EM i fodbold 2020

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Redtothebone

Re: EM i fodbold 2020

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 08. jul, 2021 10:40

Håber Liverpool er interesseret i Mæhle, synes seriøst han vil være en konge signing til klubben, han kan dække begge backpladser og lader til han køber sine duracell batterier samme sted som Robbo.

Damsgaard for øvrigt også nævnt på Liverpool Echo

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... o-20885064

Det kunne sgu være meget fedt med en dansker i Liverpool igen

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 57

Indlæg af Cynwal » torsdag, 08. jul, 2021 14:10

Mysjkin skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 23:18
Det er vanskeligt at afgøre hvem der er verdens største cheat - Diver Kane eller Diver Sterling
Det må være forfærdeligt at være idrætsudøver på elite niveau, og så have en så dårlig balance evne.......
Gad vide, om der er en diagnose for det? Måske: "continuo decrescentium"
Vi SMADRER det PIShold

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 57

Indlæg af Cynwal » torsdag, 08. jul, 2021 18:42

Billede
Vi SMADRER det PIShold

Tressy

Indlæg af Tressy » fredag, 09. jul, 2021 08:26

Gud hvor er Carragher dog irriterende under den her slutrunde.

"Kane og Sterling er street-wise, ikke snydere" 8-) 8-) 8-)

Om 2 måneder sidder ham og alle andre britter og tuder over hvordan de ikke britiske spillere smider sig for meget. Brækker mig.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 34

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 09. jul, 2021 10:12

Tressy skrev:
fredag, 09. jul, 2021 08:26
Gud hvor er Carragher dog irriterende under den her slutrunde.

"Kane og Sterling er street-wise, ikke snydere" 8-) 8-) 8-)

Om 2 måneder sidder ham og alle andre britter og tuder over hvordan de ikke britiske spillere smider sig for meget. Brækker mig.
yup!

men for at være fair, så gør dankerne vel det samme hjemme i studiet.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. jul, 2021 11:16

Generelt bliver tidligere Liverpool spillere dumme at høre på, så snart de lægger støvlerne på hylden. Carra er ingen undtagelse.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 32

Indlæg af Fowler89 » fredag, 09. jul, 2021 15:17

Engelske fans har igen vist deres sande jeg. Hvor jeg dog håber, Italien gennemsmadrer dem. Forza Italia!

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 10. jul, 2021 00:56

Fowler89 skrev:Engelske fans har igen vist deres sande jeg. Hvor jeg dog håber, Italien gennemsmadrer dem. Forza Italia!
FORZA ITALIA!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 48

Indlæg af Niche » lørdag, 10. jul, 2021 15:00

Fowler89 skrev:
fredag, 09. jul, 2021 15:17
Engelske fans har igen vist deres sande jeg. Hvor jeg dog håber, Italien gennemsmadrer dem. Forza Italia!
Jeg håber mere, at England taber på samme måde, som vi gjorde. FORZA KARMA!!!

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 10. jul, 2021 23:56

Det sker vel næppe at en dommer, dømmer så tyndt et straffe mod England på Wembley ?
Alene det at de afgørende kampe alle spilles i et land der er mere nedlukket end stort set alle andre lande er en skandale!
Fair nok at man fra engelsk side, vil beskytte sig imod Covid, men så bør Uefa også hjælpe dem og flytte kampene ud af England, så fans får mulighed for at rejse med deres hold.
Fantastisk indsats af vores landshold, og det har været en skøn oplevelse, men alt andet ved dette EM har været en farce og et show off!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 46

Indlæg af texy » søndag, 11. jul, 2021 10:08

mortenbak skrev:
lørdag, 10. jul, 2021 23:56
Det sker vel næppe at en dommer, dømmer så tyndt et straffe mod England på Wembley ?
Alene det at de afgørende kampe alle spilles i et land der er mere nedlukket end stort set alle andre lande er en skandale!
Fair nok at man fra engelsk side, vil beskytte sig imod Covid, men så bør Uefa også hjælpe dem og flytte kampene ud af England, så fans får mulighed for at rejse med deres hold.
Fantastisk indsats af vores landshold, og det har været en skøn oplevelse, men alt andet ved dette EM har været en farce og et show off!

Hvis det blev rykket ud af England, så var det jo bare engelske fans, der ikke kunne følge deres hold, ligesom vi så det med Wales i Amterdam? I Danmark tillod vi hellere ikke, at russere kom til landet til den afgærende gruppekamp.

Corona er noget hø. Men det er noget hø for alle. Og slutrunder har altid haft et hjemmehold, hvilket ofte har givet dem en fordel. Det har Spanien, Italien og Frankrig tidligere nydt godt af i EM sammenhæng, og Uruguay, Italien, England, Tyskland, Argentina og Frankrig i VM sammenhæng.
Kloppite

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 11. jul, 2021 14:29

texy skrev:
mortenbak skrev:
lørdag, 10. jul, 2021 23:56

Hvis det blev rykket ud af England, så var det jo bare engelske fans, der ikke kunne følge deres hold, ligesom vi så det med Wales i Amterdam? I Danmark tillod vi hellere ikke, at russere kom til landet til den afgærende gruppekamp.

Corona er noget hø. Men det er noget hø for alle. Og slutrunder har altid haft et hjemmehold, hvilket ofte har givet dem en fordel. Det har Spanien, Italien og Frankrig tidligere nydt godt af i EM sammenhæng, og Uruguay, Italien, England, Tyskland, Argentina og Frankrig i VM sammenhæng.
Jeg læser din pointe, men jeg synes stadig det stikker lidt ud at semifinaler og finaler spilles i det mest nedlukkede land i Europa.
Og Boris står forrest og fejrer! Mens hr og fru Jensen ikke må deltage i festen, selvom de sikkert er færdig vaccineret.

Jeg har ikke noget imod hjemmebane fordel ifbm slutrunder, men i dette tilfælde er der tale om mange “hjemmehold”, som imo i sig selv er en helt tåbelig idé. Endnu mere pga Covid pandemien.
Wtf sker der for at der skal spilles kampe i Aserbajdjan ? Jeg kender svaret.... Penge!

Det har været en fantastisk sommer og rejse med landsholdet, men overordnet set er det jo det mest skandaløse EM, set i sportslig kontekst. England har spillet én kamp uden for landets grænser. De andre hold har rejst rundt og deres fans ligeså!
Ja og så er jeg også lige lidt sur over Diver Kane og Diver Sterling tyvstjal vores finaleplads BilledeBillede

Håber Italienerne ødelægger de engelske fans håb i aften. Ikke fordi italienerne fortjener det, men fordi jeg er smålig Billede

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » søndag, 11. jul, 2021 19:57

Hvor jeg dog håber at Italien tager den i aften, syntes England har vist sig fra deres dårligste side både på men mest udenfor banen. Videoer florerer med folk som stormer Wembley og slagsmål med italienerne.

Kom så Insigne!!
Billede
"YNWA"

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 11. jul, 2021 21:02

Ok England har lidt problemer med Delta varianten.
Så hvad gør vi ?
Vi udelukker udenlandske fans fra at komme (deres lande er ikke så hårdt ramt endnu)
Samtidig åbner vi for 60 tusinde (måske) corona ramte mennesker...

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » søndag, 11. jul, 2021 22:26

Hold kæft hvor formår englændere bare at sætte sig i dårligt lys, indtrængen uden billetter, tæske løs på kontrollører og slås indbyrdes, håber de bliver udelukket fra næsten em, de er jo en skændsel for hele landet.

Besvar