18 - Alberto Moreno

Underkategori til tidligere LFC-spillere
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 25. jul, 2017 11:35

Jeg er enig. Moreno som wing back eller som bredde spiller vil være kanon. Forstår faktisk ikke han ikke spille mere sidste sæson. Evt for angriber eller mere offensiv i de kampe vi havde brug for fart og holdene var deffensive. Han er pokkers hurtig.

Tror vi kan få gavn af ham i cup kampe osv.

Ellers skal han kun sælges, hvis det er nødvendigt for at hente en eller 2 nye. Hvis det er de sidste 50 mio der gør vi kan bruge pengene på vvd og keita.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 26. jul, 2017 23:57

Den evige back debat. Behold Moreno som all around spiller i højre side. Fra back til angreb eller andre steder hvor pres spillet skal gå amok.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Cynwal » torsdag, 27. jul, 2017 08:50

liverpoolfc86 skrev:Behold Moreno som all around spiller i højre side.
Lige DER får han i hvert fald aldrig spilletid ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 27. jul, 2017 09:43

Robertson skubber vel Moreno ud af Liverpool 14 mandstrup, hvis der ikke sker fremgang de næste 3 uger?
Isåfald hedder den vel på VB:
Nr 1 James Milner.
Nr 2 Andy Robertson.
Nr 3 Alberto Moreno.

Sidst nævnte har fået fine indhop i preseason, men Jürgen Klopp har Moreno på salgslisten, ligesom med Sakho og Markovic.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 27. jul, 2017 09:48

liverpoolfc86 skrev:Den evige back debat. Behold Moreno som all around spiller i højre side. Fra back til angreb eller andre steder hvor pres spillet skal gå amok.
Du skal hellere ikke undervurdere de angrebsspiller i klubben: mané, salah, coutinho, Ings, sturridge ,Origi og Firmino.
Så angrebet er udlukket med kreative eller fixe ideer med putte Moreno eller Milner derhen. :naughty:
You'r Never Walk Alone. ///

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 27. jul, 2017 11:00

Cynwal skrev:
liverpoolfc86 skrev:Behold Moreno som all around spiller i højre side.
Lige DER får han i hvert fald aldrig spilletid ;)
Højre wing, hvis Salah får en lang skadespause.
Han har masser af fart og et stærkt venstreben, han arbejder hårdt selv efter sin lange periode uden for førsteholdet arbejdede han hårdt. Eneste problem er om hans driblinger er snævre nok til at spille så langt fremme i banen.
Lige nu har vi vel kun Origi der sådan er rigtig hurtig nok til at afløse Salah og Mané.

Men nej venstre side giver nok mest mening.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Emmy » torsdag, 27. jul, 2017 13:51

Glem nu alt om ham, om det så er højre eller venstre side. Han er alt alt for risiko betonet i sit spil og vi kan simpelthen ikke have defensive spillere på banen der er så inkapable til at forsvare.
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 01. aug, 2017 23:33

Mener selvfølgelig i venstre side. My bad. Moreno er en god spiller til bredden. Der bliver råbt og skreget truppen er for lille, så hvad er ideen med at sælge ham. Moreno kan spille mange forskellige pladser. Det kan godt være han mangler defensive kvaliteter, men I div cup kampe og i kampe, hvor der mangler speed, aggressivitet. Der blev snakket om sidste sæson, at Moreno kunne have spillet som angriber/pres spiller mod nogle af holdene.
Salah, Mané kan også have off days. En kamp med 20 min igen og smide en Moreno med arbejds raseri. Han vil også kunne spille sin sædvanlige back plads og give ro til andre backs.
Ser bare ingen idé i at sælge ham, når vi har plads i truppen til ham.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 02. aug, 2017 00:17

Truppen mangler kvalitet med eller uden Moreno. Moreno har ikke kvalitet i defensiven, og en god pre-season kamp opvejer ikke alle de dårlige PL kampe han har spillet. Jeg tror ikke på ham.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Bojangles » onsdag, 02. aug, 2017 19:03

Hr. Drejer skrev:Jeg tror ikke på ham.
Perfekt - det ser jeg som et klart tegn på, at han er god nok - og det gør Klopp heldigvis også http://www.plbold.dk/nyhed/klopp-moreno ... -liverpool

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 02. aug, 2017 19:25

liverpoolfc86 skrev:Mener selvfølgelig i venstre side. My bad. Moreno er en god spiller til bredden. Der bliver råbt og skreget truppen er for lille, så hvad er ideen med at sælge ham. Moreno kan spille mange forskellige pladser. Det kan godt være han mangler defensive kvaliteter, men I div cup kampe og i kampe, hvor der mangler speed, aggressivitet. Der blev snakket om sidste sæson, at Moreno kunne have spillet som angriber/pres spiller mod nogle af holdene.
Salah, Mané kan også have off days. En kamp med 20 min igen og smide en Moreno med arbejds raseri. Han vil også kunne spille sin sædvanlige back plads og give ro til andre backs.
Ser bare ingen idé i at sælge ham, når vi har plads i truppen til ham.
Jeg er enig i at Moreno ikke skal være første valg og at han ikke er god nok til det. Jeg mener dog han sagtens kan bidrage med noget positivt til holdet.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Niels K » onsdag, 09. aug, 2017 16:59

Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg tror ikke på ham.
Perfekt - det ser jeg som et klart tegn på, at han er god nok - og det gør Klopp heldigvis også http://www.plbold.dk/nyhed/klopp-moreno ... -liverpool
Man skal aldrig være for fin til at sige, at man tog fejl, og jeg bøjer mig gerne i støvet for Moreno, hvis han går hen og spiller en kanon sæson for os, og dermed mener jeg ikke fejlfri, for alle spillere begår fejl.
Jeg skal bare se, at han har fået styr på sin defensiv både individuelt og i samarbejdet med de andre om at holde linjen, hvem tager sig af hvem, ikke at kigge bold, være opmærksom ved dødbolde, sløjt og junior-agtigt løftede ben, når modstanderne kan slå den ind over, hasarderede alt satsende tacklinger, for voldsomme indgreb i feltet osv, osv.

Jeg er helt klar over, at han er godt over middel offensivt, men han har indtil videre være et stykke under middel defensivt, og det har vi ikke råd til.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af nikand » fredag, 25. aug, 2017 08:56

Han har da fået start i vores vigtigste kampe indtil videre. Mod Hoffenheim især kom speed, og offensive egenskaber især i spil. Godt set af Klopp.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af mortenbak » fredag, 25. aug, 2017 09:05

Jeg vil da også mene at han kan omskoles til at være back up på kanten.
Han skal ikke være back, dertil er han for svag defensivt. I hvert fald så længe vores CB er så ustabile som tilfældet er nu.
Moreno har ikke nemme vilkår, når han bliver bedt om at gå med frem og han så har Lovren som gardering bagtil.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Emmy » fredag, 25. aug, 2017 09:29

Men vi spiller ikke med hverken kanter eller wingbacks. I mener vel ikke seriøst at han skulle kunne erstatte Mané i tilfælde af skader eller rotation? Han vil aldrig komme til at spille en af de tre pladser på midten og som backup for Mané eller Salah, jamen det er bare useriøst og tåbeligt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar