15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Emmy » lørdag, 01. jul, 2017 19:36

Sturridge er med flere længder den klart mest selviske angriber i truppen og fair nok, det skal en fuldblodsangriber være.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. jul, 2017 19:54

Enig, men synes ikke han skal aflevere så ofte som han gør, når han har muligheden foran kassen, for alternativet er altid dårligere end Sturr, hvis medspilleren har noget nær samme mulighed som 15´eren. Hvis det var en kommentar til mit indlæg altså.
Verden er smask fuld af hyklere....

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Bojangles » onsdag, 10. jan, 2018 15:03

Kan læse flere steder, at Sturridge bliver linket væk til udlejning blandt andet Newcastle, der dog ikke kan møde hans lønkrav og også til Inter.

Jeg kan bestemt godt unde ham at komme ud og spille her op til VM, men vil nok egentlig helst have ham solgt.

Hvor lang tid har han tilbage af sin kontrakt? For er der mere end to år, så fair nok. Lej ham ud, lad ham få en masse spilletid, og så må vi se til sommer, om han har fundet sit gamle niveau eller om han skal sælges der, forhåbentligt til en forhøjet pris efter en masse spilletid og et godt VM...

... Men med Cou ude af truppen og mit ønske om at se Firmino længere tilbage i banen, så kan Sturridge nemt blive mere eftertragtet for Klopp at bruge.

Hvad tænker i? Leje ud, sælge eller beholde?

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AJ » onsdag, 10. jan, 2018 20:42

Helt klart behold. Vi kan da godt få brug for ham. Fuck pengene. Dem har vi masser af.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Jesper » onsdag, 10. jan, 2018 21:08

Jeg tror sådan set nok han skal få spilletid, men spørgsmålet om det er nok forud for VM. Jeg ved godt at det er de fleste fans ligeglade med VM (jf tidligere diskussioner), men jeg forstår ham da fuldstændigt. Så kommer det rette tilbud, så synes jeg det er helt fair, hvis han får lov til at smutte. Han har på sin vis fuldført sin værnepligt og ligger ikke forrest i hakkeordenen mere. Jeg ville dog helst beholde ham til sommer og så sælge ham, da vi kan løbe ind i skader. Ings burde derimod sælges med det samme, da der ikke er nogen fremtid i ham, men der er vel næppe nogle købere.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 11. jan, 2018 12:43

Efter at Firmino er kommet bedre i gang og Sturridge aldrig rigtigt kom i gang tror jeg ikke længere at det er risikoen værd at beholde Sturridge og at begge parter vil gavne af et salg til en anden liga.

Sturridge vil måske kunne undgå en masse skader i en ringere liga, hvor dommerne måske også beskytter de tekniske spillere lidt mere(Spanien/Italien :dontknow: , Kina/USA :o )

Liverpool vil få penge og spare i løn budgettet og kan hente en ny angriber eller hive Origi hjem.

Sturridge ville have været ekstrem vigtig i december og ville sandsynligvis havde fået det meste af Solankes spilletid og muligvis noget af Firmino's. Meeeen Sturridge blev skadet.

Hvis Firmino ikke scorer nok mål giver det fin mening at have en effektiv angriber som 2. valg, der kan presse ham lidt og være et sundt alternativ, men når nu Firmino har vist at han ikke bare er en falsk 9'er(ugh), så er det imø vigtigere at have en mere stabil 2. valg i angrebet. Risikoen ved at have Sturridge løbende er ikke længere værd at løbe, fordi det niveau han skal nå for at returnere til start 11'eren har løftet sig og måske løftet sig uden for Sturridges rækkevidde.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af bblauritzen » fredag, 12. jan, 2018 12:58

I følge James Pearce skulle Sturridge have fortalt klubben at han vil sælges for at få spilletid op mod VM. Vi skulle angiveligt have sat et £30m pris skilt på ham.

Ærgerligt at han aldrig rigtig er kommet i gang igen.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 12. jan, 2018 16:42

Jeg tror også det er fornuftigt for alle parter. Sturridge var vigtig for os i december perioden og han manglede, det var samtidig hans bedste chance for at få godt med spilletid og få scoret sig nogle mål. Men ak, nu må vi alle videre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » fredag, 12. jan, 2018 17:04

bblauritzen skrev:I følge James Pearce skulle Sturridge have fortalt klubben at han vil sælges for at få spilletid op mod VM. Vi skulle angiveligt have sat et £30m pris skilt på ham.

Ærgerligt at han aldrig rigtig er kommet i gang igen.
£30m for en spiller som kun kan spille 50% af tiden og nok forlanger en ugeløn på £120.000+. Det bliver ikke et nemt salg.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 13. jan, 2018 19:09

Oomph242 skrev:
bblauritzen skrev:I følge James Pearce skulle Sturridge have fortalt klubben at han vil sælges for at få spilletid op mod VM. Vi skulle angiveligt have sat et £30m pris skilt på ham.

Ærgerligt at han aldrig rigtig er kommet i gang igen.
£30m for en spiller som kun kan spille 50% af tiden og nok forlanger en ugeløn på £120.000+. Det bliver ikke et nemt salg.
Mon ikke vi sælger for 25.

Hvis vi havde sat prisen til 25 var han gået for 22,5 og havde vi sat den til 40 var der ingen der gad byde. Eller det antager jeg er strategien.

Han er på den anden side også en spiller der med et par gode måneder uden skader kan vinde tre-fire pladser i ligaen for et bund-midter hold og så får FSG mediesmæk for at sælge så latterligt billigt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » søndag, 14. jan, 2018 10:10

Filos of Isk skrev:
Oomph242 skrev:
bblauritzen skrev:I følge James Pearce skulle Sturridge have fortalt klubben at han vil sælges for at få spilletid op mod VM. Vi skulle angiveligt have sat et £30m pris skilt på ham.

Ærgerligt at han aldrig rigtig er kommet i gang igen.
£30m for en spiller som kun kan spille 50% af tiden og nok forlanger en ugeløn på £120.000+. Det bliver ikke et nemt salg.
Mon ikke vi sælger for 25.

Hvis vi havde sat prisen til 25 var han gået for 22,5 og havde vi sat den til 40 var der ingen der gad byde. Eller det antager jeg er strategien.

Han er på den anden side også en spiller der med et par gode måneder uden skader kan vinde tre-fire pladser i ligaen for et bund-midter hold og så får FSG mediesmæk for at sælge så latterligt billigt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
For min skyld kan vi godt sende ham videre for 30 mille, men så synes jeg, at vi skal hente Origi hjem, da det lige pludseligt kan blive lidt sårbart på de forreste pladser.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 14. jan, 2018 11:33

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Oomph242 skrev:
bblauritzen skrev:I følge James Pearce skulle Sturridge have fortalt klubben at han vil sælges for at få spilletid op mod VM. Vi skulle angiveligt have sat et £30m pris skilt på ham.

Ærgerligt at han aldrig rigtig er kommet i gang igen.
£30m for en spiller som kun kan spille 50% af tiden og nok forlanger en ugeløn på £120.000+. Det bliver ikke et nemt salg.
Mon ikke vi sælger for 25.

Hvis vi havde sat prisen til 25 var han gået for 22,5 og havde vi sat den til 40 var der ingen der gad byde. Eller det antager jeg er strategien.

Han er på den anden side også en spiller der med et par gode måneder uden skader kan vinde tre-fire pladser i ligaen for et bund-midter hold og så får FSG mediesmæk for at sælge så latterligt billigt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
For min skyld kan vi godt sende ham videre for 30 mille, men så synes jeg, at vi skal hente Origi hjem, da det lige pludseligt kan blive lidt sårbart på de forreste pladser.
Hvis vi ikke har nogle indkommende transfers til de forreste pladser vil jeg egentlig gerne hente Origi hjem uanset status på Sturridge. Simpelthen fordi han er vores eneste angriber der også kan spille på kanten og jeg tror faktisk han vil kunne spille en rigtig fin venstrekant, han er god til at trække ind og skyde med højrebenet og har en fysik der er skræddersyet til at spurte imod bagerste stolpe og vinde en duel og prikke bolden i mål.

