Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Den store billettråd!

Indlæg af Salle » tirsdag, 28. okt, 2014 13:17

Nogen der kan huske hvornår man kan købe billetter til forårets kampe via den officielle ?

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » fredag, 31. okt, 2014 08:54

Salle skrev:Nogen der kan huske hvornår man kan købe billetter til forårets kampe via den officielle ?
Det mest nærliggende er vel at kigge efter det på den officielle ;) :

http://www.liverpoolfc.com/tickets/lfc- ... ss-2014-15
http://www.liverpoolfc.com/tickets/tickets-availability

Brugeravatar
BudFox
Indlæg: 8
Tilmeldt: torsdag, 09. aug, 2012 16:25
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Den store billettråd!

Indlæg af BudFox » fredag, 31. okt, 2014 16:18

@thefugle

Jeg købte billetter til En af Dortmunds kampe sidste år via deres hjemmeside. De kalder det Adrealin-Trip.

Bestod af 2 hotel-overnatninger, fodboldbillet, værdibevis til deres fanschop, halstørklæde, program, en øl og pølse på stadion mv. Alt fungerede upåklageligt.

Du kan se mere her
http://www.best-travel.de/sport-fussbal ... trips.html

Men kan se at den kamp du efterspørger ikke er til køb endnu

Håber du kan bruge det

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af asger90 » tirsdag, 11. nov, 2014 22:34

Er der nogen der kan ved noget om sikkerhed for, at følgende kamp bliver spillet på den pt. planlagte dato:
LFC-Arsenal søndag d. 21 december kl. 17.00.

Er der umiddelbart fare for at denne kamp kan blive rykket?

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Champen » onsdag, 12. nov, 2014 00:07

asger90 skrev:Er der nogen der kan ved noget om sikkerhed for, at følgende kamp bliver spillet på den pt. planlagte dato:
LFC-Arsenal søndag d. 21 december kl. 17.00.

Er der umiddelbart fare for at denne kamp kan blive rykket?
Umiddelbart nej. Premier League har planlagt dette tidspunkt til tv-tiderne, og der skulle umiddelbart ikke være nogle faktorer der kunne få kampen flyttet.
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

TheBannedOne
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirsdag, 21. okt, 2014 21:27

Re: Den store billettråd!

Indlæg af TheBannedOne » tirsdag, 18. nov, 2014 22:02

Jeg skal overraske en kammerat til hans 30 års, med en tur til Liverpool og en kamp, men stort set alle kampe står allerede som udsolgt og jeg er sikker på der er gode råd i denne tråd, men det er meget og læse igennem :)

Spørgsmålet som simplet nok (svaret nok lige så): Er der kun Hospitality og Match Break Packages som muligheder?

Håber ikke der råbes alt for meget over min manglende interesse i og læse 34 sider igennem, men husk det er for og glæde en liverpool dreng der aldrig har været på Anfield.

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af F1rm1no » onsdag, 19. nov, 2014 08:15

Tjek Facebook gruppen turen går til liverpool med hr staal
Kan kun anbefale at rejse med Ketil det var super fedt da vi var ovre og se Lfc - spurs i foråret..
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 19. nov, 2014 11:18

TheBannedOne skrev:Jeg skal overraske en kammerat til hans 30 års, med en tur til Liverpool og en kamp, men stort set alle kampe står allerede som udsolgt og jeg er sikker på der er gode råd i denne tråd, men det er meget og læse igennem :)

Spørgsmålet som simplet nok (svaret nok lige så): Er der kun Hospitality og Match Break Packages som muligheder?

Håber ikke der råbes alt for meget over min manglende interesse i og læse 34 sider igennem, men husk det er for og glæde en liverpool dreng der aldrig har været på Anfield.
Der er bestemt ingen grund til at læse alle 34 sider igennem, da mange af oplysningerne er forældede, da Liverpool gennem årene har lavet om på systemet flere gange :)

Der er andre muligheder, men det kommer til dels an på kampen, og hvor mange billetter du skal bruge. Kampene står som udsolgt, da der lige har været salg af billetter til medlemmer af Liverpools officielle fanklub (i sidste uge faktisk). Disse billetter bliver som regel altid udsolgt med det samme, men efter dette salg kommer der også et general sale og et late availability sale.
General sale er som regel ca. 3 uger før kampen, og er tilgængeligt for alle (dog ikke Man U og Crystal Palace, der kræver, at du har set et vist antal kampe sidste sæson). Der er ikke ret mange billetter til salg her, så det gælder om at være heldig og være hurtig på tasterne. Late availability er som regel først få dage før kampen og er kun for medlemmer af den officielle fanklub og her er der som regel også kun meget få billetter til salg.

Summa Summarum; ja der er andre muligheder, men det kræver held, så vil du være sikker på billetter til en bestemt kamp, så er det en pakke, der skal til.

TheBannedOne
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirsdag, 21. okt, 2014 21:27

Re: Den store billettråd!

Indlæg af TheBannedOne » torsdag, 20. nov, 2014 19:09

Fowler_dk tak for svaret :)

jabsi
Indlæg: 125
Tilmeldt: fredag, 28. nov, 2008 11:14

Re: Den store billettråd!

Indlæg af jabsi » torsdag, 08. jan, 2015 08:52

Såfremt Liverpool kvalificerer sig til FA-cup-finalen, hvordan er muligheden så for at købe billetter dertil?

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » torsdag, 08. jan, 2015 12:30

jabsi skrev:Såfremt Liverpool kvalificerer sig til FA-cup-finalen, hvordan er muligheden så for at købe billetter dertil?
Jeg vil tro, at der er flere af rejseselskaberne, der udbyder pakkerejser dertil. Gennem Liverpool er chancen 0 uden at have set nogle af de foregående kampe.

Lasse_FJ
Indlæg: 5
Tilmeldt: søndag, 12. okt, 2014 21:01

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Lasse_FJ » tirsdag, 10. mar, 2015 22:13

min kammerat og jeg planlægger tur til Liverpool ifbm. omkampen i FA Cuppen på Ewood Park, hvor vores plan er at tage til Blackburn for at støtte de røde i away enden. ville I tro billetterne til omkampen ville komme ud på General Sale?

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » onsdag, 11. mar, 2015 08:52

Lasse_FJ skrev:min kammerat og jeg planlægger tur til Liverpool ifbm. omkampen i FA Cuppen på Ewood Park, hvor vores plan er at tage til Blackburn for at støtte de røde i away enden. ville I tro billetterne til omkampen ville komme ud på General Sale?
Idet mange nok øjner en chance for en FA Cup-finale, så tror jeg nok billetterne bliver solgt i første hug.

Negrito
Indlæg: 139
Tilmeldt: søndag, 08. jul, 2012 19:19
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Negrito » torsdag, 12. mar, 2015 11:28

Hej alle røde ligemænd,

Jeg har lige fået full membership i LFC's fanclub. Jeg skal bruge to billetter til Liverpool-Newcastle. Jeg har to spørgsmål, som jeg håber, der er nogle, der kan hjælpe med:

Har jeg fortrinsret med mit full membership, når billetterne til generel sale kommer op d. 20.?

Skal min rejsemakker også have medlemskab, eller kan jeg godt bestille to billetter selv? :)
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » fredag, 13. mar, 2015 12:42

Negrito skrev:Hej alle røde ligemænd,

Jeg har lige fået full membership i LFC's fanclub. Jeg skal bruge to billetter til Liverpool-Newcastle. Jeg har to spørgsmål, som jeg håber, der er nogle, der kan hjælpe med:

Har jeg fortrinsret med mit full membership, når billetterne til generel sale kommer op d. 20.?

Skal min rejsemakker også have medlemskab, eller kan jeg godt bestille to billetter selv? :)

Du har ikke fortrinsret i general sale. Der kan alle købe. Hvis du havde haft medlemsskabet i efteråret, havde du haft adgang til at forsøge at købe billetter i det medlemssalg, hvor medlemmernes billetter til forårets kampe blev sat til salg. Der er et late availabilty salg nogle dage før kampen, og der er det kun medlemmer, der kan købe billetter, men der er som regel ikke ret mange billetter til salg der. (Det er der som regel heller ikke i general sale)

I general sale kan du købe op til 4 billetter, men i members sale/late availabiltity kan du kun købe en billet pr. medlem.

Besvar