6 - Dejan Lovren

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Emmy » fredag, 28. apr, 2017 11:40

Det kan jeg simpelthen ikke se som nogen god nyhed. Han har bare ikke kvaliteterne til at spille for Liverpool og det er godt nok en seriøs skat penge for en bænkevarmer, hvilket han absolut må blive når vi køber min. 1 ny CB i sommerens transfervindue. Kommer Gomez i omdrejninger så bliver Lovren 4. valg og det er da hovedløst at binde så mange penge i ham så.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af rnh » fredag, 28. apr, 2017 11:47

Emmy skrev:Det kan jeg simpelthen ikke se som nogen god nyhed. Han har bare ikke kvaliteterne til at spille for Liverpool og det er godt nok en seriøs skat penge for en bænkevarmer, hvilket han absolut må blive når vi køber min. 1 ny CB i sommerens transfervindue. Kommer Gomez i omdrejninger så bliver Lovren 4. valg og det er da hovedløst at binde så mange penge i ham så.
Helt ufattelig enig, total uforståeligt.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Oomph242 » fredag, 28. apr, 2017 11:56

Hvis vi for fremtiden vil have kvalitetsspillere, så vil deres agenter da helt sikkert refererer til Lovrens løn... det bliver dyrt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af texy » fredag, 28. apr, 2017 13:56

Jeg er glad for forlængelsen med Lovren. Forstår ikke brokkeriet. Folk vil gerne have bredde, men vil ikke betale for det?

Jeg tror ikke, at forlængelsen med Lovren afholder os fra at gå målrettet efter en ny dygtig midterforsvarer. Hvis vi kalder ham for Van Dijk, så vil vi have mulighed for at vælge mellem Van Dijk, Lovren, Matip, Gomez og Klavan. I mine øjne giver det god bredde. God mulighed for rotation. Og reelt også mulighed for at ændre formation, hvis man i nogle kampe vil mene, at et tremandsforsvar vil være vejen fremad.

Med Lovrens forlængelse har vi, uanset hvad der måtte ske i transfervinduet, givet os selv muligheden for langsigtet kontinuitet i forsvaret. Og det tror jeg, at vi har brug for.
Kloppite

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Kasper88 » fredag, 28. apr, 2017 14:14

Sikke et signal at sende...Vores middelklubs-mentalitet kommer til syne igen. Pinligt, men godt for Lovren.
Corner taken quickly...

Leth15
Indlæg: 22
Tilmeldt: fredag, 31. jan, 2014 17:09

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Leth15 » fredag, 28. apr, 2017 15:28

Kasper88 skrev:Sikke et signal at sende...Vores middelklubs-mentalitet kommer til syne igen. Pinligt, men godt for Lovren.
Det er mig ubegribeligt hvordan man kan se så negativt på alt?!? Folk skriger efter en konkurencedygtig trup, og når vi så forlænger med en spiller, som helt naturligt stiger i løn, så er det nu også galt?? Det fatter jeg simpelthen ikke noget af.

Havde du regnet med at Lovren var villig til at spille gratis for klubben? Eller havde du regnet med at vi skillede os af med ham, og købte tre nye CB's? Jeg forstår simpelhen ikke hvad du forventer?

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Kasper88 » fredag, 28. apr, 2017 16:25

Så følger du tydeligvis ikke nok med herinde. Min holdning til Lovren er næsten ligeså markant som texys holdning til Sakho. Han er satme ikke £100.000 værd i ugeløn og der er intet konkurrencedygtigt i at forlænge med ham og da især ikke til de penge. Tværtimod sender vi et signal om, at vi er villige til at betale høje lønninger til middelmådige spillere. Han er en risiko uden lige, der gang på gang har kostet os mål og som slet ikke er god nok til en klub, der vil lege med, hvor det er sjovt.

Og i tilfælde af, at vi kommer til fornuft på et tidspunkt og vil sælge ham videre, hvem pokker gider så købe en spiller på det niveau, der forlanger £100.000 om ugen i løn?
Corner taken quickly...

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af AJ » fredag, 28. apr, 2017 16:44

Jeg er enig med texy. Fornuftigt at forlænge med Lovren. Vi har manglet kontinuitet i midterforsvaret. Lovren er vores eneste genganger fra sidste sæson, hvor hans kolleger var Sakho, Kolo og Skrtel. Vi skal stadig forstærkes på positionen. Måske endda med to ekstra folk, men det tror jeg desværre ikke på.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Kasper88 » fredag, 28. apr, 2017 16:50

@ AJ:

Det giver da i så fald ikke nogen mening så. Lovren er kontinuitet siger du, men vi skal alligevel forstærke os med to nye, mener du? Dvs. at den kontinuitet Lovren bringer alligevel ikke skal spille?

Vi skal rigtig nok forstærke os, men jeg bliver virkelig bange når jeg læser udtalelser fra Klopp om, at var Lovren ikke i LFC, så var det sådan en, han ville overveje at købe nu. Det er jo ikke just fordi Klopp indtil nu har fremstået som en, der har styr på det defensive asset af spillet, tværtimod. Det får mig virkelig til at frygte, at vi slet ikke går ud og forstærker os på den position, men at Klopp vender det blinde øje til, ligesom han gjorde denne sæson på venstrebacken.

Klopp on Lovren's contract: "If Dejan played for another club you would think about signing him. It would be a big number (to sign him)."
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Jesper » fredag, 28. apr, 2017 16:53

Vi kan se på Tottenhams hold, hvor meget kontinuitet betyder. Og vi har brugt så mange penge på forsvarsspillere de sidste mange år. Vi bliver nødt til at tro på dem vi køber og lade dem spille over en årrække. Hvis en spiller udkonkurrerer Lovren, så fint nok, men det er stadigvæk bedre at holde på vores stamme og så købe få, men gode spillere til truppen. Det giver samtidigt den bredde, vi efterspørger. Han er imø en spiller, der har utroligt meget brug for selvtillid og en stærk makker. Har han det, så er han god nok. I hvert fald ift det niveau, vi har lige pt. Og så må man langsomt få niveauet til at stige via talentmassen, spillemæssig udvikling (træninger) og via indkøb. Og så håbe at spilleren udvikler sig i samme tempi. Vi kan ikke købe os til det hele.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Leth15
Indlæg: 22
Tilmeldt: fredag, 31. jan, 2014 17:09

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Leth15 » fredag, 28. apr, 2017 17:04

Kasper88 skrev:Så følger du tydeligvis ikke nok med herinde. Min holdning til Lovren er næsten ligeså markant som texys holdning til Sakho. Han er satme ikke £100.000 værd i ugeløn og der er intet konkurrencedygtigt i at forlænge med ham og da især ikke til de penge. Tværtimod sender vi et signal om, at vi er villige til at betale høje lønninger til middelmådige spillere. Han er en risiko uden lige, der gang på gang har kostet os mål og som slet ikke er god nok til en klub, der vil lege med, hvor det er sjovt.

Og i tilfælde af, at vi kommer til fornuft på et tidspunkt og vil sælge ham videre, hvem pokker gider så købe en spiller på det niveau, der forlanger £100.000 om ugen i løn?
Du får det til at lyde som en gang Football Manager. Pengene er for længst stukket af i pl, og at en type som Lovren får 100k/u viser for mig mere om at loyalitet og hårdt arbejde betaler sig. Som jeg ser det, er det super vigtigt ikke at skifte for meget ud i en trup. Jeg ville være meget tilfreds hvis der kom en konkurrent til Lovren, men at mene at han bare skal skubbes videre er imø useriøst, og ville sætte os et skridt tilbage

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Kasper88 » fredag, 28. apr, 2017 17:06

Ak ja, så smider man FM-kortet, når man ikke har andet at byde ind med og tilmed forstår du ikke dets egentlige betydning. Loyalitet og hårdt arbejde? For der står jo helt sikkert en masse klubber og prøver at lokke Lovren væk fra hans loyale tilhørsforhold til LFC. God weekend til dig du.
Corner taken quickly...

Leth15
Indlæg: 22
Tilmeldt: fredag, 31. jan, 2014 17:09

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Leth15 » fredag, 28. apr, 2017 17:13

Kasper88 skrev:Ak ja, så smider man FM-kortet, når man ikke har andet at byde ind med. God weekend til dig.
Du smider penge-kortet som om at det er fra din egen lomme at de skal kommme. 100k/u er jo ikke noget vildt længere, og fair nok at du ikke synes at han er god nok til start-11, men hvordan du kan synes at lige 100k/u er for meget undrer mig. Hvis referencen er andre tophold, såsom city,chelsea osv. så har de jo også spillere med den ugeløn siddende på bænken.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Oomph242 » fredag, 28. apr, 2017 17:31

Jesper skrev:Vi kan se på Tottenhams hold, hvor meget kontinuitet betyder. Og vi har brugt så mange penge på forsvarsspillere de sidste mange år. Vi bliver nødt til at tro på dem vi køber og lade dem spille over en årrække. Hvis en spiller udkonkurrerer Lovren, så fint nok, men det er stadigvæk bedre at holde på vores stamme og så købe få, men gode spillere til truppen. Det giver samtidigt den bredde, vi efterspørger. Han er imø en spiller, der har utroligt meget brug for selvtillid og en stærk makker. Har han det, så er han god nok. I hvert fald ift det niveau, vi har lige pt. Og så må man langsomt få niveauet til at stige via talentmassen, spillemæssig udvikling (træninger) og via indkøb. Og så håbe at spilleren udvikler sig i samme tempi. Vi kan ikke købe os til det hele.

Men Lovren har været her i tre sæsoner og det er stadig de samme fejl han gang på gang laver.
Hvis han lærte af sine fejl og forbedrede sig fra sæsoner til sæson, så ville lønnen og forlængelsen helt sikkert være på sin plads. I min verden skulle der to nye CB'ere ind og så Matip og Gomez som backup.
Lovren og Klavan ud. Desværre vil FSG nok ikke åbne pungen for det.

For mig er Lovren's forlængelse en resignation af, at vi nok ikke har troen og viljen til at få bedre ind.

Benjastilling
Indlæg: 44
Tilmeldt: lørdag, 22. apr, 2017 14:22

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Benjastilling » fredag, 28. apr, 2017 17:43

Det her er simpelthen en skandale! hvad tænker klubben på??

Lovren er ikke engang god nok til at spille sig på West Hams hold! Jeg mener dybt seriøst at både Winston Reid og Jose Fonte er bedre forsvarspillere end Lovren!

Er der én herinde der kan fortælle mig hvad manden er god til? for det er da hverken at forsvare, eller at være rolig på bolden og god i det opbyggende spil?

Nu koster han jo både dyrt på banen og i lønbudgettet!

Besvar