Marko Grujic

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Marko Grujic

Indlæg af texy » fredag, 16. mar, 2018 16:49

Grujic udtaler, at han spiller en mere defensiv position hos Cardiff, end han har gjort i Liverpool. Det tror jeg kan være det helt rigtige træk for ham, hvis han skal vinde en plads på vores hold i længden. Han har en højde og fysik som vi godt kunne bruge hos en eventuel kommende 6er, hvis der samtidig skal være plads til Keita og måske en Lallana, Ox eller Coutinho type i nogle kampe.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-14420886

Uanset hvad, så virker det som et rigtig godt lejemål for alle parter,
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Marko Grujic

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 16. mar, 2018 17:04

texy skrev:Grujic udtaler, at han spiller en mere defensiv position hos Cardiff, end han har gjort i Liverpool. Det tror jeg kan være det helt rigtige træk for ham, hvis han skal vinde en plads på vores hold i længden. Han har en højde og fysik som vi godt kunne bruge hos en eventuel kommende 6er, hvis der samtidig skal være plads til Keita og måske en Lallana, Ox eller Coutinho type i nogle kampe.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-14420886

Uanset hvad, så virker det som et rigtig godt lejemål for alle parter,
Uden tvivl, det eneste negative ved det lejemål er at det ikke startede et halvt år tidligere.

Der er mange muligheder for hvordan vi sætter vores midtbane op i fremtiden om vi skal have en fysisk defensiv midt eller en kreativ defensiv midt. Hendo har vel været et forsøg på at finde en hybrid, med fin fysik og som måske ikke afdribler folk, men hans afleveringer fejler intet(når han eller er i form). Grujic kan helt sikkert være et godt bud på en DM, og hvem ved om han kan rykke frem med alderen som f.eks. Yaya Toure gjorde.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Marko Grujic

Indlæg af Niels K » onsdag, 09. maj, 2018 10:59

Lidt om hans låneophold:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5 ... liverpool/

Et eller andet sted er det vel også fint nok, at vi nu har en midtbanespiller i kampform på bænken de næste 2 kampe, hvis der (Gud forbyde det) skulle ske noget med vores eneste 3 midtbanespillere til rådighed ?

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Marko Grujic

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. maj, 2018 11:10

Niels K skrev:Lidt om hans låneophold:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5 ... liverpool/

Et eller andet sted er det vel også fint nok, at vi nu har en midtbanespiller i kampform på bænken de næste 2 kampe, hvis der (Gud forbyde det) skulle ske noget med vores eneste 3 midtbanespillere til rådighed ?
Må vi bruge ham?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Marko Grujic

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 09. maj, 2018 14:19

Hr. Drejer skrev:
Niels K skrev:Lidt om hans låneophold:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5 ... liverpool/

Et eller andet sted er det vel også fint nok, at vi nu har en midtbanespiller i kampform på bænken de næste 2 kampe, hvis der (Gud forbyde det) skulle ske noget med vores eneste 3 midtbanespillere til rådighed ?
Må vi bruge ham?
Ikke i CL, han er ikke tilmeldt truppen:

https://www.uefa.com/uefachampionsleagu ... 889/squad/

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Marko Grujic

Indlæg af AJ » torsdag, 24. maj, 2018 16:51

Med i Serbiens bruttotrup til VM. Der skal skæres tre markspillere fra før slutrunden (Jovanovic fra AGF er blandt de fire keepere).

Men det bliver nok svært for Grujic med konkurrenter som Matic og Milivojevic, der spiller samme plads. Kunne dog være spændende at få ham med.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Marko Grujic

Indlæg af nikand » torsdag, 24. maj, 2018 17:46

AJ skrev:Med i Serbiens bruttotrup til VM. Der skal skæres tre markspillere fra før slutrunden (Jovanovic fra AGF er blandt de fire keepere).

Men det bliver nok svært for Grujic med konkurrenter som Matic og Milivojevic, der spiller samme plads. Kunne dog være spændende at få ham med.
Uden at kende Serbien og hvordan de stiller på midten, er det i hvert fald ikke en midtbane a la Spanien hvor virkelig dygtige spillere udelades - når Grujic kan komme til VM
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Marko Grujic

Indlæg af Niels K » fredag, 25. maj, 2018 09:19

nikand skrev:
AJ skrev:Med i Serbiens bruttotrup til VM. Der skal skæres tre markspillere fra før slutrunden (Jovanovic fra AGF er blandt de fire keepere).

Men det bliver nok svært for Grujic med konkurrenter som Matic og Milivojevic, der spiller samme plads. Kunne dog være spændende at få ham med.
Uden at kende Serbien og hvordan de stiller på midten, er det i hvert fald ikke en midtbane a la Spanien hvor virkelig dygtige spillere udelades - når Grujic kan komme til VM
Der er ikke mange lande med et udvalg som Spanien, men Serbien producerer da temmelig mange gode spillere - en del flere end Danmark i hvert fald.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Marko Grujic

Indlæg af AJ » fredag, 25. maj, 2018 10:57

Niels K skrev:Der er ikke mange lande med et udvalg som Spanien, men Serbien producerer da temmelig mange gode spillere - en del flere end Danmark i hvert fald.
Nej, det var en mystisk sammenligning med Spanien. Jeg synes dog ikke, at Serbien nødvendigvis har så meget bedre spillere end DK.

Nu bliver det meget off-topic, men hvis jeg skulle lave en kombineret start 11'er, ville den se sådan ud:

................Schmeichel
Ivanovic...Kjær...Nastasic...Kolarov
.......Milivojevic......Matic
......Sergej...Eriksen...Sisto
................Jørgensen

AC er måske endda bedre end Nastasic, men nu tog jeg bare end venstrebenet (jeg er dog også meget begejstret for Bjelland). Så de to hold er efter min mening meget lige på papiret. Og så er DK endda bedst i bredden.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Marko Grujic

Indlæg af nikand » fredag, 25. maj, 2018 11:21

Sammenligningen med Spanien, var for at understrege at Serbien ikke har en bred vifte af spillere til truppen.

At medtage en spiller fra den næstbedste engelske række viser at Serbien og fx DK ikke kan vælge og vrage.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Marko Grujic

Indlæg af Niels K » fredag, 25. maj, 2018 11:27

AJ skrev:
Niels K skrev:Der er ikke mange lande med et udvalg som Spanien, men Serbien producerer da temmelig mange gode spillere - en del flere end Danmark i hvert fald.
Nej, det var en mystisk sammenligning med Spanien. Jeg synes dog ikke, at Serbien nødvendigvis har så meget bedre spillere end DK.

Nu bliver det meget off-topic, men hvis jeg skulle lave en kombineret start 11'er, ville den se sådan ud:

................Schmeichel
Ivanovic...Kjær...Nastasic...Kolarov
.......Milivojevic......Matic
......Sergej...Eriksen...Sisto
................Jørgensen

AC er måske endda bedre end Nastasic, men nu tog jeg bare end venstrebenet (jeg er dog også meget begejstret for Bjelland). Så de to hold er efter min mening meget lige på papiret. Og så er DK endda bedst i bredden.
Jeg tror, jeg også fik nogle kroatere ind, så måske knap så mange ;) Når man ser på deres liste over nuværende landsholdsspillere, så spiller de næsten alle i de 5 store ligaer eller på andre gode hold. Jeg ved så ikke, om de alle er faste spillere eller en del måske er i periferien som Grujic hos os ? Burde der ikke også være plads til Milinkovic-Savic ? Mitrovic mod Jørgensen er måske også 50/50 ?

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Marko Grujic

Indlæg af AJ » fredag, 25. maj, 2018 11:51

Niels K skrev:Når man ser på deres liste over nuværende landsholdsspillere, så spiller de næsten alle i de 5 store ligaer eller på andre gode hold. Jeg ved så ikke, om de alle er faste spillere eller en del måske er i periferien som Grujic hos os ? Burde der ikke også være plads til Milinkovic-Savic ? Mitrovic mod Jørgensen er måske også 50/50 ?
Sergej Milinkovic-Savic ;)

Jørgensen er gået lidt ned i Feyenoord, men han er efter min mening en bedre spiller end Mitrovic. Det siger vel meget, at Newcastle prøver at købe Jørgensen i dyre domme, og samtidig udlejer Mitrovic til Fulham, fordi de ikke kan bruge ham til noget. Mitrovic har gjort det godt i Fulham, og er en sand fighter, men han har slet ikke Jørgensens spilintelligens og færdigheder.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Marko Grujic

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 17. jul, 2018 11:23

http://www.skysports.com/football/news/ ... ent-in-way
"We spoke to Liverpool, I think everything is in the pipeline but no news yet," Warnock told Sky Sports News
Grujic til Cardiff, måske på en lejeaftale?

Jeg syntes det ville være genialt for ham at få PL erfaring på et hold han allerede kender. Agenten volder besvær, det kan være han eller LFC gerne vil forlænge Grujic kontrakt inden et lån, den løber kun til 30.06.2020.

Men selvom han kun har et år tilbage når han kommer hjem fra lån, så vil PL erfaring enten give ham bedre mulighed for at kæmpe om en plads på Liverpools hold, eller gøre ham til et meget mere attraktivt salgs emne.

Jeg ved ikke om der er tale om et salg og det er derfor agenten håber der dukker flere mulige købere op, hvor LFC måske bare gerne vil have trimmet truppen lidt. :dontknow:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Marko Grujic

Indlæg af Niels K » søndag, 23. sep, 2018 08:05

Slem skade til Grujic:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... or-grujic/

Han skal regne med at være ude i 6 uger men får samtidig kæmpe ros for sin start i Hertha Berlin:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... idelinjen/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Marko Grujic

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 23. sep, 2018 16:17

Niels K skrev:Slem skade til Grujic:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... or-grujic/

Han skal regne med at være ude i 6 uger men får samtidig kæmpe ros for sin start i Hertha Berlin:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... idelinjen/
Æv. Men godt med ros til den unge mand. Lad os håbe at de ikke rusher hans genoptræning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar