Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Brag » mandag, 19. apr, 2010 23:25

Cynwal skrev:
Claus KJ skrev:http://www.guardian.co.uk/football/2010 ... x-ferguson

Er jeg den eneste, der synes, det lugter lidt? Han er en elendig dommer, men det er da påfaldende, at det sker lige efter den kamp.

KJ
Jeg er sikker på, at det er fordi FA er fortørnede over, at han anerkender Machedas klare håndbold-mål! ;)
Offsiden var ret tydelig, og ja Machedas mål skulle have været anulleret, men dog meget svært for dommeren at se, lidt ligesom Benayouns mål i dag.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 20. apr, 2010 11:25

Brag skrev:
Cynwal skrev:
Claus KJ skrev:http://www.guardian.co.uk/football/2010 ... x-ferguson

Er jeg den eneste, der synes, det lugter lidt? Han er en elendig dommer, men det er da påfaldende, at det sker lige efter den kamp.

KJ
Jeg er sikker på, at det er fordi FA er fortørnede over, at han anerkender Machedas klare håndbold-mål! ;)
Offsiden var ret tydelig, og ja Machedas mål skulle have været anulleret, men dog meget svært for dommeren at se, lidt ligesom Benayouns mål i dag.
Benayouns mål i går var ikke med armen, mens machedas var ganske klar, og burde kunne være opserveret af både dommer og linjedommer.

Men brok i jer bare videre.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Brag » tirsdag, 20. apr, 2010 12:13

Hekkem skrev:
Brag skrev:
Cynwal skrev:
Claus KJ skrev:http://www.guardian.co.uk/football/2010 ... x-ferguson

Er jeg den eneste, der synes, det lugter lidt? Han er en elendig dommer, men det er da påfaldende, at det sker lige efter den kamp.

KJ
Jeg er sikker på, at det er fordi FA er fortørnede over, at han anerkender Machedas klare håndbold-mål! ;)
Offsiden var ret tydelig, og ja Machedas mål skulle have været anulleret, men dog meget svært for dommeren at se, lidt ligesom Benayouns mål i dag.
Benayouns mål i går var ikke med armen, mens machedas var ganske klar, og burde kunne være opserveret af både dommer og linjedommer.

Men brok i jer bare videre.
jeg brokker mig da netop ikke, siger bare den var svær at vurdere for dommeren, ligesom situationen med benayoun i går.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 20. apr, 2010 13:45

Brag skrev: jeg brokker mig da netop ikke, siger bare den var svær at vurdere for dommeren, ligesom situationen med benayoun i går.
Det er piveri / ynkeligt, at være efter en dommer ved Drogbas offside mål, men samtidigt beskytte dommeren ved maschedas ureglementerede scorering.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Brag » tirsdag, 20. apr, 2010 14:32

Hekkem skrev:
Brag skrev: jeg brokker mig da netop ikke, siger bare den var svær at vurdere for dommeren, ligesom situationen med benayoun i går.
Det er piveri / ynkeligt, at være efter en dommer ved Drogbas offside mål, men samtidigt beskytte dommeren ved maschedas ureglementerede scorering.
selv du må da erkende, at offsiden, var lidt lettere at få øje på, og desuden piver jeg ikke,
sådan er gamet, nogen gange med en, andre gange imod en.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af LFC Søren » tirsdag, 20. apr, 2010 14:43

Brag skrev:
Hekkem skrev:
Brag skrev: jeg brokker mig da netop ikke, siger bare den var svær at vurdere for dommeren, ligesom situationen med benayoun i går.
Det er piveri / ynkeligt, at være efter en dommer ved Drogbas offside mål, men samtidigt beskytte dommeren ved maschedas ureglementerede scorering.
selv du må da erkende, at offsiden, var lidt lettere at få øje på, og desuden piver jeg ikke,
sådan er gamet, nogen gange med en, andre gange imod en.
Du mener vist, nogen mod en, og rigtig tit med en ;)
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » tirsdag, 20. apr, 2010 14:47

Det vil jeg nu også sige. Drogbas off-side var ekstremt tyk, mens Machedas forseelse var sværere at få øje på.

Håber det koster Jer mesterskabet ;)

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Brag » tirsdag, 20. apr, 2010 15:15

AJ skrev:Det vil jeg nu også sige. Drogbas off-side var ekstremt tyk, mens Machedas forseelse var sværere at få øje på.

Håber det koster Jer mesterskabet ;)
Det kan jeg godt forstå du gør, ligesom jeg håber det er jer, der spiller det over til os. :D
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » fredag, 28. maj, 2010 21:30

Mourinho virker hård (og ekstremt arrogant) i medierne, men at hans afsked, kanfå en hardhitter som Materazzi til og tude, er for mig endnu et bevis på at han er ganske unik på når medierne er på, men så sandelig også når det gælder mandskabsbehandling, Porto, Chelsea, og Inter resultaterne siger alt.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 353909.ece
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hald
Indlæg: 1009
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:16
Geografisk sted: Løgstør

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hald » onsdag, 09. jun, 2010 01:36

Så har Adriano minsandten skrevet under på en tre-årig kontrakt med AS Roma. Det havde jeg sgu ikke lige set komme! Troede faktisk, at han var færdig i europæisk topfodbold efter alle skandalerne. Jeg ville ikke have rørt ham med en ildtang, men jeg håber da de ved, hvad de gør i Roma..

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » onsdag, 04. aug, 2010 00:47

Hvem der bare var Wigan fan, og boede i nærheden vel at mærke. Latterligt billigt, det er vel i nærheden af hvad et sæson kort i superligaen koster. Toupe´en af for det ;)

troede egentlig scum eller Chelsea var de 2 suverænt dyreste

Wigan-sæsonkort er sjette billigst i England

Premier League-klubben Wigan tilbyder sine fans sæsonkort til 2.650 kroner, mens det i Arsenal koster 16.400 kroner.
Som én af de eneste Premier League-klubber har den rugbyglade by, Wigan, svært ved at fylde sæderne på stadion, når det lokale fodboldhold spiller. Derfor er den heller ingen overraskelse, at der er her man finder de billigste sæsonkort i Premier League.

Men prisen på blot 2.650 kroner for et sæsonkort er faktisk sjette-billigst af alle klubberne i det engelske divisionssystem. Kun Crewe, Hereford, Port Vale, Bradford og Accrington har en lavere pris på deres sæsonkort, viser en undersøgelse foretaget af FourFourTwo.

Dyrest er sæsonkortene i Arsenal, hvor interesserede må op med 16.400 kroner. I Tottenham koster det 15.200 kroner, mens Manchester United-fans slipper med 8.350 kroner


http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=124833,124832
Verden er smask fuld af hyklere....

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af SaibotDK » onsdag, 04. aug, 2010 21:28

Smånyheder - prøv med seneste rygte vedr. lmo! Lidt vildt!

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Bristol-City-tilbudt-Owen

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hekkem » torsdag, 05. aug, 2010 09:51

SaibotDK skrev:Smånyheder - prøv med seneste rygte vedr. lmo! Lidt vildt!

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Bristol-City-tilbudt-Owen
lm(a)o - hæhæ
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 09. aug, 2010 18:10

Den havde jeg ikke set komme :shock: Gad vide hvad der er sket bag dørene?

Aston Villa
Martin O'Neill træder med øjeblikkelig virkning tilbage som manager for Premier League-klubben Aston Villa.
Mindre end en uge før sæsonstarten i Premier League har Aston Villa mistet deres manager gennem fire år.

Premier League-klubbens hjemmeside meddeler, at O'Neill har opsagt sin stilling med øjeblikkelig virkning.

- Klubben vil gerne takke Martin for det fantastiske arbejde, han har gjort over de sidste fire år. Han har hjulpet os med manifestere klubben i den øverste halvdel af Premier League, har bragt os til Wembley, og vi har også kvalificeret os til europæisk fodbold under hans ledelse de seneste tre sæsoner. Vi ønsker ham det bedste i fremtiden, udtaler administrerende direktør Paul Faulkner.

58-årige Martin O'Neill supplerer:

- Jeg har nydt min tid i Aston Villa utrolig meget. Det gør selvfølgelig ondt at forlade så fantastisk en klub. Jeg vil gerne hylde Villa-spillerne, min trænerstab og Villa-fansene for al den støtte og engagement, de har givet både klubben og mig personligt gennem min tid som manager. Jeg ønsker dem alle det bedste i fremtiden. Jeg vil selvfølgelig assistere klubben på den korte bane med at overdrage mine arbejdsopgaver.

Årsagen til bruddet vil Aston Villa ikke ud med. Til gengæld oplyser de, at reserveholdstræneren Kevin MacDonald vil vikariere på posten frem mod Premier League-premieren mod West Ham på lørdag.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af zerlang7 » mandag, 09. aug, 2010 18:11

http://www.bold.dk/nyt/Martin-ONeill-forlader-Villa

Den kom som lidt af et chok for mig.
Måske vi kunne udnytte situationen til at hente Asley Young.

EDIT: Du er hurtig på tasterne Thommo :)
Billede

Besvar