Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Indlæg af henry » fredag, 19. mar, 2010 17:38

Landon Donavon vender måske tilbage til Everton, da MLS spillerne har varslet strejke. Han gjorde det udmærket i de 10 kampe han spillede for bitters, og lagde op til mange mål. Det ville dog være fantastisk hvis han blev i det amerikanske. De behøver ikke hjælp.
Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » lørdag, 20. mar, 2010 13:51

Jeg synes nu gerne han må blive I Everton. Han er en spiller, der er til gavn for Premier League. Desuden anser jeg ikke Everton som en trussel :D

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » søndag, 21. mar, 2010 21:51

Er det ikke Karsten Åbrink han hedder ham der er i FUF idag? Synes dælme han er suveræn i det program, men enten hader man ham eller elsker man ham vist. Uha jeg elsker hans provokerende være måde, selv om han har det med og gentage sig lidt, men det tilgiver jeg sgu
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 23. mar, 2010 11:51

Landon Donavon står i klar erindring som værende den spiller, der brændte den allerstørste chance i denne sæson.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » tirsdag, 23. mar, 2010 14:27

Og hvor er det irriterende, at han gjorde det. Hvis ikke, havde vi været to point færre efter Tottenham.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 05. apr, 2010 14:15

Klasse kommentar af Rost :lol:

Hamburger SV's José Paolo Guerrero er i problemer efter at have smidt en vandflaske direkte i hovedet på en utilfreds tilskuer.
Hamburger SV skuffede søndag aften, da det kun blev til 0-0 hjemme mod nedrykningstruede Hannover. Dermed er klubben plantet på sjettepladsen med et hul op til de europæiske pladser.

På vej fra grønsværen måtte hjemmeholdets spillere tage imod kritik fra tilskuerpladserne, og det blev for meget for Paolo Guerrero. Angriberen valgte at gå ind i en voldsom verbal konfrontation med en supporter, og det endte med at Guerrero kastede en vandflaske lige i hovedet på den ophidsede kritiker på tribunen.

- Selvfølgelig er det forkert, men han gjorde det ikke uden grund. Han ramte ham helt perfekt. New York Yankees ville give ham kontrakt med det samme, sagde målmand Frank Rost efterfølgende til tyske medier om episoden.
På ledelsesgangen i Hamburg er stemningen ikke ligefrem til de samme jokes. HSV's formand, Bernd Hoffmann, har allerede garanteret, at Guerreros vanvittige vredesudbrud får et efterspil.
http://www.youtube.com/watch?v=A9VeP1w7Mrk
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Nicoen » mandag, 05. apr, 2010 18:59

Det er også et meget godt kast.

Brugeravatar
DJ John
Indlæg: 270
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 21:29
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af DJ John » onsdag, 07. apr, 2010 09:25

Jeg tror såmænd nok han kunne få kontrakt i den lokale håndboldklub :D

Claus KJ

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Claus KJ » torsdag, 08. apr, 2010 02:03

http://www.guardian.co.uk/football/2010 ... x-ferguson

Er jeg den eneste, der synes, det lugter lidt? Han er en elendig dommer, men det er da påfaldende, at det sker lige efter den kamp.

KJ

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » fredag, 09. apr, 2010 12:38

Mig og Hoeness har forskellige kriterier for hvornår man er gentleman, fergies konstante klynk, manipuleren og bævl er ikke det jeg forstår ved en gentleman, og det er ikke fordi det lige er fergie det handler om, idet jeg heller ikke synes Rafa´s klynk og manipuleren er særlig galant. Hvis nogen kan sige hvorfor hun skulle være speciel gentleman agtig vil jeg godt høre det, Brag kan evt komme med input, for synes mildest talt det er en underlig udtalelse, men det er måske netop fordi Uli opfører sig som en gentleman han siger det :dontknow:

Bayern Münchens præsident, Uli Hoeness, kritiserer Manchester United-manager Alex Ferguson, der langede ud efter tyskerne, da de sendte de røde djævle ud af Champions League.
Manchester United var foran 3-0 i opgøret mod Bayern München, men gæsterne på Old Trafford reducerede inden pausen, og kort efter teen blev Rafael udvist for sit andet gule kort. Siden reducerede Arjen Robben til slutresultatet 2-3, hvilket var nok til at sende sydtyskerne videre til semifinalen i Champions League på reglen om udebanemål.

Efter kampen var United-manager Alex Ferguson vred. Han mente, at de tyske spillere med deres fremtoning havde gjort alt, hvad de kunne for at presse dommeren til smide Rafael ud. Den melding er nu nået til Bayern, og klubbens præsident, Uli Hoeness, kan ikke lide, hvad han hører.

- Vi tabte i 1999, men vi tabte som gentlemen. Nu burde United gøre det samme. For hans vedkommende er det en overreaktion, måske fordi han var skuffet over at tabe, siger Hoeness ifølge ESPN og tilføjer:

- Normalt er han en fin gentleman, men jeg synes ikke, det var rigtigt at sige, det han gjorde. Vi var ærlige og cool i Barcelona, og de burde være det samme.

I 1999 vandt Manchester United Champions League med en 2-1-sejr over Bayern München, der havde været i front indtil slutminutterne.
http://www.bold.dk/nyt/-Bayern-Vaer-en- ... n-Ferguson
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » fredag, 09. apr, 2010 16:00

Claus KJ skrev:http://www.guardian.co.uk/football/2010 ... x-ferguson

Er jeg den eneste, der synes, det lugter lidt? Han er en elendig dommer, men det er da påfaldende, at det sker lige efter den kamp.

KJ
Jeg er sikker på, at det er fordi FA er fortørnede over, at han anerkender Machedas klare håndbold-mål! ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » søndag, 18. apr, 2010 21:52

Synes længderne på fængselsstraf i dette land er en stor joke, men 6 mdr og 40 kilo i bøde er vist totalt i den anden grøft, og så er det da vist heller ikke være og hygge sig lidt i en bil :love3: .

Jermain Defoe var lørdag en af målheltene, da Tottenham slog Chelsea og lagde sig på den vigtige 4. plads i Premier League.

Dagen efter vågner han så op til en saftig historie i avisen News of the World. En historie, der ikke handler om fodbold, men alligevel har ham selv i hovedrollen.

Ifølge avisen blev Defoe nemlig tirsdag aften afsløret i en temmelig intim situation i et beboelseskvarter i en forstad til London.

Mens børn legede i nærheden, og familier gik tur, fik Defoe ifølge avisen et iøjnefaldende blowjob på bagsædet af en parkeret bil.

- Det var stadig lyst, og alle, som kom forbi, kunne se, hvad der foregik. De talte i nogle få minutter, og så forsvandt pigen ud af syne. Man kunne se hendes hoved bevæge sig op og ned, siger den fotograf, som fik et billede af Defoe og den 20-årige, rødhårede kvinde, han hyggede sig med.

Episoden vækker tydeligvis forargelse på News of the World, som oplyser, at Defoe risikerer en fængselsstraf på op til seks måneder for usædelig opførsel - samt en bøde på godt 40.000 kroner.

Avisen har talt med flere af naboerne, der er lige så forargede.

- Det er en skændsel. Han har i dette kvarter ry for at samle piger op, men man forventer ikke den slags opførsel på sit dørtrin, siger en ung mor til avisen



Kilde: http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_ ... z0lTz85LTp
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 18. apr, 2010 22:07

Thommo skrev:Synes længderne på fængselsstraf i dette land er en stor joke, men 6 mdr og 40 kilo i bøde er vist totalt i den anden grøft, og så er det da vist heller ikke være og hygge sig lidt i en bil :love3: .

Jermain Defoe var lørdag en af målheltene, da Tottenham slog Chelsea og lagde sig på den vigtige 4. plads i Premier League.

Dagen efter vågner han så op til en saftig historie i avisen News of the World. En historie, der ikke handler om fodbold, men alligevel har ham selv i hovedrollen.

Ifølge avisen blev Defoe nemlig tirsdag aften afsløret i en temmelig intim situation i et beboelseskvarter i en forstad til London.

Mens børn legede i nærheden, og familier gik tur, fik Defoe ifølge avisen et iøjnefaldende blowjob på bagsædet af en parkeret bil.

- Det var stadig lyst, og alle, som kom forbi, kunne se, hvad der foregik. De talte i nogle få minutter, og så forsvandt pigen ud af syne. Man kunne se hendes hoved bevæge sig op og ned, siger den fotograf, som fik et billede af Defoe og den 20-årige, rødhårede kvinde, han hyggede sig med.

Episoden vækker tydeligvis forargelse på News of the World, som oplyser, at Defoe risikerer en fængselsstraf på op til seks måneder for usædelig opførsel - samt en bøde på godt 40.000 kroner.

Avisen har talt med flere af naboerne, der er lige så forargede.

- Det er en skændsel. Han har i dette kvarter ry for at samle piger op, men man forventer ikke den slags opførsel på sit dørtrin, siger en ung mor til avisen



Kilde: http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_ ... z0lTz85LTp
Hun er vel bare skuffet over, at hun ikke er den eneste, der kan prale med at være "gone pro".
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Aarde » søndag, 18. apr, 2010 23:20

Thommo skrev:Synes længderne på fængselsstraf i dette land er en stor joke, men 6 mdr og 40 kilo i bøde er vist totalt i den anden grøft, og så er det da vist heller ikke være og hygge sig lidt i en bil :love3: .

Jermain Defoe var lørdag en af målheltene, da Tottenham slog Chelsea og lagde sig på den vigtige 4. plads i Premier League.

Dagen efter vågner han så op til en saftig historie i avisen News of the World. En historie, der ikke handler om fodbold, men alligevel har ham selv i hovedrollen.

Ifølge avisen blev Defoe nemlig tirsdag aften afsløret i en temmelig intim situation i et beboelseskvarter i en forstad til London.

Mens børn legede i nærheden, og familier gik tur, fik Defoe ifølge avisen et iøjnefaldende blowjob på bagsædet af en parkeret bil.

- Det var stadig lyst, og alle, som kom forbi, kunne se, hvad der foregik. De talte i nogle få minutter, og så forsvandt pigen ud af syne. Man kunne se hendes hoved bevæge sig op og ned, siger den fotograf, som fik et billede af Defoe og den 20-årige, rødhårede kvinde, han hyggede sig med.

Episoden vækker tydeligvis forargelse på News of the World, som oplyser, at Defoe risikerer en fængselsstraf på op til seks måneder for usædelig opførsel - samt en bøde på godt 40.000 kroner.

Avisen har talt med flere af naboerne, der er lige så forargede.

- Det er en skændsel. Han har i dette kvarter ry for at samle piger op, men man forventer ikke den slags opførsel på sit dørtrin, siger en ung mor til avisen

Kilde: http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_ ... z0lTz85LTp
Det der er det pure opspind, og der bliver aldrig en sag ud af det. Det vil jeg æde min hat på. Så dum kan man simpelthen ikke være, og i øvrigt er NOTW og en tilfældig "ung mor" vel noget nær de mindst troværdige kilder, man kan opstøve...

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Brag » mandag, 19. apr, 2010 23:22

Thommo skrev:Mig og Hoeness har forskellige kriterier for hvornår man er gentleman, fergies konstante klynk, manipuleren og bævl er ikke det jeg forstår ved en gentleman, og det er ikke fordi det lige er fergie det handler om, idet jeg heller ikke synes Rafa´s klynk og manipuleren er særlig galant. Hvis nogen kan sige hvorfor hun skulle være speciel gentleman agtig vil jeg godt høre det, Brag kan evt komme med input, for synes mildest talt det er en underlig udtalelse, men det er måske netop fordi Uli opfører sig som en gentleman han siger det :dontknow:

Bayern Münchens præsident, Uli Hoeness, kritiserer Manchester United-manager Alex Ferguson, der langede ud efter tyskerne, da de sendte de røde djævle ud af Champions League.
Manchester United var foran 3-0 i opgøret mod Bayern München, men gæsterne på Old Trafford reducerede inden pausen, og kort efter teen blev Rafael udvist for sit andet gule kort. Siden reducerede Arjen Robben til slutresultatet 2-3, hvilket var nok til at sende sydtyskerne videre til semifinalen i Champions League på reglen om udebanemål.

Efter kampen var United-manager Alex Ferguson vred. Han mente, at de tyske spillere med deres fremtoning havde gjort alt, hvad de kunne for at presse dommeren til smide Rafael ud. Den melding er nu nået til Bayern, og klubbens præsident, Uli Hoeness, kan ikke lide, hvad han hører.

- Vi tabte i 1999, men vi tabte som gentlemen. Nu burde United gøre det samme. For hans vedkommende er det en overreaktion, måske fordi han var skuffet over at tabe, siger Hoeness ifølge ESPN og tilføjer:

- Normalt er han en fin gentleman, men jeg synes ikke, det var rigtigt at sige, det han gjorde. Vi var ærlige og cool i Barcelona, og de burde være det samme.

I 1999 vandt Manchester United Champions League med en 2-1-sejr over Bayern München, der havde været i front indtil slutminutterne.
http://www.bold.dk/nyt/-Bayern-Vaer-en- ... n-Ferguson
enig i at det var en tåbelig udtalelse, tror det kommer af en enorm skuffelse, og lidt for at forsvare unge rafael, for at undgå at hænge ham ud.
Mvh.Brag.

Besvar