09 - Roberto Firmino

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 16. feb, 2018 07:07

DAGGER! skrev:Firmino kan både agere kantspiller eller til angrebet. Evt. sætter Klopp Salah i angrebet og så Firmino-Mané/OX på kanterne.

Off-topic: Alternativet kan være Paola Dybala fra Juventus, men er nok en anelse for optimitisk - selvom Klopp kan nok få ham til at blive en fremragende bomber i PRL i mine øjne.

Realistisk set bliver det nok Thomas Lemar, som alternativ til Firmino til den nye sæson. Who Knows? Prisen var for høj, ifølge Klopp.

Firmino-Salah-Mané er i hvertfald dødsbringende og kan godt vække minder fra 13-14 til Luis Suarez-Sterling-Sturridge. :headbang:
Jeg er ikke så meget for Firmino på kanten, det syntes jeg sjældent har været en succes. Han får ikke brugt sin fysik og placeringsevne ret godt og samtidig er han ikke super hurtig som Salah og Mané.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af YNWA! » søndag, 18. feb, 2018 20:22



Ja tak!!! :love3:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Niche » søndag, 18. feb, 2018 21:45

YNWA! skrev:

Ja tak!!! :love3:
Hellere igår end i morgen...

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 18. feb, 2018 23:33

Vores vigtigste handler denne sommer; Mane, Firmino og Salah skal have forbedrede kontrakter asap.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af texy » onsdag, 21. feb, 2018 19:30

Så skulle den sag gerne være afsluttet.

Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af YNWA! » onsdag, 21. feb, 2018 19:33

texy skrev:Så skulle den sag gerne være afsluttet.

Slipper Holgate for falske anklager så?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af texy » onsdag, 21. feb, 2018 19:52

YNWA! skrev:
texy skrev:Så skulle den sag gerne være afsluttet.

Slipper Holgate for falske anklager så?
Ja.

Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Mads T. » onsdag, 21. feb, 2018 21:19

Så Holgate slipper simpelthen fra at skubbe Firmino med hovedet først ned i en bande og derefter uretmæssigt kalde ham racist uden så meget som en påtale eller et gult kort? Det er simpelthen forrykt. Jeg mener stadig at den var til et rødt kort.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af YNWA! » onsdag, 21. feb, 2018 21:21

Mads T. skrev:Så Holgate slipper simpelthen fra at skubbe Firmino med hovedet først ned i en bande og derefter uretmæssigt kalde ham racist uden så meget som en påtale eller et gult kort? Det er simpelthen forrykt. Jeg mener stadig at den var til et rødt kort.
Tror ikke der er nogen der ikke mener den er til rødt. Decideret vanvittigt.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af sjampen » onsdag, 21. feb, 2018 21:27

Mads T. skrev:Så Holgate slipper simpelthen fra at skubbe Firmino med hovedet først ned i en bande og derefter uretmæssigt kalde ham racist uden så meget som en påtale eller et gult kort? Det er simpelthen forrykt. Jeg mener stadig at den var til et rødt kort.
Det mener jeg bestemt også, alene fordi Holgate er 110% klar over hvad han laver. Firmino er jo fandme 1 meter uden for kridtstregerne, da Holgate sætter 2 hænder i ryggen på ham og skubber til. Nuvel, Firmino reagerer heller ikke optimalt, men vanvittig aktion af det blå svin. Det hører ingen steder hjemme på en fodboldbane og bør give rødt kort.

Også synes jeg godt FA kunne spekulere lidt i, at Holgate godt ved han har skidt i bukserne også prøver han at aflede opmærksomheden ved at anklage Bobby for racisme. Det burde FA modarbejde bliver en fast del af forsvaret efter hjernedøde aktioner. Jo jo, flyvende tofodstakling i knæet kære disciplinærkomite, men han kaldte mig for en flodhest, så jeg mistede lige besindelsen et øjeblik. Det må være formidlende.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Mads T. » onsdag, 21. feb, 2018 21:31

YNWA! skrev:
Mads T. skrev:Så Holgate slipper simpelthen fra at skubbe Firmino med hovedet først ned i en bande og derefter uretmæssigt kalde ham racist uden så meget som en påtale eller et gult kort? Det er simpelthen forrykt. Jeg mener stadig at den var til et rødt kort.
Tror ikke der er nogen der ikke mener den er til rødt. Decideret vanvittigt.
Der var nu en del i kamptråden, som ikke mente den var til rødt. Jeg mener det var Aggerdoo, som mente at det var decideret latterligt, at jeg synes den var til rødt.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af YNWA! » onsdag, 21. feb, 2018 21:45

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:
Mads T. skrev:Så Holgate slipper simpelthen fra at skubbe Firmino med hovedet først ned i en bande og derefter uretmæssigt kalde ham racist uden så meget som en påtale eller et gult kort? Det er simpelthen forrykt. Jeg mener stadig at den var til et rødt kort.
Tror ikke der er nogen der ikke mener den er til rødt. Decideret vanvittigt.
Der var nu en del i kamptråden, som ikke mente den var til rødt. Jeg mener det var Aggerdoo, som mente at det var decideret latterligt, at jeg synes den var til rødt.
:shock: Jesus christ.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 21. feb, 2018 21:55


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 21. feb, 2018 22:02

Det var fandme dejligt.

Noget lort at Holgate har held med at distrahere dommere og FA fra sin svinestreg. Men det vigtigste er at Firmino må spille og hans navn renset.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Niels K » torsdag, 22. feb, 2018 06:35

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:
Mads T. skrev:Så Holgate slipper simpelthen fra at skubbe Firmino med hovedet først ned i en bande og derefter uretmæssigt kalde ham racist uden så meget som en påtale eller et gult kort? Det er simpelthen forrykt. Jeg mener stadig at den var til et rødt kort.
Tror ikke der er nogen der ikke mener den er til rødt. Decideret vanvittigt.
Der var nu en del i kamptråden, som ikke mente den var til rødt. Jeg mener det var Aggerdoo, som mente at det var decideret latterligt, at jeg synes den var til rødt.
Det husker jeg også, og narurligvis skulle han have haft rødt, og lige så klart burde der være en hård straf for at anklage andre for noget så alvorligt. Wn formildende omstædnighed kunne dog være, at han er simpelthen har en meget lav IQ, så der blev sagt noget på spansk/portugisisk, og fremmedsprog bliver i hans hoved oversat til noget racistisk... Kæmpe klovn

Besvar