Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Repsej » tirsdag, 09. feb, 2016 08:27

Nu nævnte jeg Moreno og Hendo, men ja kunne også sagtens have nævnt Sakho, Can, Milner, Mignolet osv.

Jeg har været stor fan af Moreno, synes bare hans niveau er faldet til et skræmmende lavt punkt.
Hans indlæg er virkelig ringe, han tager 9 ud af 10 gange den forkerte beslutning når han er i feltet og defensivt har han overhovedet ikke været prangende det sidste stykke tid. Så kan det godt være han viser en masse energi på banen, han bruger den bare helt forkert.
Brad Smith har som jeg ser det nogle meget bedre indlæg og defensivt er han pt også noget bedre end Moreno.

Og så synes jeg det er Klopp job at bruge de spillere der er bedst, og her synes jeg bare Smith pt er bedre end Moreno.
Senest rettet af Repsej tirsdag, 09. feb, 2016 13:01, rettet i alt 1 gang.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af L4 » tirsdag, 09. feb, 2016 09:54

Repsej skrev:Nu nævnte jeg Moreno og Hendo, men ja kunne også sagtens have nævnt Sakho, Can, Milner, Mignolet osv.

Jeg har været stor fan af Moreno, synes bare hans niveau er faldet til et skræmmende lavt punkt.
Hans indlæg er virkelig ringe, han tager 9 ud af 10 gange den forkerte beslutning når han er i feltet og defensivt har han overhovedet ikke været prangende det sidste stykke tid. Så kan det godt være han viser en masse energi på banen, han bruger den bare helt forkert.
Brad Smith har som jeg ser det nogle meget bedre indlæg og defensivt er han pt også noget bedre end Moreno.

Og så synes jeg det er Klopp job at bruge de spillere der er bedst, og her synes jeg bare Smidt pt er bedre end Moreno.
Har ikke set nok minutter med Smidt til at bedømme om han pt er bedre end Moreno defensivt, men jeg synes at vores lille spanier gør det fantastisk og er med i rigtigt meget offensivt som skaber uro for vores modstandere. Det jeg har set med Smidt er ikke imponerende, synes at hans første berøringer er på superliga-niveau. Er slet ikke i tvivl om at Moreno er fremtidens venstre back i LFC hvis vi da får lov at beholde ham. Han har kæmpe potentiale og hans momentum skal ikke ødelægges blot fordi han spiller 1 eller 2 kampe under vanligt niveau. Er bange for at han bliver afløser for Marcelo.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 09. feb, 2016 11:35

Han hedder i øvrigt S-M-I-T-H.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Repsej » tirsdag, 09. feb, 2016 13:03

ThunderZtorm skrev:Han hedder i øvrigt S-M-I-T-H.
Det gør hen nemlig, det har skrevet ca hver anden gang :wall:
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » søndag, 14. feb, 2016 17:53

Inden for de næste 13 dage, har vi kun to kampe. Det er vel det højeste antal af træningsdage, som Klopp endnu har haft at arbejde kontinuerligt med hele truppen (minus de skadede), han endnu har haft i hans tid på Anfield. Spændende at se, hvad han og Zeljko Buvac får ud af det.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 14. feb, 2016 18:00

Cynwal skrev:Inden for de næste 13 dage, har vi kun to kampe. Det er vel det højeste antal af træningsdage, som Klopp endnu har haft at arbejde kontinuerligt med hele truppen (minus de skadede), han endnu har haft i hans tid på Anfield. Spændende at se, hvad han og Zeljko Buvac får ud af det.
så vidt jeg erindre er sidste (og vist også eneste) gang Klopp har haft lang tid til at forberede spillerne var op til Chelsea kampen. Og der var det vel og mærket 'kun' FIrmino og Coutinho han hade at abejde med, men det var ihvertfald et helt andet hold der stillede op der, end hvad vi havde set spille i kampen før landsholdspausen
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » søndag, 14. feb, 2016 18:18

Bellamy_fever skrev:
Cynwal skrev:Inden for de næste 13 dage, har vi kun to kampe. Det er vel det højeste antal af træningsdage, som Klopp endnu har haft at arbejde kontinuerligt med hele truppen (minus de skadede), han endnu har haft i hans tid på Anfield. Spændende at se, hvad han og Zeljko Buvac får ud af det.
så vidt jeg erindre er sidste (og vist også eneste) gang Klopp har haft lang tid til at forberede spillerne var op til Chelsea kampen. Og der var det vel og mærket 'kun' FIrmino og Coutinho han hade at abejde med, men det var ihvertfald et helt andet hold der stillede op der, end hvad vi havde set spille i kampen før landsholdspausen
Jeg tror du mener Man City ude, hvor der var landskampspause op til. Inden Chelsea kampen kom kampene i hvert fald tættere end regnen falder på Merseyside: ;)

Sat - 17 Barclays Premier League Tottenham A 0 0
Thu - 22 Europa League R. Kazan H 1 1
*** - 25 Barclays Premier League Southampton H 1 1
Wed - 28 Capital One Cup Bournemouth H 1 0
Sat - 31 Barclays Premier League Chelsea A 1 3
November 2015
Thu - 5 Europa League R. Kazan A 0 1
*** - 8 Barclays Premier League Crystal Palace H 1 2
Sat - 21 Barclays Premier League Man City A 1 4
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 14. feb, 2016 18:39

jeg er så ENORMT træt af aldrig at have ret... :cry:

anyway.. så City kampen da .. :P
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Thommo » fredag, 18. mar, 2016 00:30

Synes den sidste måned at vi er begyndt at se Klopps aftryk, jeg havde lidt tvivl efter et par mdr.....Jeg håber dem der omkring 11eren ,beholdes, en af centerforsvarerene skal væk, da Matip kommer, jeg håber Kolo får forlænget, og Lovren beholdes...Hælder mest til Skrtel sælges, selv om jeg egentligt godt kan lide han fighervilje, og ancinitet. Benteke,Ballo skal bare ud, ballo samme vej som bendtner, så det bliver svært, altid noget han kun har et år tilbage.
Verden er smask fuld af hyklere....

flaeskesupportliverpool
Indlæg: 27
Tilmeldt: tirsdag, 17. dec, 2013 20:22

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af flaeskesupportliverpool » fredag, 18. mar, 2016 08:27

Klopp er den bedste signing vi har fået i laaaang tid
verdens bedste træner :)

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af DAGGER! » fredag, 18. mar, 2016 16:55

flaeskesupportliverpool skrev:Klopp er den bedste signing vi har fået i laaaang tid
verdens bedste træner :)

Enig, han er vel nok den bedste i moderne tid for Liverpool FC, selvom Benitez's tid var også fantastisk på en måde, med det CL eventyr 2005, King Kenny fik næppe alarmklokkerne og larme til sidst. Jürgen Klopp er bare speciel på sin helt egen måde, hans interview og selv hans måde når kampen er i gang er eventyrligt. :oops:

Man kan godt se det er blevet bedre for trænerteamet de sidste par måneder, hvor de er kommet ind i en god stime af kampe. Både PL og EL går derudaf, der venter et kæmpe stort tak - hvis der allerede kommer en EL pokal i hus... Mon ikke Klopp ved hvordan Dortmund skal spilles ud af brættet eller har en idé på det? ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. mar, 2016 17:31

DAGGER! skrev:
flaeskesupportliverpool skrev:Klopp er den bedste signing vi har fået i laaaang tid
verdens bedste træner :)

Enig, han er vel nok den bedste i moderne tid for Liverpool FC, selvom Benitez's tid var også fantastisk på en måde, med det CL eventyr 2005, King Kenny fik næppe alarmklokkerne og larme til sidst. Jürgen Klopp er bare speciel på sin helt egen måde, hans interview og selv hans måde når kampen er i gang er eventyrligt. :oops:

Man kan godt se det er blevet bedre for trænerteamet de sidste par måneder, hvor de er kommet ind i en god stime af kampe. Både PL og EL går derudaf, der venter et kæmpe stort tak - hvis der allerede kommer en EL pokal i hus... Mon ikke Klopp ved hvordan Dortmund skal spilles ud af brættet eller har en idé på det? ;)
Benitez gjorde os til det mest frygtede hold i Europa sammenhæng. Vandt Champions League, European Super Cup, FA Cup. Klopp har stadig meget, at vise. Håber Klopp kan give os det mesterskab, på et tidspunkt i fremtiden men der er lang vej...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » lørdag, 02. apr, 2016 10:27

Hold kæft, hvor er Klopp bare underholdende. Det siger intet om hans evner som manager, men der er sgu næsten altid er behagelig stemning til hans pressemøder. Og det her videoklip fik mig næsten til at tude af grin. "What did he win?".

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... i-11125468
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. apr, 2016 09:05

texy skrev:Hold kæft, hvor er Klopp bare underholdende. Det siger intet om hans evner som manager, men der er sgu næsten altid er behagelig stemning til hans pressemøder. Og det her videoklip fik mig næsten til at tude af grin. "What did he win?"
Jeg indrømmer, at jeg havde mine tvivl i fasen op til Klopps ansættelse, og at jeg dengang foretrak Ancelotti.
Nu har jeg overgivet mig totalt, og er blevet 200% Kloppoman. Der er flere årsager:

Han er suveræn til pressehåndtering, og hans underfundighed, lune og humor (sgu ikke normale tyske spidskompetencer) gør, at pressen spiser af hans hånd.

Spillerudvikling er også et område han og hans stab (Zeljko Buvac tror jeg også er vigtig mht dette). En lang række spillere er ved at blomstre op, og spiller på et andet niveau end under BR.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Jesper » søndag, 03. apr, 2016 10:27

Cynwal skrev:
texy skrev:Hold kæft, hvor er Klopp bare underholdende. Det siger intet om hans evner som manager, men der er sgu næsten altid er behagelig stemning til hans pressemøder. Og det her videoklip fik mig næsten til at tude af grin. "What did he win?"
Jeg indrømmer, at jeg havde mine tvivl i fasen op til Klopps ansættelse, og at jeg dengang foretrak Ancelotti.
Nu har jeg overgivet mig totalt, og er blevet 200% Kloppoman. Der er flere årsager:

Han er suveræn til pressehåndtering, og hans underfundighed, lune og humor (sgu ikke normale tyske spidskompetencer) gør, at pressen spiser af hans hånd.

Spillerudvikling er også et område han og hans stab (Zeljko Buvac tror jeg også er vigtig mht dette). En lang række spillere er ved at blomstre op, og spiller på et andet niveau end under BR.
Jeg synes også man sporer udvikling. Men det er vel og mærke med en trup, han har overtaget, så den er langt fra færdigudviklet.
Jeg vil dog holde mig fra at putte ham op på en piedestal. Dertil er resultaterne - som forventeligt - ikke særligt prangende.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar