15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 13. feb, 2018 14:51

Thommo skrev:
Oomph242 skrev:Hvis bare den mand kunne holde sig skadesfri, ville han snildt kunne bruges i klubben Lewandowski lignende.
Klopp brugte ham jo ikke, da han var skadesfri i en 3-4 mdr, ganske ulogisk. Jeg synes reelt ikke udlejningen er dumt, ud fra den præmis at Klopp foretrækker no goal Solanke og krykken Ings, foran en proven skades ramt goal scorer :wall: :wall: . Men det burde bare ikke være således, men han har sine ynglings i lange perioder, Moreno beviste heldigvis at Klopp kan ændre mening, for Moreno var da om nogen, i kulden. Jeg mener Sturr fik de sidste 3-4 kampe i sidste sæson, og gjorde det godt/scorede men det var ikke nok desværre. Hent Timo Werner, så glemmer jeg måske Sturr i fremtiden, med de nuværende angriber, kan jeg jeg ikke glemme ham.
Men spørgsmålet er om han havde holdt sig skades fri, hvis han havde fået kampe. Der taler historiken ikke til hans fordel.

Timo Werner ville være super. Men tror han bliver for dyr.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nikand » tirsdag, 13. feb, 2018 15:33

Flere mener at udlejningen af Stu var en god ide. Det er sjældent en god ide at udleje når man egentlig vil sælge. Og en evt. Køber er indtil ikke blevet overbevist om bruge skejser på Stu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 13. feb, 2018 15:56

nikand skrev:Flere mener at udlejningen af Stu var en god ide. Det er sjældent en god ide at udleje når man egentlig vil sælge. Og en evt. Køber er indtil ikke blevet overbevist om bruge skejser på Stu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke der var mange klubber som turde satse på ham i forvejen. Dyr i løn, mistet sin hurtighed og skadet 50% af tiden sælger ikke.

Mon ikke han ryger på fri transfer næste år.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Jesper » tirsdag, 13. feb, 2018 19:55

Det her forklarer jo meget godt hvorfor at han aldrig bliver hel: https://www.mirror.co.uk/sport/football ... l-12020207

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nikand » onsdag, 14. feb, 2018 05:41

Oomph242 skrev:
nikand skrev:Flere mener at udlejningen af Stu var en god ide. Det er sjældent en god ide at udleje når man egentlig vil sælge. Og en evt. Køber er indtil ikke blevet overbevist om bruge skejser på Stu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke der var mange klubber som turde satse på ham i forvejen. Dyr i løn, mistet sin hurtighed og skadet 50% af tiden sælger ikke.

Mon ikke han ryger på fri transfer næste år.
Måske ikke mange men man skal kun finde en køber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 14. feb, 2018 09:52

nikand skrev:
Oomph242 skrev:
nikand skrev:Flere mener at udlejningen af Stu var en god ide. Det er sjældent en god ide at udleje når man egentlig vil sælge. Og en evt. Køber er indtil ikke blevet overbevist om bruge skejser på Stu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke der var mange klubber som turde satse på ham i forvejen. Dyr i løn, mistet sin hurtighed og skadet 50% af tiden sælger ikke.

Mon ikke han ryger på fri transfer næste år.
Måske ikke mange men man skal kun finde en køber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror da de i Inter og Sevilla sidder og tænker "de dumme englændere, de kan virkelig ikke finde ud af at passe på en spiller".

Sturridge kommer jo nok til at gå ned i løn næste gang han skriver under på en ny kontrakt, hvor det end måtte være.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 14. feb, 2018 10:51

Filos of Isk skrev:
nikand skrev:
Oomph242 skrev:
nikand skrev:Flere mener at udlejningen af Stu var en god ide. Det er sjældent en god ide at udleje når man egentlig vil sælge. Og en evt. Køber er indtil ikke blevet overbevist om bruge skejser på Stu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke der var mange klubber som turde satse på ham i forvejen. Dyr i løn, mistet sin hurtighed og skadet 50% af tiden sælger ikke.

Mon ikke han ryger på fri transfer næste år.
Måske ikke mange men man skal kun finde en køber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror da de i Inter og Sevilla sidder og tænker "de dumme englændere, de kan virkelig ikke finde ud af at passe på en spiller".

Sturridge kommer jo nok til at gå ned i løn næste gang han skriver under på en ny kontrakt, hvor det end måtte være.
Inter sprang da fra lejemålet så de er nok ikke interesseret. Sevilla har nok ikke mange basseører så det helt store salg vil det nok ikke blive. Samt vil Sturridge gå med til en lønnedgang i sin kontrakt tid... Fritransfer med sign on fee vil nok være hans foretrukne...

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Bojangles » onsdag, 14. feb, 2018 10:54

Filos of Isk skrev:
nikand skrev:
Oomph242 skrev:
nikand skrev:Flere mener at udlejningen af Stu var en god ide. Det er sjældent en god ide at udleje når man egentlig vil sælge. Og en evt. Køber er indtil ikke blevet overbevist om bruge skejser på Stu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke der var mange klubber som turde satse på ham i forvejen. Dyr i løn, mistet sin hurtighed og skadet 50% af tiden sælger ikke.

Mon ikke han ryger på fri transfer næste år.
Måske ikke mange men man skal kun finde en køber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror da de i Inter og Sevilla sidder og tænker "de dumme englændere, de kan virkelig ikke finde ud af at passe på en spiller".

Sturridge kommer jo nok til at gå ned i løn næste gang han skriver under på en ny kontrakt, hvor det end måtte være.
Præcis, og der ligger problemet - for vil vi have en pris for ham, der bare lidt matcher hans kvaliteter, når han rent faktisk spiller kontinuerligt, så vil Sturridge jo også kræve en løn der matcher, og det er der ikke nogen der vil betale for en spiller, der ALTID er skadet. Så derfor er vi nødt til at sænke vores pris, for at købende klub kan bruge de sparede penge, på at betale lønnen. 15mio£ ville være en super pris at få for ham pt. - Selvom han burde være en 30-40mio£ spiller, hvis han var nogenlunde skadefri og en 80-90mio£ spiller, hvis han spillede på det niveau han gjorde i supersæsonen sammen med Suarez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 14. feb, 2018 15:58

En løsning kunne jo være en forholdsvis lav overgangssum lad os sige 10 millioner eller måske endda 5. Og så add-ons afhængig af antal førsteholdskampe. F.eks 5 millioner pund hver gang han har spillet ti kampe indtil 50 kampe, 10 mill efter han scorer mål nummer 20, den slags klausuler.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 14. feb, 2018 16:49

Enig, add-ons må være vejen frem til at få solgt Sturridge.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Cynwal » onsdag, 14. feb, 2018 16:54

Hr. Drejer skrev:Enig, add-ons må være vejen frem til at få solgt Sturridge.
Så må han kunne sælges til Barcelona ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 14. feb, 2018 19:01

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Enig, add-ons må være vejen frem til at få solgt Sturridge.
Så må han kunne sælges til Barcelona ;)
Enig igen. En add-ons kunne eksempelvis være, hvis han er skadet mere en 5 gange i løbet af en sæson, så ryger der £5 m til Liverpool :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Emmy » onsdag, 14. feb, 2018 19:36

Filos of Isk skrev:En løsning kunne jo være en forholdsvis lav overgangssum lad os sige 10 millioner eller måske endda 5. Og så add-ons afhængig af antal førsteholdskampe. F.eks 5 millioner pund hver gang han har spillet ti kampe indtil 50 kampe, 10 mill efter han scorer mål nummer 20, den slags klausuler.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så du siger dermed at du vil nøjes med 5 mio £?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 14. feb, 2018 20:34

Emmy skrev:
Filos of Isk skrev:En løsning kunne jo være en forholdsvis lav overgangssum lad os sige 10 millioner eller måske endda 5. Og så add-ons afhængig af antal førsteholdskampe. F.eks 5 millioner pund hver gang han har spillet ti kampe indtil 50 kampe, 10 mill efter han scorer mål nummer 20, den slags klausuler.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så du siger dermed at du vil nøjes med 5 mio £?
Hehe
Det er bedre end at leje ham ud indtil kontrakten udløber.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » lørdag, 17. feb, 2018 11:09

Han går glip af de næste 2 kampe, ser det ud til:

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... ury-update

Besvar