Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hendo » tirsdag, 14. nov, 2017 15:06

Mysjkin skrev:
Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev:Super flot defensiv præstation af Sverige!

Dette italienske landshold er det mest talentløse og profilløse jeg mindes. De har jo ikke en angriber, som kan score mål.
Ja, de manglede i den grad Balotelli
Dén kommentar viser hvor sløjt det står til for italienerne :shock:

Jeg er iøvrigt imponeret over det høje pres svenskerne startede kampen med. Det var uventet og bevirkede at italienerne ikke lykkedes med at trykke svenskerne i bund fra start. Sverige blev så presset tilbage i de sidste 70 minutter, men det var næsten uundgåeligt.

Nogeb bud på hvordan Danmark klarer sig i aften? Bliver det en stor slåskamp eller vil vi lykkes med at spille bolden rundt om de irske vægtløftere?
Både Immobile og Belotti er der nu mange mål i. Men de er begge angribere der i den grad skal sættes op. De fungerer ikke sammen. Og de fungerer heller ikke godt nok når de spiller sammen med andre. Som Verratti, der heller ikke fungerer godt nok på landsholdet endnu. Og Insigne. Det lugter lidt af at Carlo Ancelotti får muligheden for at bygge et nyt hold op med bl.a. de nævnte.

Det burde være muligt for Danmark at spille bolden mere rundt end i første kamp, synes der blev forsøgt for lidt småspil i den første kamp. Eller også blev der forsøgt, men mislykkedes med det. Det burde være muligt at få succes med det. Man kunne vel spille med defensivt solide Andreas Christensen på midtbanen i stedet for Kvist og samtidig få lidt mere kælen boldbehandling derinde uden at ofre defensiven for meget? Ikke at det sker i en play-off kamp på udebane, men kunne være en mulighed. Hvis det bliver en slåskamp så bliver det svært. Og når man så har sagt det så, hvis de vinder, bliver det sikkert på lille, hurtige Shane Long (!) der løber afsted overfor tunge Bjelland/Kjær. Irske kommentarer: Denmark got Eriksen but we gonna play with Long balls... :lol:

De fleste forventer vel at et mål er nok i aften. Selv mere skeptisk. Tror der skal to mål til.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 14. nov, 2017 17:57

Mysjkin skrev:Noget bud på hvordan Danmark klarer sig i aften? Bliver det en stor slåskamp eller vil vi lykkes med at spille bolden rundt om de irske vægtløftere?
Jeg forventer det mere bliver gælisk fodbold end poleret, fejende flot fodbold med højt tempo og lækre detaljer. Har faktisk oddset på, at Irland samlet går videre.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 14. nov, 2017 18:51

Jeg har penge på X´et, sælger den gerne for en lousy 1-1 :flag5: . Men som tiden går tvivler jeg mere og mere på sådan en målfest, så 0-0 efter 90 bliver nok resultat

Andre end mig spiller på X, for den giver usle 2,8 nu, jeg fik 2,9 tidligere, men x´et ligger normalt omkring 3,3-3,5 ved jævnbyrdige kampe. Det laveste x i de kommende 21 pl kampe er 3,1, bare til sammenligning...ved bet365
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 14. nov, 2017 23:04

Flot kamp af Danmark.

Er der nogen som spillede 5-1 til Danmark ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 15. nov, 2017 07:21

Cynwal skrev:
Mysjkin skrev:Noget bud på hvordan Danmark klarer sig i aften? Bliver det en stor slåskamp eller vil vi lykkes med at spille bolden rundt om de irske vægtløftere?
Jeg forventer det mere bliver gælisk fodbold end poleret, fejende flot fodbold med højt tempo og lækre detaljer. Har faktisk oddset på, at Irland samlet går videre.

...ville jeg måske skrive noget lidt mere fornuftigt :oops:
Men spørgsmålet melder sig jo: Er Danmark på vej med et hold a la i 1998? Stadig vort bedste VM resultat med en kavrtfinale.
Jeg tænker et homogent mandskab med en enkelt verdensstjerne. Arrh, rødtuden og lillebror Brian var vel også derop ad. Men begge hold coachet godt af en pragmatisk skandinav.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 15. nov, 2017 08:05

Cynwal skrev:Men spørgsmålet melder sig jo: Er Danmark på vej med et hold a la i 1998? Stadig vort bedste VM resultat med en kavrtfinale.
Jeg tænker et homogent mandskab med en enkelt verdensstjerne. Arrh, rødtuden og lillebror Brian var vel også derop ad. Men begge hold coachet godt af en pragmatisk skandinav.
Man har lov at håbe. Eriksen er i hvert fald fuldstændig vanvittig. Jeg tror faktisk, at vores hold står godt til gode modstandere. Kjær og Bjelland har et fremragende samarbejde nede i forsvaret, og vi er gode på kontraer. Det er bare sjældent, at vi har haft mulighed for at køre dem i løbet af kvalen.
Lad os desuden håbe, at Kasper rammer det niveau, som Peter ramte i 1992. Så skal det nok blive spændende :)

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. nov, 2017 08:17

...og Solanke fik debut på det engelske landshold, trods at han aldrig har startet en Premier League kamp.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » torsdag, 16. nov, 2017 21:46

Hr. Drejer skrev:...og Solanke fik debut på det engelske landshold, trods at han aldrig har startet en Premier League kamp.
Det er godt nok vanvittigt og tyder på et land helt uden angribere på højt plan.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 16. nov, 2017 21:59

nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:...og Solanke fik debut på det engelske landshold, trods at han aldrig har startet en Premier League kamp.
Det er godt nok vanvittigt og tyder på et land helt uden angribere på højt plan.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kane har da et ok niveau :D

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 16. nov, 2017 22:01

nikand skrev: tyder på et land helt uden angribere på højt plan.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kane ;) Og må naturligvis nævne Sturridge, men det er mange ikke enige i, men skriver jo ikke på andres vegne. Men det er jo heller ikke mange, i så stort et fodbold land,det giver jeg dig ret i. Men det er jo et world wide problem, synes jeg. Selv tyskland har ikke rigtigt en klasse angriber, i øjeblikket. Timo Werners stats er dog enormt gode, men på et spinkelt grundlag,men hvis 0,75 mål pr kamp holder fremover er alt jo nok bred ymer, syd for grænsen
Verden er smask fuld af hyklere....

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA96 » fredag, 17. nov, 2017 21:36

Jeg beklager hvis dette klip er i forkert emne.... jeg tror vi alle kender til, at være “en frustrede fan”. Men det gør jo ikke noget når det er en United fan...-:) Klippet er efter deres nederlag til Chelsea.

https://mobile.twitter.com/empireofthek ... 28/video/1

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 18. nov, 2017 14:27

2 offside mål til Arsenal... :wall: :wall:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 21. nov, 2017 19:42

Nooooo Maribooooor!!!!!

Jeg var ellers klar til at stemme for at vi burde leje Markovic ud til dem gratis hvis de holdt 0’et.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 21. nov, 2017 19:51

Filos of Isk skrev:Nooooo Maribooooor!!!!!

Jeg var ellers klar til at stemme for at vi burde leje Markovic ud til dem gratis hvis de holdt 0’et.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg kan nu godt leve med 1-1 og en gratis udlejning:)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 21. nov, 2017 19:54

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:Nooooo Maribooooor!!!!!

Jeg var ellers klar til at stemme for at vi burde leje Markovic ud til dem gratis hvis de holdt 0’et.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg kan nu godt leve med 1-1 og en gratis udlejning:)
Jooooooooooo mariboooooor


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar