6 - Dejan Lovren

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af zalcos » onsdag, 30. jul, 2014 15:03

Det er sgu i orden, Wormie! Beklager mistanken! :lol:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Mads T. » søndag, 03. aug, 2014 12:58


Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af AndreasN » søndag, 03. aug, 2014 23:12

Nu var der noget snak om, at Lovren talte fransk i forbindelse med kommunikationen mellem ham selv, Sakho og Mignolet. Det afviser han så selv nu - i hvert fald at han ikke taler det specielt godt.

@DejanLovrenLFC6: @KSR_1995_ i don't like to speak french because its so difficult :/
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Hekkem » søndag, 03. aug, 2014 23:16

AndreasN skrev:Nu var der noget snak om, at Lovren talte fransk i forbindelse med kommunikationen mellem ham selv, Sakho og Mignolet. Det afviser han så selv nu - i hvert fald at han ikke taler det specielt godt.

@DejanLovrenLFC6: @KSR_1995_ i don't like to speak french because its so difficult :/
Og det siger han første efter kontrakten er underskrevet. Det er ligesom at sige til en jobsamtale, jeg kender alt til Linux. Men når underskriften er underskrevet, fortæller man ikke bryder sig om at arbejde med Linux fordi er besværligt.
Køb Agger tilbage og send ham til franskundervisning. Det er med helt forkerte intentioner vi åbenbart har betalt en kroat i dyre domme.

:P 8-)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Alonso » søndag, 03. aug, 2014 23:22

De skal vel heller ikke tale fransk på et engelsk fodboldhold?

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Hekkem » søndag, 03. aug, 2014 23:35

Alonso skrev:De skal vel heller ikke tale fransk på et engelsk fodboldhold?
Jojo, det var jo en af parametrene for at købe Lovren. Så han kunne - på fransk - kommunikere med både Mignolet og Sakho, der ikke ligefrem har vist rette format i kommunikationen.

Spøg til side, så jo, det er også min holdning at der skal kommunikeres på engelsk på et engelsk fodboldhold, og derved også sparke visse klikkedannelser ned. Nye spillere skal have en chance for at lære sproget, og læne sig op ad mere rutinerede folk i truppen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Scherwin » lørdag, 09. aug, 2014 23:08

https://twitter.com/DejanLovrenLFC6

han virker nærmest "Fan" glad for at han er i liverpool, YNWA og liverpool banners over det hele :d

Man skulle "tro" han prøver at fette sig ind hos fans'ne
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Thommo » lørdag, 09. aug, 2014 23:19

Wormie skrev:https://twitter.com/DejanLovrenLFC6

han virker nærmest "Fan" glad for at han er i liverpool, YNWA og liverpool banners over det hele :d

Man skulle "tro" han prøver at fette sig ind hos fans'ne
Fedtet ind lyder lidt klamt som jeg ser det, men kan sgu godt lide hans teenage sind. Overplastre alt med LFC "stuff"
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af texy » søndag, 10. aug, 2014 14:11

Nu har jeg været meget kritisk af indkøbet af Lovren, så derfor er det vist på sin plads, at jeg som en af de første kommer på banen her i halvlegen af Liverpool-Dortmund og anerkender, at det som jeg har set i første er af virkelig høj klasse. Og når han samtidig krydrer det med et mål, så er det svært at bevare pessimismen.

Mine forventninger til Lovren er i hvert fald nu langt mere positive. Også selvom vi møder et halvt Dortmund reserve hold. Og det glæder mig, at det er Sakho, som han har erstattet i startopstillingen. Godt at bevare lidt kontinuitet i form af Skrtel, som også spiller godt.
Kloppite

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af thefugle » søndag, 10. aug, 2014 16:11

texy skrev:Nu har jeg været meget kritisk af indkøbet af Lovren, så derfor er det vist på sin plads, at jeg som en af de første kommer på banen her i halvlegen af Liverpool-Dortmund og anerkender, at det som jeg har set i første er af virkelig høj klasse. Og når han samtidig krydrer det med et mål, så er det svært at bevare pessimismen.

Mine forventninger til Lovren er i hvert fald nu langt mere positive. Også selvom vi møder et halvt Dortmund reserve hold. Og det glæder mig, at det er Sakho, som han har erstattet i startopstillingen. Godt at bevare lidt kontinuitet i form af Skrtel, som også spiller godt.
God stil texy :)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Hekkem » søndag, 10. aug, 2014 19:11

texy skrev:Nu har jeg været meget kritisk af indkøbet af Lovren, så derfor er det vist på sin plads, at jeg som en af de første kommer på banen her i halvlegen af Liverpool-Dortmund og anerkender, at det som jeg har set i første er af virkelig høj klasse. Og når han samtidig krydrer det med et mål, så er det svært at bevare pessimismen.

Mine forventninger til Lovren er i hvert fald nu langt mere positive. Også selvom vi møder et halvt Dortmund reserve hold. Og det glæder mig, at det er Sakho, som han har erstattet i startopstillingen. Godt at bevare lidt kontinuitet i form af Skrtel, som også spiller godt.
Var også ganske positivt overrasket. Og fik endelig en bekraftigelse i han rent faktisk er en commanding defender. Han kommanderede næsten hele tiden, selvom det var mest i første halvleg man hørte ham, og forsvaret virkede langt mere sikkert.

Flot kamp og glæder mig til at se ham i hans debut i næste weekend.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Emmy » søndag, 10. aug, 2014 19:33

Det er da absolut skønt at han får en god debut men lad os nu lige se ham lidt mere på banen før vi udråber ham til mere end han kan bære. Iøvrigt ærger det mig at han startede med Skrtel fremfor Sakho.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Mads T. » søndag, 10. aug, 2014 21:28

Emmy skrev:Det er da absolut skønt at han får en god debut men lad os nu lige se ham lidt mere på banen før vi udråber ham til mere end han kan bære. Iøvrigt ærger det mig at han startede med Skrtel fremfor Sakho.
Jeg synes egentlig at dagens kamp gav et billede af det generelle niveau han også viste sidste år for Southampton, så jeg er på ingen måder overrasket over hans niveau og ageren. Glæder mig også til at se Lovren og Sakho sammen. Tror det må være et frygtindgydende makkerpar at stå over for som angriber.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af TomViolence » søndag, 10. aug, 2014 23:17

Emmy skrev:Det er da absolut skønt at han får en god debut men lad os nu lige se ham lidt mere på banen før vi udråber ham til mere end han kan bære. Iøvrigt ærger det mig at han startede med Skrtel fremfor Sakho.
Fordi du mener, at Sakho er bedre end Skrtel eller hvad?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Emmy » søndag, 10. aug, 2014 23:40

TomViolence skrev:
Emmy skrev:Det er da absolut skønt at han får en god debut men lad os nu lige se ham lidt mere på banen før vi udråber ham til mere end han kan bære. Iøvrigt ærger det mig at han startede med Skrtel fremfor Sakho.
Fordi du mener, at Sakho er bedre end Skrtel eller hvad?
Ja og fordi jeg tror de vil være et bedre makkerpar. Men hvis han er købt som venstre midterforsvar kan det jo næsten kun være sammen med Skrtel.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar