Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. sep, 2020 10:19

Æv, Wolves kunne altså godt lige have lånt Jota så de lige havde lidt ekstra måltrussel i aften :D

Ej, med Adama på wingbacken kunne jeg godt se hvorfor de gerne vil købe Semedo og egentlig også hvorfor de har hentet Hoever, selvom de nok hellere ville have haft Williams. Helt alvorligt, Wolves burde hente Ibe som wingback, tror han ville kunne få en opblomstring ligesom Victor Moses fik på den position. Hvilket jeg egentlig også syntes han fik lidt da han spillede den plads under Rodgers.

Edit: you snooze you loose, Ibe er lige blevet Derby-spiller.
Senest rettet af Filos of Isk tirsdag, 22. sep, 2020 10:47, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 22. sep, 2020 10:47

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 10:19
Æv, Wolves kunne altså godt lige have lånt Jota så de lige havde lidt ekstra måltrussel i aften :D

Ej, med Adama på wingbacken kunne jeg godt se hvorfor de gerne vil købe Semedo og egentlig også hvorfor de har hentet Hoever, selvom de nok hellere ville have haft Williams. Helt alvorligt, Wolves burde hente Ibe som wingback, tror han ville kunne få en opblomstring ligesom Victor Moses fik på den position. Hvilket jeg egentlig også syntes han fik lidt da han spillede den plads under Rodgers.
Ja det var ærgerligt at Wolves ikke kunne fortsætte med at stjæle points fra City; som City lagde ud, lignede det at de ville køre Wolves fuldstændig over, men i anden halvleg manglede der ikke meget, før Wolves havde lavet en basse eller to mere. Så bundlinien er - som vel egentlig også sidste år - at når det kører for City, så er de stort set ustoppelige, men de har også lange perioder, hvor de er til at tale med.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 22. sep, 2020 11:58

Sledgehammer skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 10:47
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 10:19
Æv, Wolves kunne altså godt lige have lånt Jota så de lige havde lidt ekstra måltrussel i aften :D

Ej, med Adama på wingbacken kunne jeg godt se hvorfor de gerne vil købe Semedo og egentlig også hvorfor de har hentet Hoever, selvom de nok hellere ville have haft Williams. Helt alvorligt, Wolves burde hente Ibe som wingback, tror han ville kunne få en opblomstring ligesom Victor Moses fik på den position. Hvilket jeg egentlig også syntes han fik lidt da han spillede den plads under Rodgers.
Ja det var ærgerligt at Wolves ikke kunne fortsætte med at stjæle points fra City; som City lagde ud, lignede det at de ville køre Wolves fuldstændig over, men i anden halvleg manglede der ikke meget, før Wolves havde lavet en basse eller to mere. Så bundlinien er - som vel egentlig også sidste år - at når det kører for City, så er de stort set ustoppelige, men de har også lange perioder, hvor de er til at tale med.
Jep, men jeg synes nu egentlig ikke, de var specielt gode i 1. halvleg, men Wolves så til gengæld temmelig sløje ud fra start, og det blev tykt understreget ved det meget klodsede straffespark.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. sep, 2020 13:45

Sledgehammer skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 10:47
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 10:19
Æv, Wolves kunne altså godt lige have lånt Jota så de lige havde lidt ekstra måltrussel i aften :D

Ej, med Adama på wingbacken kunne jeg godt se hvorfor de gerne vil købe Semedo og egentlig også hvorfor de har hentet Hoever, selvom de nok hellere ville have haft Williams. Helt alvorligt, Wolves burde hente Ibe som wingback, tror han ville kunne få en opblomstring ligesom Victor Moses fik på den position. Hvilket jeg egentlig også syntes han fik lidt da han spillede den plads under Rodgers.
Ja det var ærgerligt at Wolves ikke kunne fortsætte med at stjæle points fra City; som City lagde ud, lignede det at de ville køre Wolves fuldstændig over, men i anden halvleg manglede der ikke meget, før Wolves havde lavet en basse eller to mere. Så bundlinien er - som vel egentlig også sidste år - at når det kører for City, så er de stort set ustoppelige, men de har også lange perioder, hvor de er til at tale med.
Jep, man er nødt til at spille to gode halvlege imod City, eller en god og en der ikke er ringe.
Det var et unødvendigt straffe og jeg syntes at det kostede alt for få kræfter for Man City at spille sig frem til det. De Bruynne stemplede ud i store dele af kampen syntes jeg, men ok, vores indsats imod Leeds fik nok heller ikke ret mange til at ryste i bukserne.

Fernandinho og Rodri sammen på midtbanen var ret en interessant løsning, og måske et skridt på vejen til at løse deres problemer i det centrale forsvar, det frygter jeg i hvert fald lidt.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 24. sep, 2020 21:33

Hvorfor må der være tilskuere til Super Cup, når der ikke må til alle andre CL og EL kampe?
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » torsdag, 24. sep, 2020 22:16

Penge ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 25. sep, 2020 09:28

Emmy skrev:
torsdag, 24. sep, 2020 21:33
Hvorfor må der være tilskuere til Super Cup, når der ikke må til alle andre CL og EL kampe?
Da det er en enkelt kamp, så kan de tillade sig at bruge lokale regler. hvis nu der belv spillet både ude og hjemme så måtte de ensrette reglerne, så der ikke var et hold der havde hjemme publikum og et andet hold, der ikke kunne.

og ja penge

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 26. sep, 2020 15:24

United er blevet spillet langt ned under græstæppet og Brighton har haft 5 afslutninger på træværket, og alligevel render de afsted med en uafgjort... Så kender man da dem og deres held igen :o

Det endte så endnu mere retarderet end jeg i min vildeste fantasi havde forestillet mig... Hold kæft hvor er de klamme og heldige!!
Senest rettet af jensemand lørdag, 26. sep, 2020 15:41, rettet i alt 1 gang.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 26. sep, 2020 15:38

Tosse ringe dommerpræstation. Det var ren tyveri, at et godt spillende Brighton hold ikke vandt kampen. Det eneste positive at tage med er, at Man U på absolut ingen måde bliver en trussel i mesterskabs-spillet. De skal vel være glade, hvis de overhovedet får top-4. Men en rigtig ringe dommerpræstation gav dem tre point i dag - så holder de forhåbentligt lidt længere på Ole. Brighton derimod er altså en fornøjelse at se.
Senest rettet af Kasper88 lørdag, 26. sep, 2020 15:40, rettet i alt 2 gange.
Corner taken quickly...

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 26. sep, 2020 15:38

Århhh så er Scum igen igang....

Laver Maguire ikke frispark på forsvarsspilleren ved hans mål ?
Han har fat i begge skuldre og trækker ham bagud.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » lørdag, 26. sep, 2020 16:58

Det er helt surrealistisk at de vinder den kamp. Ikke blot var de næstbedst - Brighton’s udligner falder i 95:10 - hvor der var lagt 5 min til. Det burde være kampens sidste spark, men kampen får lov til at køre videre til Man U får hjørne. Dommeren ser ikke hånden på bolden, da det kun er et ganske let den snitter. Han fløjter derefter af. Grødhovedet protesterer vildt, der er lidt tumult og pludselig får dommeren en besked fra VAR-rummet, hvorefter han ‘genåbner’ kampen og giver straffet.
W T F!!!!

Og nu fik Everton gudhjælpemig tildelt et straffe efter bolden fra kort afstand bliver headet ned på armen af en CP-spiller. Det er helt uforsætligt, CP havde absolut ingen fordel af det, og forsvaren havde sin arm i en helt naturlig position. Dommeren dømte det heller ikke i første omgang, men det fik VAR ændret på. Grotesk.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 26. sep, 2020 17:07

Det er forrykt. Jeg gider simpelthen ikke se fodbold og gå så meget op i det, når det skal være så komplet latterligt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 26. sep, 2020 19:19

WBA-Chelsea 3-0 ved pausen :shock:

Pludselig virker vores egen 2-0 sejr sidste uge ikke som noget at skrive hjem om ... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 26. sep, 2020 19:54

Sledgehammer skrev:
lørdag, 26. sep, 2020 19:19
WBA-Chelsea 3-0 ved pausen :shock:

Pludselig virker vores egen 2-0 sejr sidste uge ikke som noget at skrive hjem om ... ;)
Ser ud til at Lampards tropper fortsætter stilen fra sidste sæson med at have en "udfalds-kamp" hvor de er helt væk en gang imellem. Det gør mig absolut ikke noget :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » lørdag, 26. sep, 2020 20:18

Har AC ikke karantæne??

Besvar