen skrev:
texy skrev:Til info, så kan man lige nu gense Englands semifinale ved U20 VM på Eurosport 1. Og bagefter vises finalen direkte.

Jeg benytter sgu chancen til at få et lille indtryk af Solanke, og derudover forhåbentlig også få set Ojo og Ejaria.
Hvordan er ham Solanke? Jeg prøvede at se lidt af en af de andre kampe, men fik ikke rigtig så meget ud af det pga. dårlig internetforbindelse.
Jeg synes, at han så rigtig god ud på det niveau. Han er ekstremt direkte. Går gerne både ned i banen og tager imod bolden og tager løb ud i frimærkerne, men kommer alligevel næsten hele tiden ind i feltet, når der er brug for at have folk i boksen. Så ud til at være ret stærk på låget og rimelig fysisk stærk, og så virker han til at have en god næse for, hvor i feltet chancerne vil opstå.

På negativ-siden så det ud til, at hans træk i omstillingerne ofte blev lidt for lange. Og selvom han er hurtig, så er han ikke Mané-hurtig. Til tider svigtede hans touch også, selvom han dog også kunne lykkes med fine detaljer i meget små rum.

Han spillede virkelig godt i hele semifinalen, mens han i finalen var meget god i første halvleg, mens han var lidt mindre involveret i anden halveg.

Jeg er ret positiv. Hvis man skal sammenligne med en af de store, så minder han mig mest om en ung Diego Costa uden svinerierne. Der skal dog bygges endnu mere muskelmasse på arbejdes endnu mere på teknikken, hvis han skal op på Costa's høje niveau. Men statur og spillestil minder mig lidt om ham.
Han minder mig lidt om Stur nogle gange. Han afslutter meget. Går ned i banen og vil gerne være spilstation. Laver mange løb på tværs. Når han har bolden går han ofte på. Men der er bare noget andet over ham..

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » mandag, 12. jun, 2017 23:03

@Texy og Bøgvad

Tak for det. Så godt hans hovedstødsmål i den ene kamp. Og har læst sammenligningen med Costa andre steder. Spændende spiller lyder det til.
Og ikke dumt han vandt prisen for turneringens bedste spiller oveni.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 13. jun, 2017 21:07

Flot optakt på lægterne til England-Frankrig. Et eller andet sted, så kommer der et brugbart sammenhold ud af den slags forfærdelige hændelser, som vi har set i blandt andet London, Manchester, Nice og Paris.
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » torsdag, 15. jun, 2017 14:27

U21 EM som også England deltager i vurderes det højere/lavere end U20 VM?


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 15. jun, 2017 20:20

nikand skrev:U21 EM som også England deltager i vurderes det højere/lavere end U20 VM?


Sent from my iPhone using Tapatalk
U21 EM vurderes langt, langt højere. Det tåler slet ikke sammenligning. Bare se på hvilke spillere, der stiller op i de to turneringer.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Dagens Kampe

Indlæg af nikand » fredag, 16. jun, 2017 09:56

AJ skrev:
nikand skrev:U21 EM som også England deltager i vurderes det højere/lavere end U20 VM?


Sent from my iPhone using Tapatalk
U21 EM vurderes langt, langt højere. Det tåler slet ikke sammenligning. Bare se på hvilke spillere, der stiller op i de to turneringer.
FA viser i hvert fald deres prioritering. Er i tvivl om alle europæiske lande prioritere på samme måde. Husker da et mega stærkt fransk hold til U20 VM hvor Digne var exceptionel (de var måske ikke med til EM)


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » fredag, 16. jun, 2017 16:20

nikand skrev:Husker da et mega stærkt fransk hold til U20 VM hvor Digne var exceptionel (de var måske ikke med til EM)
De var ikke med til EM.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 21. jun, 2017 21:22

Danmark(og tyskerne) har da godt nok haft chancerne idag, og med tjekkernes sejr er det endnu mere træls hvis ikke vi sejrer. lidt mystisk der står 0-0
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » torsdag, 22. jun, 2017 19:13

Thommo skrev:Danmark(og tyskerne) har da godt nok haft chancerne idag, og med tjekkernes sejr er det endnu mere træls hvis ikke vi sejrer. lidt mystisk der står 0-0
Tyskerne har godt nok mange dygtige spillere

Besvar