50 - Lazar Markovic

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Thommo » fredag, 22. jan, 2016 22:31

Mads T. skrev:
Thommo skrev:En helt igennem håbløs leje aftale, uanset hvorldes den er strikket sammen. At LFC så valgte den mest stupide, er ene og alene LFC´s skyld. Selvfølgelig skal han kunne hentes til januar, og foretrækker ham også klart fremfor Ibe, selvfølgelig ville jeg foretrække Gøtze osv. Men hvis alternativet er en 16-18 årig/Ibe, er Markovic at foretrække, dernæst er der jo det jeg ser som fakta, han fik ikke chancen, som jeg ser det at få en chance, andre vurderer anderledes, fred være med det. Se vores bænk ofte, shite, just som jeg troede bredden var der, udlejes en af bredde spillerne, og 3 får korsbåndsskader.
Ibe er 20, Markovic er 21...
Ja vidste godt det var i det leje. Jeg mente at 16-18 årige, og Ibe(trods sin alder som snart ikke længere er i talent kategorien) ikke er gode nok endnu, som jeg ser det. Markovic er heller ikke en starter i den perfekte line up, men mere end god nok til bænken, specielt i den forfatning vi er i, i disse tider. Og hvis der er en plan med Markovic, ser jeg den ikke, han bliver næppe vænnet til PL, nede i Tyrkiet.

Kort sagt, jeg er godt og grundig træt af transfers både ud og ind i velsagtens 50% af tilfældende. At udleje en potentiel starter af og til, uden at have mulighed for at hente ham i vintervinduet er .....ugennemtænkt i stor stil, nu skrev jeg det uden at forbande dem der lavede leje kontrakten, hvad er pænt af mig hvis jeg selv skal sige det :D . Lur mig om ikke de har fået en købsoption på 5 mill, hvor vi betaler 50% af lønnen de kommende 5 år. Det skulle reelt ikke undre mig ret meget.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Champen » fredag, 04. mar, 2016 13:55

Nogle der ved hvad Markovic laver disse dage i Liverpool? Sakho har ihverfald lagt en Snapchat op med at drengene har besøg af Markovic på melwood :-)
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Red or dead
Indlæg: 64
Tilmeldt: lørdag, 15. mar, 2014 18:58

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Red or dead » fredag, 04. mar, 2016 16:04

Champen skrev:Nogle der ved hvad Markovic laver disse dage i Liverpool? Sakho har ihverfald lagt en Snapchat op med at drengene har besøg af Markovic på melwood :-)


Han skadet i øjeblikket, kunne forestille mig han blev tilset af klubbens medicinske stab, ligesom det var tilfældet med Louis Alberto tidligere på sæsonen.

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Champen » fredag, 04. mar, 2016 17:04

Red or dead skrev:
Champen skrev:Nogle der ved hvad Markovic laver disse dage i Liverpool? Sakho har ihverfald lagt en Snapchat op med at drengene har besøg af Markovic på melwood :-)


Han skadet i øjeblikket, kunne forestille mig han blev tilset af klubbens medicinske stab, ligesom det var tilfældet med Louis Alberto tidligere på sæsonen.
Ah okay, var ikke klar over han er skadet :doh1:
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af DAGGER! » søndag, 26. jun, 2016 22:04

Markovic kommer tilbage til Liverpool FC indenfor den næste uge, til træningen.
Jeg håber virkelig, at manden kommer til at blomstre under Jürgen Klopps koncept, med godt (højt) presspil og gåpåmodet, må være stort til et nyt liv i PL.

Markovic som blev hentet i 2014 for små 20 mio pund, og har stadigvæk sit talent i sig - han mangler bare at bevise sig i en af verdens bedste ligaer. :headbang:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af nikand » mandag, 27. jun, 2016 12:37

DAGGER! skrev:Markovic kommer tilbage til Liverpool FC indenfor den næste uge, til træningen.
Jeg håber virkelig, at manden kommer til at blomstre under Jürgen Klopps koncept, med godt (højt) presspil og gåpåmodet, må være stort til et nyt liv i PL.

Markovic som blev hentet i 2014 for små 20 mio pund, og har stadigvæk sit talent i sig - han mangler bare at bevise sig i en af verdens bedste ligaer. :headbang:
Mine forventninger er minimale og vel på højde med en ny ungdomsspiller der er rykket op på førsteholdet.
Men Markovic var især god mod Danmark og viste en masse.
We need a new Fowler...

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Kelly » søndag, 10. jul, 2016 15:41

Jeg glæder mig til at se Markovic. Jeg tror klopp kan få ham god igen. Så han når niveau som i Portugal.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af texy » søndag, 10. jul, 2016 16:10

Kelly skrev:Jeg glæder mig til at se Markovic. Jeg tror klopp kan få ham god igen. Så han når niveau som i Portugal.
Det tror jeg ikke. Jeg regner med, at mane er købt for at skulle spille. Og jeg regner med at Coutinho, Firmino, Lallana, Milner og i nogle tilfælde måske også Origi, Ings og Sturridge vil være foran i køen om spilletid i forhold til Markovic. Og reelt tror jeg også at Ojo er foran.

Jeg har før taget fejl, men jeg forventer, at Markovic sælges.
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Kelly » søndag, 10. jul, 2016 17:41

texy skrev:
Kelly skrev:Jeg glæder mig til at se Markovic. Jeg tror klopp kan få ham god igen. Så han når niveau som i Portugal.
Det tror jeg ikke. Jeg regner med, at mane er købt for at skulle spille. Og jeg regner med at Coutinho, Firmino, Lallana, Milner og i nogle tilfælde måske også Origi, Ings og Sturridge vil være foran i køen om spilletid i forhold til Markovic. Og reelt tror jeg også at Ojo er foran.

Jeg har før taget fejl, men jeg forventer, at Markovic sælges.
Hvis benteke ibe balotelli sælges tror du så også Markovic sælges. Det håber jeg ikke.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af texy » mandag, 11. jul, 2016 01:48

Kelly skrev:
texy skrev:
Kelly skrev:Jeg glæder mig til at se Markovic. Jeg tror klopp kan få ham god igen. Så han når niveau som i Portugal.
Det tror jeg ikke. Jeg regner med, at mane er købt for at skulle spille. Og jeg regner med at Coutinho, Firmino, Lallana, Milner og i nogle tilfælde måske også Origi, Ings og Sturridge vil være foran i køen om spilletid i forhold til Markovic. Og reelt tror jeg også at Ojo er foran.

Jeg har før taget fejl, men jeg forventer, at Markovic sælges.
Hvis benteke ibe balotelli sælges tror du så også Markovic sælges. Det håber jeg ikke.
Ja, bestemt. Benteke og Ibe var overvejende bænkevarmere under Klopp, og han har hentet Mane samt fået Ings (og reelt også Sturridge) helt tilbage fra skade. Balotelli var slet ikke i klubben.

Det var Markovic i øvrigt heller ikke. Og hvis han skal have en chance for at bliver, så skal han i pre-season vise sig at have nogle kvaliteter, der som minimum matcher Coutinho, Lallana, Firmino og Milner.

Jeg har ikke set ham spille i Tyrkiet, men hans stats i den liga overbeviser mig ikke om noget som helst. Og det jeg så til ham i Liverpool imponerede mig heller ikke.

Så ja, jeg tror han sælges, hvis der er købere. Og det afhænger bestemt ikke af, om vi sælger tre andre spillere fra vores "overskudslager".
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Kelly » mandag, 11. jul, 2016 07:50

texy skrev:
Kelly skrev:
texy skrev:
Kelly skrev:Jeg glæder mig til at se Markovic. Jeg tror klopp kan få ham god igen. Så han når niveau som i Portugal.
Det tror jeg ikke. Jeg regner med, at mane er købt for at skulle spille. Og jeg regner med at Coutinho, Firmino, Lallana, Milner og i nogle tilfælde måske også Origi, Ings og Sturridge vil være foran i køen om spilletid i forhold til Markovic. Og reelt tror jeg også at Ojo er foran.

Jeg har før taget fejl, men jeg forventer, at Markovic sælges.
Hvis benteke ibe balotelli sælges tror du så også Markovic sælges. Det håber jeg ikke.
Ja, bestemt. Benteke og Ibe var overvejende bænkevarmere under Klopp, og han har hentet Mane samt fået Ings (og reelt også Sturridge) helt tilbage fra skade. Balotelli var slet ikke i klubben.

Det var Markovic i øvrigt heller ikke. Og hvis han skal have en chance for at bliver, så skal han i pre-season vise sig at have nogle kvaliteter, der som minimum matcher Coutinho, Lallana, Firmino og Milner.

Jeg har ikke set ham spille i Tyrkiet, men hans stats i den liga overbeviser mig ikke om noget som helst. Og det jeg så til ham i Liverpool imponerede mig heller ikke.

Så ja, jeg tror han sælges, hvis der er købere. Og det afhænger bestemt ikke af, om vi sælger tre andre spillere fra vores "overskudslager".
Ok. Spændende. Der er vel også mere brug for gardering på venstre back og på midten.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Cynwal » mandag, 11. jul, 2016 09:02

texy skrev:Det var Markovic i øvrigt heller ikke. Og hvis han skal have en chance for at bliver, så skal han i pre-season vise sig at have nogle kvaliteter, der som minimum matcher Coutinho, Lallana, Firmino og Milner.

Jeg har ikke set ham spille i Tyrkiet, men hans stats i den liga overbeviser mig ikke om noget som helst. Og det jeg så til ham i Liverpool imponerede mig heller ikke.

Så ja, jeg tror han sælges, hvis der er købere. Og det afhænger bestemt ikke af, om vi sælger tre andre spillere fra vores "overskudslager".
Nu bør det så lige tages med i evalueringen, at en god portion af de kampe, hvor vi så Markovich, var hvor han blev brugt som en rimelig defensivt orienteret wingback i BR's 3-4-2-1 opstilling. Det var absolut ikke lige kønt, hvad knægten fik lavet, men det imponerede mig dog, at han ikke så ud til at slå op i banen over at blive fejlplaceret, men derimod kløede på.

I EL-kampen mod Basel, hvor han fik et tyndt rødt kort, mindes jeg også, at han var blandt de bedre LFC-spillere, indtil han gik tidligt i bad.

Tror Klopp har de skarpe briller på, for at se, om der er noget at bygge videre på.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af texy » mandag, 11. jul, 2016 09:25

@Cynwal

Det har du ret i.

Umiddelbart tror jeg dog, at odds er imod Markovic. Jeg kan faktisk ikke mindes et eneste indkøb, som efter at have fået chancen i en sæson, efterfølgende er blevet udlejet og så er vendt stærkere tilbage og blevet en del af holdet.

Succes-historierne med udlejninger omhandler vel nærmere unge talenter, der er udlejet, FØR de får chancen over en hel sæson.
Kloppite

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 01. feb, 2017 23:04

Når man ser Markovic spille som i dag, så er jeg endnu mere uforstående over, at vi ikke hentede ham hjem til at gardere for Mane i stedet for at sende ham videre på lån til Hull. Hans antrit med bolden er virkelig godt og han arbejder også solidt defensivt. Jeg håber, at han blomstrer i Hull. Han fortjener det efter alle de skader han har været udsat for.
Corner taken quickly...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 03. feb, 2017 12:13

Kasper88 skrev:Når man ser Markovic spille som i dag, så er jeg endnu mere uforstående over, at vi ikke hentede ham hjem til at gardere for Mane i stedet for at sende ham videre på lån til Hull. Hans antrit med bolden er virkelig godt og han arbejder også solidt defensivt. Jeg håber, at han blomstrer i Hull. Han fortjener det efter alle de skader han har været udsat for.
Jeg syntes også at vi i den grad savner et hurtigt alternativ til Mané. Origi har selvfølgelig også lidt fart, men han er mere en rigtig angriber. Lallana og Firmino er bare ikke hurtige nok til at Coutinhos gode stikninger bliver rigtig farlige og så er han meget nemmere at lukke ned når han ikke truer på den front.

Besvar