27 - Divock Origi

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

27 - Divock Origi

Indlæg af Mads T. » fredag, 15. aug, 2014 22:16

Han skal da lige have sin egen tråd herinde, selvom han først tiltræder i Liverpool om en sæson.

Anyways så har Origi her til aften scoret til 1-0 for Lille ude mod Caen. Målet var på et straffespark, som skulle være begået mod ham selv. Han skulle i øvrigt også efterfølgende være blevet skadet.

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: - Divock Origi

Indlæg af jacob-vig » lørdag, 16. aug, 2014 11:44


Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: - Divock Origi

Indlæg af Mugge » lørdag, 16. aug, 2014 12:33

Du kan vise videoen direkte her på forum, hvis du omklamrer videoens kode (fBy8P_FBX2g) af YouTube BBcoden. Dvs.:

Kode: Vælg alt

[YouTube]fBy8P_FBX2g[/YouTube]
Så bliver det sådan:


thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: - Divock Origi

Indlæg af thefugle » søndag, 14. sep, 2014 15:25

Origi har en god kamp med 1 assists og 1 mål idag. 2 rigtig gode aktioner.



- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: - Divock Origi

Indlæg af bjarnereds » søndag, 14. sep, 2014 15:37

Byt borini og Origi. Leje borini til lille :director:

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: - Divock Origi

Indlæg af Redmaniac » onsdag, 24. sep, 2014 21:34

Ekstremt ærgerligt, at han er nødt til at rende rundt nede i Lille for tiden. Origis hurtighed er virkeligt noget vi mangler, når Sturridge er skadet.

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: - Divock Origi

Indlæg af Larry Dillman » lørdag, 27. sep, 2014 11:35

Redmaniac skrev:Ekstremt ærgerligt, at han er nødt til at rende rundt nede i Lille for tiden. Origis hurtighed er virkeligt noget vi mangler, når Sturridge er skadet.
Kortsigtet har du naturligvis ret, men på længere sigt tror jeg virkelig, at denne strategi vil bære frugt - for både Origi og Illori.......hvis vi stadig kan undvære dem, kan jeg endda leve med en efterfølgende udlejning til en PL-klub med forventet spilletid (ihvertfald en halvsæson).
Men Origi ser absolut spændende ud -og det tyder heldigvis på, at klubben ikke blot har reageret på baggrund af slutrunde-hype (han var ved tiltrædelsen selv imponeret af, at kluben havde et yderst detaljeret dossier på ham samlet gennem flere sæsoner), så jeg tror på klubbens planer for ham...spændende, spændende :headbang:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: - Divock Origi

Indlæg af Kelly » søndag, 28. sep, 2014 10:18

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... rner-igen/

Glimrende mål. Han forventer jeg mig meget af. Han skal naturligvis vende sig til PL. Men han har fysiks en rigtig god del at komme med. Og et godt skud. Rigtig fin spiller. Klart bedre end Borini.

Men til januar håber jeg stadig de henter en spiller. En klassespiller. En angriber. Alternativt en 6'er, således det defensive forstærkes i stedet. Vidal f.eks. :D :D
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: - Divock Origi

Indlæg af Oomph242 » søndag, 28. sep, 2014 10:46

Kelly skrev:http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... rner-igen/

Glimrende mål. Han forventer jeg mig meget af. Han skal naturligvis vende sig til PL. Men han har fysiks en rigtig god del at komme med. Og et godt skud. Rigtig fin spiller. Klart bedre end Borini.

Men til januar håber jeg stadig de henter en spiller. En klassespiller. En angriber. Alternativt en 6'er, således det defensive forstærkes i stedet. Vidal f.eks. :D :D
Khedira og Begovic kunne give lidt arbejdsro, til offensiven.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: - Divock Origi

Indlæg af Kelly » søndag, 28. sep, 2014 11:58

Oomph242 skrev:
Kelly skrev:http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... rner-igen/

Glimrende mål. Han forventer jeg mig meget af. Han skal naturligvis vende sig til PL. Men han har fysiks en rigtig god del at komme med. Og et godt skud. Rigtig fin spiller. Klart bedre end Borini.

Men til januar håber jeg stadig de henter en spiller. En klassespiller. En angriber. Alternativt en 6'er, således det defensive forstærkes i stedet. Vidal f.eks. :D :D
Khedira og Begovic kunne give lidt arbejdsro, til offensiven.
:D
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Sir Bob Three Times
Indlæg: 29
Tilmeldt: mandag, 08. sep, 2014 20:04

Re: - Divock Origi

Indlæg af Sir Bob Three Times » torsdag, 02. okt, 2014 22:55

Scorede igen her til aften, godt nok på straffe. Men han ser yderst spændende ud. Har alle egenskaber til at kunne begå sig Pl. Vi må håbe udviklingen fortsætter resten af sæsonen, så vi får en ordentlig reserve ind for Dan og Balo. Og med tiden kan blive en rigtig gevinst for os..

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: - Divock Origi

Indlæg af Sivi » søndag, 26. okt, 2014 02:12

Nogen der ved noget, om det er muligt at hente Origi hjem fra Lille, inden sæsonen er slut?
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: - Divock Origi

Indlæg af AndreasN » søndag, 26. okt, 2014 02:22

Det er det ikke. En af betingelserne for aftalen var, at han var i Lille året ud. Alt ser ud til, af han derfor heller ikke kommer til januar, og det synes jeg er en god idé.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: - Divock Origi

Indlæg af Mads T. » søndag, 26. okt, 2014 13:01

AndreasN skrev:Det er det ikke. En af betingelserne for aftalen var, at han var i Lille året ud. Alt ser ud til, af han derfor heller ikke kommer til januar, og det synes jeg er en god idé.
Selvfølgelig er det en mulighed, men det vil komme til at koste os. Jeg tror ikke det kommer til at ske og det er måske også bedst at give ham den sidste halvsæson i Frankrig også.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: - Divock Origi

Indlæg af Emmy » søndag, 26. okt, 2014 16:32

Mads T. skrev:
AndreasN skrev:Det er det ikke. En af betingelserne for aftalen var, at han var i Lille året ud. Alt ser ud til, af han derfor heller ikke kommer til januar, og det synes jeg er en god idé.
Selvfølgelig er det en mulighed, men det vil komme til at koste os. Jeg tror ikke det kommer til at ske og det er måske også bedst at give ham den sidste halvsæson i Frankrig også.
Lille har fuldstændigt kategorisk afvist muligheden. Og lad ham bare blive og udvikle sig yderligere. Der vil være monster forventninger til ham ved et januar skifte, så skal han være frelseren der skal redde resten af sæsonen og det er ikke en fair start at få.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar