Transfers i andre klubber

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Robbie_God_Fowler

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 19. jun, 2019 21:43

Jesper skrev:
YNWA! skrev:

Manchester City have just confirmed to Atlético Madrid they’re going to pay the release clause for Rodri. Final price: €70M. The player is discussing his contract now. #transfers #MCFC #Atleti #ManCity #Rodri
Ud over det igen igen er voldsomt mange penge, er han så også rent faktisk en forstærkning? Jeg kender ham faktisk ikke, og jeg så bare meget nødigt at City hermed rykker fra os ved at få en superstjerne i svøb.
Han er rigtig god. Formår han at tilpasse sig tempoet i ligaen, kommer han til at forstærke Manchester City betragteligt.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. jun, 2019 11:18

Robbie_God_Fowler skrev:
Jesper skrev:
YNWA! skrev:

Manchester City have just confirmed to Atlético Madrid they’re going to pay the release clause for Rodri. Final price: €70M. The player is discussing his contract now. #transfers #MCFC #Atleti #ManCity #Rodri
Ud over det igen igen er voldsomt mange penge, er han så også rent faktisk en forstærkning? Jeg kender ham faktisk ikke, og jeg så bare meget nødigt at City hermed rykker fra os ved at få en superstjerne i svøb.
Han er rigtig god. Formår han at tilpasse sig tempoet i ligaen, kommer han til at forstærke Manchester City betragteligt.
Ligefrem forstærke Man City betragteligt ? Ift. at have Fernandinho på banen ?

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. jun, 2019 09:37

scum står i en virkelig dårlig position lige nu. Det forlyder, at Ole Gunnar har 100 mio. at handle for + spillersalg.

Han får nok svært ved at sælge spillere, eller også skal de sælges ret billigt, hvis andre klubber skal kunne betale deres løn. Han står med en trup, hvor han sikkert gerne vil af med temmelig mange spillere.

Alle topspillere er pt. sat skyhøjt, så hvis han vil af med Pogba, så skal han trods alt finde en, der er bedre, og han vil koste kassen.

Så kan de følge ungdomsstrategien, men det tager tid, som de umiddelbart ikke har, og det er jo langt fra givet, at ungdomsspillere slår igennem på allerhøjeste niveau:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... ier-League

Ift. dagens marked er det vel kun Liverpool og Man City, som står med den rigtige trup, og som kan smide kassen efter en enkelt spiller, de lige står og mangler ? Man City's doping er forhåbentlig kun på lånt tid...

Jeg synes, at klubber som Wolves, Leicester og Everton står med gode muligheder for at bryde ind i Top 4 denne sæson, og udover scum, Arsenal og Chelsea, så kan Spurs også komme til at se sårbare ud, hvis de mister en eller flere af deres offensive profiler nu her.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 22. jun, 2019 12:26

https://www.skysports.com/football/news ... -from-ajax
Så fik Juventus ham...tilsyneladende

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 22. jun, 2019 14:26

Niels K skrev:scum står i en virkelig dårlig position lige nu. Det forlyder, at Ole Gunnar har 100 mio. at handle for + spillersalg.

Han får nok svært ved at sælge spillere, eller også skal de sælges ret billigt, hvis andre klubber skal kunne betale deres løn. Han står med en trup, hvor han sikkert gerne vil af med temmelig mange spillere.

Alle topspillere er pt. sat skyhøjt, så hvis han vil af med Pogba, så skal han trods alt finde en, der er bedre, og han vil koste kassen.

Så kan de følge ungdomsstrategien, men det tager tid, som de umiddelbart ikke har, og det er jo langt fra givet, at ungdomsspillere slår igennem på allerhøjeste niveau:

Ift. dagens marked er det vel kun Liverpool og Man City, som står med den rigtige trup, og som kan smide kassen efter en enkelt spiller, de lige står og mangler ? Man City's doping er forhåbentlig kun på lånt tid...

Jeg synes, at klubber som Wolves, Leicester og Everton står med gode muligheder for at bryde ind i Top 4 denne sæson, og udover scum, Arsenal og Chelsea, så kan Spurs også komme til at se sårbare ud, hvis de mister en eller flere af deres offensive profiler nu her.
Top 4 ligefrem? Det vil jeg nu se før jeg tror det. Top 8 forekommer mere realistisk, måske top 6 hvis en eller 2 af de "store" klubber skulle falde over deres egne ben.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. jun, 2019 14:42

Sledgehammer skrev:
Niels K skrev:scum står i en virkelig dårlig position lige nu. Det forlyder, at Ole Gunnar har 100 mio. at handle for + spillersalg.

Top 4 ligefrem? Det vil jeg nu se før jeg tror det. Top 8 forekommer mere realistisk, måske top 6 hvis en eller 2 af de "store" klubber skulle falde over deres egne ben.
Jeg synes, det er længe siden, at nr. 4, 5 og 6 har set så svage ud, og de 3 nævnte klubber er jo etablerede sub 6 hold, og kan de holde på deres bedste spillere og få lidt spændende nyt blod ind, så mener jeg ikke, at det er umuligt for dem at overhale holdene ovenover dem.

sjampen
Alder: 30

Indlæg af sjampen » lørdag, 22. jun, 2019 17:32

Niels K skrev:
Jeg synes, det er længe siden, at nr. 4, 5 og 6 har set så svage ud, og de 3 nævnte klubber er jo etablerede sub 6 hold, og kan de holde på deres bedste spillere og få lidt spændende nyt blod ind, så mener jeg ikke, at det er umuligt for dem at overhale holdene ovenover dem.
Det tror jeg godt nok ikke på. Der har næppe været mange sæsoner hvor 4/6 normale top 6 hold har været så uinteresserede i at komme i top 4 som i år, med undtagelse af Leicesters mirakelsæson hvor ingen af de andre 19 hold i PL synes specielt interesserede i at vinde noget som helst.

