7 - James Milner

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 7 - James Milner

Indlæg af L4 » fredag, 07. aug, 2015 21:47

Jesper skrev:Milner er blevet udnævnt som vicekaptajn
Det er fucked up, manden har endnu ikke spillet sin første betydningsfulde kamp i trøjen og er allerede viceanfører :wall:

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Champen » fredag, 07. aug, 2015 21:51

Det er i min bog helt håbløst. Det er muligt manden er rutinerede og en god leder. Men pladsen skulle uden tvivl være gået til Skrtel eller Lucas. :|
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Belloni » fredag, 07. aug, 2015 22:15

L4 skrev:
Jesper skrev:Milner er blevet udnævnt som vicekaptajn
Det er fucked up, manden har endnu ikke spillet sin første betydningsfulde kamp i trøjen og er allerede viceanfører :wall:
Det viser vel også bare, at der sidste år ikke var nogle der tog ansvar udover Stevie og Hendo. Havde nok troet at det var blevet Skrtel, men synes det er fint der bliver en rutineret spiller som Milner, når det nu ikke blev slovakken.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Thommo » fredag, 07. aug, 2015 23:22

Er med Champen, absolut ikke mit valg. Ledere står ikke i kø i LFC, men havde personligt aldrig valgt en LFC rookie. Skrtel, Sakho, Lucas er milevidt foran efter min mening.

Var Sakho ikke anfører som teenager i PSG? Nå men altid noget Hendo er boss, og han misser alligevel aldrig en kamp, så det er en formalitet. Og Milner er da heller ikke den sidste mand jeg ville give hvervet i LFC truppen, skal det siges.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 07. aug, 2015 23:34

Spændende sæson: ny anfører og vice anfører.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Aarhus » fredag, 07. aug, 2015 23:48

Jeg synes nu Milner er et godt valg. Top professionel, masser af erfaring og er ikke bange for at dirigere og gå forrest.

Skrtel havde også været et udmærket valg, men Milner har efter min mening flere kaptajn-kompetencer end de andre kandidater i truppen.

Hvis man er en rigtig leder, så leder man alligevel også selvom man ikke har et armbånd på overarmen.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 7 - James Milner

Indlæg af AndreasN » lørdag, 08. aug, 2015 02:07

Jeg synes nu også, det er et logisk valg. I sidste sæson var der en enorm mangel på lederskikkelser i truppen, og Milner har i den grad bevist, at han er i stand til at gå forrest og hive sine holdkammerater med sig - det så jeg ærligt talt ikke fra ret mange sidste sæson. Så betyder det sådan ser mindre for mig, hvor lang tid man har været i klubben.
Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 08. aug, 2015 08:14

AndreasN skrev:Jeg synes nu også, det er et logisk valg. I sidste sæson var der en enorm mangel på lederskikkelser i truppen, og Milner har i den grad bevist, at han er i stand til at gå forrest og hive sine holdkammerater med sig - det så jeg ærligt talt ikke fra ret mange sidste sæson. Så betyder det sådan ser mindre for mig, hvor lang tid man har været i klubben.
Præcis! Skrtel er ikke en udpræget lederskikkelse på banen. Endvidere svinger han utroligt meget i sine præstationer, hvorfor det i min optik ikke giver mening at pådutte ham yderligere pres.

Lucas kunne have været en oplagt løsning. Det store spørgsmål op til denne sæson er dog, hvilken rolle Lucas kommer til at spille. Har Rodgers tiltænkt Lucas en rolle som breddespiller, forstår jeg godt valget af Milner med afsæt i de begrundelser Andreas giver ovenfor.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 7 - James Milner

Indlæg af nikand » søndag, 09. aug, 2015 13:43

Ift potentielle leder og anførere på vores hold, kan man konstaterer at BR og Rafa Benitez ser meget forskelligt på dette. På et tidspunkt hentede Rafa overvejende spillere der var eller havde været anførere på deres klub eller landshold. Hvilket er en kvalitet jeg savner i vores nuværende trup, og muligvis er medårsag til vi svinger så meget.
We need a new Fowler...

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 7 - James Milner

Indlæg af L4 » søndag, 09. aug, 2015 14:50

nikand skrev:Ift potentielle leder og anførere på vores hold, kan man konstaterer at BR og Rafa Benitez ser meget forskelligt på dette. På et tidspunkt hentede Rafa overvejende spillere der var eller havde været anførere på deres klub eller landshold. Hvilket er en kvalitet jeg savner i vores nuværende trup, og muligvis er medårsag til vi svinger så meget.
underlig konstatering. Du er vel klar over at LFC vægter at købe unge spillere? det er ikke nemt at købe 6-7 tidligere anfører på 23 år...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 7 - James Milner

Indlæg af nikand » mandag, 10. aug, 2015 09:36

L4 skrev:
nikand skrev:Ift potentielle leder og anførere på vores hold, kan man konstaterer at BR og Rafa Benitez ser meget forskelligt på dette. På et tidspunkt hentede Rafa overvejende spillere der var eller havde været anførere på deres klub eller landshold. Hvilket er en kvalitet jeg savner i vores nuværende trup, og muligvis er medårsag til vi svinger så meget.
underlig konstatering. Du er vel klar over at LFC vægter at købe unge spillere? det er ikke nemt at købe 6-7 tidligere anfører på 23 år...
Kender godt til den mærkværdige indkøbspolitik, hvor alder til tider virker til at være et vigtigere parameter end så meget andet.
Tjah, det er vel korrekt uanset setuppet, at LFC idag ikke prioritere anføreretyper. Det kan dog godt findes fx. Sakho i PSG.

Så vil jeg forsøge med endnu en konstatering i samme kategori, vi mangler leder/anførertyper i truppen.
We need a new Fowler...

Red or dead
Indlæg: 64
Tilmeldt: lørdag, 15. mar, 2014 18:58

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Red or dead » tirsdag, 11. aug, 2015 23:48

Har lige hørt et program hvor David Prentice fra Liverpool Echo siger at Milner møder ind to timer før alle andre til træning, det er fandeme en god indstilling!

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Dieks » onsdag, 12. aug, 2015 11:00

Tror han kan blive rigtig vigtig såvel på som uden for banen. Han kan være en inspiration, for de unge spillere i klubben, med hans hårde arbejde. Og tror egentlig også at Henderson har godt af at have en erfaren spiller som han kan læne sig lidt op af.
YNWA..!

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 7 - James Milner

Indlæg af zalcos » onsdag, 12. aug, 2015 11:06

Red or dead skrev:Har lige hørt et program hvor David Prentice fra Liverpool Echo siger at Milner møder ind to timer før alle andre til træning, det er fandeme en god indstilling!
Er personligt ved at være træt af at høre om at alle møder før ind for at sende et signal. Eller også er det bare medierne der først er blevet opmærksomme på det nu.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Red or dead
Indlæg: 64
Tilmeldt: lørdag, 15. mar, 2014 18:58

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Red or dead » onsdag, 12. aug, 2015 11:50

zalcos skrev:
Red or dead skrev:Har lige hørt et program hvor David Prentice fra Liverpool Echo siger at Milner møder ind to timer før alle andre til træning, det er fandeme en god indstilling!
Er personligt ved at være træt af at høre om at alle møder før ind for at sende et signal. Eller også er det bare medierne der først er blevet opmærksomme på det nu.

Forstår ikke helt hvad du er træt af. Er du træt af at spillerne bruger ekstra tid på træningsbanen, eller at medierne reportere om det? Under alle omstændigheder er det vel stadig en god ting at have folk i truppen der er villige til at ligge en ekstra indstats på træningsbanen.

Besvar