Vi har også Oxlade, men jeg syntes bare han gør det bedre og bedre på midtbanen.

Og ja alternativt kan vi sætte vores lid til Woodie og Markovic...

Men det farver selvfølgelig også min holdning til Sturridge at jeg gerne vil have Origi hjem.

Det farlige ved et Sturridge salg er selvfølgelig; hvis varm sne begynder at falde opad og Firmino bliver skadet i en længere periode og Sturridge samtidig er skades fri.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af DAGGER! » fredag, 19. jan, 2018 16:05

Danny Ings forventes at blive på Anfield og agere backup til Roberto Firmino & Dominic Solanke. Daniel Sturridge er på vej væk. (Chris Bascombe) #LFC

Seneste nyt om angrebspositionen i vores Transfer Centre: http://lfcfamily.dk/transfer-centre

Vildt vildt, hvis der er kun Solanke og Danny Ings som subs til Firmino på toppen.

Inter Milan med et seriøst bud, lønnen betalt og et godt upfront tilbud i foden til en skadesplaget Sturridge.

Spørgsmålet er om, Klopp vil tilfredse en back up med en tvivlsom Danny Ings og en talents fuld Solanke, som virkelig må være sulten på at slå igennem i en top klub :hello1: :director:

Sturridge store ønske er nok fast spilletid og en spansk klub efter hans meldinger, Sevilla som ikke har budt endnu. Men har Klopp og co behov for pengene ligenu og her. Svaret må være nej efter Coutinhos skifte her i Januar.
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af texy » fredag, 19. jan, 2018 16:15

Jeg forstår ikke helt, hvis Sturridge sælges, og der stadig ikke hentes en ny spiller. I så fald må Solnake og Ings se ufatteligt godt ud på træningsbanen.

Naturligvis ser £20-30M og en lønbesparelse på op til £150K om ugen virkelig godt ud rent regnskabsteknisk. Men vi står vel ikke desperat og mangler penge efter salget af Coutinho?

Det er vel ikke usandsynligt, at vi kan ende i en situation, hvor vi virkelg godt kunne bruge en angriber med erfaring og i øvrigt også med et rygte som modstanderne kender til?
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » fredag, 19. jan, 2018 16:51

texy skrev:Jeg forstår ikke helt, hvis Sturridge sælges, og der stadig ikke hentes en ny spiller. I så fald må Solnake og Ings se ufatteligt godt ud på træningsbanen.

Naturligvis ser £20-30M og en lønbesparelse på op til £150K om ugen virkelig godt ud rent regnskabsteknisk. Men vi står vel ikke desperat og mangler penge efter salget af Coutinho?

Det er vel ikke usandsynligt, at vi kan ende i en situation, hvor vi virkelg godt kunne bruge en angriber med erfaring og i øvrigt også med et rygte som modstanderne kender til?
Jeg må ærligt indrømme, at jeg hellere giver spilletid til Solanke som de fleste eksperter vist er enige I, bliver en stor spiller, og så vil jeg da også gerne se, hvad Ings kan, hvis der bliver spilletid til ham.

Ellers har vi Woodburn, som sikkert også er tiltænkt en eller anden rolle, nu hvor vi ikke vil leje ham ud, og endelig kunne vi vel kalde Ojo tilbage, som har gjort det godt i de kampe, han har spillet for Fulham.
Jeg må sige, at jeg ikke savner Sturridge's tilstedeværelse på banen bedømt ud fra de seneste kampe, han var med i. 30 mio ville være gode at have i baghånden til sommer, hvor vi sikkert skal have den store tegnedreng frem.

Besvar