Boardindeks » Fodbold » Arrangementer og konkurrencer ::: Spørgsmål

Side 3 af 3 [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Forfatter besked
 Titel: Re: Medlem/ikke medlem
Administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive
Cynwal skrev:
Efterfølgende er jeg blevet bedt om, at skrive et indlæg til bladet. Det skulle være en stemningsrapport vedr. Alan Kennedy arrangementet, og jeg må indrømme, at jeg var en smule nervøs. Jeg ved stadig ikke, om artiklen kommer med i bladet, men hvis den ER med, må I undkylde, hvis I mener den mangler normal ”kant” fra min side. Det skyldes to ting: min egen usikkerhed og usikkerhed overfor opgaven.
Men SUMMA-SUMMARUM: Fanklubben er der! BRUG DEN! Har du noget på hjerte: SÅ SØG INDFLYDELSE! Og i forindelse med dette vil jeg igen minde om, at indflydelse i foreningsarbejde primært udstrømmer fra aktivitet og engagement. Er det u-demokratisk? Hmm: JA! Men så må man søge at ændre på det ved at udvise aktivitet og engagement!
Og lad mig så slutte med det, som foreløbig har været højdepunktet for mig i min tid i LFCDB: da jeg får lov til at overbringe en hilsen til Alan Kennedy:
(og her havde jeg så håbet at linke til nogle billeder, men uanset hvad jeg prøver, er de åbenbart ophavsretsligt blokeret?!)

Jo, det er skam med i bladet - to sider.
Der er en lille teaser her - bladet kommer i næste uge:

Billede

Billede

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Mugge skrev:
Cynwal skrev:

Der er en lille teaser her - bladet kommer i næste uge:

Billede

Billede

Dette vil med garanti blive brugt imod mig senere: Mugge! You now how to tease me! ;)

Administrator
Brugeravatar

Vi vil stadig gerne høre fra de som ikke er medlemmer af fanklubben, om I vil skrive hvorfor.

Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg
Modtog et girokort for næste sæson til fanklubben.
Kommer i tvivl om det kun er på det aller første girkort, man modtager der står medlemsnummer?
For jeg har det stadig liggende så jeg kan huske mit medlemsnummer, er der ikke en eller anden måde det kan stå på girkortet?
Ihvertfald så længe at der ikke er et medlemskort.

For i vil gerne have oplyst medlemsnummer ved tilmelding til diverse fester og billetter. Jeg kunne nemt miste det girkort, og ikke have nogen anelse om mit medlemsnummer da det ikke bliver brugt mere end eller to gange i året. Hvis det overhovedet bliver brugt i løbet af et år.

Administrator
Brugeravatar

Callesen skrev:
Kommer i tvivl om det kun er på det aller første girkort, man modtager der står medlemsnummer?
For jeg har det stadig liggende så jeg kan huske mit medlemsnummer, er der ikke en eller anden måde det kan stå på girkortet?
Ihvertfald så længe at der ikke er et medlemskort.

For i vil gerne have oplyst medlemsnummer ved tilmelding til diverse fester og billetter. Jeg kunne nemt miste det girkort, og ikke have nogen anelse om mit medlemsnummer da det ikke bliver brugt mere end eller to gange i året. Hvis det overhovedet bliver brugt i løbet af et år.

Dit medlemsnummer står på girokortet. Men det kan være lidt tricky, da medlemsnummeret er en del af betalingsid'en.

MEN, dit medlemsnummer står på bagsiden af medlemsbladet, lige ovenover dit navn.

Desuden har vi dog vedtaget igen at indføre medlemskortet. Det kommer sammen med blad 3.

Geografisk sted: Århus C
Jeg har den sidste sæson eller to ikke været medlem (var det i et par sæsoner førhen). Det skyldes primært at jeg ikke fik læst bladet og deltog desuden ikke i arrangementer. Jeg har netop betalt kontingentet for den kommende sæson, og det skyldes primært muligheden for at få billetter igennem fanklubben, da jeg - hvis alt går vel - skal have min første tur til Liverpool i denne sæson.

Derudover lever jeg - ligesom bl.a. Alonso - på SU, så pengene er ikke så store og udgiften til fanklubben er blevet lagt nederst i bunken - på trods af den meget beskedne udgift.

Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Er prisen sat op?

Administrator
Brugeravatar

Hekkem skrev:
Er prisen sat op?

Ja, det koster nu kr. 200 pr. sæson.
Og det er faktisk første gang i fem år tror jeg, at det er sat op, til trods for gentagne portostigninger.

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Callesen skrev:
.

Idag eller hvad? har intet modtaget, men var det ikke også noget med det nu kunne komme over PBS, eller husker jeg helt galt?Hvis PBS er mulighed nu, er det nok derfor jeg ikke har fået et giro kort, er mit umidfdelbare gæt ;) fik et blad for ca 1½-2 mdr siden, men der var vist ikke girokort med :dontknow: har ihvertfald ikke betalt

Jeg vil da gerne give en kommentar med.

Jeg har været medlem i hvert fald en del år nu. Måske en 10 års tid ca. Jeg har egentlig altid været glad for at være medlem omend jeg egentlig aldrig har brugt fanklubben til noget udover de gode medlemsblade. Jeg har været glad for at støtte op om et godt og sympatisk projekt. Jeg må dog tilstå at jeg desværre finder færre årsager end nogensinde til at være medlem. Biletter er ikke noget problem for mig og jeg har ikke deltaget i nogle arrangementer. Jeg ville med andre ord kun være medlem for at være flink.

Der skal dog selvfølgelig også lige nogle rosende ord med på vejen. Jeg synes jeres blad er fremragende. Fremragende fordi det giver en masse oplysninger om LFC som man bare får serveret lige foran sig. De fleste ting der står i bladet har man dog før læst sig frem til på nettet. Det virker til at der er mange herinde, der har benyttet fanklubbens arrangementer til at møde nye røde og fået gode venner. Jeg har aldrig rigtigt haft den sidste motivation til lige at få lettet røven og deltage i nogle af arrangementer. Det eneste slags "arrangement" som jeg har deltaget i (ved godt det ikke er et arrangement) har været nogle kampe på Thai. Her må jeg sige at jeg synes folk virkede meget lukkede. Helt sikkert gode og flinke mennesker, men det skinner tydeligt i gennem at der er en gruppe som kender hinanden. Til gengæld har jeg faktisk via forummet (som også er fremragende) fået op til flere kammerater. I øvrigt har jeg stor respekt for de mennesker, der bruger tid på at få det hele op og køre.

Prisen på medlemsskabet og bladet er hel fair også sammenlignet med andre fodboldblade som egentlig ikke er lige så interessante, fordi de ikke udelukkende skriver om LFC :)

Jeg er også en ung knægt og lever på et beskedent projekt. Jeg var medlem sidste år af både fanklubben og All Red. Fra begge sider har jeg lige fået et girokort. Og hvor jeg definitivt dropper All Red så er jeg stadig i tvivl om fanklubben.

Administrator
Brugeravatar

Thommo skrev:
Callesen skrev:
.

Idag eller hvad? har intet modtaget, men var det ikke også noget med det nu kunne komme over PBS, eller husker jeg helt galt?Hvis PBS er mulighed nu, er det nok derfor jeg ikke har fået et giro kort, er mit umidfdelbare gæt ;) fik et blad for ca 1½-2 mdr siden, men der var vist ikke girokort med :dontknow: har ihvertfald ikke betalt

Hvis du er blevet tilmeldt Betalingsservice, så fremgår betalingen selvfølgelig af betalingsoversigten.
Ellers får man en opkrævning separat (fra Betalingsservice). Der kommer ikke længere girokort sammen med bladet.

Brugeravatar

Mugge skrev:
Hekkem skrev:
Er prisen sat op?

Ja, det koster nu kr. 200 pr. sæson.
Og det er faktisk første gang i fem år tror jeg, at det er sat op, til trods for gentagne portostigninger.

Så skal jeg have sat farten op på arbejde...

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  

Side 3 af 3 [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Boardindeks » Fodbold » Arrangementer og konkurrencer ::: Spørgsmål