Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brandt
Indlæg: 912
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 43

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Brandt » tirsdag, 05. jul, 2016 01:17

Hvornår forventer fanklubben at have nyt om billetter til kommende sæson?

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Webmartin » søndag, 10. jul, 2016 11:47

Brandt skrev:Hvornår forventer fanklubben at have nyt om billetter til kommende sæson?
Vi plejer at få svar på vores ansøgning i midten af juli, cirka samtidig som det officielle salg starter. Jeg lægger tekst på hjemmeside og Forum, straks vi ved, hvilke kampe det bliver muligt at trække lod om billetter til.

Og så er der billetter :flag5:
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Jax
Indlæg: 1
Tilmeldt: torsdag, 11. aug, 2016 22:07

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jax » fredag, 12. aug, 2016 15:08

Hej !
Vi er 2 som planlægger en tur over og se Liverpool imod Watford den 5/11. Vi har undersøgt alle mulige måder hvordan vi kan gøre det billigst, og samtidig få en god oplevelses tur ud af det. Vi overvejer og tage det billigste fly fra Billund til London om fredagen, og leje en bil og kører til Liverpool. Vedr. billetter så efterlader det os et hav af spørgsmål. Håber at der er nogen der kan hjælpe.
Spørgsmålene kommer her.
Kan det betale sig og melde sig ind som Officiel Member, og håbe på at få 2 billetter ud af de 10.000 billetter de udbyder som O.M. ?
Skal vi begge 2 være officiel member. ?
Er der nogen der har erfaring med og købe hospitality billetter direkte. ?
Skal man bare vælge et dansk rejseselskab og købe billetter igennem i stedet ?
Er der nogen der evt. ligger inde med 2 billetter, og ikke kan komme der over. ?
mvh
jax (blødende Liverpool fan, og nu skal Anfield opleves for første gang.)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Cynwal » fredag, 12. aug, 2016 19:56

Jax skrev:Hej !
.......
jax (blødende Liverpool fan, og nu skal Anfield opleves for første gang.)
Jeg ville gå efter 2 Hospitality billetter. De bliver sendt til dig med posten, og det virker.

....og så et tip: Det lyder som Ryanair fra Billund til Stansted.
Prøv at undersøge billeje igennem Ryanair i forvejen, men tilmeld dig samtidig Hertz Goldmember.
Bestil lejen igennem Ryanair i første omgang (du kan annullere den uden omkostninger inden for et par dage til 7 efter bestillingen er afgivet (læs det med småt)). Ring så til Hertz i Danmark, og pres dem lidt med dit guldmedlemskab, og om det kan passe, at du kan leje den billigere igennem Ryanair.

Så lykkes det dig måske at presse dem ned til samme pris, måske endda lidt billigere, men med den store fordel, at så har du indgået en direkte handel med et dansk selskab, så det er dansk aftalegrundlag og købelov som er gældende, frem for at du ender som en bordtennisbold imellem et udlejningsselskab i England, som mener du skal henvende dig til Ryanair hvis der er noget galt, og Ryanair siger, det skal du selv tackle med udlejer.

Har prøvet at leje bil gennem Ryanair, og det gik heldigvis godt, men har efterfølgende læst en række skræk-historier, så nu laver jeg altid Hertz Gold Member stuntet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 13. aug, 2016 11:17

Jax skrev:Hej !
Vi er 2 som planlægger en tur over og se Liverpool imod Watford den 5/11. Vi har undersøgt alle mulige måder hvordan vi kan gøre det billigst, og samtidig få en god oplevelses tur ud af det. Vi overvejer og tage det billigste fly fra Billund til London om fredagen, og leje en bil og kører til Liverpool. Vedr. billetter så efterlader det os et hav af spørgsmål. Håber at der er nogen der kan hjælpe.
Spørgsmålene kommer her.
Kan det betale sig og melde sig ind som Officiel Member, og håbe på at få 2 billetter ud af de 10.000 billetter de udbyder som O.M. ?
Skal vi begge 2 være officiel member. ?
Er der nogen der har erfaring med og købe hospitality billetter direkte. ?
Skal man bare vælge et dansk rejseselskab og købe billetter igennem i stedet ?
Er der nogen der evt. ligger inde med 2 billetter, og ikke kan komme der over. ?
mvh
jax (blødende Liverpool fan, og nu skal Anfield opleves for første gang.)
Jeg vil også sige, at I skal gå efter hospitality pakker. Jeg har godt nok ikke nogen erfaring med dem selv, men kender flere, der har købt dem og været tilfredse.

I er for sent ude i forhold til om det kan betale sig at være Officiel Member, da hovedparten af billetterne er solgt til efterårets kampe. De 10.000 billetter sælges i juli og november til henholdsvis efteråret og foråret og så sælges der nogle få stykker omkring 1-2 uger før kampen, men der er kun få og det er tæt på kampdatoen, så jeg vil ikke anbefale jer at satse på at skaffe nogen af den vej. Der kan kun købes en billet pr. medlemsskab, så vil I gå denne vej en anden gang, skal begge være medlem og det skal være enten full eller light medlemsskab, da International ikke giver adgang til billetkøb.

Personligt synes jeg, at rejseselskaberne er for dyre, da de jo bare videresælger hospitality pakker og så inkluderer et hotelophold, som man nemt selv kan booke. Man skal jo stadig selv arrangere selve rejsen, og så kan man jo lige så godt købe hospitality pakken direkte fra Liverpool. Rejseselskabernes opkøb af hospitality pakkerne betyder dog, at Liverpool selv kan have udsolgt af hospitality som så stadig kan købes hos rejseselskaberne.

Vi har selv billetter til netop denne kamp, men har endnu ikke besluttet rejsevejen endnu. Hvis I booker noget så vær opmærksom på, at kampen ikke længere er 5/11, men er flyttet til søndag pga. tv.

Brugeravatar
Napoleon
Indlæg: 195
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 10:15
Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
Alder: 56

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Napoleon » onsdag, 14. sep, 2016 20:11

Jeg vil gå efter en biltur til Hamburg, og flyve med EasyJet til Manchester. Her fra bus/tog til Liverpool. Det er billigst og easy peasy. Jeg har en enkelt billet på Upper Main stand til Hull-kampen (dkr. 450)
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jensen » torsdag, 22. sep, 2016 12:00

Det bliver nok et long shot, men er det overhovedet muligt at få fat i biletter til kampen mod united, i Oktober ?

Jeg har checket div. rejseselskaber, men priserne ligger jo på min. 350-400€ (har lige være på Wembley og se LFC Barca, og der 'slap' jeg med 389€ med 1 overnatning på hotel + fodbold billet).

Hvis der er nogen, som kender nogen, er jeg meget interreseret!

ThomasIversen
Indlæg: 76
Tilmeldt: torsdag, 27. jan, 2011 10:29

Re: Den store billettråd!

Indlæg af ThomasIversen » tirsdag, 11. okt, 2016 09:16

Hejsa.
Min kammerat og mig vil rigtig gerne til Anfield og se Liverpóol - Tottenham her den 25 Oktober. Vi har aldrig været derover før. Kan i fortælle mig hvor vi kan købe billetter osv ? .
Håber nogle kan hjælpe os :)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. okt, 2016 09:19

ThomasIversen skrev:Hejsa.
Min kammerat og mig vil rigtig gerne til Anfield og se Liverpóol - Tottenham her den 25 Oktober. Vi har aldrig været derover før. Kan i fortælle mig hvor vi kan købe billetter osv ? .
Håber nogle kan hjælpe os :)
Tror eneste chance er Hospitality billetter: http://hospitality.liverpoolfc.com/fixtures

....eller købe en færdig pakkerejse inkl. hotel og billet. I begge tilfælde skal I forberede jer på høje priser.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

ThomasIversen
Indlæg: 76
Tilmeldt: torsdag, 27. jan, 2011 10:29

Re: Den store billettråd!

Indlæg af ThomasIversen » tirsdag, 11. okt, 2016 09:34

De har billetter på https://www.arteudland.dk/ kan man ikke bestille der ? Jeg synes ikke deres side virker fake ? Jeg har lige været igennem på telefonen og snakket med en af deres medarbejder. Hun lød reel nok over telefonen

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. okt, 2016 10:24

Jeg har ingen erfaring med Arte Udland, men er Arte ikke et velrennomeret selskab med primært teaterbilletter?
Prisen ser attraktiv ud, og det ser ud til, at de sælger dem under face value.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 11. okt, 2016 10:56

Jeg kender heller ikke nogen, der har brugt Arte, men det er da en kendt virksomhed. Den ene billettype er en hospitality billet, som de videresælger, og det er der mange rejseselskaber, der gør. Jeg er mere i tvivl om Mainstand billetten, som ser ud til kun at være en billet, og de må normalt ikke videresælges (og så har jeg ikke hørt om e-billetter i Liverpool medmindre det er en hospitality billet).

Priserne er ikke under face value, da priserne til kampen er max. £35 ifølge Liverpools hjemmeside. De ligger dog væsentligt under, hvad Liverpool selv kræver for deres hospitality billetter.

ThomasIversen
Indlæg: 76
Tilmeldt: torsdag, 27. jan, 2011 10:29

Re: Den store billettråd!

Indlæg af ThomasIversen » tirsdag, 11. okt, 2016 12:40

Det er selvfølgelig main stand billeterne jeg har bestilt. :( 2 stk for 1316 kr. Nu håber jeg sgu ikke det er fake.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. okt, 2016 14:58

ThomasIversen skrev:Det er selvfølgelig main stand billeterne jeg har bestilt. :( 2 stk for 1316 kr. Nu håber jeg sgu ikke det er fake.
Liverpool er en FED by - også selv om man ikke skal ind og se en kamp. Hvis billetterne viser sig at være fake - hvad jeg ikke tror - så finder du først ud af det, når I er ude ved Anfield. .....og jeg har før set en kamp på The Park, og der var der også knald på læggehønen til kampen :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 12. okt, 2016 12:25

Måske er det bare en forkert formulering fra Artes side, da jeg ikke mistænker dem for at sælge fake billetter. Har I fået tilsendt billetter på mail eller blot en bekræftelse og så kommer der fysiske billetter med posten (eller afhentning på stadion)?

Jeg har ikke været derovre i denne sæson endnu og skal først til december, så jeg ved ikke, om der er lavet noget om på Mainstand i forbindelse med ombygningen, men tidligere har der i hvert fald ikke været mulighed for at scanne e-billetter (og har heller aldrig hørt om dem i Liverpool). Man har altid skullet have en fysisk papirbillet eller et fankort/sæsonkort, der kunne scannes ved indgangen.

Hospitality billetter kommer vist som en mail, og så får man udleveret en billet derovre i forbindelse med det hospitality arrangement, man har købt sig adgang til. Jeg har ikke selv købt en hospitality billet, så hvis der er nogen, der kender mere til dem end jeg, så ret mig endelig, hvis jeg ikke er ordentlig informeret om dem.

Besvar