Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Negrito
Indlæg: 139
Tilmeldt: søndag, 08. jul, 2012 19:19
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Negrito » lørdag, 14. mar, 2015 20:40

Fowler_dk skrev:
Negrito skrev:Hej alle røde ligemænd,

Jeg har lige fået full membership i LFC's fanclub. Jeg skal bruge to billetter til Liverpool-Newcastle. Jeg har to spørgsmål, som jeg håber, der er nogle, der kan hjælpe med:

Har jeg fortrinsret med mit full membership, når billetterne til generel sale kommer op d. 20.?

Skal min rejsemakker også have medlemskab, eller kan jeg godt bestille to billetter selv? :)

Du har ikke fortrinsret i general sale. Der kan alle købe. Hvis du havde haft medlemsskabet i efteråret, havde du haft adgang til at forsøge at købe billetter i det medlemssalg, hvor medlemmernes billetter til forårets kampe blev sat til salg. Der er et late availabilty salg nogle dage før kampen, og der er det kun medlemmer, der kan købe billetter, men der er som regel ikke ret mange billetter til salg der. (Det er der som regel heller ikke i general sale)

I general sale kan du købe op til 4 billetter, men i members sale/late availabiltity kan du kun købe en billet pr. medlem.
Tak for hjælpen :)
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

mhras
Indlæg: 1
Tilmeldt: onsdag, 25. mar, 2015 15:33

Billetter til Liverpool hjemmebanekamp

Indlæg af mhras » onsdag, 25. mar, 2015 15:35

Hej med jer

Min svoger fylder snart rundt, og i den forbindelse har vi talt om at give ham den fedeste oplevelse med en kamp på Anfield.

Men efter en del søgning, så ser det ud til at der er udsolgt resten af denne sæson - er det rigtigt forstået?

Mvh

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Billetter til Liverpool hjemmebanekamp

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 25. mar, 2015 20:50

mhras skrev:Hej med jer

Min svoger fylder snart rundt, og i den forbindelse har vi talt om at give ham den fedeste oplevelse med en kamp på Anfield.

Men efter en del søgning, så ser det ud til at der er udsolgt resten af denne sæson - er det rigtigt forstået?

Mvh
Det er tæt på, at der er ikke er flere muligheder i denne sæson. Der er kun 3 hjemmekampe tilbage i denne sæson, og billetterne til kampen mod Newcastle er solgt bortset fra nogle få stykker, som medlemmer kan købe i late availability salg nogle få dage før kampen. Det ser ud til, at der er nogle få hospitality pakker tilbage til denne kamp, men de er som regel ret dyre.

Der kommer et general sale til kampen mod QPR, hvor alle har adgang til at købe billetter. De billetter, der står som udsolgte til denne kamp, er medlemsbilletterne. Det er dog meget svært at få billetter på general sale, da der kun er få billetter til salg og mange, der vil have dem.

Den sidste hjemmekamp mod Crystal Palace er umulig for jer at købe til som "nybegyndere". Der kommer et general sale, men som noget nyt i denne sæson har Liverpool indført, at man skal have set 8 kampe i sidste sæson for at kunne købe til sæsonens sidste hjemmekamp.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Surf » mandag, 01. jun, 2015 08:26

Jeg vil næsten tro, at følgende spørgsmål er blevet stillet før, men jeg kunne umiddelbart ikke finde det på siderne forinden. Det stod vidst heller ikke i rejseguiden.

Når efterårets billetter sættes til salg i juli, så er kampene vel ikke tilrettelagt til tv endnu? Og hvor lang tid inden en kamp kan man risikere at den bliver flyttet ift. tv eller europæiske kampe?

Umiddelbart regner jeg ikke med, at det gør nogen forskel om den skulle blive flyttet mellem lørdag og søndag, det er mere risikoen for en mandagskamp jeg er bekymret for.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Reina » mandag, 01. jun, 2015 12:20

En kamp kan flyttes pga tv op til 3 uger før en kampdag. Det er i hvert fald det svar jeg fik fra LFC sidste sæson.
Sørg også for at tjekke for kampe i Europa League inden i beslutter jer. Spiller vi torsdag kan weekendens kamp nemt blive en søndag.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Surf » mandag, 01. jun, 2015 13:02

Reina skrev:En kamp kan flyttes pga tv op til 3 uger før en kampdag. Det er i hvert fald det svar jeg fik fra LFC sidste sæson.
Sørg også for at tjekke for kampe i Europa League inden i beslutter jer. Spiller vi torsdag kan weekendens kamp nemt blive en søndag.
Super! Tak!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Champen » mandag, 01. jun, 2015 13:17

Jeg plejer at følge med på premierleague.com når jeg har skulle rejse til Anfield. Lige så snart alle rundens kampe ikke ligger til lørdag kl. 15, men derimod spredt udover hele weekenden, så plejer kamptidspunkter at være fastsat. Det sker mindst 1 måned før. :-)
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Surf » mandag, 01. jun, 2015 13:22

Champen skrev:Jeg plejer at følge med på premierleague.com når jeg har skulle rejse til Anfield. Lige så snart alle rundens kampe ikke ligger til lørdag kl. 15, men derimod spredt udover hele weekenden, så plejer kamptidspunkter at være fastsat. Det sker mindst 1 måned før. :-)
:army7: Tak!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

mdj
Indlæg: 6
Tilmeldt: fredag, 20. jun, 2014 14:11

Re: Den store billettråd!

Indlæg af mdj » torsdag, 11. jun, 2015 09:45

Hej

Jeg har tænkt mig at købe billetter den officielle vej igennem i år, som jeg forstår det skal jeg bare købe et fuldt medlemskab, linke det til de personer jeg vil have billetter med, og så skulle de komme til salg i juli hvor det bare gælder om at være hurtigst? er dette rigtigt forstået?


Hvornår i Juli plejer de at komme til salg? Og hvilke kampe plejer man at kunne få fingrene i som første gangs køber?
Kan jeg bestille billetter for dem som jeg er linked med eller skal vi begge sidde klar og så prøve at få billetter ved siden af hinanden?

På forhånd tak.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » torsdag, 11. jun, 2015 11:34

mdj skrev:Hej

Jeg har tænkt mig at købe billetter den officielle vej igennem i år, som jeg forstår det skal jeg bare købe et fuldt medlemskab, linke det til de personer jeg vil have billetter med, og så skulle de komme til salg i juli hvor det bare gælder om at være hurtigst? er dette rigtigt forstået?


Hvornår i Juli plejer de at komme til salg? Og hvilke kampe plejer man at kunne få fingrene i som første gangs køber?
Kan jeg bestille billetter for dem som jeg er linked med eller skal vi begge sidde klar og så prøve at få billetter ved siden af hinanden?

På forhånd tak.
Du får adgang til billetsalget ved at have enten full eller light medlemsskab, og alle der skal have billet skal have medlemskaber.

Billetterne bliver sat til salg i uge 28. Det gælder ikke så meget om hurtighed i dag, som det gør om held til overhovedet at komme igennem. Billetsalget starter som regel 9.15 og her placeres alle så tilfældigt i en kø, og man kan få alt fra ingen ventetid til en ventetid over en time.

Det er svært at svare på, hvad du kan få fat i, for det afhænger af, hvor hurtigt du kommer på, og om du kommer på, før billetterne er udsolgt. Det har været et problem i tidligere salgt, at presset for at købe billetter har været meget større end antallet af tilgængelige billetter, og i år har LFC reduceret antallet af billetter i medlemssalget.

Billetterne til A og B kampene sælges den ene dag, og efterspørgslen efter disse er størst samtidig med, at der ikke er så mange billetter tilgængelige, da medlemmer med 15 kampe fra sidste sæson har førsteret til at købe disse.
Billetterne til C kampene sælges en anden dag. Der er som regel lidt mindre efterspørgsel på disse, men til gengæld er de til salg til alle medlemmer på den samme dag, så der er tryk på systemet.

Kommer du igennem, kan du købe til de medlemmer, du har linket til dit kort (dog max. 4 billetter pr. kamp).

Sidste år blev det på et tidspunkt oplyst, at der var lidt over 100.000 medlemmer, men der sælges lidt over 9.000 på billetter pr. kamp til disse. Nu er det selvfølgelig ikke alle medlemmer, der forsøger at købe billetter og slet ikke til hver kamp, men et medlemsskab er ikke en garanti for at få billetter til nogle kampe i en sæson. Jeg har dog indtil videre haft held med at få fat i dem, jeg har forsøgt mig med, men har også læst om flere, der gang på gang får over en times ventetid, og så er det ikke sikkert, at der er noget tilbage.

mdj
Indlæg: 6
Tilmeldt: fredag, 20. jun, 2014 14:11

Re: Den store billettråd!

Indlæg af mdj » torsdag, 11. jun, 2015 12:10

Tak for svaret, så må jeg jo bare prøve og se om jeg er heldig at komme hurtigt igennem :-)

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 16. jun, 2015 10:13

mdj skrev:Tak for svaret, så må jeg jo bare prøve og se om jeg er heldig at komme hurtigt igennem :-)
Liverpool har lige offentliggjort ændringer til medlemssalget i år, så som nyt medlem bliver det formentlig ikke muligt at købe billetter til kategori A kampene i medlemssalget. De første 50% af billetterne til disse sælges til medlemmer med min. 15 kampe fra sidste sæson, hvorefter de resterende billetter sættes til salg til medlemmer med min. 8 kampe fra sidste sæson. Der er sandsynligvis ikke nogen billetter tilbage til øvrige medlemmer efter dette, så er man efter billetter til A kampe, er medlemsskabet ubrugeligt til dette.

Lasse_FJ
Indlæg: 5
Tilmeldt: søndag, 12. okt, 2014 21:01

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Lasse_FJ » tirsdag, 08. sep, 2015 14:18

Vi er fire gutter der skal til Merseyside derbyet d, 4 oktober og har billetter, da vi allerede skal til Liverpool om torsdagen, tager vi LFC - Sion kampen med i købet. Er der nogen som har nok anciennitet på deres fan card til Kop billetter?

Vi frygter nemlig ikke at vi alle kan nå at få billetter på General Sale.

ThisIsAReckoning
Indlæg: 75
Tilmeldt: lørdag, 26. sep, 2015 16:54

Re: Den store billettråd!

Indlæg af ThisIsAReckoning » mandag, 05. okt, 2015 20:59

Jeg har 2 billetter til kampen mod Southampton søndag den 25.oktober. Sælges for pålydende pris.

Og det bliver så vores nye managers første pl kamp på Anfield ☺

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Den store billettråd!

Indlæg af AJ » tirsdag, 06. okt, 2015 09:57

ThisIsAReckoning skrev:Jeg har 2 billetter til kampen mod Southampton søndag den 25.oktober. Sælges for pålydende pris.

Og det bliver så vores nye managers første pl kamp på Anfield ☺
Jeg har skrevet en PB til dig :)

Besvar