Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jesper » fredag, 30. okt, 2015 10:09

Dette indlæg vedrører ikke Liverpool, så jeg beklager, hvis det er den forkerte tråd.

Jeg har brug for hjælp! Min kammerat og jeg tager årligt på oplevelsesrejser i en forlænget weekend, og som oftest er det fodbold. Turen er selvfølgelig også gået til Anfield nogle gange, men i år er det endelig efter 3 år lykkes os at få billetter til Dortmund-Bayern München. Det glæder vi os voldsomt til, men vi har et lille ekstra ønske, nemlig at se FC Köln-Schalke 04 (hvis der ikke bliver sammenfald mellem kampene) og vores faste billetpusher har lige netop ikke forbindelser til denne kamp.

Han opfordrer os til at opsøge billetter når vi kommer derned på stadion, men da vi absolut ikke vil have sortbørsbilletter med alt hvad det indebærer (og i øvrigt hader det), så ville vi gerne have kendskab til et sted, der bare formidler billetter til tyske kampe uden så meget andet. Er der nogen, der kan hjælpe? Evt. gå direkte via klubben, men det har jeg ikke så meget erfaring med. Hvordan foregår det i Tyskland?

På forhånd tusind tak!!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Den store billettråd!

Indlæg af rnh » fredag, 26. feb, 2016 11:02

HJÆLP.
Muligvis en smule naivt, men er der nogen herinde der kan hjælpe med 2 billetter til stoke kampen ???
Vi er 4 der skal afsted og vi var har desværre kun 2 billetter.
Jeg vil gerne hvis vi kunne finde de sidst 2 uden alt muligt ekstra, hotel spisning osv.

Mtotheice
Indlæg: 6
Tilmeldt: lørdag, 08. mar, 2014 00:21

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mtotheice » lørdag, 27. feb, 2016 17:44

Nogen der ved, om det overhovedet er muligt at få billetter til Liverpool-United uden at være medlem eller millionær? Evt. away tickets til Old Trafford :)

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 01. mar, 2016 13:31

rnh skrev:HJÆLP.
Muligvis en smule naivt, men er der nogen herinde der kan hjælpe med 2 billetter til stoke kampen ???
Vi er 4 der skal afsted og vi var har desværre kun 2 billetter.
Jeg vil gerne hvis vi kunne finde de sidst 2 uden alt muligt ekstra, hotel spisning osv.
Jeg skulle til at skrive, at jeg ville forsøge mig med general sale, men jeg kan se, at det allerede har været afholdt. Det plejede ellers at være 3 uger før kampen. Så vidt jeg kan se, er den eneste mulighed for officielle billetter enten late availability (hvis I er medlemmer) eller en hospitality pakke.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 01. mar, 2016 13:37

Mtotheice skrev:Nogen der ved, om det overhovedet er muligt at få billetter til Liverpool-United uden at være medlem eller millionær? Evt. away tickets til Old Trafford :)
Det ser ud til, at der kun er muligheden at være millionær. Salgskriterierne er offentliggjort, og det bliver stort set umuligt at købe til hjemmekampen uden at være medlem, da billetterne er til salg til medlemmer, der opfylder diverse krav i denne uge. Fredag kan supportere, der bare har set en hjemmekamp i de seneste 3 sæsoner købe, så her er jeg ret sikker på, at der bliver udsolgt, hvis ikke der allerede er inden. Ifølge oversigten kan jeg købe i morgen, men med en baby på 4 måneder bliver det desværre kun ved tanken denne gang :)

Udekampe er altid nærmest umulige at komme i nærheden af selv for medlemmer, hvis man ikke har mange tidligere udekampe registreret.

elvis
Indlæg: 10
Tilmeldt: tirsdag, 22. jul, 2014 08:20

liverpool vs Chelsea

Indlæg af elvis » lørdag, 05. mar, 2016 14:37

har det noget på sig at denne kamp ikke spilles på søndag den 14/3
vh elvis

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: liverpool vs Chelsea

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 05. mar, 2016 16:05

elvis skrev:har det noget på sig at denne kamp ikke spilles på søndag den 14/3
vh elvis
Det er korrekt. Chelsea er stadig med i FA cuppen og skal spille mod Everton lørdag den 12/3, så vores kamp mod dem er flyttet.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Den store billettråd!

Indlæg af rnh » fredag, 11. mar, 2016 17:00

Er der nogen der ved noget om hvor når der kommer en ny dato på Liverpool-Everton kampen.
Jeg er ved at blive lidt små frustreret over den behandlingstid de bruger på at sætte nye datoer på udsatte kampe :roll:
Barnepige, fri fra job, fly, hotel, osv osv.

jacobmouritsen
Indlæg: 13
Tilmeldt: fredag, 18. mar, 2016 15:35

Re: Den store billettråd!

Indlæg af jacobmouritsen » fredag, 18. mar, 2016 16:23

Er der nogen der ved, hvordan mulighederne er for, at man kan købe billetter til udebaneafsnittet, når Dortmund-Liverpool spilles?

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af F1rm1no » fredag, 18. mar, 2016 17:00

jacobmouritsen skrev:Er der nogen der ved, hvordan mulighederne er for, at man kan købe billetter til udebaneafsnittet, når Dortmund-Liverpool spilles?
Det tror jeg godt du kan glemme alt om Billede
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

slimbuster
Indlæg: 14
Tilmeldt: tirsdag, 15. dec, 2015 21:57

Re: Den store billettråd!

Indlæg af slimbuster » fredag, 18. mar, 2016 17:16

Nogen med erfaring i hvordan man i det hele taget får billetter til dortmund kampe?

slimbuster
Indlæg: 14
Tilmeldt: tirsdag, 15. dec, 2015 21:57

Re: Den store billettråd!

Indlæg af slimbuster » lørdag, 19. mar, 2016 12:39

Jeg har set på dortmunds hjemmeside at billetterne vil blive sat til salg d. 22 marts kl 8.30 hvordan vurderer i muligheden for at købe der?
Tænker på at holde fri og så sidde ved computeren og vente på de åbner billet salget.

YNWA-1892
Indlæg: 104
Tilmeldt: lørdag, 26. okt, 2013 15:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af YNWA-1892 » mandag, 21. mar, 2016 15:10

Er der nogen der har erfaringer med billetter til Europa League?? Nærmere bestemt billetter til Signal Iduna Park. Skal man være medlem? Eller er det muligt at købe billetter uden medlemskab? Hvordan skal jeg gribe det an, hvis jeg skal forsøge at få billetter til Dortmund-Liverpool?
:dontknow:
“We have to change, from doubters to believers — now.”

Brugeravatar
Jesse Pinkman
Indlæg: 102
Tilmeldt: mandag, 19. aug, 2013 19:45

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jesse Pinkman » onsdag, 06. apr, 2016 19:45

Hej folkens. Jeg er så heldig at jeg er kommet i besiddelse af 2 billetter til hjemme kampen mod Stoke nu på søndag som jeg gerne vil sælge. (10.04.2016).

lfc86
Indlæg: 13
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2014 13:20

Re: Den store billettråd!

Indlæg af lfc86 » fredag, 15. apr, 2016 19:20

Er der nogen, der har en ide om, hvordan man kan få billetter til udekampen mod Villareal?

Besvar