Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
søren a
Indlæg: 95
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 14:13
Geografisk sted: Klarup/Aalborg
Alder: 61

Re: Den store billettråd!

Indlæg af søren a » tirsdag, 12. sep, 2017 16:20

Koster medlemskab i lfc godt nok ca 35 £ ? Skal man have det,for at kunne søge om billetter her i fanklubben ? Lyder lidt voldsomt ( vi er 2 ) hvis man så ikke engang er heldig at få dem. Svar udbedes !
Red since 77.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Red Man Walking » tirsdag, 12. sep, 2017 18:26

søren a skrev:Koster medlemskab i lfc godt nok ca 35 £ ? Skal man have det,for at kunne søge om billetter her i fanklubben ? Lyder lidt voldsomt ( vi er 2 ) hvis man så ikke engang er heldig at få dem. Svar udbedes !
Det er desværre korrekt. Jeg deler din opfattelse af at det er voldsomt, særligt som udenlandsk fan, der oftest kun vil købe til 1-2 kampe årligt. Når man så grundet anciennitet er udelukket fra at købe til mange af de bedst kampe (hvilket jeg iøvrigt synes er fair overfor lokale fans), så bliver det lidt som at købe lodder i et lotteri. Jeg har været medlem et enkelt år, hvor jeg til billetsalget har siddet klar med både computer og tablet når billetsalget startede. Begge gange (efterår/ffvorår) blev jeg dog placeret så langt nede i køen, at alt var væk da det blev min tur.

Men der er heldigvis andre (omend dyrere) måder at komme på Anfield (fx pakkerejser ved diverse rejseselskaber, billetter igennem den danske fanklub M.m.) Her har man som bonus muligheden for at komme til nogle af de store kampe Man U, Chelsea osv.).

Når ovenstående er sagt, så ved jeg at der er flere af medlemmerne herinde har haft held med at købe i det officielle billetsalg, men der er mange om buddet. Måske hjælper det lidt at der (i modsætning til fx sidste sæson) er x antal europæiske kampe til at fordele de interesserede ud over?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » tirsdag, 12. sep, 2017 21:28

søren a skrev:Koster medlemskab i lfc godt nok ca 35 £ ? Skal man have det,for at kunne søge om billetter her i fanklubben ? Lyder lidt voldsomt ( vi er 2 ) hvis man så ikke engang er heldig at få dem. Svar udbedes !
I forhold til at kunne søge om billetter, så kan du "nøjes" med et light medlemskab; http://assets.liverpoolfc.com/uploads/9 ... 1491658191

Men ja, udover at være medlem af "vores" fanklub, så skal du over have medlemskab igennem LFC, for at kunne søge billetter igennem os.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » mandag, 18. sep, 2017 12:16

søren a skrev:Koster medlemskab i lfc godt nok ca 35 £ ? Skal man have det,for at kunne søge om billetter her i fanklubben ? Lyder lidt voldsomt ( vi er 2 ) hvis man så ikke engang er heldig at få dem. Svar udbedes !
Du har allerede fået svar på dit spørgsmål, men jeg ville blot kommentere, at det er et krav fra Liverpools side, at billetterne, der tildeles de officielle fanklubber, skal registreres på medlemskort, man kun kan få, når man også er medlem hos Liverpool FC. På dit "Svar udbedes!" opfatter jeg det, som om du tror, at det er et krav fanklubben her stiller til dig, men det er et krav, der kommer fra Liverpool FC, og ja det er da dyrt at skulle købe 2x2 medlemsskaber for at søge om billetter, men det er et krav, fanklubberne ikke kan komme uden om, da du skal bruge fankortet for at komme ind på Anfield.

jacobmouritsen
Indlæg: 13
Tilmeldt: fredag, 18. mar, 2016 15:35

Re: Den store billettråd!

Indlæg af jacobmouritsen » søndag, 29. jul, 2018 10:37

Hej derude.

Jeg har været så heldig at kunne få billetter til kampen mod City i den første weekend i oktober. Men jeg tør ikke købe flybilletter endnu af frygt for, at den bliver rykket.

Er der nogle garvede typer, der kan hjælpe mig lidt - hvornår kan jeg forvente, at kampen bliver spillet. Eller må jeg bare vente til midt august, hvor de, håber jeg, bliver lagt fast?

På forhånd tak :-)

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Champen » søndag, 29. jul, 2018 10:55

jacobmouritsen skrev:Hej derude.

Jeg har været så heldig at kunne få billetter til kampen mod City i den første weekend i oktober. Men jeg tør ikke købe flybilletter endnu af frygt for, at den bliver rykket.

Er der nogle garvede typer, der kan hjælpe mig lidt - hvornår kan jeg forvente, at kampen bliver spillet. Eller må jeg bare vente til midt august, hvor de, håber jeg, bliver lagt fast?

På forhånd tak :-)
Oktober/november kampene bliver fastlagt d. 7 august, så det er jo ikke så længe at vente med at bestille fly/hotel :-) ellers så tag nogle ekstra dage i den smukke by, det plejer vi som regel at gøre :-)
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Gimmer
Indlæg: 2
Tilmeldt: fredag, 24. aug, 2018 08:55
Geografisk sted: København
Alder: 51

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Gimmer » fredag, 24. aug, 2018 11:17

Hej :D

Er der nogen der ved hvornår kampen mod Evertom 1 December ligger fast ? i forhold til at købe fly billet ?

Vh Gimmer

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » fredag, 24. aug, 2018 13:59

Gimmer skrev:Hej :D

Er der nogen der ved hvornår kampen mod Evertom 1 December ligger fast ? i forhold til at købe fly billet ?

Vh Gimmer
Gå ind på fanklubben hjemmeside, find resultatsiden. I bunden af siden står der, hvornår kampene så nogenlunde bliver fastlagt.

Konsulenten
Indlæg: 2
Tilmeldt: mandag, 09. apr, 2012 20:14

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Konsulenten » fredag, 21. sep, 2018 09:08

Hej

Er der mon nogen, der kan hjælpe med lidt generel info om pakkerejserne fra Travel Sense her på siden?

Vi er 3-4 personer, der gerne vil til Liverpool og se en kamp på Anfield. Jeg melder mig gerne ind i fanklubben for at få rabat og adgang til rejserne. Jeg er dog i tvivl om, om jeg bagefter kan købe billetter til mine rejsekammerater, eller om de også skal melde sig ind i fanklubben.

Desuden har jeg læst noget i retning af, at man også skal være medlem af LFCs officielle fanklub for at få adgang til Anfield. Gælder det også for pakkerejserne?

Hvis der er andre gode/alternative tips til at arrangere en fodboldtur til Liverpool, hører jeg også meget gerne dem.

På forhånd tak :-)

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Champen » fredag, 21. sep, 2018 11:32

Konsulenten skrev:Hej

Er der mon nogen, der kan hjælpe med lidt generel info om pakkerejserne fra Travel Sense her på siden?

Vi er 3-4 personer, der gerne vil til Liverpool og se en kamp på Anfield. Jeg melder mig gerne ind i fanklubben for at få rabat og adgang til rejserne. Jeg er dog i tvivl om, om jeg bagefter kan købe billetter til mine rejsekammerater, eller om de også skal melde sig ind i fanklubben.

Desuden har jeg læst noget i retning af, at man også skal være medlem af LFCs officielle fanklub for at få adgang til Anfield. Gælder det også for pakkerejserne?

Hvis der er andre gode/alternative tips til at arrangere en fodboldtur til Liverpool, hører jeg også meget gerne dem.

På forhånd tak :-)
Pakkerejser kræver ingen medlemskab hverken ved fanklubber eller ved selve klubben. Der får i bare udleveret billetterne enten på hotellet eller i skal hente dem på billetkontoret. For at købe billetter igennem fanklubben skal i alle have medlemskab ved både LFC & ved fanklubben.
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » fredag, 21. sep, 2018 13:08

Champen skrev:
Konsulenten skrev:Hej

Er der mon nogen, der kan hjælpe med lidt generel info om pakkerejserne fra Travel Sense her på siden?

Vi er 3-4 personer, der gerne vil til Liverpool og se en kamp på Anfield. Jeg melder mig gerne ind i fanklubben for at få rabat og adgang til rejserne. Jeg er dog i tvivl om, om jeg bagefter kan købe billetter til mine rejsekammerater, eller om de også skal melde sig ind i fanklubben.

Desuden har jeg læst noget i retning af, at man også skal være medlem af LFCs officielle fanklub for at få adgang til Anfield. Gælder det også for pakkerejserne?

Hvis der er andre gode/alternative tips til at arrangere en fodboldtur til Liverpool, hører jeg også meget gerne dem.

På forhånd tak :-)
Pakkerejser kræver ingen medlemskab hverken ved fanklubber eller ved selve klubben. Der får i bare udleveret billetterne enten på hotellet eller i skal hente dem på billetkontoret. For at købe billetter igennem fanklubben skal i alle have medlemskab ved både LFC & ved fanklubben.
Vedr. rabat på pakkerejser igennem Travel Sense.
Hvis man vil have rabat igennem Travel Sense, så skal den der bestiller rejsen være medlem af fanklubben. Vedkommende kan altså sagtens bestille for andre også og få rabat for alle.
For tips og tricks, så find vores rejseguide på vores hjemmeside. Så kommer i godt på vej.

Konsulenten
Indlæg: 2
Tilmeldt: mandag, 09. apr, 2012 20:14

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Konsulenten » tirsdag, 02. okt, 2018 10:04

Tak for tips. Det er meget fornemt.

Jakob B
Indlæg: 1
Tilmeldt: lørdag, 13. okt, 2018 13:56

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jakob B » lørdag, 13. okt, 2018 14:57

Kære venner - Tak for et godt site! Jeg har fulgt med på sidelinien i flere år, men aldrig deltaget aktivt i debatterne.
Jeg har netop fået billetter til Liverpool mod Leicester i slutningen af januar i fødselsdagsgave af min fantastiske kæreste. Den er programsat til onsdag d 30.1 kl 20 (lokal tid). Der er netop blevet ændret på nogle af kampene i december og januar grundet tv-planen. Er der nogen der ved om man så kan regne med dette eller kan den fortsat risikere at flyttet?
På forhånd tak for svar :)

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » lørdag, 13. okt, 2018 15:03

Jakob B skrev:Kære venner - Tak for et godt site! Jeg har fulgt med på sidelinien i flere år, men aldrig deltaget aktivt i debatterne.
Jeg har netop fået billetter til Liverpool mod Leicester i slutningen af januar i fødselsdagsgave af min fantastiske kæreste. Den er programsat til onsdag d 30.1 kl 20 (lokal tid). Der er netop blevet ændret på nogle af kampene i december og januar grundet tv-planen. Er der nogen der ved om man så kan regne med dette eller kan den fortsat risikere at flyttet?
På forhånd tak for svar :)
Gå ind på vores hjemmeside. Find resultatsiden. I bunden af den side står der hvornår kampen så nogenlunde bliver flyttet/offentliggjort.

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Champen » lørdag, 13. okt, 2018 20:37

Jakob B skrev:Kære venner - Tak for et godt site! Jeg har fulgt med på sidelinien i flere år, men aldrig deltaget aktivt i debatterne.
Jeg har netop fået billetter til Liverpool mod Leicester i slutningen af januar i fødselsdagsgave af min fantastiske kæreste. Den er programsat til onsdag d 30.1 kl 20 (lokal tid). Der er netop blevet ændret på nogle af kampene i december og januar grundet tv-planen. Er der nogen der ved om man så kan regne med dette eller kan den fortsat risikere at flyttet?
På forhånd tak for svar :)
Den er nu fastlagt til onsdag d. 30 januar. Der er ikke andre turneringer der bliver spillet den uge (Carabao cup semi finale spilles ugen inden & FA cup spilles i weekenden inden denne midtuge kamp) så den bliver ikke flyttet. God tur :-)
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Besvar