Jeg har enormt svært ved at se de 4 andre hold have ligeså ringe sæsoner, og specielt Arsenal og Scum skal nok finde flere point. Scum kan nærmest ikke blive ringere og de har begge nye managers. Også var der 4 hold fra PL der nåede europæiske finaler med dertilhørende flere kampe. Samt naturligvis City og vores ualmindeligt høje pointantal.

Så det er ikke på det er ikke på manglende niveau fra de etablerede klubber top 4 skal hentes. Det bliver simpelthen ikke nemmere end i år. Det er ikke uhørt, hvis jeg lige kigger på de seneste 4 sæsoner, at de 70 point er nok til CL kval, men det er tilsvarende heller ikke sjælendt at 70 point ikke er nok. Jeg tror simpelthen ikke man får en billigere top-4 end man fik i år. Skal sub-top holdene stjæle en top-4 placering skal der derfor en markant øgning til på deres point. Selv i år var Wolves jo 15 point fra en CL kval, omend deres målscorer ville have været bedre med flere sejre og dermed måske kun 14. Det er med lidt hurtig hovedregning noget nær 25% flere point pr. kamp.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 22. jun, 2019 19:14

De fleste er nok enige om at forestille sig City, vi selv og Spurs som top 3 også i næste sæson; men i mine øjne er det usandsynligt, at BÅDE Chelsea, Arsenal OG Scum kommer til at halte lige så langt bagefter som de var i år. En af dem, javel (...og det må meget gerne være dem i de grimme røde trøjer :lol:), og måske også to, men ikke dem alle. Og selv i deres elendige 18-19 sæson var der jo ganske langt ned til nr. 7.

I øvrigt bør du vel medtage West Ham i mix´et af klubber, der vil banke på i sub-toppen. Og hvad med Newcastle, nu de har fået nye, rige ejere? Kampen om EL, og måske den yderste CL-plads, kan godt gå hen og blive et hundeslagsmål, og da især hvis et eller to af de traditionelle tophold igen klokker i det :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 23. jun, 2019 16:23

Silly sessonBillede

ARSENAL'S £15M TIERNEY BID ACCEPTED

Celtic have rejected a £15m bid from Arsenal for left-back Kieran Tierney, according to Sky sources.

https://www.skysports.com/transfer-centre

Sent from my iPhone using Tapatalk

YNWA96

Indlæg af YNWA96 » søndag, 23. jun, 2019 16:44

Bliver spændende hvad konkurrenterne har i ærmet, når vi rammer 1 juli. UEFA’s nye kalenderår starter den 1 juli. Så at konkurrenterne ikke har offentliggjort noget endnu, er der intet overraskende i, da klubberne så kan bogfører handlerne i “nyt år” ( FFP reglerne). Dette gælder jo osse LFC, så hvis der bliver henter noget denne sommer, så kunne det være lige efter den 1 juli. Man plejer, at have sine aftaler på plads under Klopp/Edwards ( undtagen når det går galt i Blackpool :D ).

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 23. jun, 2019 17:10

God pointe med 1. Juli!

Men ja der skal jo til at ske noget. Eller, vi er jo ret godt stillet ved status quo over hele linjen, men det sker næppe.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » mandag, 24. jun, 2019 17:09

Det ser ud til, at Joao Felix ryger til Atletico Madrid:

https://www.birminghammail.co.uk/sport/ ... d-16476810

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 24. jun, 2019 18:54

Niels K skrev:Det ser ud til, at Joao Felix ryger til Atletico Madrid:

https://www.birminghammail.co.uk/sport/ ... d-16476810
fornuftigt nok tror jeg. De er tilsyneladende i gang med en større rokade, så han har virkelig gode muligheder for at slå hurtigt igennem i AM og samtidig er de kulturelle og lingvistiske forskelle også mindre end hvis han var taget til Tyskland eller England.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 45

Indlæg af texy » tirsdag, 25. jun, 2019 16:35

Efter sigende skulle Griezmann's skifte til Barca blive en realitet, når hans frikøbsklausul bliver lidt mindre (120M Euro) den 1. juli.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... g-17223817

Er det så overhovedet realistisk, at de også skulle være i stand til at hente Neymar? Jeg meget svært ved at se det. Så skal de i hvert fald nok sælge både Dembele og Coutinho. Og 1) kan de få nok penge for de to til, at underskuddet på handlerne ikke stadig er astronomisk og 2) giver det overhovedet mening at sælge to spillere på 22 og 27 år for at erstatte dem med to spillere på 27 og 28 år? Virker uhyre kortsigtet.

Hvis det sker, så vil karusellen i hvert fald for alvor være startet. Og det er inden desperationen længere sydpå for at slippe af med Bale, Isco og måske Assensio overhovedet er gået i gang.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 26. jun, 2019 15:31

David Silva tager sin sidste sæson i Man City:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-16487812

Besvar