Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Jürgen Klopp

Indlæg af Redmaniac » fredag, 09. okt, 2015 11:26

Undertegnede skriver dette indlæg med sitrende hænder, da jeg stadig er fuldstændig over the moon over, at det er lykkedes os at skrive med en af de mest spændende karismatiske træner skikkelser, der findes på markedet.

I linket nedenfor kan en skreven udgave af hans første interview findes:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... gory%20p$2

Min optimisme blev ikke spor mindre af den måde, hvorpå han virker som et lille barn, der glæder sig til at komme igang.

Han siger de rigtige ting - det gjorde Rodgers nu også - men Jürgen har resultaterne og erfaringen med sig.

KLOPP TO THE KOP

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » lørdag, 31. okt, 2015 11:39

Meget går den rigtige vej allerede:

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 15956.html?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » lørdag, 31. okt, 2015 11:44


Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Scherwin » mandag, 02. nov, 2015 16:22

kæft det sjovt

Jordan ibe misser en passning

Klopp tilbyder hans briller for at hjælpe Ibe

https://vine.co/v/e371VtAzpAV
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af mortenbak » mandag, 02. nov, 2015 21:01

Wormie skrev:kæft det sjovt

Jordan ibe misser en passning

Klopp tilbyder hans briller for at hjælpe Ibe

https://vine.co/v/e371VtAzpAV
HAHA :lol: :lol:

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Jesper » fredag, 06. nov, 2015 11:23

Jeg er faktisk ret imponeret over, hvor langt vi er kommet på de her få kampe. Klubben virker samlet, der kommunikeres på en helt anden facon og spillet på banen er ved at forme sig ud fra en klar ide, hvor ALLE går i samme retning.

Klopp er et kæmpe, gigantisk, mega scoop, som vi skal være særdeles taknemmelig over. Han er nok den største transfer siden Suarez, om end han kom fra en fri transfer:-)

Jeg tror vitterligt at de andre hold frygter os i langt højere grad end tidligere og jeg fornemmer at man er misundelig baseret på en sund respekt.
Derudover er jeg faktisk sikker på, at når vi når så langt, så vil der også være en Klopp-effekt på transfersiden. Nu er vi langt mere attraktive, det er jeg sikker på. Også fordi at resultaterne følger med, så nu skriver man kontrakt med en klub med en klar vision og en sportslig lys(ere) fremtid.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. nov, 2015 11:35

"Hyldestale" (nærmest i hvertfald) til Klopp of the Kop i dagens Mirror:
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... catorEmail
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Mads T. » søndag, 22. nov, 2015 13:36

Cynwal skrev:"Hyldestale" (nærmest i hvertfald) til Klopp of the Kop i dagens Mirror:
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... catorEmail
Det er jo fantastisk læsning.

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Valdemax » søndag, 22. nov, 2015 19:15

Jeg synes at Klopp er det bedst køb Liverpool har lavet i mange år. :)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » onsdag, 25. nov, 2015 11:52

Kopierer lige denne her ind fra Man City post-match tråden, da den retteligen hører til her:
Cynwal skrev:
texy skrev:Der skal nok engang i fremtiden komme et tidspunkt, hvor vi sikkert vil være irriterede over et eller andet Klopp siger eller gør. Men lige nu, hvor alt er nyt, der er han altså ufatteligt fed at høre på under interviews. Naturligvis også noget lettere at være overskudsagtig efter en 4-1 sejr.

Video med post-match interview sidst i denne artikel.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... t-10485942
Jeg må bøje mig i støvet. Da valget faldt på Klopp var jeg fremme med frygt for, at hans "højoktan" fodbold ville passe dårligt til den lange engelske sæson uden vinterpause. Den del kan selvfølgelig ikke evalueres ordentligt endnu, men alligevel må jeg overgive mig 100% til Jürgen Klopp.

Han er simpelthen så hyper-karismatisk, hvilket jeg i den grad ser som årsagen til, at mange af spillerne har fået en helt anden positiv udstråling. Samtidig har han også hurtigt "fixet" vores rystende dårlige forsvarsspil, så vi i dag står langt mere kompakt og rigtigt i den defensive kæde.

Ud over hans åbenlyse kvaiteter som "man-handler", og hans taktiske evner - og her skal en stor del af roserne nok også tildeles Zeljko Buvac - så er han simpelthen et super sympatisk menneske. Han besidder en charme og en humor, som jeg ikke har set andre PL manegers have på noget tidspunkt. Han har på no time fået hele den engelske sportspresse på sin side. Dette ses tydeligt i interviewet du linkede til, texy, eller ses eksempelvis i The Mirror artiklen dagen efter City kampen (kan læses i "Klopp tråden").

Klopp kommer selvfølgelig også til at mærke modgang på et tidspunkt, men hold da op, hvor er han kommet godt fra start.
Trods store skadesproblemer for tiden, har han i den grad tryllet med "de forhåndenværende søm" og har fået banket en trup fuld af gejst sammen:

Coutinho er på vej til at definere et helt nyt stabilt niveau på hans højt anlagte spil.
Firmino begynder at ligne den fremragende spiller har var i Bundsligaen.
Lallana begynder at ligne den spiller vi købte i So'ton
Lovren kan jeg nu holde til at se spille, uden at jeg behøver at tage stesolid

Så jeg overgiver mig betingelsesløst, og indrømmer, at det var en fejl af mig, at tro Ancellotti mere var den rigtige mand for Liverpool FC.
I Jürgen Klopp har vi fået et "match made in Heaven"!

Jeg tør slet ikke tænke på, hvad Klopp kunne have fået ud af en spillertrup, hvia vi også havde Suarez og Sterling endnu. :shock: Så havde vi vel stort set været 1:1 favoritter som PL vinder!!
.....og så er der et "Kop Kids" interview med JK, hvor han sætter fede streger under hans tiltalende personlighed:
https://www.facebook.com/LiverpoolFC/?fref=nf
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Scherwin » torsdag, 26. nov, 2015 23:38

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 27. nov, 2015 00:13

Wormie skrev:
Er det ægte ? Ellers er det sku meget sjovt , fornuftig måde at gøre episoden mere humoristisk - flot beskyttelse af spilleren.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af JTN » fredag, 27. nov, 2015 01:59

Bellamy_fever skrev:
Wormie skrev:
Er det ægte ? Ellers er det sku meget sjovt , fornuftig måde at gøre episoden mere humoristisk - flot beskyttelse af spilleren.
3:10

A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » fredag, 27. nov, 2015 12:10

Wormie skrev:
Det er simpelthen genialt.

Fed måde at gøre noget belastende underholdende.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Thommo » lørdag, 28. nov, 2015 02:09

Har den været postet? her er den (igen?)
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar