26 - Andy Robertson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. jul, 2017 20:58

Niels K skrev: Klopp skulle efter sigende være imponeret over hans mentalitet, og mener at han allerede nu besidder det nødvendige niveau, men at der er masser at at arbejde med og forbedre, og at hans indstilling er den helt rette til at kunne hæve niveauet yderligere./
Han er 23 år, så jeg ville nu også forvente han havde niveauet, efter Klopps mening, ikke min. Jeg synes dog det er underligt man ikke købte Durmisi eksempelvis, Durmisi var klasse da han spillede i BIF(og for landsholdet), det burde mange kunne se, han var tilgængelig til 20-30 mill danske for et år siden, der er scouts i DK, ansat af LFC.....Hvad laver de mon, ud over at drikke te, og fyre fede. Nå men vi kan nok få det samme for Andy om et år, da priserne igen er fordoblet. Skridt til siden, i forhold til Moreno, men foretrækker dog Moreno, ulempe for Moreno,at han ikke er købt af Klopp naturligvis.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. jul, 2017 21:11

Jeg er ikke enig med dig, Thommo omkring niveauet på Moreno og heller ikke Durmisi. Jeg håber til gengæld, at vi rammer noget fornuftigt med Robertson, og jeg har en ok fidus til ham og en endnu større til Klopp ;)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. jul, 2017 21:25

Jeg synes bare det er nogle mærkelige inputs Klopp har omkring Andy, nærmest som om han tror han er på talent stadiet(altså 0-20 år). Og står ved vi skulle have hentet Durmisi, det skrev jeg også på dette forum sidste år. Og er og var og har aldrig været BIF fan. Håber ikke Klopp har læst forkert på dåbsattesten og tror Andy er 13, bare med tidlig skægvækst
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. jul, 2017 21:42

Thommo skrev:Jeg synes bare det er nogle mærkelige inputs Klopp har omkring Andy, nærmest som om han tror han er på talent stadiet(altså 0-20 år). Og står ved vi skulle have hentet Durmisi, det skrev jeg også på dette forum sidste år. Og er og var og har aldrig været BIF fan. Håber ikke Klopp har læst forkert på dåbsattesten og tror Andy er 13, bare med tidlig skægvækst
Du virker generelt meget sur på Klopp, og dér kan jeg slet ikke følge dig.

I dette tilfælde synes jeg også, at man bør give Klopp the benefit of the doubt, når man ser på hans egenskaber som talentplukker fra Dortmund-tiden. Jeg ser slet ikke for mig, at Klopp henter en spiller, han ikke mener, han kan bruge, og det er rigeligt for mig.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 22. jul, 2017 21:49

Niels K skrev:
Thommo skrev:Jeg synes bare det er nogle mærkelige inputs Klopp har omkring Andy, nærmest som om han tror han er på talent stadiet(altså 0-20 år). Og står ved vi skulle have hentet Durmisi, det skrev jeg også på dette forum sidste år. Og er og var og har aldrig været BIF fan. Håber ikke Klopp har læst forkert på dåbsattesten og tror Andy er 13, bare med tidlig skægvækst
Du virker generelt meget sur på Klopp, og dér kan jeg slet ikke følge dig.

I dette tilfælde synes jeg også, at man bør give Klopp the benefit of the doubt, når man ser på hans egenskaber som talentplukker fra Dortmund-tiden. Jeg ser slet ikke for mig, at Klopp henter en spiller, han ikke mener, han kan bruge, og det er rigeligt for mig.
Som jeg har forstået det. Havde Klopp ikke meget med Transfer, at gøre i Dortmund. Den slags sørgede Zorc og hans scouting team for. klopp fik spillerne og formede dem.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. jul, 2017 21:56

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:
Thommo skrev:Jeg synes bare det er nogle mærkelige inputs Klopp har omkring Andy, nærmest som om han tror han er på talent stadiet(altså 0-20 år). Og står ved vi skulle have hentet Durmisi, det skrev jeg også på dette forum sidste år. Og er og var og har aldrig været BIF fan. Håber ikke Klopp har læst forkert på dåbsattesten og tror Andy er 13, bare med tidlig skægvækst
Du virker generelt meget sur på Klopp, og dér kan jeg slet ikke følge dig.

I dette tilfælde synes jeg også, at man bør give Klopp the benefit of the doubt, når man ser på hans egenskaber som talentplukker fra Dortmund-tiden. Jeg ser slet ikke for mig, at Klopp henter en spiller, han ikke mener, han kan bruge, og det er rigeligt for mig.
Som jeg har forstået det. Havde Klopp ikke meget med Transfer, at gøre i Dortmund. Den slags sørgede Zorc og hans scouting team for. klopp fik spillerne og formede dem.
Det lyder fuldstændig usandsynligt i mine ører, men her er lidt om dengang sidst i artiklen:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... g-10853628

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Kelly » lørdag, 22. jul, 2017 22:25

Jeg kan huske da Sammy lee kom til klubben. Det tog lang tid at spille ham ind. Men han blev en solid back.
Dengang kørte de maks en eller to nye ind i truppen pr år med tålmodighed. Det gav resultater. Jeg kan egentlig godt lide at de er friske på at udvikle ham. Og det er klopp god til. Lykkedes det at få skotten ind på holdet og blive bedre defensiv er det flot.
Denne stil kræver bare de stopper med at sælge deres bedste spillere. Tænk hvis Alonso ikke var blevet solgt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. jul, 2017 22:39

Niels K skrev:
Thommo skrev:Jeg synes bare det er nogle mærkelige inputs Klopp har omkring Andy, nærmest som om han tror han er på talent stadiet(altså 0-20 år). Og står ved vi skulle have hentet Durmisi, det skrev jeg også på dette forum sidste år. Og er og var og har aldrig været BIF fan. Håber ikke Klopp har læst forkert på dåbsattesten og tror Andy er 13, bare med tidlig skægvækst
Du virker generelt meget sur på Klopp, og dér kan jeg slet ikke følge dig.

I dette tilfælde synes jeg også, at man bør give Klopp the benefit of the doubt, når man ser på hans egenskaber som talentplukker fra Dortmund-tiden. Jeg ser slet ikke for mig, at Klopp henter en spiller, han ikke mener, han kan bruge, og det er rigeligt for mig.
Muligt det virker som om at jeg er små sur/hel sur, men så skulle du have set mig efter interviewet han gav efter kampen på 6´eren, jeg strålede da det var det første jeg hørte til hans entusiasme siden sidste kamp i PL, og elsker det. Jeg er kritisk, og det vil jeg nok være resten af livet overfor hvem end der er manager.

Men jeg kan bare ikke gejle mig op over Andy, og mener virkelig at det lyder som om at Klopp har signet et talent, fakta er at han har signet en der ubetinget skal forventes at være bedre end Moreno, ellers er det penge ud af vinduet. Klopp kan ikke spå, men han forventer vel for fanden Andy er bedre, end minimum Moreno og gerne bedre end Milner efter 2-3 måneder. Hvis det er at være sur på Klopp, så må man gerne tro dette. Han er hentet fra en nedrykker, jeg synes man må forvente en hvis skepsis. Specielt når det er den plads vi er svagest på, dette køb betyder vel vb syltes endnu et år. Klopp vil ofre formuer på midtbanen og centerforsvaret, faktisk for 130 mill £ iflg. rygterne, men vb kan være ligegyldigt, der kan en fra Hull godt nøjes...Hvis TAArnold kunne spejlvendes foretrak jeg ham fremfor Milner, klart endda. Hvorfor skal højre være stærk, og venstre misbruges af en midtbanespiller. Jeg begriber bare ikke Klopps gøren og laden, meget ofte. Men derfor ønsker jeg ham ikke væk, er bare frustreret. Det vil jeg nok altid være hvis ikke vi vinder guld. Hvis han havde hentet en ordentlig vb, var Milner frigjort, og havde styrket midten, men sådan skal det nok ikke være. Støn og suk. Håber stadig på en ordentlig vb, eller at Andy laver en Mane, og overrasker mig gigantisk
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 22. jul, 2017 22:46

ThunderZtorm skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg har vanskeligt ved at se den sportslige værdi i dette køb.

Vi kommer af med en 23-årig overskuds-midtbanemand (som vi smed ud gratis for 2 år siden, i øvrigt), og får i stedet for en yngre, mere talentfuld venstreback.

Jeg kan ikke se hvordan det på nogen måde kan være et negativt bytte for os.
Ja, vi bytter kvantitet med kvantitet. Forskellen er vel ens i dette tilfælde. Dette køb får os ikke videre fra gruppespillet i CL eller tættere på en PL titel. Jeg ser bestemt ikke tilgangen af Robertson som en opgradering af truppen.

Man C som vi skal kæmpe i mod (i hvert fald i teorien) har købt Mendy og Walker til deres backpositioner, og Robertson er slet ikke i den kategori. Så spørgsmålet er hvad meningen er med Robertson; måske anerkender Klopp at vi skal have en skotte på holdet, eller også stiler vi måske ikke så højt, eller også er Robertson købt som fyld, som kan komme ind i de lette kampe. Jeg tror han er købt for at give Milner fri, når vi møder et hold fra den nederste tredjedel.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. jul, 2017 23:09

Hr. Drejer skrev:
ThunderZtorm skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg har vanskeligt ved at se den sportslige værdi i dette køb.

Vi kommer af med en 23-årig overskuds-midtbanemand (som vi smed ud gratis for 2 år siden, i øvrigt), og får i stedet for en yngre, mere talentfuld venstreback.

Jeg kan ikke se hvordan det på nogen måde kan være et negativt bytte for os.
Ja, vi bytter kvantitet med kvantitet. Forskellen er vel ens i dette tilfælde. Dette køb får os ikke videre fra gruppespillet i CL eller tættere på en PL titel. Jeg ser bestemt ikke tilgangen af Robertson som en opgradering af truppen.

Man C som vi skal kæmpe i mod (i hvert fald i teorien) har købt Mendy og Walker til deres backpositioner, og Robertson er slet ikke i den kategori. Så spørgsmålet er hvad meningen er med Robertson; måske anerkender Klopp at vi skal have en skotte på holdet, eller også stiler vi måske ikke så højt, eller også er Robertson købt som fyld, som kan komme ind i de lette kampe. Jeg tror han er købt for at give Milner fri, når vi møder et hold fra den nederste tredjedel.
Og Danilo kommer vel imorgen...Vi henter fra Hull, til vores svageste position. Det med at have en skotte på holdet, håber jeg er i gas. For så er vi jo ovre i cardiff kineseren, der ville have 8 taller i højde, vægt, fødselsdato osv. Hvis det er tilfældet tilter jeg.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Belloni » lørdag, 22. jul, 2017 23:12

Har City købt Mendy?
Er nu heller ikke oppe at ringe over denne transfer, men mon ikke der er lavet analyser i hoved og røv og de så er kommet frem til at han passer ind i spillestilen, og der er potentiale i ham.
Ellers kan vi ligeså godt beholde Moreno.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. jul, 2017 23:15

Belloni skrev:Har City købt Mendy?
De er enige iflg bold.dk

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... -om-mendy/
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 22. jul, 2017 23:16

Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:
ThunderZtorm skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg har vanskeligt ved at se den sportslige værdi i dette køb.

Vi kommer af med en 23-årig overskuds-midtbanemand (som vi smed ud gratis for 2 år siden, i øvrigt), og får i stedet for en yngre, mere talentfuld venstreback.

Jeg kan ikke se hvordan det på nogen måde kan være et negativt bytte for os.
Ja, vi bytter kvantitet med kvantitet. Forskellen er vel ens i dette tilfælde. Dette køb får os ikke videre fra gruppespillet i CL eller tættere på en PL titel. Jeg ser bestemt ikke tilgangen af Robertson som en opgradering af truppen.

Man C som vi skal kæmpe i mod (i hvert fald i teorien) har købt Mendy og Walker til deres backpositioner, og Robertson er slet ikke i den kategori. Så spørgsmålet er hvad meningen er med Robertson; måske anerkender Klopp at vi skal have en skotte på holdet, eller også stiler vi måske ikke så højt, eller også er Robertson købt som fyld, som kan komme ind i de lette kampe. Jeg tror han er købt for at give Milner fri, når vi møder et hold fra den nederste tredjedel.
Og Danilo kommer vel imorgen...Vi henter fra Hull, til vores svageste position. Det med at have en skotte på holdet, håber jeg er i gas. For så er vi jo ovre i cardiff kineseren, der ville have 8 taller i højde, vægt, fødselsdato osv. Hvis det er tilfældet tilter jeg.
:lol: Det var fandme grineren.

Ja, man C får styrket defensiven. Hvad er de oppe på i kroner og øre? De nærmer sig vel 1.5 milliard. Puhaa, det er mange penge.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. jul, 2017 23:32

Hr. Drejer skrev:Hvad er de oppe på i kroner og øre? De nærmer sig vel 1.5 milliard. Puhaa, det er mange penge.
1,6 mia på alene på backs på en 3-4 dage læste jeg på bold, vist lidt højt sat tror jeg. Og mystisk verdens bedste manager behøver så massive indkøb, til sådanne positioner, han kan vel lære folk noget(ironi forekommer, manden kan ikke lære fra sig). Min mistro til pep ER bekræftet. han kan noget når han har det i særklasse bedste hold, og skal kæmpe mod max to hold, Dortmund/Real M/Atletico. Cl affæren med Bayern siger vel en del.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 22. jul, 2017 23:37

Ja, de får gjort noget ved defensiven. Pep skulle prøve at være manager for en klub med et begrænset budget, så vil vi se om han er så dygtig, som mange siger. Han har været manager for top 5 klubber i Europa, og det er vel først med Man C, at han møder hård modstand i lige sammenhæng.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar