Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Generel fodbold diskussion

Side 5 af 31 [ 458 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Næste

Forfatter besked

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
Wormie skrev:
Peru er vanvittigt dygtigt teknisk imo og super speedy, frankrig får kamp til stregen mod dem. imo

vi har været MEGET heldige at vi ovehoved får point i denne kamp!

on second note, Nicholaj jørgensen har været dårligere end sisto.
Jøses hvor vi mangler en top angriber :D

Bendtner!!! :D

Jeg kan godt lide VAR, det er på tide det kommer. Det kan ikke være rigtigt at man skal risikere at blive elimineret fra en slutrunde pga en dommerfejl.

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 42
http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-06-16- ... m-rekorder

Hæderligt må man sige. specielt at score ved 8 slutrunderer i træk, er jo vanvittig. Mon ikke det også bliver 9 slutrunder, og så ser vi lige om det bliver 10 til den tid. Meget kan jo ske

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Fowler89 skrev:
DAGGER! skrev:
David De Gea - Hold da op, ét drop til en VM :lol: sådan noget ser man næppe hos 2017(+03-04-06-07) bedste målmand: Buffon eller (13-16) Manuel Neuer.

Nå ja, Ronaldo sukker efter VM titlen samme år, han har vundet ChL.... :doh1: (Er vidst ikke gjort før Gert Müller tiden) Ifølge eksperterne før Spanien vs Portugal, meeen Brasilien og Tyskland ligger sig nok ikke ned over Portugal i evt. kvartfinale eller semi finale... :alcohol:

Hierro: “De Gea, you have to carry us like you carry ManUtd, CARRY US !!”
De Gea: “Carry us”
“Carry us”
“Carryus”
“Carius”
“Karius”

:laughin:

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Mads T. skrev:
Wormie skrev:
Hvor er landshold fodbold dårligt i forhold til klub fodbold.

Og hvis sisto bare var 10 % Mané så havde danmark været i mange farlige situationer :)

Ja Sisto var godt nok dårlig. Gjorde nærmest alle muligheder mindre farlige og tabte bolden på farlige steder.

Synes VAR har været perfekt indtil nu. Det har resulteret i flere korrekte kendelser, som dommeren ikke umiddelbart havde fanget inkl. straffet til Peru. Synes ikke der har været flere spilstop end uden VAR hvor spillerne som regel omringer dommeren.

Jeg synes også, at det virker super godt. Klart, det ikke er perfekt, men det går temmelig hurtigt, og vi får de rigtige afgørelser, og det kan jeg godt lide :clap:

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Niels K skrev:
Mads T. skrev:
Wormie skrev:
Hvor er landshold fodbold dårligt i forhold til klub fodbold.

Og hvis sisto bare var 10 % Mané så havde danmark været i mange farlige situationer :)

Ja Sisto var godt nok dårlig. Gjorde nærmest alle muligheder mindre farlige og tabte bolden på farlige steder.

Synes VAR har været perfekt indtil nu. Det har resulteret i flere korrekte kendelser, som dommeren ikke umiddelbart havde fanget inkl. straffet til Peru. Synes ikke der har været flere spilstop end uden VAR hvor spillerne som regel omringer dommeren.

Jeg synes også, at det virker super godt. Klart, det ikke er perfekt, men det går temmelig hurtigt, og vi får de rigtige afgørelser, og det kan jeg godt lide :clap:

VAR fungerer super godt indtil videre. Og ja det er tydeligt at landshold ikke har lige så meget tid til at træne sammen og kender hinanden så godt som i klubberne.

Men det er også meget sjovt at Spanien ikke bare kan købe en Aguerro som ville passe bedre sammen med deres kreative midtbaner, men istedet skal få DC til at fungere.

Sisto mangler noget medvind, vi ved jo han kan mere end hvad han viste i går, det kan godt være at han skal have en tur på bænken og så kommer han ind og afgør kampen imod Frankia :flag5: :dance:
En venstrebenet VB ville også have gjort underværker i offensiven, det led Sisto under mere end nogen anden og det må jo så være Åge vi peger fingre af, men Stryger havde gode fighter aktioner sent i kampen og var med til at holde energien oppe.

Geografisk sted: København SV

Alder: 27
Kritikken af VAR er ofte forfejlet, men jeg synes dog, at det er problematisk, at der gik så lang tid, før dommeren stoppede spillet, og genså situationen på video. Hvorfor ikke bare stoppe spillet med det samme? Tænk hvis DK havde scoret på en kontra, hvorefter Peru fik straffe. Det ville jo være absurd.

Geografisk sted: København

Alder: 43
For mig er VAR indtil videre den helt store vinder ved dette VM.

Vi seere/fodboldfans skal måske lige have reglerne forklaret lidt bedre. Men generelt fedt, at det rigtige kendelser er blevet trumfet igennem indtil videre.

Alder: 32
Jeg forstår ikke helt Löws fravalg af Sane til den Tyske offensiv. De mangler i den grad tempo.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Dieks skrev:
Jeg forstår ikke helt Löws fravalg af Sane til den Tyske offensiv. De mangler i den grad tempo.

En blandt mange dumme beslutninger. Holder han fast i den gamle stamme på holdet så bliver det svært at komme langt i turneringen. Alt for langsomt og tungt

Brugeravatar

Så starter VM.
Brasilien spiller. Sådan har jeg altid haft det. Glæder mig!

Brugeravatar

Læg i øvrigt mærke til at Shaqiri formentlig i de er en rigtig holdspiller. Han gør det som regel godt på landsholdet og tager et helt
anderledes ansvar, når ham bærer den trøje

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Alder: 32
Emmy skrev:
Dieks skrev:

En blandt mange dumme beslutninger. Holder han fast i den gamle stamme på holdet så bliver det svært at komme langt i turneringen. Alt for langsomt og tungt

Ja det er vildt så tunge de ser ud. Der mangler noget fornyelse. Virker til at Det hele er låst så meget fast i samme rille at de kommer til at spænde ben for sig selv. Selvom man på ingen måde kan sammenligne Löw og Morten Olsen, så virker det til at Löw er der hvor Morten var til sidst. Så det er vel et spørgsmål om Det ikke bør være Löws sidste slutrunde, også for at tyskerene ikke til sidst kun fokusere på det negative og glemmer alt det gode han har stået for.

Brugeravatar

Geografisk sted: 8700 Horsens

Alder: 21
Åh coutinho. Så typisk Coutinho.

Brugeravatar

Geografisk sted: silkeborg
YNWA! skrev:
Åh coutinho. Så typisk Coutinho.

Savner ham...

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Dieks skrev:
Emmy skrev:
Dieks skrev:

Ja det er vildt så tunge de ser ud. Der mangler noget fornyelse. Virker til at Det hele er låst så meget fast i samme rille at de kommer til at spænde ben for sig selv. Selvom man på ingen måde kan sammenligne Löw og Morten Olsen, så virker det til at Löw er der hvor Morten var til sidst. Så det er vel et spørgsmål om Det ikke bør være Löws sidste slutrunde, også for at tyskerene ikke til sidst kun fokusere på det negative og glemmer alt det gode han har stået for.

Löw har lige forlænget til 2022

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 5 af 31 [ 458 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Næste

Boardindeks » Fodbold » Generel fodbold diskussion